Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 1.6 przepala ponad 1l oleju na 1000 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Kupiłem audi A4 B7 z silnikiem 1.6 bo jak mi doradzano będę miał spokój. Niestety auto (przebieg 160tys) przepala 1-1.1 litra oleju na tysiac km. Do tego tysiak zrobiony w trasie prz naprawdę niskich prędkościach 70-100km/h połowa i druga połowa srednio 115 km/h autostrada. Wszędzie diagnoza:Pierścienie, uszczelniacze,odma.

Dodam jeszcze do tego że co dziwne samochód nie kopci,a przecież to masa oleju.

 

Edytowane przez Janusz13
Opublikowano
8 minut temu, Janusz13 napisał(a):

Kupiłem audi A4 B7 z silnikiem 1.6 bo jak mi doradzano będę miał spokój.

:facepalm: To jakiś spec Ci super doradził. Silnik do remontu lub auto do sprzedania.

Opublikowano
25 minut temu, Janusz13 napisał(a):

(przebieg 160tys)

po remoncie?? bo chyba nie oryginał??

Opublikowano

Niby tak. Wnętrze i nadwozie naprawdę utrzymane w bdobrym stanie. Nawet wszystkie przyciski jak nowe,a lubią się wycierać.

Opublikowano (edytowane)

W B6 przyciski się wycierały. W B7 tego problemu nie ma.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

po remoncie to nie wiadomo kto co i jak robił, zrobisz remont będziesz miał spokój...

litr oleju na tysiąc to jest dramat :(

ps. nie ma wycieków silnik?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano (edytowane)

Przecież 1.6 słyną z brania oleju, tak samo jak 2.0 począwszy od tych 8 zaworowych do nowszych typu alt, zapiekają się pierścienie. Tak powielają głupoty, że to pancerne i idealne do gazu..jasne tylko że chleje olej lepiej niż nie jedno tfsi i za to nie jedzie i dużo pali 😆

Edytowane przez przem8
Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał(a):

Przecież 1.6 słyną z brania oleju, tak samo jak 2.0 począwszy od tych 8 zaworowych do nowszych typu alt,

Dokładnie, dlatego nich kolega zawiezie auto do doradzacza, może odkupi skoro stwierdził, że będzie miał spokój:whistling:🤣

Opublikowano
Godzinę temu, Janusz13 napisał(a):

Nawet wszystkie przyciski jak nowe,a lubią się wycierać.

Mam prawie 300 tyś w B7 i jak chcesz to zrobię Ci zdjęcia przycisków bo też wyglądają jak nowe. Jak kupiłem to miał 125 tyś i pamiętam jak tata żartował, że chyba na jedno koło ma tyle i nie wiem czy chociaż trochę w tym prawdy nie było, także jakość przycisków w B7 jest bdb.

Opublikowano

Niech spróbuję pojawiła się dobra chemia Xado antykoks na pierscienie zapieczonę podobno pomaga 😊

 

Warto spróbować to tylko 80 zł a może pomoże 😉 Tak napoważnie niech spróbuję ten środek gdzieś ma dobre opinię jeżeli chodzi o zapieczone pierścienie. 80 zł kontra remont 10 tyś 

 

No tfsi chyba nic nie przebiję 🤣 w dolewaniu oleju 🤣 teraz wczoraj ogladalem że 2.0 tfsi 2021 do 2023 70 tyś i korbowody, panewki podają się nie chcą dalej pracować 🤪

https://youtu.be/swCGaffc0AU?si=B44o8-JneXhNP1Jv

 

Nie kopci bo to przez pierścienie oleju ubywa co innego jak by uszczelniacze puszczały

  • Haha 1
  • wow 1
Opublikowano
2 godziny temu, Silver3833 napisał(a):

No tfsi chyba nic nie przebiję 🤣 w dolewaniu oleju 🤣 teraz wczoraj ogladalem że 2.0 tfsi 2021 do 2023 70 tyś i korbowody, panewki podają się nie chcą dalej pracować 🤪

https://youtu.be/swCGaffc0AU?si=B44o8-JneXhNP1Jv

skutecznie doprowadzą do odejścia ludzi od marki  :( 

Opublikowano
2 godziny temu, RALF76 napisał(a):

skutecznie doprowadzą do odejścia ludzi od marki  :( 

no niestety ale coś w tym jest... choć inne marki też Nie grzeszą jakością,

to grupa VW w ostatnim czasie nie ma dobrej passy... mimo wszystko nadal

pozostaje przy Audi...🙉 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, janusz75 napisał(a):

mimo wszystko nadal

pozostaje przy Audi...🙉 

też chciałbym ale mój próg tolerancji się kończy jeśli koncern uczy się na autach właścicieli i za pieniądze właścicieli zamiast robić testy..

ps.już za rok chińczycy zaleją u nas rynek i możliwe że okaże się iż robią dużo tańsze i mniej zawodne auta niż tak potężna grupa jak VAG, obym się mylił..

Edytowane przez RALF76
Opublikowano

Zacznijmy od tego na jakim oleju jeździsz. Ja tak miałem też po kupnie, w książce wpisane że wlany był Castrol Edge 5W30 C3 więc wymieniając olej mechanik wlał taki jaki był w książce. Co miesiąc potem musiałem dolewać prawie litr. Przy kolejnej wymianie oleju powiedziałem mechanikowi że jak będzie olej zmieniał żeby wlał coś raz że tańszego od castrola bo z 6lat temu za 5l tego oleju trzeba było zapłacić coś koło 200zł a potem każda Litra na dolewke kupowana koszt 40zł. Zalał mi Totala Quartz Ineo MC3 5w30 i od tamtej pory od wymiany do wymiany ani razu nie dolewałem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...