jihad Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Czy ktoś tu ogarnia temat modyfikacji zawartości pamięci liczników? Chodzi o zmianę mil na km w licznikach, które nie reagują na zmianę kodowania VAGiem.
sasza Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 masz pin do licznika? Przed przekodowaniem logowales się do licznika?
sobol Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 moze mi ktos podac nr manetki z fisem do a4 96 avant? podobno bardzo ciezko dostac? prawda to? ---------- Post added at 16:45 ---------- Previous post was at 16:41 ---------- a czy od nowszych modeli nie bedzie pasowac? prosze o jakies rady, co tu robic...
Pro-Logic Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Witam co jest podłączone pod piny 1,2,3,4 w kostce szarej 32 pin. Skoro do manetki podłączamy 17,18,19. 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter)
sobol Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 ktos moze mia napisac jaka manetka z fisem bedzie pasowac do przedlifta avanta? tylko z a4, jesli tak bardzo prosze o dokladne nr. wielkie dzieki
sobol Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 oj chyba temat umarl albo juz wszyscy maja fis. nr manetki juz nie aktualny. ale za to mam inne pytanie. jak podlaczyc temperature otoczenia? licznik przed liftem. ---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:58 ---------- nigdzie ten nie znalazem informacji na podlaczenie tem oleju w siniku 1.8t aeb.
sobol Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 normalnie zmowa milczenia... sluchajcie zalozylem ten licznik, teraz czekam na manetke, ale kable sobie juz wyprowadzilem. posluchalem sie po niektorych i chyba zle, ale przynajmniej instalacje mam juz zrobiona pod licznik z fisem. auto 97 rok avant. licznik mialem ori z koncowka 034 bx, zalozylem z 96 roku z koncowka 033 fx. i tak: - obrotomierz przeklamuje/zaniza o 500 obrotow - wskaznik spalania pokazuje kosmos, po wcinieciu sprzegla na swiatlach rosnie spalanie do 30 - 30 l/100km - podczas jazdy pokazuje ponad 15 l/100 km - nie dziala brzenczyk - nie dziala kontrolka od air bag - klimatronik pokazuje blad 50.3 reszta rzeczy dziala. teraz bede szukal licznika z koncowka 034 fx, chyba, ze ktos ma pomysl jak mozna zniwelowac te niedogodnosci. wiem, ze z air bagiem mozna sobie poradzic zamieniajac piny w sterowniku i kostce licznika. ale reszty juz chyba nie zrobie. chyba, ze obroty przekoduje ze starego licznika, ale jak nigdy tego nie robilem. ps. pinu 9 w fisie nie masowalem, jedynie 16 i 19.
pawelwor Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Co do przekłamania to licznik jest poprawnie zakodowany na benzynę? Spalanie odnosi się również do zakodowania, jeśli jest złe to będzie źle pokazywać. Poza tym po włożeniu licznika przez jakiś czas może błędnie wskazywać spalanie, tak było u mnie, ale w końcu się unormowało samo. Co do reszty pytaj tych, co mają przedlifta. Pamiętaj też, że nie można wkładać wsadów z licznika po I lifcie do przedlifta, itp
sobol Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 nic nie kodowalem. po prostu wlazylem p&p. jedynie podociagalem do kostki od fisa odpwiednie kabelki. moglbym mi napisac jak do tego sie zabrac. czy trzeba najpierw spisac wartosci ze starego licznika? licznik jest od benzyny fabrycznie 2.8 ---------- Post added at 20:17 ---------- Previous post was at 19:58 ---------- juz chyba wiem. eureka. 2.8 to silnik v6 - 6 cylindrow. wiec trzeba przekodowac na 4 cylindry! dobrze kminie?
sobol Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 no zasadniczo to podstawa ale wstyd. ale mam satysfakcje, ze do wszystkiego dokopalem sie sam. przekoduje to w sobote.
sobol Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 ale oczywiscie dzieki. gdzies tam jeszcze wyczytalem, ze po zmianie kodowania, trzeba odlaczyc licznik na 30 min. prawda to?
RonM Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Witam Pytanie mam odnośnie VW Passata B5 1.9 TDI AFN z 98 roku. Brat w tym Passacie nie ma fisa ale bardzo chce mieć ;D Znalazł na Allegro zegar z półFISEM. Ale jest drobna różnica pomiędzy tym z półFISEM a tym który ma w aucie. W aucie prędkościomierz ma wyskalowany do 220 km/h a ten z półFISEM jest wyskalowany do 260 km/h. Mam pytanie czy wystarczy go po prostu podpiąć i prędkość będzie dobrze pokazywana czy jednak konieczne będzie ingerowanie w jego wsad? I jest to zegar ze 115 KM Passata a brat ma zwykłego AFN 110 KM czy podejdzie do jego auta?
Pro-Logic Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 A czy ktoś u siebie zrobił info o spalonych żarówkach? Może macie jakiś schemat tego w 2000r.
Faster84 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 czesc chlopaki może ktoś mi opisac o co chodzi w tym fisie bo mam takie cos i nie wiem tak naprawde co on pokazuje
sobol Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 a sa gdzies opisane komunikaty fis. mi dzisiaj przez chwile procz rezerwy pokazywal takie koleczko w ktorym bylo l/100 km a nad koleczkiem 1 mrygalo to przez jakis czas i zniklo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się