Banan Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Dokladnie ale czy w b5 to przejdzie? Tak twierdzi ELSA - i dotyczy to liczników 919 i 920 Czyli jak chcę mieć przebieg 23500 to wpisać trzeba 23500 czyli o jedno zero mniej? Dokładnie tylko pamiętaj że przebieg w liczniku musi być mniejszy niż 100 km i można niby to tylko raz w danym liczniku zrobić Edytowane 20 Lutego 2015 przez Banan
denveco Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 100km czy 100 000 km? Bo te 100km to zdziebko za mało chyba.A druga kwestia to czy po wpisaniu 23500 nie będę miał jednak tych 23500 zamiast oczekiwanych 235000km?
Banan Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 mniej niż 100 km - ta procedura dotyczy adaptacji nowych liczników jak zakładasz do auta po padł inny , co do drugiej części NIE na 99,999999%
Gość cwiara Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Ma być mniej niż 100km żeby mozna było zmiany vagiem robić.
denveco Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 No to chyba kanał bo mam 343km :/ Chyba że znowu przypadkiem wyzeruje się licznik i wtedy się może uda ustawić ten przebieg jak piszecie.
Gość cwiara Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Dokladnie. Zeruj licznik i działaj z przebiegiem
soulmaster3m Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Ok, wróciłem, ale nie piszcie tak głośno. W zerowaniu mam już wprawę, wystarczy próba odczytu tego licznika jako poliftowe VDO i włala 0.0
denveco Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Czyli? Marcin co do loginu to kilka postów wyżej chłopaki napisali co i jak tak więc mam nadzieję że coś to da i w końcu ustawimy ten właściwy przebieg...
cys Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udało się wgrać wsad zwykłym KKL od viakena, i VAG EEeprom programmer 1.19g Na błędy "rx timeout" i podobne pomoglo odpalenie VCDS LIte w tle i ustawienie "Start Baud" na 300 i "KW delay " na 10 Nie mam pojęcia co ma to wspólnego ze sobą, ale bez tego nawet wsadu nie potrafił odczytać
soulmaster3m Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Ciekawe, Rafał, próbujemy? Tym razem się skubany nawet wyzerować nie chciał. Podejrzewam, że skoczył na 340km i już nie da rady zerować go. Oczywiście żadna z prób wrzucenia wsadu czy edytowania przebiegu nie osiągnęła skutku. Aha, przeżyłem dziś przez ten licznik 3 albo 4 zawały, 2-3 malutkie i jeden poważny. Tyle deFów jeszcze nie widziałem. Raz wywalił deF przy jednej z prób zadziałania epromcommanderem tak jak pisał cys. Drugi wywalił przy próbie inną wersją tego programu, ale oba kończyły się samoczynnym powrotem do prawidłowego działania. Oczywiście wszystko wtedy migało, świeciło itd itd. Ostatniego deFa, który nie chciał się wyłączyć załapał przy zwykłej próbie połączenia się VAG-COM z modułem 17 - licznikiem. Tutaj pomogło tylko odłączenie akumulatora. A no i deF jak zaczął migotać wszystkim co popadnie w rytmie disco to wywalił komplet błędów. Control Module Part Number: 8D0 919 033 P Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT__D11 Software Coding: 04162 Work Shop Code: WSC 25700 6 Faults Found: 00769 - Coolant Temperature Sensor at Engine Outlet (G82) 30-00 - Open or Short to B+ 00769 - Coolant Temperature Sensor at Engine Outlet (G82) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00771 - Fuel Level Sensor (G) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00771 - Fuel Level Sensor (G) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 00000 - End of Output 00-00 - -
denveco Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Szczerze mówiąc jak za drugim razem walnął defa i nie chciał zniknąć to serducho miałem w gardle a tętno 360/280 Myślisz że ten sposób pomoże??
soulmaster3m Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Dla zdrowia fizycznego i psychicznego Ciebie i mnie więcej się za ten licznik nie biorę. potrzebny jest sprzęt całkiem innej klasy. Jest tak oporny, że nawet porządnie rozj... się nie chce. Edytowane 21 Lutego 2015 przez soulmaster3m
denveco Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Mały tutorialek Trochę nerwowo zrobiony ale mam nadzieje że zrozumiale Włączenie na FISie funkcji km/h1 Włączenie na FISie funkcji km/h2 Edytowane 21 Lutego 2015 przez denveco
soulmaster3m Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Świetne, zabierałem się za to kilka razy, ale jakoś przeraża mnie ten sygnał Warto wspomnieć też, że: - KMH1 gaśnie też gdy przekroczymy o 40km/h zapamiętaną prędkość. Czyli mieliśmy 50 a jedziemy 90 i też gaśnie. - Kasowanie KMH1 odbywa się też poprzez naciśnięcie tego samego przycisku przy prędkości ok 5km/h, czyli "toczeniu się" i pokaże się przekreślony symbol.
ThePanKot Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Pany mam pytanko odnośnie doboru zegarów do a4 z 98r jak wiadomo sa tam już kostki zielona i niebieska i tutaj pytanko czy wystarczy do nich dołożyć brakujące piny czy wszystko jest wgl inaczej np zasilanie ? (zdania są podzielone więc wole zapytać)z kabelkologią sobie dam radę ale prosze o pomóc w doborze odpowiednich zegarów. Załączam fotke jakie są aktualnie Edytowane 21 Lutego 2015 przez ThePanKot
denveco Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Świetne, zabierałem się za to kilka razy, ale jakoś przeraża mnie ten sygnał No fakt jest to trochę uciążliwe ale przydatna funkcja. Tylko że pisk zazwyczaj oznacza jakąś informację, ostrzeżenie: olej, hamulce etc. Pany mam pytanko odnośnie doboru zegarów do a4 z 98r jak wiadomo sa tam już kostki zielona i niebieska i tutaj pytanko czy wystarczy do nich dołożyć brakujące piny czy wszystko jest wgl inaczej np zasilanie ? (zdania są podzielone więc wole zapytać) z kabelkologią sobie dam radę ale prosze o pomóc w doborze odpowiednich zegarów. Załączam fotke jakie są aktualnie Naj lepiej jeśli kupisz ten sam licznik czyli zegarek z cyferkami z FISem. Wtedy dokładasz szarą kostkę od FISa którą wpina się z tyłu licznika. Jest wtedy naj mniej roboty. Ale jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Ja akurat ogarnąłem przed liftowy licznik z FISem do przed liftowego auta który fisa nie miał.
ThePanKot Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Na taki też poluje immo mam już offnięte także jak offnę i w drugim liczniku to chyba nie powinno być problemów z odpaleniem ?
bediks Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Czerwona kostka , nie szara , szara to w II lifcie
xXPiotrekXx19 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Koledzy robiłem kostkę do manetki fis i teraz się okazało ze nie dałem masy w kostce i teraz żeby ja tam dac to mogę zmostkowac z masa z kostki niebieskiej lub zielonej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się