!rafi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Pin 9 w kostce fis(nie podłączaj go nigdzie). Zła rozpiska, korzystaj z tej: Fis 20 pin1- spalanie2-3-4-5- temperatura zewnetrzna6-7-8-9- poziom plynu w spryskiwaczach10-11- RESET - manetka12- radio clock13- radio data14- GORA - manetka15-radio enable16- MASA17-18- DOL manetka19-kontrola spalonych zarowek20- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 pany a rozpiska fisa 98 na 01r...czyli z czarnej na szara jest gdzies opisana?bo na 1 stronie pisze ze dot.fisa do 97r.... czy bedzie to samo w 98r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Pin 9 w kostce fis(nie podłączaj go nigdzie). Zła rozpiska, korzystaj z tej: Fis 20 pin 1- spalanie 2- 3- 4- 5- temperatura zewnetrzna 6- 7- 8- 9- poziom plynu w spryskiwaczach 10- 11- RESET - manetka 12- radio clock 13- radio data 14- GORA - manetka 15-radio enable 16- MASA 17- 18- DOL manetka 19-kontrola spalonych zarowek 20- Ok dzięki tylko nie pamiętam czy 16 pin to ja nie mam wolnego bo coś mi się kojarzy. Bo ja mam kostkę czerwoną 20 pinową ale to chyba bez znaczenia. A 9 pin mam zmasowany stąd błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Bez 16 pinu fis nie powinien dziala. Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 sprawdzę jutro Ok po "remoncie", na Fis zero błędów. Miałem złe zrobione PINy. Pin 12 dolozony w kostkę niebieskiej, pin 16 pod masę w w małej kostce, 9 z małej wolny i 19 w małej masa i bangla wszystko Dodatkowo zmieniłem żarówki bo pól licznika nie świeciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 No to gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ale jest pierdzielenia z tym odkładaniem. Ile masz spalanie chwilowe jak "przepedalujesz" auto? Do ilu dochodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 W mojej 2.4 pokazuje okolo 20-25 l/100 km Poprawka przy 6 tyś obr pokazuje 30 l [emoji3] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 w mojej 1.8 pokazuje 17-19 l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 U mnie w 2.4 nawet ponad 30 pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A czyli w normie, tez tak pokazuje jak przyspieszam to nawet do 28-30 dochodzi, normalnie ok 17-24 a lekko 14-17. W czasie jazdy nirmalnie od 8 do 14. Srednie na fis ok 12,4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!rafi Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Mi fis zaniza, nie mam czasu podlaczyc kompa i podregulowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 a żarówki to standard Darek miałem to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 jak miałem ten motor w b5 spalanie było dokladnie jak piszesz darek995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Czyli wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czy ktoś tu ogarnia programatory eepromu itd? KUpilem zegar do swojej A6 ale za nic nie dal sie przypisac do niego kluczyk ani nawet kodowania nie dalo sie zmienic. Uznalem ze wsad wadliwy i za 2 razem wrzucilem jakis zjebany z netu i teraz caly fis swieci, zegar nie ma podswietlenia itd. opii starego wsadu nie przyjmuje. Podobno trzeba by wytargac z niego kostke i na programatorze wrzucic poprawny wsad. Ogarnia ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Uwaliles zegar crypto i juz nic z niego nie bedzie. Programator tez nie pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czy ktoś tu ogarnia programatory eepromu itd? KUpilem zegar do swojej A6 ale za nic nie dal sie przypisac do niego kluczyk ani nawet kodowania nie dalo sie zmienic. Uznalem ze wsad wadliwy i za 2 razem wrzucilem jakis zjebany z netu i teraz caly fis swieci, zegar nie ma podswietlenia itd. opii starego wsadu nie przyjmuje. Podobno trzeba by wytargac z niego kostke i na programatorze wrzucic poprawny wsad. Ogarnia ktoś?Zupę można z niego ugotować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 W piz*u no to nic sie nie zrobi, przynajmniej fis tam jest idealny moze kiedys posluzy za dawce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid3050 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Witam wszystkich. wczoraj wziąłem się za wymianę licznika w mojej a4, dzisiaj dokończyłem immo itp. odpalam auto, a obrotomierz wskazuje cały czas zero... Robiłem test licznika i w teście wszystko gra. Wie ktoś jak to uruchomić? I czy sensor oleju zgaśnie po jakimś czasie? Jak nie to co najlepiej zrobić? Poza tym zostały mi 2 wolne kabelki. Jeden został z zielonej starej kostki pod numerem 15-światła obrysowe, a drugi ze starej kostki z FISa, u mnie czerwona pod numerem: 6-selector level display. Jeżeli było opisane to na forum to sorry, ale szukałem i cięzko znaleźć konkretne informacje, bo jest to zbyt obszerny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się