Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie gadałem z mechaniorem, który wymieni mi licznik na pełen fis. Ale powiedział, że mój samochód: http://a4-klub.pl/b5-a4-s4-rs4-74/a4-b5-a4-1-9-tdi-115-kuni-328776/ nie ma czujnika poziomu oleju. No i żebym szukał licznika, który nie ma wbudowanego takiego czujnika w komputerze, bo inaczej będzie problem i trzeba będzie 400zl za coś tam elektrykowi zapłacić. W innym wypadku te liczniki, które nie mają zaprogramowanego czujnika, to czujnik podłączy się do masy i nie będzie pikał...

No to teraz pytanie, jak znaleźć*taki licznik bez czujnika poziomu oleju? Jak go rozpoznać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty masz za mechanika :facepalm: koszt zrobienia emulatora to max 20 zł

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

to nie licznik ma wbudowany czujnik a auto ma czujnik w liczniku w sofcie jest sterwanie tym czujnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie znaleźć licznik z cyfrowym zegarkiem, bez popularnego sensora, ale nie wiem od czego to zależy... :facepalm: Miałem w swoich rękach dwa takie zegary, na których nie wyświetlał się sensor nawet bez emulatora. Kopiowałem z niego wsad do zegarów w których ów sensor świecił i nic to nie zmieniało :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyhy, no tak właśnie go słuchałem, pisałem tu z kolegą bediks i o niczym takim nie wspominał, więc się mocno zdziwiłem.

Mechanik (dokładnie AllMotors w Gdańsku co tak polecałem:)) jak opisywałem w innym wątku naprawił licznik, który miał złe wskazania. Podziałał 2 dni, ale 150zl wzieli... Teraz chcą się zrehabilitować i że wymienią mi licznik za 150zl... Bo 300zl wymiana z 1/2 na pelny fis u nich... No, to tak gwoli wyjaśnienia co za mechanika mam;) W sumie jestem zadowolony z ich serwisowania, także póki co jeszcze im wierzę w to co do mnie mówią;)

Z drugiej strony nic nie gadali o immo (ja mam jakiś*tam w wersji 3), że będzie jakiś problem i że spoko to ogarną bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa zmień tego mechanika bo idiota jest

Jak nie masz czujnika poziomu to co w misce jest zamontowane , patyk od loda ?

Wjedz na kanał u nich , pokaz mu palcem czujnik co jest w misce od spodu przykręcony , i zapytaj co to , jestem ciekaw co powie , j**ani amatorzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zmień mechanika tak jak kolega bediks napisał zaraz z kwoty 150 zrobią ci 500 i może być mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luciferion jak będziesz u nich następnym razem to zapytaj ich o parę rzeczy a mianowicie czy :

Będą podłączać spalanie chwilowe średnie czy jest to juz w aucie podłączone

Czy komputer będzie pokazywać każde drzwi z osobna

No i zapytaj co to za czujnik w misce

i zapytaj której generacji masz immobilajzer i jakim programem wydobeda pin z licznika jaeger

Napisz mi tu odpowiedzi ich to zweryfikujemy jakimi są fachowcami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi kilka rzeczy bo rozpiskę pinów mam do mojego licznika. Czyli jak widać 2x24piny.

1. Wiem że do tej małej kostki 4 pinowej (zakreślonej na czerwono) do pinu 1szego muszę podpiąć czujnik temp. oleju.

2. Do kostki 20pin czerwonej wchodzi dodatkowy pin (pin 5) na temp. otoczenia która przedtem była w starym liczniku na środku tak?

3. Dodatkowo do podłączenia jest sygnał z ecu do pinu 1szego w tej samej kostce, skąd go wziąć w 2.6 abc?

4. Czy o czymś jeszcze muszę pamiętać? Nie będzie mi wywalało poziomu płynu ? pin 20 niebieska wtyczka?

Licznik_1.jpg

i druga sprawa ma ktoś rozpiskę pinów manetki ? akurat tą mam poliftową ale wiem że pasuję.

5. wtyczka nr 1 jest do podpięcia fis do czerwonej kostki 20 pin tak?

6. do czego jest kostka nr.2 ? bo nr. 3 jest chyba standardowa do włączania świateł itp.

Zdj_cie_25_06_2014_23_20_55.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bediks Tom A4 dzięki. Zapytam ich o to wszystko w takim razie... Kurde, a już myślałem, że znalazłem spoko mechaników... W sumie do tej pory gadali do rzeczy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie potrzebuję wsad do poliftowego anglika 8D0 920 980 K , bo chcę założyć tarczę szybkościomierza w km , pozdrawiam tadeuszm2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba miałem w 8D0 920 980 K, oba działały jak należy.

"Brać, łapać, chapać"

http://soulmaster3m.w.interia.pl/temp/VDO13_V6_benzyna.bin

http://soulmaster3m.w.interia.pl/temp/8D0_920_932_GX_VDO_D13.bin

---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ----------

5. wtyczka nr 1 jest do podpięcia fis do czerwonej kostki 20 pin tak?

6. do czego jest kostka nr.2 ? bo nr. 3 jest chyba standardowa do włączania świateł itp.

http://s25.postimg.org/3ugnlvssf/Zdj_cie_25_06_2014_23_20_55.jpg

Gniazdo 1 to akurat wycieraczki, to obok z wystającymi kablami to sterownie FIS i potencjometr prędkości wycieraczek.

Gniazdo 2 - kierunki

Gniazdo 3 - światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten potencjalnego bedzie działał jak wczesniej go nie miałem? Od służy do prędkości wycieraczek ? Czy jak.

Tapnięte z iphona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, od prędkości wycieraczek na (pierwszym) trybie przerywanym a raczej częstotliwości a nie prędkości.

Nie wiem, sprawdź w schematach gdzie to idzie.

---------- Post dopisany at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ----------

Plik do pobrania:

Wymiana FIS - VAG AUDI VW itd - soulmaster3m - Chomikuj.pl

Manetka_Strona_1.jpg

Manetka_Strona_2.jpg

Manetka_Strona_3.jpg

Manetka_Strona_4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam przedlifta to manetka poliftowa tu widzę nie pasuje.. bo nawet nie mam kostek do poliftowej. Więc muszę szukać przedlifta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem w końcu zabrać się za tą zabawę z licznikami ale jak ogarnąć te wtyczki skoro tam wychodzi kilkanaście przewodów a nie wiadomo który jest od którego pinu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...