fragless1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 pin 3 - sygnał z czujnika temperatury Albo pin 10, jeśli wyświetlacz ma 10 pinów.
Sqizzy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Czy w liczniku w autach przed 97 rokiem, (czyli zegarek analogowy bez cyfr i prędkościomierz do 220km/h wtyczki 2x26 i 1x20) do podłączenia wtyczki od fisa obowiązuje ten schemat ? : kostka_T20.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Gdzieś w temacie przewineła mi się informacja że sygnał spalania podajemy do tej małej czarnej czteropinowej kostki. Czy to prawda ?
fragless1 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Czy w liczniku w autach przed 97 rokiem, (czyli zegarek analogowy bez cyfr i prędkościomierz do 220km/h wtyczki 2x26 i 1x20) do podłączenia wtyczki od fisa obowiązuje ten schemat ? :kostka_T20.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Gdzieś w temacie przewineła mi się informacja że sygnał spalania podajemy do tej małej czarnej czteropinowej kostki. Czy to prawda ? To jest właśnie schemat do podpięcia kostki fisa w tym roczniku. Zresztą sam nagłówek na to wskazuje. Czteropinowa kostka czarna jest od temp. oleju, a nie od spalania. Na innym schemacie znajdziesz kostkę i pin, do którego trzeba podać sygnał od spalania.
Sqizzy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Czy w liczniku w autach przed 97 rokiem, (czyli zegarek analogowy bez cyfr i prędkościomierz do 220km/h wtyczki 2x26 i 1x20) do podłączenia wtyczki od fisa obowiązuje ten schemat ? :kostka_T20.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Gdzieś w temacie przewineła mi się informacja że sygnał spalania podajemy do tej małej czarnej czteropinowej kostki. Czy to prawda ? To jest właśnie schemat do podpięcia kostki fisa w tym roczniku. Zresztą sam nagłówek na to wskazuje. Czteropinowa kostka czarna jest od temp. oleju, a nie od spalania. Na innym schemacie znajdziesz kostkę i pin, do którego trzeba podać sygnał od spalania. sygnał spalania z tego co widzę na tym schemacie ma iść do pinu 1 w kostce FISa. Do któego pinu w tej małej czarnej kostce muszę podać sygnał z czujnika temperatury oleju ? ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- znalazłem czarna 4pinowa kostka pin1 to sygnał temp. oleju
fragless1 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Faktycznie w przedlifcie idzie do tej właśnie kostki. Nie przyjrzałem się.
norek Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam pozwolę się podepnąć pod temacik. Potrzebuję informacji który pin z ECU odpowiedzialny jest za spalanie podawane na FIS. Silnik 1.8t AEB 95r. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
zrywka Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 no a ja wlasnie sobie zrabalem ladny licznik od c5. a wszystko przez moja chora ciekawosc. wgralem sobie nowy wsad i kaplica. brak prawie wszystkiego. sa tylko kontrolki i wskazowki od oleju i volty. samochod pali i jezdzi. wgranie orginalnego wsadu nic nie dalo. co teraz robic? kto pomoze?
Klejk Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 chlopaki a ktos poradzil sobie z ikona Airbag? nie w sensie jej zaklejania czy co kolwiek innego... tylko zeby dzialala jak nalezy? jak to bylo w przedliftowych?
kaju Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 no a ja wlasnie sobie zrabalem ladny licznik od c5. a wszystko przez moja chora ciekawosc. wgralem sobie nowy wsad i kaplica. brak prawie wszystkiego. sa tylko kontrolki i wskazowki od oleju i volty. samochod pali i jezdzi. wgranie orginalnego wsadu nic nie dalo. co teraz robic? kto pomoze? ujebałem wsad? chwal się krzaczkami, uwielbiam takie zamordowane hexy oglądać wiadomo, że Szyby i tak nikt nie przebije, ale bardzo chętnie spojrzę jaki numer licznika? pisz do cwiary, jest do uratowania na pewno, tylko trzeba na programatorze kości zrobić ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- chlopaki a ktos poradzil sobie z ikona Airbag? nie w sensie jej zaklejania czy co kolwiek innego... tylko zeby dzialala jak nalezy? jak to bylo w przedliftowych? w przedlifcie jest żarówka, w polifcie dioda
arre Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 no a ja wlasnie sobie zrabalem ladny licznik od c5. a wszystko przez moja chora ciekawosc. wgralem sobie nowy wsad i kaplica. brak prawie wszystkiego. sa tylko kontrolki i wskazowki od oleju i volty. samochod pali i jezdzi. wgranie orginalnego wsadu nic nie dalo. co teraz robic? kto pomoze? a nie mowilem ze c5 fl to nie jest takie hop siup? jak znam zycie i fl-owe budziki to anielski orszak mu zagral jak nic ---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ---------- a na wyswietlaczy dziennym kilometrow co pokazuje?
kaju Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 pewnie nic albo error, bo przy dEf'ie to jeszcze nie zaśpiewał i może go uratować ori wsad. ale jak ten nie pomaga - to już po nim i tylko programator
arre Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 pewnie nic albo error, bo przy dEf'ie to jeszcze nie zaśpiewał i może go uratować ori wsad. ale jak ten nie pomaga - to już po nim i tylko programator comanderem uwalilem tak budzik z c5 fl ze i programator i nowe kosci nie pomogly
kaju Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 pewnie nic albo error, bo przy dEf'ie to jeszcze nie zaśpiewał i może go uratować ori wsad. ale jak ten nie pomaga - to już po nim i tylko programator comanderem uwalilem tak budzik z c5 fl ze i programator i nowe kosci nie pomogly kolejny egzorcysta, k**wa mać
zrywka Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 no trudno, ryzyk fizyk bylo. moj licznik to 4B0 920 981 J. nic nie wyswietla. pala sie tylko kontrolki, a wskazowki od voltow i oleju(ten max po lewej) wskazuja max,brak podswietlenia. samochod odpala tak jak poprzednio,tzn. miga immo ale jezdzi. dodam ze to angol. nie jestem az tak zmartwiony bo mam drugi a ten kupilem w zasadzie dla wyswietlacza i ringow. takze w razie czego bedzie na czesci. ale jak sie uda uratowac,to tez super. to do kogo mam pisac,kolega cwiara?
kaju Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 jeśli to jest licznik z allroada (a tak mi wychodzi z googlarki), to nic dziwnego, że go uwaliłeś ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- fajna opcja wyświetlania otwartych drzwi - może by tak wrócić do grzebania w wsadach
Marcin6 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5
Klejk Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 chlopaki a ktos poradzil sobie z ikona Airbag? nie w sensie jej zaklejania czy co kolwiek innego... tylko zeby dzialala jak nalezy? jak to bylo w przedliftowych? w przedlifcie jest żarówka, w polifcie dioda tyle to i ja wiem a cos konkretnego?
kaju Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 pasuje pasuje, bo ja u siebie adaptowałem allroada, ale trzeba głowy na karku i przede wszystkim sprzętu fota allroada u mnie: ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- a nawet bez grzebania w zbiorniku można odwrócić w wsadzie wskazanie paliwa - ile to roboty
zrywka Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 ale ze jak poskapilem? przeciez napisalem,ze kupilem go na czesci,bo mam juz od B5 ale z walnietym wyswietlaczem. ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 pasuje pasuje, bo ja u siebie adaptowałem allroada, ale trzeba głowy na karku i przede wszystkim sprzętu fota allroada u mnie: https://imagizer.imageshack.us/v2/675x507q90/546/dscf6833d.jpg ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- a nawet bez grzebania w zbiorniku można odwrócić w wsadzie wskazanie paliwa - ile to roboty to kolego poratuj tym wsadem,czy juz nic sie nie da zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się