pablo_9 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Ostatnio wymieniając lampy zauważyłem, że przy zbiorniczku płynu do spryskiwaczy mam wtykę czyli wychodzi na to, że posiadam czujnik poziomu płynu sprysków to czy przewód ten wchodzi do środka czy skąd można pociągnąć przewód do wtyczki 20 pinowej pod pin 9, jaki kolor ??
vauxhall95 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 No watpie,bo ja nie widzialem.W A4 bez fisa nie ma tego powiadomienia.
pablo_9 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 uuu to dziwne bo wtyka jest na dole zbiorniczka (z tyłu kierunkowskazu)... to może nie będę zawracał sobie głowy tym powiadomieniem... dzisiaj odbieram zamówiony czujnik temperatury oleju... 22 zł mnie kosztował może uda się uruchomić wskaźnik na zegarach[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 07:30_________________________________________________Dzisiaj zostały dokonane kolejne prace poprawiające fabrykę tzn.: - zamontowałem ori wtyczkę do FIS - zamontowałem i podłączyłem czujnik temperatury oleju co by wszystkie zegarki na liczniku działały, przewód do podłączenia był przez fabrykę przygotowany tylko wystarczyło go podpiąć pod czujnik (trochę gimnastyki było żeby odkręcić tę śrubkę w miejsce której wkręca się czujnik): - podpiąłem do licznika przewód, od czujnika temperatury oleju, który przy zakładaniu FIS-u od razu sobie wyprowadziłem z komputera Podłączenie czujnika udało się dzięki wskazówką we wcześniejszych postach kolegi amokka Zauważyłem, że lewa strona licznika jest mocniej podświetlona od prawej będę musiał się przyjrzeć żaróweczką bo może są nie odpowiedniej mocy
magstar Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Witam panowie ! udało mi się w końcu podpiąć RDS, okazało się, że pomyliłem piny. (Co prawda zdjęcie jest jeszcze bez RDS-u ale efekt końcowy jest niezły). Wszystko pięknie jedynie wskaźnik oleju nie działa. czy wiemy jaki tym czujnika jest potrzebny do 2.5 TDI po lifcie ? wielkie dzięki dla "bin85" bez twoich porad była by klapa - pozdrawiam
przemciotorun Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 witam, czas i umnie zalozyc pelen fisior, i teraz mam pytanie, auto takie jak w opisie (niestety nie mam fotki starych zegarow, ale to standart + wyswietlacz temp na sierodku) i teraz tak kupilem takie zegary: TDI, 95r OZ. 8DO 919 033 B chyba nie powinno byc problemu podczas przekladki. manetke mam taka, jest od sedana tylko niewiem jaki rocznik, wyglada tak: teraz moje pytanie: 1. czy ta manetka podejdzie czy w moim roczniku sa inne wtyczki? 2. czy w 1z mozna zamocowac czyjnik temp oleju bo gdzie predzej czytalem ze nie, (a niestety nie mam jak sprawdzic czy u mnie jest miejsce do wkrecenia czy nie) pozdrawiam
pablo_9 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Problemów nie powinno być... Manetka jest dokładnie do twojego rocznika (ogólnie jest do 95-97) także nie będziesz musiał nic przerabiać oprócz podłączenia sterowania FIS-em. Jeśli chodzi o czujnik to nie wiem u mnie można było podpiąć to podejrzewam, że u Ciebie też ale niech się wypowie ktoś z twoim silnikiem.
przemciotorun Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 dzieki wielkie a jeszcze takkie jedno pytanie co do tego czujnika oleju, bo trzeba go wpiac w zielona kostke pin 21, a umnie jest niebieska i zola, kurcze cheba czegos nie doczytalem [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 12:34_________________________________________________oki chyba mam black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used
seba1-2 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 dzieki wielkie a jeszcze takkie jedno pytanie co do tego czujnika oleju, bo trzeba go wpiac w zielona kostke pin 21, a umnie jest niebieska i zola, kurcze cheba czegos nie doczytalem [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 12:34_________________________________________________oki chyba mam black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used miejsce na czujnik powinieneś mieć w podstawie filtra oleju, tam jest miejsce z gwintem gdzie wkręca się czujnik, tylko problem jest taki że nie ma połączenia bo na końcu gwintu jest zaślepka i trzeba wyciągnąć podstawę i ją rozwiercić ażeby temperatura na wskaźniku była faktyczna oleju, a nie temperatura podstawy [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 13:43_________________________________________________w twoich zegarach temp, podpina się pod 1pin w kostce 4pinowj czarnej, to czarne gniazdo znajduje się obok gniazda żółtego
pavol1986 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 A tak właściwie to jakie macie temp oleju, ja bez rozwiercania to tak średnio 110 jak cisne to i 120 ale na czujniku od wody z jakiegoś golfa bo pasował gwint to wkreciłem. ?
pablo_9 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Jak podłączyłem czujnik to przejechałem się w trasę ok. 30 km za miasto to temperatura urosła mi do 90 C, pewnie jakbym pojechał w dłuższą trasę to temp. usował by do ok. 120. Jak jeżdzę po mieście (tylko, że robię krótkie odcinki) to temperatura wychyla się ponad ok.70. Jeśli masz takie wskazania to chyba dobrze bo na środku jest 120 także pewnie w tych granicach temperatura jest OK. Do golfa są takie same czujniki jak do nas także pewnie czujnik jest dobry. P.S. Paweł poradziłeś sobie z tą kontrolką Airbag ? bo ja nie mam na razie pomysłu, czekam na licznik z mojego rocznika i wtedy będzie wszystko OK.
rookiezgierz Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Panowie podpowiedzcie jakie manetki można dopasować do mojego rocznika 97r. Rozumiem że do a4 z przedzialu 95-97r. Ale może od innych samochodów grupy vw podpasuje.
pavol1986 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 nic nie robiłem z kontrolką narazie miałem inne zmartwienia typu rozrusznik turbina
turbobastard Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 koledzy jakie tam zarowki podswietlaja w tych starych zegarach ? te male chce kupic ale widzialem rozne typy b8, 2d 5d 7d i nie wiem ktore to sa,poki co nie zagladalem tam bo nie wiem jak nie zabieralem sie do tego ale chce dorobic kontrolke swiatel drogowych i bedzie mi potrzebna jedna taka, a i kto wie ile ich tam moglo sie jeszcze popalic
pablo_9 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o żarówki to do podświetlenia kontrolek wykorzystywane są żarówki 1.2 W
turbobastard Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 tak tak, wiem ze 1.2 w 12v ale spoko rozne typy tych zarowek roznia sie ksztaltem ale zdjecie jest wystarczajaco pomocne, dzieki.
przemciotorun Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 moze mi ktos podrzucic fotke jak tyglada ta wtyczka czarna 4 pinowa do ktorej podlancza sie czujnik oleju?
pablo_9 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 moze mi ktos podrzucic fotke jak tyglada ta wtyczka czarna 4 pinowa do ktorej podlancza sie czujnik oleju? Osobiście mogę Ci polecić takie rozwiązanie jak u siebie wykonałem, tzn. podłącza się i tak tylko jeden kabel także ja wykorzystałem do tego celu kabelek z komputera (ze starego kompa), którym podpina się na płycie głównej np. POWER LED lub - pojedynczy przewód zakończony złączką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się