Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzieki :>

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wytrzymałem dzisiaj z ciekawości :decayed: i choć było ciemno wziąłem lampkę i zrobiłem zdjęcie. Nad filtrem znalazłem dwa otworki ale żaden z nich nie był zaślepiony --> 915eab0dcd04aba8med.jpg

Rozumiem że czujnik idzie w ten otwór który jest zaznaczony czerwonym kółeczkiem i wsio gra ??

Opublikowano

W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam :

1,23 pod +

7 i 9 pod -

aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K

Dobrze kminie?? :gwizdanie:

z jakiego koloru wtyczki

niebieska

linia K z zielonej pin 28 jak dobrze pamietam

a w vag-u którymi pinami zasilić vaga iktóry to + który -

Opublikowano

stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy

Wiem, ale rozumiem, że Maxster wlutował do poliftowego licznika z białym podświetleniem silniczek temp. oleju z przed lifta i podłączył wcześniej wspomniany czujnik gdzieś tam przy filtrze. Dlatego pytam, co w takim przypadku z poziomem oleju.

Dokładnie tak zrobiłem :) Poziom oleju zapalał mi się w zegarach z anglika, ale dzisiaj zamontowałem zegary tylko w km/h i sensor o dziwo się nie zapala :> ale gdyby jednak to mam od jednego z użytkowników emulator sygnału z czujnika :wink4:

:yeee:

20120209319.jpg

20120209321.jpg

Z palmą wiem o co chodzi, a te po prawej?

20120209315.jpg

Opublikowano

Może to coś związanego z ogrzewaniem postojowym - webasto

Opublikowano

palma to tzw. zegar radiowy, czyli łapie Ci sam godzinę i datę z jakiejś anteny w niemcowni, jest na ten temat oddzielny wątek [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 20:55_________________________________________________

Dokładnie tak zrobiłem :) Poziom oleju zapalał mi się w zegarach z anglika, ale dzisiaj zamontowałem zegary tylko w km/h i sensor o dziwo się nie zapala :> ale gdyby jednak to mam od jednego z użytkowników emulator sygnału z czujnika :wink4:

:yeee:

20120209321.jpg

co to na tym fisie masz na tej focie, u mnie nie ma czegoś takiego

Opublikowano

Ale mi nie o palmę chodziło, bo wiem od czego jest, tylko te dwa znaczki po prawej :decayed:

A to, to komunikaty z navi RNS-D :wink4: takie są jeśli jest się poza drogą asfaltową/gruntowa itp :wink4:

A tak w trakcie prowadzenia :wink4:

dsc2941.jpg

dsc2942b.jpg

Opublikowano

a no rzeczywiście, nie doczytałem :decayed: może to od webasto, ciężko powiedzieć

a jest gdzieś opis na forum zmiany tego silniczka od temp. oliwy?

Opublikowano

W liczniku 2000r żeby sprawdzić na stole podpinam :

1,23 pod +

7 i 9 pod -

aby vag-com podpiąc na stole to do kabla pod OBD 2 wpinam sie w zielona wtyczke w linie K

Dobrze kminie?? :gwizdanie:

z jakiego koloru wtyczki

niebieska

linia K z zielonej pin 28 jak dobrze pamietam

a w vag-u którymi pinami zasilić vaga iktóry to + który -

wtyczka OBD 2

4- masa

7 - linia k

16 +12V

ale jutro bede kombinował czy zagada, bo narazie nikt mi niepotwierdził czy sie myle :gwizdanie:

Opublikowano

a no rzeczywiście, nie doczytałem :decayed: może to od webasto, ciężko powiedzieć

a jest gdzieś opis na forum zmiany tego silniczka od temp. oliwy?

wiktorsam pisał kilka(naście) stron wcześniej :decayed:

trzeba wylutować 3 nóżki ori silniczka, przedliftowy przylutować tylko na jedną (górną, pojedynczą), dwie dolne odciąłem w miejscu gdzie lutuje się je do płyty, ale po drugiej stronie silniczka wystają i tam dolutowałem kabelki :wink4: mając zegary wskazówkami do siebie to dolna nóżka lewa to sygnał o ile dobrze pamiętam, a prawa + :wink4:

Opublikowano

ja na razie walczę z odpaleniem ori czujnika z miski, jak polegnę, to chyba zrobię tak jak wy, bo już nie mam pomysłów :confused4:

Opublikowano

ja na razie walczę z odpaleniem ori czujnika z miski, jak polegnę, to chyba zrobię tak jak wy, bo już nie mam pomysłów :confused4:

a co Ci się dzieje? wsio podłączone i nie działa?

Opublikowano

mam ori czujnik w misce, wszytko podłączone wiązka sprawdzona i nie pokazuje temp na blacie, a co 100km zapala się komunikat o niskim stanie oleju.

zmieniłem czujnik na inny, to samo

mało tego, rozebrałem go, bo pisali na forum passka, że się lubią robić zimne luty. Polutowałem wszytko jak trzeba, wsadziłem go ponownie nadal brak temp. oliwy :kwasny:

także nie mam już żadnych pomysłów co to może być

Opublikowano

Sprawdzałeś czy zegary mają jakiś błąd związany z czujnikiem? :)

Opublikowano

zero błędów na vagu, jeszcze jakieś pomysły?

a jak się olej za grzeje, zgaszę auto i odpalę ponownie to przez jakieś 2 sek pokazuje temp. oleju, a później wskazówka opada znowu

Opublikowano

Chlopaki, caly licznik dziala normalnie z wykluczeniem:

- kontrolki immo [miga caly czas, nawet po odpaleniu co robic? u mnie immo jest poza licznikiem, wiec?]

- kontrolka AIR BAG dziwnie miga [w aucie brak poduszek]

- temp. oleju [wiadomo]

- przyciski klimatronika nie swieca. o.O (dlaczego po podlaczeniu licznika nie swieca? wyswietlacz klimatronika swieci jasno gdy przyciemnie licznik, jesli podjasniam licznik wyswietlacz klimatronika sciemnia sie)

- teraz najlepsze - po wlaczeniu swiatel opada wskazowka paliwa :kox:

Co radzicie?

Opublikowano

Chlopaki, caly licznik dziala normalnie z wykluczeniem:

- kontrolki immo [miga caly czas, nawet po odpaleniu co robic? u mnie immo jest poza licznikiem, wiec?]

- kontrolka AIR BAG dziwnie miga [w aucie brak poduszek]

- temp. oleju [wiadomo]

- przyciski klimatronika nie swieca. o.O (dlaczego po podlaczeniu licznika nie swieca? wyswietlacz klimatronika swieci jasno gdy przyciemnie licznik, jesli podjasniam licznik wyswietlacz klimatronika sciemnia sie)

- teraz najlepsze - po wlaczeniu swiatel opada wskazowka paliwa :kox:

Co radzicie?

Kontrolka immo, albo do zaślepienia, albo do wylutowania i podłączenia z zewnętrznym immo :wink4:

Seryjnie nie masz poduch?

Jakie zegary włożyłeś?

Namieszałeś coś z pinami terminali skoro klimatronik tak się zachowuje :)

Dowód na to jak jazda na światłach wpływa na spalanie :decayed:[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 22:05_________________________________________________

zero błędów na vagu, jeszcze jakieś pomysły?

a jak się olej za grzeje, zgaszę auto i odpalę ponownie to przez jakieś 2 sek pokazuje temp. oleju, a później wskazówka opada znowu

Wiązkę do czujnika dorabiałeś?

Opublikowano

nie, wiązka ori była w aucie

ja zmieniłem tylko licznik z 1/2 na pełny FIS

Opublikowano

nie, wiązka ori była w aucie

ja zmieniłem tylko licznik z 1/2 na pełny FIS

w 1/2 fis też miałeś wskaźnik temp? :przebiegly:

Opublikowano
Kontrolka immo, albo do zaślepienia, albo do wylutowania i podłączenia z zewnętrznym immo

Immo do zaslepienia tzn wystarczy diode wyciagnac? [w sumie nie rozbieralem nowego licznika, wiec mam nadzieje, ze jest tak jak w starym liczniku, tzn wystarczy zaroweczke wyciagnac?]

Seryjnie nie masz poduch?

Seryjnie poduchy byly, tylko byla mala stluczka, poszedl zderzak i poduchy obydwie. Poducha pasazera zaslepiona (wiec brak), a kiere kupilem od trojramienna i poduchy jeszcze nie podlaczylem :)

Jakie zegary włożyłeś?

Od eSki. Benzyna 99 rok, z analogowym zegarkiem.

fota z przodu

fota z tylu

Namieszałeś coś z pinami terminali skoro klimatronik tak się zachowuje

Ktore piny moglem pomylic? :shocked:

Dowód na to jak jazda na światłach wpływa na spalanie

hehe :D

Nie no auto stalo i wylaczalem lampy to wskazowka wedrowala w gore.

nie, wiązka ori była w aucie

ja zmieniłem tylko licznik z 1/2 na pełny FIS

w 1/2 fis też miałeś wskaźnik temp? :przebiegly:

Nie mial :P Ale wiazke mial :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...