Zymek1989 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Kurde no to jestem nie pocieszony. Wiedziałem że będzie więcej powietrza i większa temp spalania ale nie wiedziałem że aż tak spalanie podskoczy. Auto wydaje się być w dolnym zakresie obrotów mocniejsze.
COXymoX Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Nie panikuj z tym spalanirm. Ja mam programowo wyłączony do tego zaślepiony i absolutnie więcej nie pali a z dołu też zdecydowanie żwawszy jest
Zymek1989 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Dobra jade na CPN zatankować do pełna i przejeżdżę 100km i znowu do pełna zaleje. Jak będzie dużo większe to powyp... m te zaślepki.
pięknyzadek Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r: 3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 N90 927 302 Oring uszczelniający EGR 069 131 547D - dolot 038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13 powiedzcie mi panowie taką rzecz, skoro zaślepiamy w miejscu 4 i 13 to po co zostawiać ten element oznaczony nr 2. Przecież po zaślepieniu on na nic już nie jest potrzebny??
Pawel_a4b6avf Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Wczoraj dokładnie wyczyscilem egr, dolot itp. Złożyłem wszystko do kupy, na nowych uszczelkach. Wczoraj było wszystko ok. Dziś po krótkiej jeździe wyskoczył mi check engine. Niestety nie mam vaga żeby sprawdzić gdzie może być problem. Czy ktoś miał podobny przypadek? Sprawdziłem przewody, wszystko na miejscu. EDIT: Przy czyszczeniu zdemontowałem osłonę filtra powietrza i wpiętą tam wtyczkę. Dopiero potem odłaczyłem aku. Może tu tkwi problem? Edytowane 27 Września 2015 przez Pawel_a4b6avf
elmer80 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Dobra jade na CPN zatankować do pełna i przejeżdżę 100km i znowu do pełna zaleje. Jak będzie dużo większe to powyp... m te zaślepki.Cały zbiornik przepal i dopiero sprawdzaj zużycie paliwa.wysłane z Commodore 64
robertss Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Kurde no to jestem nie pocieszony. Wiedziałem że będzie więcej powietrza i większa temp spalania ale nie wiedziałem że aż tak spalanie podskoczy. Auto wydaje się być w dolnym zakresie obrotów mocniejsze. Witam, miałem podobnie, sprawdź wszystkie połączenia przy EGR czy są szczelne. U mnie problemem był stary gumowy o-ring. Po wymianie na nowy spalanie wróciło do normy. pzdr
Crosby Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Witam mam pytanie bo kompletnie jestem z tego zielony, dlaczego w zaworze egr jest wogole olej czy powinien byc a jesli nie to co jest przyczyną ze tam jest i wycieka z egra tu foto http://www.fotosik.pl/zdjecie/76ec64f30c70d89b odziwo olej pojawił sie pod tym grzybkiem a nie na jakims łaczeniu elementów
tipmaniak Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Up przepuszcza ci na uszczelkcach albo pod grzybkiem z tych dziurek ci cieknie a to oznacza albo wymiana albo zaslepienie egra
daros Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Olej masz w dolocie jest z odmy lub z puszczającego turbo.
Darek-B1 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Wczoraj dokładnie wyczyscilem egr, dolot itp. Złożyłem wszystko do kupy, na nowych uszczelkach. Wczoraj było wszystko ok. Dziś po krótkiej jeździe wyskoczył mi check engine. Niestety nie mam vaga żeby sprawdzić gdzie może być problem. Czy ktoś miał podobny przypadek? Sprawdziłem przewody, wszystko na miejscu. EDIT: Przy czyszczeniu zdemontowałem osłonę filtra powietrza i wpiętą tam wtyczkę. Dopiero potem odłaczyłem aku. Może tu tkwi problem? Jeżeli miałeś kluczyk w stacyjce to mogło Ci zapisać ten błąd... A EGR masz elektrycznie sterowany czy pneumatycznie? Mi w elektrycznym nie chce wykasować błędu, EGR sprawdzony, na pewno jest ok. Niepotrzebnie kupiłem nowy :/
Pawel_a4b6avf Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Darku, Kluczyki były oczywiście poza autem. W sobotę będę na kompie to się dowiem. Niestety nie potrafię ocenić jaki to EGR. Nic 'elektrycznego' tam nie widziałem, więc myślę że to pneumatyczny. Zauważyłem ze przewód od intercoolera do egr (składający się z 2 części) nie był poprawnie spięty spinka. Może tu był błąd. Niestety check nadal jest. Po kompie. Był błąd EGR. Pomimo tego pracowal poprawnie. Skasowany błąd pojawiał sie ponownie 10 minutach. Zaproponowali wyłączenie egra. Co o tym sądzicie? Wymieniać na nowy czy odłączyć? Z tego co wiem zimą mogę mieć problemy z dogrzaniem silnika w przypadku odłaczenia i zaślepienia. Edytowane 3 Października 2015 przez Pawel_a4b6avf
Darek-B1 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Darku, Kluczyki były oczywiście poza autem. W sobotę będę na kompie to się dowiem. Niestety nie potrafię ocenić jaki to EGR. Nic 'elektrycznego' tam nie widziałem, więc myślę że to pneumatyczny. Zauważyłem ze przewód od intercoolera do egr (składający się z 2 części) nie był poprawnie spięty spinka. Może tu był błąd. Niestety check nadal jest. Po kompie. Był błąd EGR. Pomimo tego pracowal poprawnie. Skasowany błąd pojawiał sie ponownie 10 minutach. Zaproponowali wyłączenie egra. Co o tym sądzicie? Wymieniać na nowy czy odłączyć? Z tego co wiem zimą mogę mieć problemy z dogrzaniem silnika w przypadku odłaczenia i zaślepienia. masz taki zawór: http://img14.staticclassifieds.com/images_tablicapl/260310285_1_644x461_egr-audi-a4-b7-20-tdi-140-km-oryginal-warszawa.jpg ?? Mi "mechanicy" doradzali wyłączyć przez komp, ale stwierdziłem - jeżeli ma być to wymieniam. tylko niestety, nawet po wymianie mam ten sam problem co Ty - przed czyszczeniem i wymianą auto mi szarpało itp, teraz jest wszystko ok ale błędu nie mogę skasować :/
Pawel_a4b6avf Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Niestety, mam zawór pneumatyczny. Z słownikiem i membraną która lubi się przerywać. dodałem poprawny link http://www.ag-mar.eu/allegro/?di=313838291824 Edytowane 6 Października 2015 przez Pawel_a4b6avf
Darek-B1 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Niestety, mam zawór pneumatyczny. Z słownikiem i membraną która lubi się przerywać. dodałem poprawny link http://www.ag-mar.eu/allegro/?di=313838291824 Chyba stety
Pawel_a4b6avf Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Stety, Niestety, ale problemu nadal nie rozwiązałem;)
miszka Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Witam panowie Czy po tych wskazaniach w grupie 03 na dodanym poniżej zdjęciu można ocenić czy EGR jest sprawny Czy EGR nie powinien być między skalą 40-75% a u mnie dochodzi do max 19.9% nawet przy butowaniu 3000-4000rpm
zelek2012 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Ja u siebie też przeczyszczale egr i moim zdaniem po przeczyszczeniu od razu mial lepsze przyspieszenie, chociaz egr byl konkretnie zarabany
Michal94 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) No a egr jest na kolektorze ssącym w którym panuje nadciśnienie. Wypycha olej gdzie się da. Jeśli masz zaslepione otworki na górze egr to ciśnienie otwiera zawór i syf dostaje się w okolice zaślepki. wysłane z Commodore 64 Zapytam jeszcze dla upewnienia się bo po przeczytaniu całego tego tematu mam już mieszane myśli he he Po zaślepieniu egr + zaślepieniu kolektora wydechowego trzeba również zaślepiać te 2 otworki pod grzybkiem zaworu EGR ? Chodzi mi o takie zaślepki do egr i wydechu http://archiwum.allegro.pl/oferta/zaslepka-egr-agr-vw-audi-seat-skoda-5mm-1-9-tdi-i5543650437.html Edytowane 10 Listopada 2015 przez Michal94
POWER-KRIS Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Nie. Chyba że wali nimi olej a chcesz żeby sucho było.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się