MaxsteRR Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 A czy przed tym ok zapala się kontrolka płynu chłodniczego i kontrolka oleju ?? Bo patrzyłem u kolegi wczoraj w 80-tce w której ma AC, przelatują ikonki a na końcu ok. Czy tutaj będzie tak samo ?? Wciśnij na włączonym zapłonie lewe pokrętło to tak będzie Jak nic nie wciśniesz i jest wsio ok, to będzie tylko OK
Tommy Gun Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Popatrzcie co ktoś wykrzesał z Fisu --> FIS-Control shows boost pressure on the DIS display
SowaBezOka Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 z czego zrobić takie piny? z tasmy od dyskietek, albo zlacza od tasmy od dysku czy dyskietek (wylutowane z plyty glownej na przyklad) @Tommy Gun - kozacko
aju Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Popatrzcie co ktoś wykrzesał z Fisu --> [url każdy takie coś może mieć wystarczy odpowiednia przystawka za pareset eu i masz
landryn86 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Rozpiska pinow licznika z 1996 r: Niebieski, 26-pin 1 -nie uzywany 2 -Aktywacja brzeczyka 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 czarno-brazowy 5 -Nie uzywany 6 -Terminal 61 niebieski 7 -Awaria hamulca/ Hamulec reczny brazowo-bialy 8 -ABS 9 -Poduszka powietrzna bialo-zólty 10 -CAT brazowo-zielony 11 -ABS odwrotny (cokolwiek to znaczy) zólto-czerwony 12 -Poduszka powietrzna odwrotna (cokolwiek to znaczy) brazowy 13 -Prawe swiatlo parkingowe zielono-czerwony 14 -Blokada zaplonu, S-Contact czerwony 15 -Aktywacja brzeczyka 16 -Nie uzywany 17 -Nie uzywany 18 -Cisnienie oleju 1.8 bar bialo-szary 19 -Terminal 58d szaro-niebieski 20 -Poziom plynu chlodniczego niebiesko-zielony 21 -Prawy kierunkowskaz czarno-zielony 22 -Swiatla drogowe bialo-zólty 23 -Wejscie szybkosciomierza brazowo-czerwony 24 -Plyn hamulcowy szaro-zólty 25 -Klocki hamulcowe 26 -Lewy kierunkowskaz zielono-czarny zólty, 26-pin 1 -Terminal 58 szaro-zielony 2 -Terminal 58 3 -Sygnal szybkosci silnika (obrtotomierz?) zielono-niebieski 4 -Klimatyzacja niebiesko-fioletowy 5 -Zegar zielony 6 -Szybkosc pojazdu sygnal 1 bialo-niebieski 7 -Szybkosc pojazdu sygnal 2 bialo-niebieski 8 -Czujnik drzwi -strona kierowcy brazowo-zólty 9 -Terminal 30 czerwono-niebieski 10 -Terminal 30 11 -nie uzywany 12 -Rezerwa paliwowa 13 -Lewy kierunkowskaz czarno-bialy 14 -nie uzywany 15 -nie uzywany 16 -przelacznik klamry paska ? =] 17 -nie uzywany 18 -Terminal 31 brazowy 19 -Terminal 31 brazowy 20 -Okablowanie diagnostyczne zielono-niebieski 21 -Nie uzywane 22 -nie uzywane 23 -Swiece 24 -Immobiliser czarno-czerwony 25 - Wskazowka paliwowa (na zegarze) fioletowo-czarny 26 -Temperatura plynu chlodniczego niebiesko-brazowy Tak miałem u siebie w oryginale. Spisałem zanim poprzekładałem piny
Xsystoff Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Tabela nie chula. Poprawiony link, moderator podmienil, chyba dlatego ze jest to z a4clubu zamiast a4klubu? wyglada na zerznieta baze danych, ale nie moge znalezc oryginala u nas na forum, to masz linka z googla. Masz rozpiske wszystkich licznikow z fisem latami lacznie z iloscia pinow w kostkach
MaxsteRR Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Tabela nie chula. Poprawiony link, moderator podmienil, chyba dlatego ze jest to z a4clubu zamiast a4klubu? wyglada na zerznieta baze danych, ale nie moge znalezc oryginala u nas na forum, to masz linka z googla. Masz rozpiske wszystkich licznikow z fisem latami lacznie z iloscia pinow w kostkach Nie ma tam wszystkich numerów... Nie ma np. 8D0 920 931 C, które ja mam... są z cyfrowym zegarkiem radiowym w km/h, nie ma też 8D0 920 980 Q, które też mam z cyfrowym ale nie radiowym, w mp/h
Tommy Gun Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ??
MaxsteRR Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ?? Tak
Tommy Gun Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Dla uściślenia sprawy wtyczkę fis zamówiłem czerwoną, przełożyłem jednak piny gdyż były inaczej ułożone (na wtyczce było 99r, licznik 95r.). Kolory kabelków nie mają chyba żadnego znaczenia, oby tylko były we właściwych numerach ????
lapek85 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ?? czujnik można zrobić samemu wystarczą dwa miedziane druciki jakieś grubsze, na ich koncach założyć wsówki, wywiecic w zborniczku dwa malutkie otworki takie jak średnica drucika miedzianego wsadzić dobrze zakleić, drucicki połączyć przewodem, jeden do masy auta, drugi do licznika wiem, że to druciarstwo, ale jak tak zrobiłęm, dzięki czemu, kontrolka o niskim stanie płynu zapala mi się jak mam 0.5litra w zbiorniczku, (na ori czujniku nie da sie tak, przez to ze czujnik jest duzy i musi być zamontowany na rónej powierzchni, inaczej będzie ciekł) pozatym dwie małe dziurki z wcisniętym na styk drucikiem dużo łatwiej uszczelnić niż ori czujnik całość zakleiłem klejem na gorąco i od paru ładnych miesięcy wszystko działa jak powinno
Tommy Gun Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 lapek85 ja już przywykłem do tego, że zawsze jest dłubanie Wyjmę zbiorniczek i zobaczę co da się z tym zrobić. Nie mniej twój pomysł słuszny
landryn86 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Zakupiłem dzisiaj czujnik płynu do spryskiwaczy od passata, rozumiem że kabel najlepiej będzie poprowadzić przez osłonę ECU, tak jak czujnika temperatury oleju ?? czujnik można zrobić samemu wystarczą dwa miedziane druciki jakieś grubsze, na ich koncach założyć wsówki, wywiecic w zborniczku dwa malutkie otworki takie jak średnica drucika miedzianego wsadzić dobrze zakleić, drucicki połączyć przewodem, jeden do masy auta, drugi do licznika wiem, że to druciarstwo, ale jak tak zrobiłęm, dzięki czemu, kontrolka o niskim stanie płynu zapala mi się jak mam 0.5litra w zbiorniczku, (na ori czujniku nie da sie tak, przez to ze czujnik jest duzy i musi być zamontowany na rónej powierzchni, inaczej będzie ciekł) pozatym dwie małe dziurki z wcisniętym na styk drucikiem dużo łatwiej uszczelnić niż ori czujnik całość zakleiłem klejem na gorąco i od paru ładnych miesięcy wszystko działa jak powinno dobre zrobi się cieplej to u siebie takie coś wymodze
lapek85 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 pierwszy w historii darmowy czujnik do audi :>
MaxsteRR Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 A ja naprawiłem swoje zegary co myślałem, że już umarły
kyniu Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Przeczytałem wątek do 110 strony i mam dosyć Może ktoś z was przerabiał podłączenie do fisa spalania,w który przewód w ecu mam się wpiąć silnik 1,8T AEB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się