Sqizzy Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 ma ktoś taki emulator na handel ? chętnie odkupie Wysłane z mojego Xperia J przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luciferion Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Właśnie gadałem z mechaniorem, który wymieni mi licznik na pełen fis. Ale powiedział, że mój samochód: http://a4-klub.pl/b5-a4-s4-rs4-74/a4-b5-a4-1-9-tdi-115-kuni-328776/ nie ma czujnika poziomu oleju. No i żebym szukał licznika, który nie ma wbudowanego takiego czujnika w komputerze, bo inaczej będzie problem i trzeba będzie 400zl za coś tam elektrykowi zapłacić. W innym wypadku te liczniki, które nie mają zaprogramowanego czujnika, to czujnik podłączy się do masy i nie będzie pikał... No to teraz pytanie, jak znaleźć*taki licznik bez czujnika poziomu oleju? Jak go rozpoznać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 co ty masz za mechanika koszt zrobienia emulatora to max 20 zł ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- to nie licznik ma wbudowany czujnik a auto ma czujnik w liczniku w sofcie jest sterwanie tym czujnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Idzie znaleźć licznik z cyfrowym zegarkiem, bez popularnego sensora, ale nie wiem od czego to zależy... Miałem w swoich rękach dwa takie zegary, na których nie wyświetlał się sensor nawet bez emulatora. Kopiowałem z niego wsad do zegarów w których ów sensor świecił i nic to nie zmieniało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luciferion Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Hyhy, no tak właśnie go słuchałem, pisałem tu z kolegą bediks i o niczym takim nie wspominał, więc się mocno zdziwiłem. Mechanik (dokładnie AllMotors w Gdańsku co tak polecałem:)) jak opisywałem w innym wątku naprawił licznik, który miał złe wskazania. Podziałał 2 dni, ale 150zl wzieli... Teraz chcą się zrehabilitować i że wymienią mi licznik za 150zl... Bo 300zl wymiana z 1/2 na pelny fis u nich... No, to tak gwoli wyjaśnienia co za mechanika mam;) W sumie jestem zadowolony z ich serwisowania, także póki co jeszcze im wierzę w to co do mnie mówią Z drugiej strony nic nie gadali o immo (ja mam jakiś*tam w wersji 3), że będzie jakiś problem i że spoko to ogarną bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 k**wa zmień tego mechanika bo idiota jest Jak nie masz czujnika poziomu to co w misce jest zamontowane , patyk od loda ? Wjedz na kanał u nich , pokaz mu palcem czujnik co jest w misce od spodu przykręcony , i zapytaj co to , jestem ciekaw co powie , j**ani amatorzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dokładnie zmień mechanika tak jak kolega bediks napisał zaraz z kwoty 150 zrobią ci 500 i może być mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Luciferion jak będziesz u nich następnym razem to zapytaj ich o parę rzeczy a mianowicie czy : Będą podłączać spalanie chwilowe średnie czy jest to juz w aucie podłączone Czy komputer będzie pokazywać każde drzwi z osobna No i zapytaj co to za czujnik w misce i zapytaj której generacji masz immobilajzer i jakim programem wydobeda pin z licznika jaeger Napisz mi tu odpowiedzi ich to zweryfikujemy jakimi są fachowcami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Panowie powiedzcie mi kilka rzeczy bo rozpiskę pinów mam do mojego licznika. Czyli jak widać 2x24piny. 1. Wiem że do tej małej kostki 4 pinowej (zakreślonej na czerwono) do pinu 1szego muszę podpiąć czujnik temp. oleju. 2. Do kostki 20pin czerwonej wchodzi dodatkowy pin (pin 5) na temp. otoczenia która przedtem była w starym liczniku na środku tak? 3. Dodatkowo do podłączenia jest sygnał z ecu do pinu 1szego w tej samej kostce, skąd go wziąć w 2.6 abc? 4. Czy o czymś jeszcze muszę pamiętać? Nie będzie mi wywalało poziomu płynu ? pin 20 niebieska wtyczka? i druga sprawa ma ktoś rozpiskę pinów manetki ? akurat tą mam poliftową ale wiem że pasuję. 5. wtyczka nr 1 jest do podpięcia fis do czerwonej kostki 20 pin tak? 6. do czego jest kostka nr.2 ? bo nr. 3 jest chyba standardowa do włączania świateł itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luciferion Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Bediks Tom A4 dzięki. Zapytam ich o to wszystko w takim razie... Kurde, a już myślałem, że znalazłem spoko mechaników... W sumie do tej pory gadali do rzeczy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeuszm2 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam Panowie potrzebuję wsad do poliftowego anglika 8D0 920 980 K , bo chcę założyć tarczę szybkościomierza w km , pozdrawiam tadeuszm2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Mam gdzieś na mailu podesle wieczorem albo jutro, ile soulmaster Ci nie wyśle wcześniej bo teżz ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Oba miałem w 8D0 920 980 K, oba działały jak należy. "Brać, łapać, chapać" http://soulmaster3m.w.interia.pl/temp/VDO13_V6_benzyna.bin http://soulmaster3m.w.interia.pl/temp/8D0_920_932_GX_VDO_D13.bin ---------- Post dopisany at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ---------- 5. wtyczka nr 1 jest do podpięcia fis do czerwonej kostki 20 pin tak? 6. do czego jest kostka nr.2 ? bo nr. 3 jest chyba standardowa do włączania świateł itp. http://s25.postimg.org/3ugnlvssf/Zdj_cie_25_06_2014_23_20_55.jpg Gniazdo 1 to akurat wycieraczki, to obok z wystającymi kablami to sterownie FIS i potencjometr prędkości wycieraczek. Gniazdo 2 - kierunki Gniazdo 3 - światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 A ten potencjalnego bedzie działał jak wczesniej go nie miałem? Od służy do prędkości wycieraczek ? Czy jak. Tapnięte z iphona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Tak, od prędkości wycieraczek na (pierwszym) trybie przerywanym a raczej częstotliwości a nie prędkości. Nie wiem, sprawdź w schematach gdzie to idzie. ---------- Post dopisany at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ---------- Plik do pobrania: Wymiana FIS - VAG AUDI VW itd - soulmaster3m - Chomikuj.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 No właśnie mam przedlifta to manetka poliftowa tu widzę nie pasuje.. bo nawet nie mam kostek do poliftowej. Więc muszę szukać przedlifta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ma ktoś wsad do zegarów z 98r? Diesel z analogowym zegarkiem z cyferkami i FISem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeuszm2 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Wielkie dzięki . pozdrawiam tadeuszm2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Chciałem w końcu zabrać się za tą zabawę z licznikami ale jak ogarnąć te wtyczki skoro tam wychodzi kilkanaście przewodów a nie wiadomo który jest od którego pinu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho81 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Wiadomo, każdy pin ma nr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się