rafalx11 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam Jak w temacie po wymianie całego zawieszenia nadal słychać stukanie w bodę i roznosi się po aucie . Na przeglądzie mechanik się zastanawiał czy amortyzatory (maja sprawności 70%) czy możne przekładnia . Co wy myślicie ? co to może tak stukać ??
vikis4 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Drążki wymieniałeś całe,czy tylko końcówki?
rafalx11 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 Same końcówki . Na diagnostyce na szarpakach jak włączył wibracje to czuć było ręką stukanie w blachę przy mocowaniach amortyzatorów .
mrumi Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Aktualnie borykam się z identycznym problemem. Wymienione wszystkie wahacze, drążki kierownicze, końcówki drążków. Ostatnio nawet poduszki amortyzatorów, bo na nie padło podejrzenie, a w samochodzie na "większych/głębszych" dziurach nadal coś z przodu puka. Nowe tarcze/klocki - dobrze zamontowane. Amorki na diagnostyce ~ 75%. Pomysły mi się skończyły:) Ma ktoś jakiś pomysł? Znajomy mechanik już też powoli wymięka, ale w przyszłym tygodniu chyba zostawię mu samochód z tekstem "nie chcę go z powrotem, dopóki pukać nie przestanie" Strasznie to wkurzające, kiedy niemal już wszystko wymienione/przejrzane a nadal puka :/
Daimos Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam Jak w temacie po wymianie całego zawieszenia nadal słychać stukanie w bodę i roznosi się po aucie . Na przeglądzie mechanik się zastanawiał czy amortyzatory (maja sprawności 70%) czy możne przekładnia . Co wy myślicie ? co to może tak stukać ?? Sprawdź stan tulei tylnej belki, jak mają luz to potrafi nieźle walić w aucie.
masterp84 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam kolegow, mam tez problem z pukaniem( odglos metaliczny) w prawej czesci samochodu, slychac charakterystyczne "puk puk", ale odglos nie idzie z kola. Zaczelo sie szukanie przyczyn, auto sprawdzone na stacji diagnostycznej, efekt wymieniony wahacz gorny przedni z lewej strony, koncowki drazkow, przeguby zewnetrzne. Ustawiona zbieznosc, jeszcze raz szarpaki i cisza. Jazda probna i puka ;( przy szarpnieciu jak ostro biegi zmieniam lub przy skrecie w prawo tez przy zmianie biegu. Jeszcze raz sprawdzanie, poduszek silnika, skrzyni, lapy silnika, amortyzatory i nic wszystko sztywne i cale Nawet nie wiem w jakiej dziedzinie moge szukac pomocy wiec podklejam sie w podobnym watku. Juz mam dosc tego nic nie przychodzi juz mechanikowi do glowy. Moze trzeba cale auto rozebrac Pomozcie.
GerabbkA Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 a może łączniki stabilizatora koledzy wymieniali??
andrzejac Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Nie chce zakładać nowego tematu na takie pytanie. Jadąc na stacje diagnostyczną np. żeby sprawdzić zawieszenie jak okaże się że coś jest nie tak, co robią? Bo pieczątke mam jeszcze na 8 m-cy, chyba nie zabierają dowodu? Czy mam jakiś termin na usunięcie usterki? ... a sam siebie wkopuje w problemy?
GerabbkA Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 nic ci nie zrobia!! przecież gdzieś to musisz sprawdzić
jelczak Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam.Mam ten sam problem stuki z przodu na większych nierównościach.Wymieniłem wahacze przegub zew. i dalej jest to samo. Zastanawiam się czy coś do tego może mieć maglownica bo moja puściła olej który spłynął do osłony przegubu wew. z lewej strony ale guma trzyma więc jeszcze jeżdżę. Też słyszałem że to mogą być łączniki stabilizatorów. Bardzo proszę jeśli się już ktoś z tym upora niech da znać w tym temacie, bo całe auto wymieniać to spory wydatek.Pozdr
marcin248 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Witam dołączam sie do tematu bo u mnie tez słychac dziwne odgłosy wymeniłem lewy dolny tylni wachacz i lewy górny przedni bo miały luz dalej wymieniłem koncówke drążka z prawej strony bo po raz kolejny diagnosta wyczaił luz ale problem nie znika dalej słychac przy ruszaniu dziwny głos i przy chamowaniu i czasami czuc to na pedale chamulca (nie ABS) czasami przy skręcie w miejscu lub powolnej jezdzie tez to słychac zastanawiam sie czy to nie wina łącznikow stabilizatora ale niby luzu niema chyba ze wybite sa wiadomo najlepiej wymienic wszystko ale jak nie ma luzu to czy jest sens w następne koszta sie pchac dodam ze to niejedyny mój problem w tej chwili
jelczak Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 W środę kupiłem dwa łączniki stabilizatorów firmy Lemforder razem ze śrubami koszt 114 zł. Jak tylko wymienię to dam znać czy stuki ustąpiły.Jeszcze wie ktoś może czy dam radę wymienić to na lewarku? Bo czytałem że pod wahacz kładzie się deski żeby odciążyć śruby od łącznika. Proszę o porady. Dzięki pozdro.
rikardo Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Najlepiej jak będziesz miał podniesione auto z oby stron ponieważ w przypadku podniesienia auta z jednej strony drążek będzie sprężynował i utrudniał ci ich wymianę. Ostatnio u siebie wymieniałem komplet i nie kładłem żadnych desek a wymontowanie i zamontowanie obu łączników odbyło się sprawnie bez żadnego siłowania z drążkiem.
jelczak Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Łączniki wymienione teraz podczas jazdy po większych nierównościach już nic nie stuka. Ale znalazłem też drugi powód stukania. Stuki jeszcze słychać jak na hamulcu wjadę w dziurę. Okazało sie że partacze po ustawieniu zbieżności nie skontrowali mi końcówek drążków kierowniczych. Mechanik próbował mi te kontry dokręcić ale ciężko szło i drążek sprężynował. Jak myślicie czy teraz to już drążek do wymiany i końcówki bo za nic nie da sie tego dokręcić i dalej są luzy?
rookie Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 metaliczne stuki mimo wymiany przedniej zawiechy mogą też występować w kolumnie kierowniczej na tzw. ślimaku, wtedy wali przy hamowaniu i przyspieszaniu na równym asfalcie miałem tak w poprzedniej A4, przebieg miała 206 tys. km a w rzeczywistości może 350 tys. ? Kto to wie, oszuści jedni ci sprzedawcy..
jareks Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 koledzy dodam też od siebie - proble stuku - prawe koło szczególnie przy skręcie w Lewo lub przy nierównościach - przegląd mi podbili bez problemu w lipcy potem podjechałem do innej stacji diagnoz i opinia podobna - nie słuchaj pan tylko jedź - nic tu nie widać podjechałem jeszcze do dwóch mechaników jeden stawia 100% na górny przedni i już prawie za nieeego płaciłem kiedy drugi postawił 100% na górny tylni ( pomyślałem że ja też mogę postawić na np: łącznik, czy banana lub całą resztę przecież za 1600 PLN mamy komplet czy NIE) JAK SIĘ UPORAM Z PROBLEME TO OCZYWIŚCIE NAPISZĘ Pozdrawiam
marcin248 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 możecie sprawdzić koledzy czy u Was przy ruszaniu kierownicą w miejscu czuch takie drganie górnych wachaczy z przodu (potrzebna druga osoba) palcem tylko dotykać i niech droga rusza kierownicą u mnie czuć drganie po obu stronach L i P gdzie nie zajadę do mech aniora to wszystko jest ok
Maraas Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 mam podobny problem ze stukami i okazało się że do wymiany mam lewą poduchę skrzyni (zerwana) oraz tuleje ławy (sanek). Stuki występują przy ruszaniu i na dziurach.
jareks Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 właśnie wczoraj wymieniłem prawy górny przedni wahacz (FEBI -128 PLN)- w moim przypadku to był powód stukania - na górny tylny też już przyszła pora ma delikatne luzy które wyczailiśmy dopiero po zamontowaniu przedniego - tylko sklepy były już pozamykane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się