adiko95 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 To jak będę miał, będę się dopytywal jak to zakodowac i zostanie walka z czujnikiem g266 bo owego nie posiadam na aucie Dzięki Fazii
szabelek Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam.mam problem z obrotomierzem w audi a4 '99r lift po montażu licznika od a6.na starym liczniku obrotomierz dzialal, w nowym jest tez sprawny (sprawdzony vagiem).nowy licznik przekodowany lacznie z kodowaniem 1024 w jednym z kanalow.w czym moze tkwic problem?
Banan Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 A probowales 1025 w kanale 60 adaptacji
szabelek Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 1025 bylo od początku. Zero tez nie pomaga
Fazii Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 A licznik czasem nie pochodzi z automatu?
Fazii Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Niby jakieś problemy z CAN ludzie mieli przy licznikach a6 automat chociaż znaczenia mieć to nie powinno moim zdaniem po przekodowaniu ma analog
Banan Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 w sumie u mnie po włożeniu licznika Z FIS mimo braku adaptacji kanału 60 - obroty chodziły , brak było spalania i kontrolek EPC i Check - czyli obroty szły analogowo A sprawdzałeś w blokach pomiarowych czy jest sygnał obrotów?
szabelek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Tak, licznik pochodzi z automatu. W blokach pomiarowych silnika obroty sa wskazywane prawidlowo. W moim przypadku kontrolki epc, check zapalaja sie i gasna prawidłowo Edytowane 19 Listopada 2015 przez szabelek
Banan Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Hm...kodowanie? Edytowane 19 Listopada 2015 przez Banan
szabelek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Aktualne kodowanie kanalu 60 to 1024
Fazii Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Bananowi raczej chodziło o kodowanie w funkcji recode
Banan Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Tak jest , tamto to jest adaptacja może napisz jaki masz silnik ( kod ) i z jakiego pochodzi licznik.
dee_jay_maniek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Witam ponownie. Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe. Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was:1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki ) Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu? 2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę? 3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość) Edytowane 19 Listopada 2015 przez dee_jay_maniek
szabelek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Rozumiem.w tej chwili jestem w stanie podac tylko nastepujace dane: Silnik 1.8Turbo APU Licznik od A6 2003r.,1.9 Tdi, skrzynia automat
Fazii Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) A wsad zmieniłeś w tym liczniku a6 bo to diesel a ty masz bene i samo kodowanie nie wystarczy zeby obrotomierz poprawnie wskazywal Witam ponownie. Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe. Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was:1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki ) Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu? 2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę? 3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość) A kostkę czerwoną masz podpiętą? Wydaje mi się, że nie skoro wywala komunikat spalonych żarówek i spalanie 51L. Sygnał temperatury zewnętrznej może chyba pociągnąć z klimatronika do zegarów z tego co kojarzę. Edytowane 19 Listopada 2015 przez Fazii
dee_jay_maniek Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 A wsad zmieniłeś w tym liczniku a6 bo to diesel a ty masz bene i samo kodowanie nie wystarczy zeby obrotomierz poprawnie wskazywal Witam ponownie. Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe. Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was: 1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki ) Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu? 2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę? 3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość) A kostkę czerwoną masz podpiętą? Wydaje mi się, że nie skoro wywala komunikat spalonych żarówek i spalanie 51L. Sygnał temperatury zewnętrznej może chyba pociągnąć z klimatronika do zegarów z tego co kojarzę. Wpięte mam tylko te dwie kostki. Wsadu nie zmieniałem ,nie wiem jak Doczytałem, że z klimatronika z pina 1 wystarczy pociągnąć przedwód do licznika, ale w który pin w liczniku wpiąć, w którą kostke?
Fazii Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Wsadzie pisałem do kolegi szabelek... Musisz dolozyc czerwoną kostkę i pociagnac do niej sygnal spalania z ecu, sygnał spalonych żarówek do masy i sygnał temperatury zewnętrznej z klimatronika. Rozpiskę znajdziesz na forum Czerwona kostka wpinana jest w gniazdo kolo glosnika, widać na foto powyżej http://a4-klub.pl/index.php?/topic/221423-montaz-licznika-z-fis/?hl=%20monta%BF%20%20licznika%20%20fis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się