Janusz13 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) Witam wszystkich. Kupiłem audi A4 B7 z silnikiem 1.6 bo jak mi doradzano będę miał spokój. Niestety auto (przebieg 160tys) przepala 1-1.1 litra oleju na tysiac km. Do tego tysiak zrobiony w trasie prz naprawdę niskich prędkościach 70-100km/h połowa i druga połowa srednio 115 km/h autostrada. Wszędzie diagnoza:Pierścienie, uszczelniacze,odma. Dodam jeszcze do tego że co dziwne samochód nie kopci,a przecież to masa oleju. Edytowane 31 Grudnia 2024 przez Janusz13
Muskel1 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 8 minut temu, Janusz13 napisał(a): Kupiłem audi A4 B7 z silnikiem 1.6 bo jak mi doradzano będę miał spokój. To jakiś spec Ci super doradził. Silnik do remontu lub auto do sprzedania.
RALF76 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 25 minut temu, Janusz13 napisał(a): (przebieg 160tys) po remoncie?? bo chyba nie oryginał??
Janusz13 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2024 Niby tak. Wnętrze i nadwozie naprawdę utrzymane w bdobrym stanie. Nawet wszystkie przyciski jak nowe,a lubią się wycierać.
Muskel1 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) W B6 przyciski się wycierały. W B7 tego problemu nie ma. Edytowane 31 Grudnia 2024 przez Muskel1
RALF76 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) po remoncie to nie wiadomo kto co i jak robił, zrobisz remont będziesz miał spokój... litr oleju na tysiąc to jest dramat ps. nie ma wycieków silnik? Edytowane 31 Grudnia 2024 przez RALF76
przem8 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) Przecież 1.6 słyną z brania oleju, tak samo jak 2.0 począwszy od tych 8 zaworowych do nowszych typu alt, zapiekają się pierścienie. Tak powielają głupoty, że to pancerne i idealne do gazu..jasne tylko że chleje olej lepiej niż nie jedno tfsi i za to nie jedzie i dużo pali 😆 Edytowane 31 Grudnia 2024 przez przem8
Muskel1 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 10 minut temu, przem8 napisał(a): Przecież 1.6 słyną z brania oleju, tak samo jak 2.0 począwszy od tych 8 zaworowych do nowszych typu alt, Dokładnie, dlatego nich kolega zawiezie auto do doradzacza, może odkupi skoro stwierdził, że będzie miał spokój🤣
pelonek1 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Godzinę temu, Janusz13 napisał(a): Nawet wszystkie przyciski jak nowe,a lubią się wycierać. Mam prawie 300 tyś w B7 i jak chcesz to zrobię Ci zdjęcia przycisków bo też wyglądają jak nowe. Jak kupiłem to miał 125 tyś i pamiętam jak tata żartował, że chyba na jedno koło ma tyle i nie wiem czy chociaż trochę w tym prawdy nie było, także jakość przycisków w B7 jest bdb.
Silver3833 Opublikowano Środa o 06:14 Opublikowano Środa o 06:14 Niech spróbuję pojawiła się dobra chemia Xado antykoks na pierscienie zapieczonę podobno pomaga 😊 Warto spróbować to tylko 80 zł a może pomoże 😉 Tak napoważnie niech spróbuję ten środek gdzieś ma dobre opinię jeżeli chodzi o zapieczone pierścienie. 80 zł kontra remont 10 tyś No tfsi chyba nic nie przebiję 🤣 w dolewaniu oleju 🤣 teraz wczoraj ogladalem że 2.0 tfsi 2021 do 2023 70 tyś i korbowody, panewki podają się nie chcą dalej pracować 🤪 https://youtu.be/swCGaffc0AU?si=B44o8-JneXhNP1Jv Nie kopci bo to przez pierścienie oleju ubywa co innego jak by uszczelniacze puszczały 1 1
RALF76 Opublikowano Środa o 08:55 Opublikowano Środa o 08:55 2 godziny temu, Silver3833 napisał(a): No tfsi chyba nic nie przebiję 🤣 w dolewaniu oleju 🤣 teraz wczoraj ogladalem że 2.0 tfsi 2021 do 2023 70 tyś i korbowody, panewki podają się nie chcą dalej pracować 🤪 https://youtu.be/swCGaffc0AU?si=B44o8-JneXhNP1Jv skutecznie doprowadzą do odejścia ludzi od marki
janusz75 Opublikowano Środa o 11:04 Opublikowano Środa o 11:04 2 godziny temu, RALF76 napisał(a): skutecznie doprowadzą do odejścia ludzi od marki no niestety ale coś w tym jest... choć inne marki też Nie grzeszą jakością, to grupa VW w ostatnim czasie nie ma dobrej passy... mimo wszystko nadal pozostaje przy Audi...🙉
RALF76 Opublikowano Środa o 14:36 Opublikowano Środa o 14:36 (edytowane) 3 godziny temu, janusz75 napisał(a): mimo wszystko nadal pozostaje przy Audi...🙉 też chciałbym ale mój próg tolerancji się kończy jeśli koncern uczy się na autach właścicieli i za pieniądze właścicieli zamiast robić testy.. ps.już za rok chińczycy zaleją u nas rynek i możliwe że okaże się iż robią dużo tańsze i mniej zawodne auta niż tak potężna grupa jak VAG, obym się mylił.. Edytowane Środa o 14:37 przez RALF76
patryq633 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Zacznijmy od tego na jakim oleju jeździsz. Ja tak miałem też po kupnie, w książce wpisane że wlany był Castrol Edge 5W30 C3 więc wymieniając olej mechanik wlał taki jaki był w książce. Co miesiąc potem musiałem dolewać prawie litr. Przy kolejnej wymianie oleju powiedziałem mechanikowi że jak będzie olej zmieniał żeby wlał coś raz że tańszego od castrola bo z 6lat temu za 5l tego oleju trzeba było zapłacić coś koło 200zł a potem każda Litra na dolewke kupowana koszt 40zł. Zalał mi Totala Quartz Ineo MC3 5w30 i od tamtej pory od wymiany do wymiany ani razu nie dolewałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się