Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad

O to że ja mam angielski licznik w którym prędkościomierz ma główną skalę w milach/h i dodatkową w km/h i na godzinie 12-tej jest w nim prędkość 130km/h a mam luźną tarczkę europejską wyskalowaną tylko w km/h. A w europejskich na 12-tej jest 100km/h. A chciałbym ją sobie założyć i wtedy będzie przekłamywać prędkość. A jak zmieni się wsad (pamięć) licznika na europejski w którym na 12-tej jest zakodowana prędkość 100km/h to po zmianie tarczki będzie dobrze wskazywać prędkość.

Jak uda Ci się dorwać tarczkę wyskalowaną do 260km/h, to wtedy na środku będzie 130km/h i możesz zmieniać bez zmiany wsadu. Ja u siebie tak zrobię. Widziałem nawet tu na forum, że ktoś taką tarczkę miał.

sa takie tarcze masz racje nawet mam taka ale roznie saie tym ze przedliftowa jest do przedlifta poliftowa do polifta i tylko przedliftowa miala wyskalowanie do 130 na srodku i nie pasuje p&p :whistling:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

albo podjebke z alehro mozna tez wziac

Opublikowano
Nic nie lutujesz. Podpinasz kabel i zmieniasz przebieg.

Że jak? Jest jakaś rozpiska bo z 400 stron mało co znalazłem na ten temat :-/

Musisz mieć kabel Vag-tacho bodajże, bo on służy do zmiany przebiegu. Podpinasz kabel, uruchamiasz program i zmieniasz przebieg na taki, jaki Cię interesuje. Jak nie miałeś z tym nic do czynienia, to lepiej dać komuś, co już się tym bawił, żeby sobie syfu w liczniku nie narobić. Kabel łatwo kupić na aukcjach.

---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ----------

a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad

O to że ja mam angielski licznik w którym prędkościomierz ma główną skalę w milach/h i dodatkową w km/h i na godzinie 12-tej jest w nim prędkość 130km/h a mam luźną tarczkę europejską wyskalowaną tylko w km/h. A w europejskich na 12-tej jest 100km/h. A chciałbym ją sobie założyć i wtedy będzie przekłamywać prędkość. A jak zmieni się wsad (pamięć) licznika na europejski w którym na 12-tej jest zakodowana prędkość 100km/h to po zmianie tarczki będzie dobrze wskazywać prędkość.

Jak uda Ci się dorwać tarczkę wyskalowaną do 260km/h, to wtedy na środku będzie 130km/h i możesz zmieniać bez zmiany wsadu. Ja u siebie tak zrobię. Widziałem nawet tu na forum, że ktoś taką tarczkę miał.

sa takie tarcze masz racje nawet mam taka ale roznie saie tym ze przedliftowa jest do przedlifta poliftowa do polifta i tylko przedliftowa miala wyskalowanie do 130 na srodku i nie pasuje p&p :whistling:

Ja mam u siebie tarczę z angola i śmigam. Nawet bardziej mi się podoba. Tylko trzeba się przyzwyczaić do tego, że km są na czerwono i trochę mniejsze.

---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ----------

albo podjebke z alehro mozna tez wziac

Te tarcze są podobno do niczego. Przy wyższych temperaturach się kurczą, marszczą i w ogóle. Lepiej nie brać tego dziadostwa. Jak już ktoś koniecznie chce mieć tarcze EU, to lepiej zrobić to kompletnie ze zmianą wsadu i zmianą tarcz.

Opublikowano

ale znalezc poliftowa tarcze eu w nie kosmicznych pieniadzach to wyczyn nie lada

Opublikowano
ale znalezc poliftowa tarcze eu w nie kosmicznych pieniadzach to wyczyn nie lada

mam takowa 50zl z wysylka :decayed:

Opublikowano

jakbys ja wystawil w dziale sprzedam to juz bys nie mial bo by dawno ktos wzial:decayed:

Opublikowano
jakbys ja wystawil w dziale sprzedam to juz bys nie mial bo by dawno ktos wzial:decayed:

wiem ale nie pali mi sie :grin:

Opublikowano

Idę na miasto, jak gdzieś na ziemi będzie leżeć wolne 50zł to się odezwę :P znalezionego pieniądza nie można kisić i trzeba szybko w ruch wprawić. Zainteresowany jestem, ale po opłatach, zakupach a przed wypłatą to człowiek jest w szachu.

Opublikowano

Dzięki grippen za podpowiedź. Właśnie ogarnąłem te drzwi i faktycznie bez diody się udało. Z tym, że podpiąłem się pod kabelek brązowo-żółty.

A podpinaleś może tylną klapę? Wiesz gdzie szukać tego kabla? Czy trzeba go ciągnąć aż z bagażnika czy jest może w słupku?

Już mi się udało podpiąć tylną klapę. Niestety musiałem ciągnąć kabel aż do bagażnika, ale nie ma z tym większego problemu. W bagażniku, ewentualnie gdzieś pod tylną kanapą trzeba odnaleźć kabelek od krańcówki tylnej klapy. U mnie był to kabelek biało-żółty. Jak ktoś nie jest pewien, jaki kolor kabla powinien być, to można sobie zajrzeć pod wygłuszenie klapy tylnej i zobaczyć, jakie kolory kabelków wychodzą z wtyczki przy zamku. Jeden będzie pewnie brązowy - to masa na stałe, a drugi będzie miał jakieś tam kolorki. Pod ten drugi kabel trzeba się podpiąć i śmiga otwarcie klapy.

Niektórzy pisali o podpięciu się pod światełko w bagażniku, ale nie polecam tego, bo jak klapa jest przymknięta w przedlifcie, to nie ma światełka i na fisie będzie wyświetlało się, że klapa jest zamknięta, a w rzeczywistości będzie tylko przymknięta. Najlepiej jest podpiąć się pod samą krańcówkę.

Opublikowano
Idę na miasto, jak gdzieś na ziemi będzie leżeć wolne 50zł to się odezwę :P znalezionego pieniądza nie można kisić i trzeba szybko w ruch wprawić. Zainteresowany jestem, ale po opłatach, zakupach a przed wypłatą to człowiek jest w szachu.

juz jednego takiego mam co poszedl w miasto szukac 50zl i do tej pory znalezc nie moze :grin:

Opublikowano

Zakładałem koledze tempomat i żeby go uruchomić wpisałem w logowaniu 11463, po czym zegarek sterowany radiowo stał sie zegarkiem ustawianym ręcznie. Edytuje mi ktoś tą liczbe tak, zeby uwzględniała też zegar radiowy?

Opublikowano
Idę na miasto, jak gdzieś na ziemi będzie leżeć wolne 50zł to się odezwę :P znalezionego pieniądza nie można kisić i trzeba szybko w ruch wprawić. Zainteresowany jestem, ale po opłatach, zakupach a przed wypłatą to człowiek jest w szachu.

juz jednego takiego mam co poszedl w miasto szukac 50zl i do tej pory znalezc nie moze :grin:

No niestety, nie znalazłem, ale szukać dalej będę bo potrzebuję takiej.

Nie ukrywajmy, że 50zł to naprawdę dużo jak za kawałek płaskiego plastiku, wiem jak poszukiwanego i potrzebnego, ale boli jak cholera taki wydatek :P

Opublikowano
Idę na miasto, jak gdzieś na ziemi będzie leżeć wolne 50zł to się odezwę :P znalezionego pieniądza nie można kisić i trzeba szybko w ruch wprawić. Zainteresowany jestem, ale po opłatach, zakupach a przed wypłatą to człowiek jest w szachu.

juz jednego takiego mam co poszedl w miasto szukac 50zl i do tej pory znalezc nie moze :grin:

No niestety, nie znalazłem, ale szukać dalej będę bo potrzebuję takiej.

Nie ukrywajmy, że 50zł to naprawdę dużo jak za kawałek płaskiego plastiku, wiem jak poszukiwanego i potrzebnego, ale boli jak cholera taki wydatek :P

wiem wiem ze boli :jerk:

polecam alledrogo za 35 zl maja podrabiajki z wysylka ( duzo taniej :grin: ale nie wyglada to zbyt okazale...:grin:)

wiem bo kupowalem kiedys :kox:

Opublikowano

Nie no, ori to ori, po prostu czekam na kasę i tak czekam i czekam a dopiero co zatankowałem do pełna, więc sam wiesz :P

Opublikowano

Koledzy potrzebuje informacji jakie diody kupic do podswietlenia licznika biale ale jaki model jsk cos to a4 b5 99 polift

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano
Koledzy potrzebuje informacji jakie diody kupic do podswietlenia licznika biale ale jaki model jsk cos to a4 b5 99 polift

Wysłane z mojego GT-I9100

Diody smd 3528

Opublikowano

Pany grzebał się ktoś przy sterowniku AirBag, żeby zamienić te piny? Najlepiej, jakby ktoś, kto ma 1995r. napisał, czy da się to ogarnąć, czy trzeba inaczej kombinować. Szykuje mi się zmiana konsoli, więc przy okazji dobrałbym się do tego sterownika.

Opublikowano

cześć

mam taka zapytancję :D

Nie znalazłem nigdzie tego czego szukam więc , orientuje się może ktoś jakie powinny być wartości kondensatorów i rezystorów chodzi mi o wartości w nawiasach ) ja to sobie rozpisałem tak :

rezystor 560k (0,25W ?)

rezystor 5.1k (0,25W ?)

rezystor 100k (0,25W?)

kondensator 100uF (12V ?? )

kondensator 10nF (12V ?? )

Układ scalony NE555

tranzystor irf 530 N

Oczywiście nawiązuje do emulatora oleju

Czy to ma jakieś znaczenie czy obojętnie jakie wezmę ;>?

Opublikowano

Ma to znaczenie daj link do tego emula to może coś wykminie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

W pierwszym poście tego tematu są namiary na schemat i zdjęcie emulatora: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-licznika-fis-259033/

Powiem szczerze, że ja też bym się dowiedział, jakie mają być parametry tych podzespołów, bo już jestem po pierwszej nieudanej próbie skonstruowania tego urządzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...