EndriuGiz Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 jest problem, po podlaczenu krancowek przekaznik cyka przy zaplonie i otwartych drzwiach. slaby aku? drugi problem wskaznik paliwa nie reaguje pin 5 do pinu 5 i nie dziala ;([br]Dopisany: 11 Październik 2011, 21:41_________________________________________________i nie moge znalesc kabla od drzwi pasazera przod do fisa[br]Dopisany: 11 Październik 2011, 21:42_________________________________________________juz ze wszystkim się uporałem został tylko wskaznik paliwa ;( nie mial nikt z tym problemu ?[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 19:16_________________________________________________vag pokazuje przerwe lub zwarcie. ocb?[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 20:41_________________________________________________nikt nic nie wie ? a moze ktore kable sa od paliwa? nie dziala wskazowka i rezerwa sie caly czas swieci i to jest ostatni mankament
bin85 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 wskaźnik poziomu paliwa pin 5 kostka niebieska przewód fioletowo-czarny
dawidoks Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Panowie mam 1.8 z 95r. Chcę zapiąć fisa z 1.8t z 96r anglik. Będą z tym jakieś większe problemy czy raczej z górki?
vauxhall95 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Panowie gdzie w avancie 96 znajde kabel od krancowki tylnej klapy oraz pasazera(wiem ze jest w tym slupku od pasazera),ale mam pytanie czy jest tez przy kierowcy bo nie chce mi sie ciagnac kabla,dodam ze sprawdzalem ta kostke u gory z brazowymi kabelkami.
Szymon51 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 czy nie potrafi nikt mi pomóc?
danielom Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 a moze trzeba napisac jaki masz problem?
EndriuGiz Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 wskaźnik poziomu paliwa pin 5 kostka niebieska przewód fioletowo-czarny to to akurat wiem jest podlaczone i nie dzial dalej
bin85 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 wskaźnik poziomu paliwa pin 5 kostka niebieska przewód fioletowo-czarny to to akurat wiem jest podlaczone i nie dzial dalej Skoro stary licznik pokazuje to może coś z tym jest nie tak,
lapek85 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 dobry dłuuuuuuuuuugi wątek dużo można się dowiedzieć i podpytać ludzi co już to robili ja w sobotę biorę się za przekłądkę zegarów, mam nadzieje, że wszystko pojdzie OK
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 wskaźnik poziomu paliwa pin 5 kostka niebieska przewód fioletowo-czarny to to akurat wiem jest podlaczone i nie dzial dalej Skoro stary licznik pokazuje to może coś z tym jest nie tak, kurde niewiem juz sam o co tu chodzi. u goscia co bralem od niego ten licznik na focie wskaznik pokazywal normalnie poziom paliwa. [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 07:18_________________________________________________chyba ze vagiem cos przez przypadek w kanalach namieszalem ? moze wgranie wsadu by pomoglo ?
bin85 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 wskaźnik poziomu paliwa pin 5 kostka niebieska przewód fioletowo-czarny to to akurat wiem jest podlaczone i nie dzial dalej Skoro stary licznik pokazuje to może coś z tym jest nie tak, kurde niewiem juz sam o co tu chodzi. u goscia co bralem od niego ten licznik na focie wskaznik pokazywal normalnie poziom paliwa. [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 07:18_________________________________________________chyba ze vagiem cos przez przypadek w kanalach namieszalem ? moze wgranie wsadu by pomoglo ? Nie wykluczone ze by pomogło podaj jeszcze jaką masz wartość na kanale 30, domyślam się że jak zrobisz test zegarów to wskaźnik działa ?
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 jak robie test zegarek chodzi, wyswietla sie blad 771 - czujnik poziomu paliwa -g przerwa lub zwarcie do plusa. Na kanale 30 mam wartosc 128. jeszcze w praniu wyszlo ze wskaznik temp plynu chlodzacego nie chodzi bo po przejechaniu 5km kreska stoi na 60 co jest nie możliwe
bin85 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 jak robie test zegarek chodzi, wyswietla sie blad 771 - czujnik poziomu paliwa -g przerwa lub zwarcie do plusa. Na kanale 30 mam wartosc 128. jeszcze w praniu wyszlo ze wskaznik temp plynu chlodzacego nie chodzi bo po przejechaniu 5km kreska stoi na 60 co jest nie możliwe No to może faktycznie masz gdzieś przerwę w obwodzie odłącz ten kabel z pin 5 licznika weź miernik i zmierz jaka jest na nim rezystancja w stosunku do masy powinna byc kilkadziesiąt om w zależności ile będzie paliwa w baku możesz się też dostać do pływaka w baku i nim poruszać wtedy rezystancja powinna się zmieniać. Co do wskażnika temp. jeżeli to diesel to przy obecnych temperaturach mógł się jeszcze nie zagrzać porównaj temp na VAGu albo na klimatroniku
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 ale przekladalem stary licznik i wskazywal przedwczoraj a nowy nie pokazywal, co oznacza ta wartosc 128?
bin85 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 ale przekladalem stary licznik i wskazywal przedwczoraj a nowy nie pokazywal, co oznacza ta wartosc 128? Hmm to zmienia postać rzeczy , na kanale 30 można lekko korygować wskazanie poziomu paliwa wartość można zamieniać bodajże w zakresie 120-136, domyślną wartością jest właśnie 128. spróbuj dać inna w tym zakresie może pomoże, ewentualnie można licznik podłączyć na "stole" i podłączyć między pin5 a masę odpowiedni rezystor wtedy wskaźnik powinien się wychylić.
McBoss Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 Ad.1. Czujnik temperatury oleju ? zewnętrznej ? Ad.2. Najlepiej zakup sobie ori wtyczkę, dużo nie kosztuje a będziesz miał jak ori czerwona jak w tym ogloszeniu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=207183.0 Widze mimo upływu czasu temat ciągle żyje i wciąż pojawiają sie jakieś nowe posty. Troche tu dużo haosu i nieścisłości więc proponuje uporządkować tu trochę i wypisac podstawowe informacje dotyczące liczników. Cała przeróbka (w starszych modelach od 95 do końca 97) na licznik z fisem polega na dorobieniu dodatkowej kostki 20 pinowej(czerwonej - do sterowania fis) Piny w liczniku są oznaczone wystarczy sie tylko uważniej przyjżeć Ale to co nas interesuje to tylko: -pin nr 1 czyli sygnal spalania który jest podpięty pod sterownik silnika na podszybiu () -pin nr 5 sygnał temperatury zewnetrznej -pin nr 9 niedobór płynu do spryskiwaczy (mozna założyć czujnik w zbiorniczek pasuje od passata B5 a jak nie to wystarczy podac masę na stałe i juz nnie krzyczy) -pin nr 11 przycisk reset na manetce -pin nr 14 przycisk góra na manetce -pin nr 18 przycisk dół na manetce na koniec zostaje podłączenie do masy -pin nr 16 i -pin nr 19 kontrola spalonych żarówek(żeby nie krzyczał że ze światłami jest źle. niestety nie wiem jak zrobić kontrole żarówek ;( Podlaczylem sobie kabelki bez wtyczki oraz manetki FIS. Zrobilem jeden przycisk (zastosowalem przycisk od resetu z obudowy komputera) do przeskakiwania w FIS'sie. Wszystko praktycznie dziala, pozostala jeszcze jedna kwestia. Wyswietlacz temperatury nic nie wskazuje. Dzisiaj pociagnalem kabelek z pinu nr 5 do klimatronika do wtyczki "B" (przewod zolto-brazowy) i w dalszym ciagu nic nie wyswietla. Co jeszcze mozna zrobic by to dzialalo (oprocz kupowania nowego czujnika itd.)
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 ale wiem tez ze u goscia od ktorego kupowalem go poziom paliwa chodzil moze bezpiecznik mam spalony albo ku**** nie wiem juz sam, na vagu kodowalie licznika pokazuje 140 na polskim vagu na jakims starym 00140 a zurzycie hamulcow chodzi i poziom plynu tez wiec niewiem o co chodzi. zebym wiedzial ze bedzie tyle problemow to bym nie bral sie za ta robote ;(
bin85 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 ale wiem tez ze u goscia od ktorego kupowalem go poziom paliwa chodzil moze bezpiecznik mam spalony albo ku**** nie wiem juz sam, na vagu kodowalie licznika pokazuje 140 na polskim vagu na jakims starym 00140 a zurzycie hamulcow chodzi i poziom plynu tez wiec niewiem o co chodzi. zebym wiedzial ze bedzie tyle problemow to bym nie bral sie za ta robote ;( Gdyby bezpiecznik to raczej nie chodził by cały licznik, może coś uszkodziłeś w liczniku nie rozbierałeś go ? może ścieżka które idzie to pinu we wtyczce ma gdzieś przerwę. Z tym kodowaniem to masz wszytko dobrze, te funkcje można wyłączać ale w licznikach z zegarkiem ze wskazówkami, w licznikach z cyfrowym niestety już tylko kontrolka od pasów, więc trzeba piny do masy pozwierać żeby nie pokazywało.
EndriuGiz Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 nic nie rozkrecalem. we wtyczce niebieskiej pin 5 do pinu 5 i nie dzialalo to od poczatku. jak go dostalem wskazowka byla na 1/4 baku gdy go podlaczylem opadla i zaswiecila mi sie rezerwa i tak caly czas. z tego powodu nie pokazuje mi spalania caly czas 51l/100ha chyba dlatego ze niepodlaczone jest paliwo ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się