xxxSzYbAxxx Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Nie ma , kodowanie się tylko zmienia Chyba że trafi na pacjenta crypto z a6 2.5 w ktorym kodowania wpisywane przez przerozne programy łącznie z kalkulatorem windowsowym nie bd pomagaly i cany bd siały z alladynem i obrotami.. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Gość cwiara Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Ty nie pitol tylko szykuj na jutro lod do jacusia Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
soulmaster3m Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Byłem, zobaczyłem, się ucieszyłem. Licznik ma numer oczywiście taki jaki pisałem, czyli 8D0 920 900 K - VDO, więc to wcześniejsze zdjęcie (z białym tyłem) nie jest do mnie. Co do manetki to widzę, że jest zerowy problem z przełożeniem przycisków z tej co mam od SEDANa do mojego AVANTa. Moja od AVANTa, bez przycisków FIS: CZ KO3 01 2030 10 8D9 953 503 E Ta, którą mam od SEDANa: CZ KO3 01 2030 20 4DO 953 503 B Wystarczy, że przełożę sam moduł z przyciskami w swoją i założę obudowę z tej od SEDANa. Może i jeden nadruk mniej, ale mówi się trudno za to będzie schludniej.
bediks Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 no mozesz przelozyc jak piszesz, jak Ci nie bedzie przeszkadzac ze brak jednego znaczku jak bym jednak na twoim miejscu srzedal od sedana a kupil od avanta wyjdzie na zero ale jak wolisz co do licznika to sprzedaj pare zloty wezmiesz, ktos z checia przygarnie co ma jeagera zjebanego podmieni sobie i bedzie zadowolony teraz tylko szukaj licznika, co do sraczkowatej kostki dokladasz tam 4 piny , ktore ciagniesz do szarej kostki ( szukaj na forum napewno ktos ma) z szarej kostki ciagniesz 3 kable do kostki w nogach pasazera i tam podlaczasz i pokazuje wszystkie otwarte drzwi i to bylo by na tyle, zaraz poszukam schematów kaja na chomiku ---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- pytales wczesniej o kontrole zuzycia ockladzin hamulców wszystko co do tej pory miales w 1/2 fis bedziesz mial w pelnym fis bez zadnego rezania temp oleju i voltomierz bedzie dzialal od razu ale mowie jak kupisz angola wazne bedzie dobrania wsadu jesli ten co chcesz kupic bedzie mial koncówke 980 K to mam wsad na ktorym olej bedzie " dzialal " tzn po przekreceniu zaplonu temp pojdzie troche wyzej i po chwili opadnie na temp wlasciwa, taki bug swego rodzaju ale inaczej nie rozwiazalismy tego do tej pory po drugie ciezko bedzie Ci znalezc ori tarcze eu predkosciomierza a zamienniki koszt ok 70 zł dam Ci pozniej namiar na goscia ze szczecina ktory handluje licznikami, zajmuje sie ich profi naprawianiem, wymiana wyswietlaczy, immo etc, jak bylem u niego to jego interfejsy wszystkie z plecaka byly drozsze niz moje audi liczniki ma po 500 juz z wymienionymi wyswietlaczami ---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- a4-klub.pl - pawelwor - Chomikuj.pl plik wtyczki kaju polift jest opis szarej wtyczki, masz podpisane ktore drzwi ktory kabel, ktore do manetki, nie sugeruj sie ze kaju nie pogrubil pinow od drzwi bo on mial z licznik z a6 gdzie w a4 ta sygnalizacja nie dziala w sraczkowatej kostce majac od gory wolne piny podlaczasz je w kolejnosci 1- prawo 2- lewo 3- masa 4- reset czyli kostka szara fis ---> kostka od manetki 17 ---> 1 18 ---> 2 19 ---> 4 z szarej kostki fis 14, 15, 16 do masy zeby nie darlo ryja o zarowki spryski poki sobie nie podlaczysz 8, 9, 10 to drzwi
bidzio1 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Jak byś potrzebował to nam od avanta na zbyciu.
krzysiek23 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 pany male pytanie moj tacho ogarnal pin z mojego licznika ale juz rs4 b5 licznika nie ruszyl pojechalem do znajomego z licznikiem i po ciezkich bojach(jego kalkulator niechcial wyliczyc pinu dla tego licznika)a sprzet ma z wyzszej polki...dopiero wyslal to do znajomego i na jakims commanderze za 4tys...wyskoczyly 2 piny z tym ze 1 powtarzal sie kilka razy(liczone kilkoma roznymi kalkulatorami.....)wiec uznalismy to za prawidlowy...odpalilem ten pin i niby dziala ale jak chcem zalogowac sie na kanale 50 starym pinem i przeprowadzic test to pisze ze ten kanal jest nieosiagalny...czy mam szukac innych kanalow do tego czy w tym roczniku 50 kanal odpowiada za to.....?niewiem jak to teraz ruszyc pomocy
bediks Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 A logujesz się do licznika najpierw zanim wejdziesz w kanał 50 2 pytanie po co chcesz adotopac vin do auta i id immo skoro nie jest to wymagane do odpalenia auta ?
krzysiek23 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 A logujesz się do licznika najpierw zanim wejdziesz w kanał 50 2 pytanie po co chcesz adotopac vin do auta i id immo skoro nie jest to wymagane do odpalenia auta ? chcem zalozyc zegary z rs4 do siebie,czyli podlaczylem zegary rs4 loguje sie pinem z zegarow rs4 wracam i wchodze w loginy robie to wg.tej instrukcji Jeśli chodzi o kodowanie zegarów to musisz miec pin nowego licznika i starego. podłączasz nowy licznik, łączysz sie z nim, logowanie i wpisujesz pin nowego licznika. wchodzisz w adaptacje i kanal 50. w kanale 50 jako nową wartosc wpisujesz pin ze starego licznika później test i save. W tym momencie zapisał sie nowy vin w liczniku i licznik przejął stary pin. Później wyłączasz zapłon na 20s i włączasz ponownie nie odpalając auta. z tym ze u mnie w kanal 50 wyswietla not avalible
bediks Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 przejecie vinu i id immo wychodzi na to ze jest mozliwe tylko w immo 3 a Ty masz immo 2 wiec moze nie jest to mozliwe, nie wiem na to wychodzi, cwiara moze cos powie na ten temat, ale po co to chcesz robic skoro nie jest to konieczne??
kaju Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 No bo RS4 ma chyba jeszcze immo2, więc nie znajdziesz Krzyśku kanału 50 u siebie. Tylko dopisujesz klucze i odpalasz.
bediks Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 byl do 2001 r wiec moze byl immo 3 ale chcac go zgrac ze sterownikiem gdzie jest immo 2 kanal 50 jest wtedy nat avejbl
kaju Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 byl do 2001 r wiec moze byl immo 3 ale chcac go zgrac ze sterownikiem gdzie jest immo 2 kanal 50 jest wtedy nat avejbl Idę spać, bo już koorwa bzdury pisze. Krzysiek - u Ciebie siedzi immo2, więc jak mówi bediks - nie odpalisz kanału 50. Nie szukaj na siłę problemu - dopisz klucze i ciesz się fajnym blatem, a że VINu Twojego auta Ci nie złapie - h*ja na to kładź
krzysiek23 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 byl do 2001 r wiec moze byl immo 3 ale chcac go zgrac ze sterownikiem gdzie jest immo 2 kanal 50 jest wtedy nat avejbl Idę spać, bo już koorwa bzdury pisze. Krzysiek - u Ciebie siedzi immo2, więc jak mówi bediks - nie odpalisz kanału 50. Nie szukaj na siłę problemu - dopisz klucze i ciesz się fajnym blatem, a że VINu Twojego auta Ci nie złapie - h*ja na to kładź vinu zadnego nie potrzebuje potrzebuje je odpalic zeby banglaly u mnie reszta mnie nie obchodzi,to co napisalem mam od cwiary ta instrukcje.....jak przypisze klucze to odpali?co z mrygajacym immo i tym ze gasi silnik po 1sek...jak dopisze klucze to odpale?bo nieczaje juz....
bediks Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Tak samo dopisanie kluczy odpali auto i immo będzie działać jak trzeba
krzysiek23 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Tak samo dopisanie kluczy odpali auto i immo będzie działać jak trzeba oki to bede dzialal....podziekowal
wentylator Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Masz tylko klucze dopisac i bedzie latać Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
kaju Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Masz tylko klucze dopisac i bedzie lataćWysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 Dokładnie. "Dopisanie kluczy" to inaczej mówiąc "ogarnięcie immo" ogarniaj ogarniaj, do zlotu niecały miesiąc...
tadeuszm2 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam Panowie , czy ktoś może ma schemat podłączenia tego emulatora temperatury oleju , pozdrawiam Tadeusz.
bidzio1 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam Panowie , czy ktoś może ma schemat podłączenia tego emulatora temperatury oleju , pozdrawiam Tadeusz. Cudów tam nie ma plus, minus, i sygnał do licznika. Do czego tu schemat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się