Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma , kodowanie się tylko zmienia

Chyba że trafi na pacjenta crypto z a6 2.5 w ktorym kodowania wpisywane przez przerozne programy łącznie z kalkulatorem windowsowym nie bd pomagaly i cany bd siały z alladynem i obrotami.. :decayed:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ty nie pitol tylko szykuj na jutro lod do jacusia :D

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Opublikowano

Byłem, zobaczyłem, się ucieszyłem.

Licznik ma numer oczywiście taki jaki pisałem, czyli 8D0 920 900 K - VDO, więc to wcześniejsze zdjęcie (z białym tyłem) nie jest do mnie.

9208191134_fc2cff0c04_m.jpg

9208192280_0f4960f10a_m.jpg

9205410109_9e707dbdbc_m.jpg

Co do manetki to widzę, że jest zerowy problem z przełożeniem przycisków z tej co mam od SEDANa do mojego AVANTa.

Moja od AVANTa, bez przycisków FIS:

CZ KO3 01 2030 10

8D9 953 503 E

9158345877_1184430b86_m.jpg

9158345713_5b95cd9487_m.jpg

9160570360_99bd5a78b5_m.jpg

9208192004_d3e4c69cc7_m.jpg

9205409043_dacfc5664c_m.jpg

9208190498_7a96606868_m.jpg

9208190838_4fea595781_m.jpg

Ta, którą mam od SEDANa:

CZ KO3 01 2030 20

4DO 953 503 B

9208191596_3ea94744f2_m.jpg

9205407001_cb717c1730_m.jpg

Wystarczy, że przełożę sam moduł z przyciskami w swoją i założę obudowę z tej od SEDANa.

Może i jeden nadruk mniej, ale mówi się trudno za to będzie schludniej.

Opublikowano

no mozesz przelozyc jak piszesz, jak Ci nie bedzie przeszkadzac ze brak jednego znaczku

jak bym jednak na twoim miejscu srzedal od sedana a kupil od avanta wyjdzie na zero ale jak wolisz

co do licznika to sprzedaj pare zloty wezmiesz, ktos z checia przygarnie co ma jeagera zjebanego podmieni sobie i bedzie zadowolony

teraz tylko szukaj licznika, co do sraczkowatej kostki dokladasz tam 4 piny , ktore ciagniesz do szarej kostki ( szukaj na forum napewno ktos ma) z szarej kostki ciagniesz 3 kable do kostki w nogach pasazera i tam podlaczasz i pokazuje wszystkie otwarte drzwi i to bylo by na tyle, zaraz poszukam schematów kaja na chomiku

---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ----------

pytales wczesniej o kontrole zuzycia ockladzin hamulców

wszystko co do tej pory miales w 1/2 fis bedziesz mial w pelnym fis bez zadnego rezania

temp oleju i voltomierz bedzie dzialal od razu

ale mowie jak kupisz angola wazne bedzie dobrania wsadu

jesli ten co chcesz kupic bedzie mial koncówke 980 K to mam wsad na ktorym olej bedzie " dzialal " tzn po przekreceniu zaplonu temp pojdzie troche wyzej i po chwili opadnie na temp wlasciwa, taki bug swego rodzaju ale inaczej nie rozwiazalismy tego do tej pory

po drugie ciezko bedzie Ci znalezc ori tarcze eu predkosciomierza

a zamienniki koszt ok 70 zł

dam Ci pozniej namiar na goscia ze szczecina ktory handluje licznikami, zajmuje sie ich profi naprawianiem, wymiana wyswietlaczy, immo etc, jak bylem u niego to jego interfejsy wszystkie z plecaka byly drozsze niz moje audi :decayed:

liczniki ma po 500 juz z wymienionymi wyswietlaczami

---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ----------

a4-klub.pl - pawelwor - Chomikuj.pl

plik wtyczki kaju polift jest opis szarej wtyczki, masz podpisane ktore drzwi ktory kabel, ktore do manetki, nie sugeruj sie ze kaju nie pogrubil pinow od drzwi bo on mial z licznik z a6 gdzie w a4 ta sygnalizacja nie dziala

w sraczkowatej kostce majac od gory wolne piny podlaczasz je w kolejnosci

1- prawo

2- lewo

3- masa

4- reset

czyli kostka szara fis ---> kostka od manetki

17 ---> 1

18 ---> 2

19 ---> 4

z szarej kostki fis 14, 15, 16 do masy zeby nie darlo ryja o zarowki spryski poki sobie nie podlaczysz

8, 9, 10 to drzwi

Opublikowano

Jak byś potrzebował to nam od avanta na zbyciu.

Opublikowano

pany male pytanie moj tacho ogarnal pin z mojego licznika ale juz rs4 b5 licznika nie ruszyl pojechalem do znajomego z licznikiem i po ciezkich bojach(jego kalkulator niechcial wyliczyc pinu dla tego licznika)a sprzet ma z wyzszej polki...dopiero wyslal to do znajomego i na jakims commanderze za 4tys...wyskoczyly 2 piny z tym ze 1 powtarzal sie kilka razy(liczone kilkoma roznymi kalkulatorami.....)wiec uznalismy to za prawidlowy...odpalilem ten pin i niby dziala ale jak chcem zalogowac sie na kanale 50 starym pinem i przeprowadzic test to pisze ze ten kanal jest nieosiagalny...czy mam szukac innych kanalow do tego czy w tym roczniku 50 kanal odpowiada za to.....?niewiem jak to teraz ruszyc pomocy

Opublikowano

A logujesz się do licznika najpierw zanim wejdziesz w kanał 50

2 pytanie po co chcesz adotopac vin do auta i id immo skoro nie jest to wymagane do odpalenia auta ?

Opublikowano
A logujesz się do licznika najpierw zanim wejdziesz w kanał 50

2 pytanie po co chcesz adotopac vin do auta i id immo skoro nie jest to wymagane do odpalenia auta ?

chcem zalozyc zegary z rs4 do siebie,czyli podlaczylem zegary rs4 loguje sie pinem z zegarow rs4 wracam i wchodze w loginy robie to wg.tej instrukcji

Jeśli chodzi o kodowanie zegarów to musisz miec pin nowego licznika i starego. podłączasz nowy licznik, łączysz sie z nim, logowanie i wpisujesz pin nowego licznika. wchodzisz w adaptacje i kanal 50. w kanale 50 jako nową wartosc wpisujesz pin ze starego licznika później test i save. W tym momencie zapisał sie nowy vin w liczniku i licznik przejął stary pin. Później wyłączasz zapłon na 20s i włączasz ponownie nie odpalając auta.

z tym ze u mnie w kanal 50 wyswietla not avalible

Opublikowano

przejecie vinu i id immo wychodzi na to ze jest mozliwe tylko w immo 3 a Ty masz immo 2 wiec moze nie jest to mozliwe, nie wiem na to wychodzi, cwiara moze cos powie na ten temat, ale po co to chcesz robic skoro nie jest to konieczne??

Opublikowano

No bo RS4 ma chyba jeszcze immo2, więc nie znajdziesz Krzyśku kanału 50 u siebie. Tylko dopisujesz klucze i odpalasz.

Opublikowano

byl do 2001 r wiec moze byl immo 3 ale chcac go zgrac ze sterownikiem gdzie jest immo 2 kanal 50 jest wtedy nat avejbl

Opublikowano
byl do 2001 r wiec moze byl immo 3 ale chcac go zgrac ze sterownikiem gdzie jest immo 2 kanal 50 jest wtedy nat avejbl

Idę spać, bo już koorwa bzdury pisze. Krzysiek - u Ciebie siedzi immo2, więc jak mówi bediks - nie odpalisz kanału 50. Nie szukaj na siłę problemu - dopisz klucze i ciesz się fajnym blatem, a że VINu Twojego auta Ci nie złapie - h*ja na to kładź :wink:

Opublikowano
byl do 2001 r wiec moze byl immo 3 ale chcac go zgrac ze sterownikiem gdzie jest immo 2 kanal 50 jest wtedy nat avejbl

Idę spać, bo już koorwa bzdury pisze. Krzysiek - u Ciebie siedzi immo2, więc jak mówi bediks - nie odpalisz kanału 50. Nie szukaj na siłę problemu - dopisz klucze i ciesz się fajnym blatem, a że VINu Twojego auta Ci nie złapie - h*ja na to kładź :wink:

vinu zadnego nie potrzebuje potrzebuje je odpalic zeby banglaly u mnie reszta mnie nie obchodzi,to co napisalem mam od cwiary ta instrukcje.....jak przypisze klucze to odpali?co z mrygajacym immo i tym ze gasi silnik po 1sek...jak dopisze klucze to odpale?bo nieczaje juz....

Opublikowano

Tak samo dopisanie kluczy odpali auto i immo będzie działać jak trzeba

Opublikowano
Tak samo dopisanie kluczy odpali auto i immo będzie działać jak trzeba

oki to bede dzialal....podziekowal

Opublikowano

Masz tylko klucze dopisac i bedzie latać

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Masz tylko klucze dopisac i bedzie latać

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Dokładnie. "Dopisanie kluczy" to inaczej mówiąc "ogarnięcie immo" :decayed: ogarniaj ogarniaj, do zlotu niecały miesiąc... :naughty:

Opublikowano

Witam Panowie , czy ktoś może ma schemat podłączenia tego emulatora temperatury oleju , pozdrawiam Tadeusz.

Opublikowano
Witam Panowie , czy ktoś może ma schemat podłączenia tego emulatora temperatury oleju , pozdrawiam Tadeusz.

Cudów tam nie ma plus, minus, i sygnał do licznika. Do czego tu schemat?

Opublikowano

Chyba chodziło mu o budowę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...