MaxsteRR Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 To są wskazówki z S4 ---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:07 ---------- tu zwykłe
Gattis Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Pany a nie ma ktoś może tarcz licznika fis do diesla i 220km/h? tylko nie te przykręcane:decayed:
burus2 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 mam problem robie przejściówke z 2x26 (diesel)na 2x32+fis szara(benzyna angol) i pytanie nie łączy mi się z wagiem pod co podpiąć 20pin okabl diagnostyczne z żółtej26 pin jak podłącze pod zieloną32 pod pin 28 przewód k to wogóle z niczym nie moge sie połączyć. drugie świeci mi sie abs podpiołem niebieska26 pin8abs pod zielona32 pin21abs i sie świeci nie gaśnie mam komunikat od płynu chłodniczego takie f w wodzie jak odpale oil i coś z chamulcami jak sie pozbyć 26zółta pin 26 coolant temperature podpiołem pod 8niebieskiej32. Niedziała mi obrotomierz i prędkościomierz ale czytałem że trzeba przekodować na diesel i 4gary więc tym martwie sie póżniej narazie chce połączyć sie z wagiem
arre Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 popieram prosbe burus2 Pany z licznika 2x26 96 r na licznik z bialym podswietleniem i elektronicznym zegarkiem jak ustrojstwo podpiac by laczylo sie z vag-ina?
PyRaS Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Kolejny zadowolony z FIS-a, mam tylko takie pytania: 1. Licznik nie przyjmuje mi mojej wartości w km daje mu tak jak na starym liczniku i wbija mi z 50km mniej i niechce się zmienić (posiadam vag tacho 3.01) 2. mimo że przejechałem 7 km licznik km główny się nie przestawił o co kaman ??
MaxsteRR Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Nigdy na liczniku nie wyświetli Ci się taka sama wartość przebiegu jaką wpiszesz w programie na laptopie. Zawsze jest nieco mniej A licznik główny Ci nie liczy teraz wgl przebiegu?
PyRaS Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 no przejechałem 7 km i d*pa nie liczył, specjalnie zdjęcie zrobiłem jak startowałem ( odłączyłem akku, po paru minutach podłączyłem i ku memu zdziwieniu jest licznik dzienny - te 7 km co przejechałem) Dzisiaj do pracy specjalnie popatrzyłem na owe zjawisko i zaczął zliczać po 2 km przejechanych Także została mi tylko manetka do podłączenia ( a jakim kluczek dokładnie ruszyć kierownice ?? )
Tommy Gun Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 O ile dobrze pamiętam nasadka 24 ale najlepiej mieć komplet ze sobą.
MaxsteRR Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Jeśli robisz korekte przebiegu w zegarach do 99r. to musisz zrobić ich reset, chociażby przez program, ale w tych powyżej 99. trzeba odłączyć na chwilę niebieską kostkę, by przebieg się zmienił na ten ustawiany
roberto343 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 mam takie, a potrzebuje do disla z 2000r ---------- Post dopisany at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:58 ---------- Pany a nie ma ktoś może tarcz licznika fis do diesla i 220km/h? tylko nie te przykręcane:decayed: Mam takie, a potrzebuje do diesla z 2000r
MaxsteRR Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru
pawelwor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru Nie torx, a spline 12 A o co chodzi z odkręcaniem kierownicy, bo nie znalazłem pytania?
Tommy Gun Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru Widocznie w młodszych rocznikach jest inaczej, w moim przedlifcie 95r. odkręcałem nakretkę właśnie nasadką 24...
MaxsteRR Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru Nie torx, a spline 12 A o co chodzi z odkręcaniem kierownicy, bo nie znalazłem pytania? PyRas się dopytywał ;p a ze spline to ja wiem, ale nie każdy kojarzy to określenie ;p
pawelwor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Faktycznie, pare postów wyżej było:decayed:
burus2 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 na szybko które piny trza podłączyć aby licznik 96r 2x26 uruchomił fis czy nie ma nieaktywnych lini
przemciotorun Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru Widocznie w młodszych rocznikach jest inaczej, w moim przedlifcie 95r. odkręcałem nakretkę właśnie nasadką 24... ja tez tak mam
PyRaS Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 burus2 szybko to się dzieci robi i pchły łapie. Opcja szukaj Rozpiska pinow licznika z 1996 r: blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender
arre Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kolego PyRaS Burus2 szukal i ja szukalem tyle ze tu dwa dni szukac mozna... mamy rozpiski z kolega Burus2 i do 1996 i do licznika po 2 lifcie - biale podswietlenie... kwestia taka ze LICZNIK nie laczy sie z vagiem i teraz pytanie pod co podpiac linie K w nowym liczniku - tj jaki pin ze starego???? ewentualnie ktore piny w 1996 roku odpowiadaja za laczenie sie licznika z vagiem?
MaxsteRR Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 20 -Diagnosis wiring ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- Żółta kostka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się