bediks Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Chodziło mi o 15 A , nie pozycje 15 , pisze teraz z telefonu i nie znajdę tego obrazka , ogólny opis dla b5 pokazuje 43 jako pusty ale kilka opisóww jest gdzie 43 to sterowanie silnika Śmieszne jest to ze kręci kreci ale nie zaskakuje, wygląda to tak jakby zapłonu nie dawało , przy braku paliwa inaczej kreci , dławi się a tu czyste kręcenie i brak zaskoku , kontrolka immo gaśnie normalnie, a i nie powoduje to żadnych błędów vag
bediks Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Jeszcze z logiem klubu ---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- W sumie to z b6 chyba ale fakt faktem moj silnik dokladni taki sam dawali do b6 i b7 wiec tu musi być klucz do zagadki , mam hybrydę
soulmaster3m Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Może i jest u ciebie tam coś ponad. W polskiej instrukcji nie ma, ale jest stara i od sedana. Swoją mam DE i zobaczę tam. Tam to samo. ---------- Post dopisany 29-05-2014 at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2014 at 22:37 ---------- bediks, Twój FIS mówi, że świeci jak świeci albo wymiana.
bediks Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 k**wa po chinsku mówi , jak to zrobiłeś chce tak w aucie:decayed:
soulmaster3m Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Jakby ktoś się zastanawiał czy wskazówki po ściąganiu trzeba przekręcać w lewo aby były równo podpowiadam: Nic nie trzeba cofać, same się cofną a jak już się cofną to można je na output teście nałożyć jak należy.
robak26 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 To jak to w końcu jest? Czy licznik od A6 C5 Lift można zakładać do A4 B5 Lift 2000r listopad? Chodzi mi o to ,czy po takiej zamianie nie trzeba rzeźbić wsadu. Bo to może być trudne. Przepraszam, ale mam problem ze zrozumieniem.
cys Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Licznikz A6 odwrotnie pokazuje stan paliwa, i jak dobrze pamiętam coś nie grało z komunikatem otwartycz dzwi, ale ogólnie będzie działać.
bediks Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Bo źle szukacie Ja swój igla fis z 2004 r znalezlem nie po frazie licznik fis a4 a zegary a4 fiz , trzeba stosować różne kombinacje słów i można znaleźć naprawdę fajny rarytas za pol darmo
Fifiński Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Ma ktoś numery miski olejowej na taką z dziureczką na czujnik ? Czujnik mam, ale sobie fruwa w powietrzu 038 103 601 N <- znalazłem takie ale pokazuje mi google że to do A3 ? Dzięki !
bystry_p Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Pytanie: Czy po wpieciu modulu zegarka radiowego Jaeger do licznika VDO ktory fabrycznie nie zostal wyposazony w taki modul ( na ogol wbudowany) zegarek zsynchronizuje sie a magiczna palma pojawi sie ? Odpowiedz : http://s22.postimg.org/oohxv1j25/WP_000070_2.jpg czy w liczniku VDO z A6 C5 takim polfitowym miales oryginalna kostke 4 pinowa do ktorej mogles podlaczyc antene do zegraka radiowego? mam licznik VDO 4B0 920 933G gdzie z tylu nie ma wtyczki ale sa odsloniete w obudowei 4 male miejsca lutownicze tak jakby przygotowane na kostke. Znajaduja sie one nad obrotomierzem. mam licznik jaeggera z ktorego moglbym wyciagnac ta antene i przelutowac taka kostke ale nie wiem czy gra warta swieczki. Rowniez chcialbym zalatwic sprawe z zle wskazujacym paliwem. Czy ktos posiada prawidlowe wartosci ktore trzeba wgrac w epromie? Posiadam vagcomandera i kabelek viakena na COMa i moglbym zgrac wsad i go pozniej zmodyfikowanego wgrac ale czy istnieje duze ryzyko ze licznik padnie? moj licznik pochodzi z 2,5tdi , cyfrowe zegarki, biale podswietlenie i srebrne ramki. na liczniku jest jeszcze napisane D09, 110.080.128/001 280102 21145
bediks Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Prawdopodobnie jest tak ze modul masz wbudowany, podłącz licznik do auta na noc , nie adaptując go, tylko po to by miał podtrzymany prąd , i był na powietrzu w sensie auto, i rano palma sama powinna sie pojawić, jak tak to chętnie przyjmę twoja antenę z jaegera za czteropak :-D
bystry_p Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 zobacze jutro z ta palma na podlaczonym dluzszy czas zasilaniu. co do anteny to posiadam rowniez od audi a6 c6 montowana w zderzak. wygalada tak samo jak te co siedza w b6/b7. Jestem w stanie ta jaegera jak i ta z c6 oddac za pare groszy tak by chcociaz starczylo na lampke podsufitowki lift z napisame airbag off albo na ramke wokol lewarka skrzyni biegow w kolorze czarnym. a moze posiadasz takie graty to dojdzie do zamiany
bediks Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Nie mam niestety takich gratow, najlepiej noc żeby postam pod chmurka i będziesz wiedział , ja miałem licznik z a4 i do niego wpialem bo w a4 w etce dzieła sięie na takie z radiowka i nie a patrzalem z a6 w etce i nie ma podziału, ja miakem w a4 liczniku juz ori gniazdko pod to a jak kupiłem z a6 to puste było ale mowie chyba maja wbudowane, oczywiście mowa o Eu a nie GB , właśniee potrzebuje do testów taka jedna antenę bo soulmaster wlutowal piny do angielskiego licznika bo też puste miejsca były ale angliki na pewno nie maja sterowania radiowego i chcemy podpiąć i zobaczyć co będzie
Banan Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Podpinałem w swojej A6 C5 licznik z fisem Vdo właśnie z pustymi pinami na zegarek. Na drugi dzień rano pojawiła się palemka.
bystry_p Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Dzieki za odpowiedz, w takim razie moduly zegarkow beda za pare groszy na sprzedaz. teraz pozostaje tylko kwestia wskaznika paliwa. jaka czynnosc jest lepsza, bezpieczniejsza i najmniej pracochlonna: granie przerobionego wsadu czy zmiana plywaka, rzezba przy nim ?? jesli granie wsadu to kto mi pomoze podmienic odpowiednie komorki. vagcomandera na COMa posiadam.
bediks Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Jesli miałbym tylko zmieniać paliwo to pływak, jeśli chciałbyś żeby drzwi pokazywało też to wtedy edycja wsadu ale musisz znaleźć kogoś kto to umie zrobić i nie up***dolic licznika Zamawiam antenę jedna:decayed:
arre Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Jesli miałbym tylko zmieniać paliwo to pływak, jeśli chciałbyś żeby drzwi pokazywało też to wtedy edycja wsadu ale musisz znaleźć kogoś kto to umie zrobić i nie up***dolic licznika Zamawiam antenę jedna:decayed: Nie bedo drzwi godoly powiadam to wam ja inne sterowanie jest w a6 inne a a4 ( a6 po module komfortu, a4 po pompce) i mozecie sobie cuda wianki we wsadzie przestawiac i drzwi jak pokaze to jedne od kierowcy tylko a z reszta H wielki przez duze W pees same wskazania plywaka da sie bez problemu po wsadzie zmienic ale ktore komorki za to odpowiadaja nie wiem ---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 11:02 ---------- pees 2 trzeba jeszcze potencjometra lutowac do licznika z a6
bystry_p Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 myslalem zeby fotodiode zmostkowac co by skutkowalo mocnym swieceniem zegarow. potencjometr posiadam z roznych licznikow wiec pewnie w razie koniecznosci cos dosztukuje. bediks, jedna antena ta ori z jaegera jest juz zamowiona i czekam na przelew. zostanie ta z A6 C6 ze zderzaka. jak chcesz to moge ci ja odsprzedac. jak jestes zainteresowany to pisz PW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się