Crosby Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Kolego kamil-vag obejrzalem juz chyba wszystkie filmy jak wyciagac egr narzedzia mam wiec nie powinno byc problemu ale boje sie ze cosc zle podlacze jakies weze pomyle. Tak zaproponowali czyszczenie wszystkiego wiec mysle ze coola tez bo tam tez olej juz dotarl pewnie
lukaszooo Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Ja myślałem że chodzi ci o cały dolot czyli ze zdjęciem zderzaka i wyczyszczenie wszystkiego od turba po blok a to sam kolektor i EGR Chcąc to zrobić profesjonalnie trzeba zdjąć zderzak i wyjąc IC, do tego myjesz rure pasa przedniego, wszelkie gumowe elementy sie demontuje i sprawdza czy nie są porwane, kolektor trzeba wypalić i ładnie wymyć, sam EGR trzeba od środka wyskrobać a potem wymyć środkiem do silników, na sam koniec wszystko traktuje sie dimerem i myjką ciśnieniową. Po montażu warto sprawdzić ciśnieniowo czy dolot jest szczelny. Z taką operacją schodzi sie ok 6-8 godz i bierze sie za to ok 250zł. Od siebie dodam ze kolektor dolotowy uszczelniany jest uszczelką metalową i warto mieć klucz dynamometryczny aby ładnie to dokręcić.
kubajvc Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Czy ktos posiada moze jakies nowe fotki z prac nad czyszczeniem ? te z pierwszej strony juz nie działają a chciałbym cos podpatrzeć . Czy konieczne jest wymienienie uszczelki miedzy egr a kolektorem ? czy wystarczy tylko ta pod kolektorem ?
kamil-vag Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 kubajvc, stronę wcześniej masz 2 filmiki z wyciągania EGR'a...
cabanmat Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Można temu jakoś zaradzić ? Jest to efekt przepuszczającej turbosprężarki ? Zaślepić ?
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Miałem A3 z tym samym silnikiem. Zaślepiłem EGR i powiem Ci, że długo tak nie pojeździłem. Strasznie twardo klepał mimo idealnego kąta wtrysku... Odślepiłem i od tamtej pory EGR'a nie zaślepiam tylko czyszczę i wymieniam uszczelniacze na nowe
kiemon Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Koledzy tym będzie dobrze zaślepić? http://allegro.pl/55-zestaw-zaslepek-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i4860006840.html
COXymoX Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Mam dokładnie ten zestaw zaślepek. Wywalasz rurkę i w jej miejsce dajesz zaślepki. Tylk mała uwaga - pod egrem daj krótsze wkręty bo oryginalne będą za długie. No i profilaktycznie pod zaślepje na zaworze daj czerwony silikon
kiemon Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Dzięki za poradę! Zestaw już zamówiony to po weekendzie montaż + czyszczenie kolektora
devey Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Czym różni się Wasz zestaw od tego np: http://allegro.pl/zaslepka-egr-tdi-audi-vw-skoda-seat-ford-volvo-i6113157815.html ? Bo jeśli niczym to po co przepłacać?
kiemon Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Jak widać niczym się nie różni, dyszka to jeszcze nie taka duża nadpłata, a sprzedający dużo bardziej zaufany
taxford Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Ja kupiłem ten z linku tańszy, wszystko ok oraz szybka wysyłka.
kewlys Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Świetny filmik z odpowiedzią na część problemów odnośnie czyszczenia egr, dolotu, kolektora i gniazd w bloku silnika - polecam !
rafal_sz85 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Filmik bardzo ciekawy, nie wiem tylko czy te czyszczenie gniazd przy zaworach nie jest zbyt ostre jeśli jakieś paprochy osadzą się na końcówce pompowtryskiwacza to może być nieciekawie.
pyra111 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) O dziwo po odłączeniu u mnie egr, przy gaszeniu nie mam nawet odrobiny wstrząsu budą i przy odpaleniu, jest znacząca różnica, jest płynie jak w benzyniaku i nawet czuje że lepiej się odpycham. Dlaczego to ma aż taki wpływ? czyściłem sam egr wiec nic mu tam nie powinno dusić, ale po zaślepieniu całkiem inne auto, ciekawe... Edytowane 12 Czerwca 2016 przez pyra111
rafal_sz85 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Widocznie dopuszczanie spalin do dolotu nie wpływa za dobrze na całą pracę silnika
eltom Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Samo odłączenie zaworu EGR nie będzie miało wpływu na gaszenie silnika. Dopiero odpięcie klapy gaszącej spowoduje rzucanie budą przy gaszeniu. A jeśli chodzi o lepsze zbieranie się auta, to niestety prawdą jest że sprawny EGR nie polepsza osiągów, a jedynie dba o ekologię. Zatem jego odłączenie może nieznacznie polepszyć zbieranie się z dołu.
rafal_sz85 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Trochę lepsze zbieranie się z dołu byłoby po wyczyszczeniu kolektora i kanałów w głowicy z nagaru.
sebul Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Panowie, a powiedzcie mi, czy nieszczelny EGR moze powodowac slabsza moc auta ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się