slaviozo Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Szybkie pytamie sygnal z czujnika temp oleju do zegarow. Zielona kostka t32 pin 21 sygnal ostrzegawczy temp oleju czy pin 18 sygnal temo oleju i ostrzezenie? Kiefys czytalem watek i sobie zanotowalem ze pin 21 ale czytajac rozpiske juz sam nie wiem ?
krzysiek23 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 ale tak naprawde po co Ci ten immobilajzer, dla zlodzieja do obejscia w 10 sekund , jak bedzie chcial ukrasc, to ukradnie czy bedzie to immo czy nie ja immo jak najbardziej nie potrzebuje,tylko dzwonie do znajomego czy ma czas zeby to wylaczyc a on wyskakuje z tym emulatorem a ja na to ze pierwszy raz slysze...a on ze bez tego sie nieda......wiec dlatego was pytam koles jest b.dobrym elektrykiem i zna sie na tym co robi lecz glownie w merolach siedzi
owieczka Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 W Twoim aucie prawdopodobnie kablem nie wyłączysz immo. Wiec zostaje emulator albo dłubanie sterownika
slaviozo Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Przypomniienie Może to kolego Ci pomoże: Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody do modelu roku 1997 Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie 1 - Niewykorzystane 2 - Zadziałanie brzęczyka 3 - Zacisk 15 4 - Zacisk 15 5 - Niewykorzystane 6 - Zacisk 61 7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca 8 - ABS, sygnał bezpośredni 9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni 10 - CAT 11 - ABS, sygnał zwrotny 12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny 13 - Światło postojowe po prawej stronie 14 - Wyłącznik zapłonu styk S 15 - Niewykorzystane 16 - Niewykorzystane 17 - Zadziałanie gongu 18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar 19 - Zacisk 58d 20 - Poziom płynu chłodzącego 21 - Kierunkowskaz prawy 22 - Światła drogowe 23 - Wejście prędkościomierza 24 - Płyn hamulcowy 25 - Klocek hamulcowy 26 - Światło postojowe po lewej stronie Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte 1 - Zacisk 58 2 - Zacisk 58 3 - Sygnał liczby obrotów 4 - Sprężarka układu klimatyzacji 5 - Wyświetlanie godziny 6 - Sygnał prędkości 1 7 - Sygnał prędkości 2 8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy 9 - Zacisk 30 10 - Zacisk 30 11 - Niewykorzystane 12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa 13 - Kierunkowskaz lewy 14 - Niewykorzystane 15 - Niewykorzystane 16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa 17 - Niewykorzystane 18 - Zacisk 31 19 - Zacisk 31 20 - Przewód diagnostyczny 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec 24 - Immobiliser 25 - Czujnik poziomu paliwa 26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego Złącze wielowtykowe 20-wtykowe, czarne 1 - Sygnał zużycia 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Temperatura zewnętrzna 6 - Wskazanie zakresu 7 - Niewykorzystane 8 - Niewykorzystane 9 - Poziom płynu chłodzącego 10 - Ciśnienie hydrauliczne 11 - Komputer samochodowy - Reset 12 - Radio/telefon - Clock 13 - Radio/telefon - Data 14 - Komputer samochodowy z lewej strony 15 - Radio/telefon - Enable 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Przekaźnik świec żarowych 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Światło hamowania 20 - Niewykorzystane Złącze wielowtykowe 4-wtykowe, czarne 1 - Czujnik temperatury oleju 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane ----------------------------------------------------------------------------------- Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody od modelu roku 1998 Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Zacisk 15 2 - Kierunkowskaz prawy 3 - Prędkościomierz, wyjście 1 4 - Niewykorzystane 5 - Czujnik poziomu paliwa 6 - Poduszka bezpieczeństwa 7 - Zacisk 31 (masa czujnika) 8 - Temperatura płynu chłodzącego 9 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 10 - Przełącznik ciśnienia oleju 11 - Sygnał liczby obrotów 12 - Zacisk 61 13 - Kontrola rozgrzewania świec żarowych lub CAT 14 - Regulacja poziomu 15 - Zacisk 58d 16 - Kierunkowskaz przyczepy/zakłócenie działania układu elektrycznego silnika 17 - Światła drogowe 18 - Kierunkowskaz lewy 19 - ABS 20 - Zacisk 58s 21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy 22 - Niedobór płynu chłodzącego 23 - Zacisk 30 24 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 25 - Przewód K 26 - Światło postojowe po prawej stronie 27 - Światło postojowe po lewej stronie 28 - Wejście prędkościomierza 29 - Poziom i ciśnienie płynu hamulcowego 30 - Styk S 31 - Zamek pasa bezpieczeństwa 32 - System ESP Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Niewykorzystane 2 - Transponder 1 3 - Niewykorzystane 4 - Immobiliser 5 - Przewód W 6 - Pokrywa tylna (tylko wersja Lowline) 7 - Klocek hamulcowy (tylko wersja Highline) 8 - Niewykorzystane 9 - Niewykorzystane 10 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa - sygnał wyjściowy sterownika silnika (tylko 6-cyl. silnik TDI i samochody dla USA) 11 - Komunikat o czasie postoju 12 - Wyłączenie klimatyzacji 13 - Hamulec postojowy 14 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika 15 - Światła obrysowe 16 - Niewykorzystane 17 - Transponder 2 18 - Niewykorzystane 19 - Niewykorzystane 20 - Niewykorzystane 21 - Temperatura oleju 22 - Niewykorzystane 23 - Niewykorzystane 24 - Niewykorzystane 25 - Niewykorzystane 26 - Niewykorzystane 27 - Niewykorzystane 28 - Niewykorzystane 29 - Zacisk 58d (zewnętrzny potencjometr przyciemniania oświetlenia) 30 - Prędkościomierz, wyjście 2 31 - Niewykorzystane 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 20-stykowe, czerwone 1 - Sygnał zużycia 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Temperatura zewnętrzna 6 - Wskazanie położenia dźwigni przełączania zakresów 7 - Niewykorzystane 8 - Niewykorzystane 9 - Niedobór płynu do mycia 10 - Ciśnienie hydrauliczne 11 - Komputer samochodowy - Reset 12 - Sygnał Clock wskazania częstotliwości radia 13 - Sygnał Data wskazania częstotliwości radia 14 - Komputer samochodowy z lewej strony 15 - Sygnał Enable wskazania częstotliwości radia 16 - Tylne światło / światła mijania (kontrola żarówek) 17 - Przekaźnik świec żarowych (w przypadku silników TDI w czasie rozgrzewania świec żarowych kontrola zbyt niskiego napięcia w zestawie wskaźników zostaje wstrzymana) 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Światło hamowania 20 - Niewykorzystane --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Przyporządkowanie styków złączy wielostykowych w zestawie wskaźników w samochodach od 2000 roku Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Zacisk 15 2 - Zużycie klocków hamulcowych 3 - Wyjście prędkościomierza 1 4 - Niewykorzystane 5 - Czujnik poziomu paliwa 6 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa OBD 2 7 - Zacisk 31 (masa czujnika) 8 - Temperatura płynu chłodzącego 9 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 10 - Ciśnienie oleju 2 (wysokie) 11 - Sygnał liczby obrotów 12 - Wyłączenie klimatyzacji 13 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika / kontrola rozgrzewania świec żarowych 14 - Regulacja poziomu 15 - Zacisk 58d 16 - Kierunkowskaz przyczepy 17 - Światła drogowe 18 - Kierunkowskaz lewy 19 - Niewykorzystane 20 - Zacisk 58s 21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy 22 - Niedobór płynu chłodzącego 23 - Zacisk 30 24 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 25 - Sygnał zużycia 26 - Światło postojowe po prawej stronie 27 - Światło postojowe po lewej stronie 28 - Wejście prędkościomierza 29 - Hamulec 30 - Styk S 31 - Wyjście prędkościomierza 2 32 - ESP/ASR Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi) 2 - Transponder 1 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Przewód W 6 - Pokrywa tylna 7 - Kierunkowskaz prawy 8 - Niewykorzystane 9 - Niewykorzystane 10 - Poduszka bezpieczeństwa 11 - Komunikat o czasie postoju 12 - Zacisk 61 / kontrola ładowania 13 - Hamulec postojowy/BRAKE 14 - CHECK 15 - Poziom oleju / temperatura oleju 16 - Niewykorzystane 17 - Transponder 2 18 - Magistrala CAN high speed napędu (+) 19 - Magistrala CAN hjgh speed napędu (–) 20 - Magistrala CAN high speed napędu, ekranowanie 21 - ABS 22 - Magistrala CAN low speed Komfort (+) 23 - Magistrala CAN low speed Komfort (–) 24 - Magistrala CAN low speed Komfort, ekranowanie 25 - Pokrywa przedziału silnikowego 26 - Niewykorzystane 27 - Zamek pasa bezpieczeństwa 28 - Przewód K 29 - Wejście temperatury zewnętrznej 30 - Niewykorzystane 31 - Wskaźnik zakresów przełączania 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Przełącznik menu 2 - Przełącznik menu (out A) 3 - Przełącznik menu (out 4 - Przełącznik menu (Enter) 5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+) 6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–) 7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie 8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera 9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony 10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony 11 - Uaktywnienie 12 - Clock 13 - Data 14 - Światło hamowania 15 - Poziom płynu do mycia 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Komputer samochodowy z lewej strony 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Komputer samochodowy - Reset 20 - Niewykorzystane 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji 24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 25 - Gałąź przycisków systemu Telematik 26 - Niewykorzystane 27 - Niewykorzystane 28 - Niewykorzystane 29 - Niewykorzystane 30 - Niewykorzystane 31 - Niewykorzystane 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 4-stykowe, czarne, zegara sterowanego falami radiowymi 1 - Zegar sterowany falami radiowymi, sygnał (dane) 2 - Zegar sterowany falami radiowymi 5V 3 - Niewykorzystane 4 - Zegar sterowany falami radiowymi, masa
krzysiek23 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 W Twoim aucie prawdopodobnie kablem nie wyłączysz immo. Wiec zostaje emulator albo dłubanie sterownika no i zblizamy sie pomalu do sensu tego emulatora....ktos wylaczal immo w przedlifcie?
bediks Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 No ja wlasnie caly czas myslalem o usunieciu go ze sterownika
lysy1991 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 A dlaczego niby u niego nie dałoby się wyłączyć immo kablem?
Gość cwiara Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 W Twoim aucie prawdopodobnie kablem nie wyłączysz immo. Wiec zostaje emulator albo dłubanie sterownika Spokojnie kablem zrobisz IMMO OFF w ecu silnika.
owieczka Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 W Twoim aucie prawdopodobnie kablem nie wyłączysz immo. Wiec zostaje emulator albo dłubanie sterownika Spokojnie kablem zrobisz IMMO OFF w ecu silnika. W 8 bitowym sterowniku można zrobić kablem immo off? Tego nie wiedziałem
Marcin6 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Pany jakby ktoś chciał robić doświadczenia z emulatorem oleju, to mam na sprzedaż ori czujnik poziomu oleju z lifta. Jest niestety uszkodzony - pokazuje 'oil min' podczas gdy poziom oleju jest dobry Ale nie krzyczy o sensor, temperaturę pokazuje bdb
soulmaster3m Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Ale nie jest do tego potrzebny sam czujnik ponieważ znana jest charakterystyka sygnału jaki ma być podawany na licznik.
soulmaster3m Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 "Problemem" jest jego wygenerowanie. Są co najmniej dwa układy symulujące jego pracę, totalnie od siebie różne. Szkoda, że te inżynierskie jełopy nie zrobiły tego w prosty sposób dwoma przewodami podającymi masę. Teraz trzeba kombinować.
baraka Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Jest tu gdzies rozpisane podłaczenie manetki pod 20-pinowa wtyczke od fisa??
soulmaster3m Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Aż 4 strony temu, aż. Post: #11156 http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index447.html#post4231506
baraka Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Tylko zebym widział jeszcze ktore kabelki z manetki podpiąć w te piny..Manetka z obsługa fisa z roku 97..Zamierzam kupic licznik z przedlifta 2x26 kostka
mirk Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Witam Ja wymieniłem licznik w swoim audiku ze 4 lata temu ale wsadziłem do swojego 1,9 tdi 1z licznik od benzyny nie pamiętam już z jakiego silnika ale przez to zawyża mi ciągle spalanie (przekodowałem licznik z benzyny na ON, ilość cylindrów ustawiłem kraj był ok ) ale nie wiem co jeszcze trzeba zmienić więc jeśli wiecie to dajcie znać bo przyznam się szczerze że przeraża mnie ta ilość postów (kiedy ja wymieniałem licznik na fis było ok 140 postów które wtedy śledziłem), i drugie pytanie w którym miejscu podłączyliście się do czujnika temperatury klimatronika bo ja mam drugi czujnik ale kupiłem chyba jakąś chińszczyznę bo często temperaturę pokazuje mi -5 po czym rośnie do właściwej temperatury następnie maleje znowu do -5 dzięki i pozdrawiam
!rafi Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Mirk: ja sie wpialem w kostke przy samym klimatroniku i bangla.
owieczka Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 WitamJa wymieniłem licznik w swoim audiku ze 4 lata temu ale wsadziłem do swojego 1,9 tdi 1z licznik od benzyny nie pamiętam już z jakiego silnika ale przez to zawyża mi ciągle spalanie (przekodowałem licznik z benzyny na ON, ilość cylindrów ustawiłem kraj był ok ) ale nie wiem co jeszcze trzeba zmienić więc jeśli wiecie to dajcie znać bo przyznam się szczerze że przeraża mnie ta ilość postów (kiedy ja wymieniałem licznik na fis było ok 140 postów które wtedy śledziłem), i drugie pytanie w którym miejscu podłączyliście się do czujnika temperatury klimatronika bo ja mam drugi czujnik ale kupiłem chyba jakąś chińszczyznę bo często temperaturę pokazuje mi -5 po czym rośnie do właściwej temperatury następnie maleje znowu do -5 dzięki i pozdrawiam Na forum golfa jest fajna foto porada jak skorygować średnie spalanie: Fotoporada, jak skorygować średnie spalanie : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
DJ EDI Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Witam panowie.Po zmianie zegarów sweci mi ciagle napis na zółto Bremslicht.Wiem tyle ze jest to swiatło stopu.Mam przewód od fisa podłaczony pod mase.Jak tylko go ogłacze od masy to piszcza zegary i zapala sie na przemian przekreslona żarówka i napis Bremslicht.Jak to wył jest na to jakis sposób bo zmasowanie nic nie daje.
soulmaster3m Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 "Widzisz i nie grzmisz" To zmień język w kodowaniu licznika aby cię ten język druta kolczastego nie kół w oczy. Są 3 rodzaje liczników Rozpiska pinów RAZ JESZCZE: B5 A4/S4 Instrument Cluster Pin Outs I przecież są 3 przewody, które trzeba dać do masy jeśli danej opcji nie zakładasz: 1) ŚWIATŁA 2) ŚWIATŁA STOP 3) PŁYN SPRYSKIWACZY W liczniku OSTATNIM, NAJNOWSZYM, OSTATNI LIFT "From m.y. 2000"1) Szara wtyczka (T32a/16) 2) Szara wtyczka (T32a/14) 3) Szara wtyczka (T32a/15) W liczniku z pośredniego lifta "From m.y. 1998 to m.y. 1999"1) Czerwona (20 pinowa) wtyczka - PIN 16 2) Czerwona (20 pinowa) wtyczka - PIN 19 3) Czerwona (20 pinowa) wtyczka - PIN 9 W liczniku najstarszym, przedlift "To m.y. 1997"1) Czarna (20 pinowa) wtyczka - PIN 16 2) Czarna (20 pinowa) wtyczka - PIN 19 3) chyba brak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się