Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy przed tym ok zapala się kontrolka płynu chłodniczego i kontrolka oleju ?? Bo patrzyłem u kolegi wczoraj w 80-tce w której ma AC, przelatują ikonki a na końcu ok. Czy tutaj będzie tak samo ??

Wciśnij na włączonym zapłonie lewe pokrętło to tak będzie :wink4: Jak nic nie wciśniesz i jest wsio ok, to będzie tylko OK :)

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

z czego zrobić takie piny?

scaled.php?server=208&filename=88152031.jpg&res=medium

scaled.php?server=36&filename=46345324.jpg&res=medium

Opublikowano

z czego zrobić takie piny?

scaled.php?server=208&filename=88152031.jpg&res=medium

scaled.php?server=36&filename=46345324.jpg&res=medium

z tasmy od dyskietek, albo zlacza od tasmy od dysku czy dyskietek (wylutowane z plyty glownej na przyklad)

@Tommy Gun - kozacko :naughty:

Opublikowano

Popatrzcie co ktoś wykrzesał z Fisu --> [url :notworthy:

każdy takie coś może mieć :wink4: wystarczy odpowiednia przystawka za pareset eu i masz :hi:

Opublikowano

Rozpiska pinow licznika z 1996 r:

Niebieski, 26-pin

1 -nie uzywany

2 -Aktywacja brzeczyka

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15 czarno-brazowy

5 -Nie uzywany

6 -Terminal 61 niebieski

7 -Awaria hamulca/ Hamulec reczny brazowo-bialy

8 -ABS

9 -Poduszka powietrzna bialo-zólty

10 -CAT brazowo-zielony

11 -ABS odwrotny (cokolwiek to znaczy) zólto-czerwony

12 -Poduszka powietrzna odwrotna (cokolwiek to znaczy) brazowy

13 -Prawe swiatlo parkingowe zielono-czerwony

14 -Blokada zaplonu, S-Contact czerwony

15 -Aktywacja brzeczyka

16 -Nie uzywany

17 -Nie uzywany

18 -Cisnienie oleju 1.8 bar bialo-szary

19 -Terminal 58d szaro-niebieski

20 -Poziom plynu chlodniczego niebiesko-zielony

21 -Prawy kierunkowskaz czarno-zielony

22 -Swiatla drogowe bialo-zólty

23 -Wejscie szybkosciomierza brazowo-czerwony

24 -Plyn hamulcowy szaro-zólty

25 -Klocki hamulcowe

26 -Lewy kierunkowskaz zielono-czarny

zólty, 26-pin

1 -Terminal 58 szaro-zielony

2 -Terminal 58

3 -Sygnal szybkosci silnika (obrtotomierz?) zielono-niebieski

4 -Klimatyzacja niebiesko-fioletowy

5 -Zegar zielony

6 -Szybkosc pojazdu sygnal 1 bialo-niebieski

7 -Szybkosc pojazdu sygnal 2 bialo-niebieski

8 -Czujnik drzwi -strona kierowcy brazowo-zólty

9 -Terminal 30 czerwono-niebieski

10 -Terminal 30

11 -nie uzywany

12 -Rezerwa paliwowa

13 -Lewy kierunkowskaz czarno-bialy

14 -nie uzywany

15 -nie uzywany

16 -przelacznik klamry paska ? =]

17 -nie uzywany

18 -Terminal 31 brazowy

19 -Terminal 31 brazowy

20 -Okablowanie diagnostyczne zielono-niebieski

21 -Nie uzywane

22 -nie uzywane

23 -Swiece

24 -Immobiliser czarno-czerwony

25 - Wskazowka paliwowa (na zegarze) fioletowo-czarny

26 -Temperatura plynu chlodniczego niebiesko-brazowy

Tak miałem u siebie w oryginale. Spisałem zanim poprzekładałem piny :naughty:

Opublikowano

Tabela nie chula.

Poprawiony link, moderator podmienil, chyba dlatego ze jest to z a4clubu zamiast a4klubu? wyglada na zerznieta baze danych, ale nie moge znalezc oryginala u nas na forum, to masz linka z googla. Masz rozpiske wszystkich licznikow z fisem latami lacznie z iloscia pinow w kostkach :)

Opublikowano

Tabela nie chula.

Poprawiony link, moderator podmienil, chyba dlatego ze jest to z a4clubu zamiast a4klubu? wyglada na zerznieta baze danych, ale nie moge znalezc oryginala u nas na forum, to masz linka z googla. Masz rozpiske wszystkich licznikow z fisem latami lacznie z iloscia pinow w kostkach :)

Nie ma tam wszystkich numerów... Nie ma np. 8D0 920 931 C, które ja mam... są z cyfrowym zegarkiem radiowym w km/h, nie ma też 8D0 920 980 Q, które też mam z cyfrowym ale nie radiowym, w mp/h :)

Opublikowano

Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ??

Opublikowano

Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ??

Tak :)

Opublikowano

Dla uściślenia sprawy wtyczkę fis zamówiłem czerwoną, przełożyłem jednak piny gdyż były inaczej ułożone (na wtyczce było 99r, licznik 95r.). Kolory kabelków nie mają chyba żadnego znaczenia, oby tylko były we właściwych numerach ????

Opublikowano

Tommy Gun, Tak :)

Opublikowano

Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ??

czujnik można zrobić samemu

wystarczą dwa miedziane druciki jakieś grubsze, na ich koncach założyć wsówki,

wywiecic w zborniczku dwa malutkie otworki takie jak średnica drucika miedzianego wsadzić dobrze zakleić, drucicki połączyć przewodem, jeden do masy auta, drugi do licznika

wiem, że to druciarstwo, ale jak tak zrobiłęm, dzięki czemu, kontrolka o niskim stanie płynu zapala mi się jak mam 0.5litra w zbiorniczku, (na ori czujniku nie da sie tak, przez to ze czujnik jest duzy i musi być zamontowany na rónej powierzchni, inaczej będzie ciekł) pozatym dwie małe dziurki z wcisniętym na styk drucikiem dużo łatwiej uszczelnić niż ori czujnik

całość zakleiłem klejem na gorąco i od paru ładnych miesięcy wszystko działa jak powinno

Opublikowano

lapek85 ja już przywykłem do tego, że zawsze jest dłubanie :decayed: Wyjmę zbiorniczek i zobaczę co da się z tym zrobić. Nie mniej twój pomysł słuszny :good:

Opublikowano

Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ??

czujnik można zrobić samemu

wystarczą dwa miedziane druciki jakieś grubsze, na ich koncach założyć wsówki,

wywiecic w zborniczku dwa malutkie otworki takie jak średnica drucika miedzianego wsadzić dobrze zakleić, drucicki połączyć przewodem, jeden do masy auta, drugi do licznika

wiem, że to druciarstwo, ale jak tak zrobiłęm, dzięki czemu, kontrolka o niskim stanie płynu zapala mi się jak mam 0.5litra w zbiorniczku, (na ori czujniku nie da sie tak, przez to ze czujnik jest duzy i musi być zamontowany na rónej powierzchni, inaczej będzie ciekł) pozatym dwie małe dziurki z wcisniętym na styk drucikiem dużo łatwiej uszczelnić niż ori czujnik

całość zakleiłem klejem na gorąco i od paru ładnych miesięcy wszystko działa jak powinno

dobre :good: zrobi się cieplej to u siebie takie coś wymodze :)

Opublikowano

i za darmo, ja też tak mam :decayed:

Opublikowano

pierwszy w historii darmowy czujnik do audi :> :kox:

Opublikowano

A ja naprawiłem swoje zegary co myślałem, że już umarły :decayed:

Opublikowano

Przeczytałem wątek do 110 strony i mam dosyć

Może ktoś z was przerabiał podłączenie do fisa spalania,w który przewód w ecu mam się wpiąć silnik 1,8T AEB?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...