LukiA4B6 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Witam , a wiec tak , pominąłem ok 620 stron tematu (aczkolwiek bede czytał po mału dalej ) FIS podłączyłem już przy ok 10-12 stronie w audi a4b5 95 rok , zegar analogowy bez cyferek , taki sam zakupiłem lecz z FIS (mogłem pokusic sie o nowszy ale na spokojnie ) na dzień dzisiejszy działa mi wszystko prócz kontroli żarówek i poziomu płynu spryskiwaczy , spryski dorzuce czujnik bądź wymienie zbiornik a kontrole zrobie jak w ori na przekaźniku .Teraz tak da rade podłączy RDS pod ori kaseciaka ? ( aktualnie nazwy nie pamietam , moge sprawdzic )Co jeszcze można zakodowac w takim liczniku z opcji dodatkowych ?Idzie jakoś wyrzeźbi tarcze pod zegar analogowy żeby miały białe podświetlanie ??Z dodatkowych info w 2.6 V6 czujnik temp już jest Jeśli komuś nie działają wszystkie piksele można spróbowac podlutowac taśme ( u mnie nie działał w ogóle wyswietlacz , użyłem lutownicy kolny z płaskim grotem , sprawna reka to ogarnie , może to nie idealnie rozwiązanie ale w sobote o 21 cieżko gdzieś u kogoś to zrobic)Efekt :
prezesik18 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Zobacz w dzial warsztat a4 b5, jest tam opisana zmiana koloru podświetlenia tarcz.
LukiA4B6 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Zobacz w dzial warsztat a4 b5, jest tam opisana zmiana koloru podświetlenia tarcz. dzięki kolego , zanim zajrzałem do tego tematu miałem już tarcze na stole ze zdrapanym kolorem została kwestia podświetlenia za co wezmę chyba się w sobotę bądź niedzielę , teraz czas na wymianę kompletnego zawieszenia Gdzieś tam na szybkości , aktualnie zmierzam ku wymianie LCD , miałem odklejona taśmę , robiłem to sam i przedobrzyłem , lcd juz znalazłem czekam tylko na info od sprzedającego , problem mam ze znalezieniem manetki do przedlifta z sterowaniem , może komuś gdzieś zalega ?? Jak skończę temat to znów pochwale się zdjęciem , teraz mam juz ramki chrom założone , efekt mega !! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawidepd Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Panowie czym sie rożni zwykly licznik polift a4b5 99rok a poł fis ? Co jest w poł fisie czeo nie ma w tym zwyklym ? A jeszcze jedno pytanko. Jak bym sobie kupił licznik pelen fis wlożył normalnie nic nie przerabiał zadnych kabli nie ciagna. TYlko bym wyjoł stary i włożył pełen fis . Odpalilo by to wgl ? Jakie miał bym opcje wtedy na pelnym fisie jak bym nic nie robił ? Pozdrawiam
LukiA4B6 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Różni sie wlasnie tym że jeden nie ma FIS a drugi ma , jeśli znajdziesz licznik taki sam jak Twój lecz z FIS trzeba wgrać immo ze starego , do tego trzeba mieć PIN do obu liczników , następnie dorobić kostkę do FIS i założyć manetkę i podłączyć , wszystko opisane jest juz tutaj PS jeśli masz licznik z zegarkiem analogowym z cyferkami to szukaj takiego , jeśli masz z cyfrowym szukaj z cyfrowym . Opcje jakie zyskujesz jeśli nie masz nic - temperatura zewnętrzna - spalanie - ilość km do zrobienia na paliwie w baku - bodajże średnia prędkość - pokonany dystans - czas podróży -kontrola spalonej żarówki -kontrola stanu płynu spryskiwaczy - kontrola rezerwy - kontrola oleju i chyba wsio jeśli nie masz dodatkowych wskaźników to jeszcze zyskasz temp oleju wskaźnik ładowania Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawidepd Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Tak tak kolego tylko to pelen fis. I np temperatura czy cos wiecej to trzeba ciagnac kabelki wszedzie co nie ? Np otwarte drzwi ? . Czyli nie da sie zrobic tak ze moj wymienie kupie sobie fis albo pelen podlacze i cos bedzie gralo tylko trzeba odrazu przerobic hmm ? mam taki http://www.fotosik.pl/zdjecie/57e567509e0d24a0
LukiA4B6 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 czyli masz biedę , dołożenie fis u ciebie to i immo i kable , ja np w 2.6V6 czujniki juz miałem wystarczyło pociągnąć kable , czy jest tak u Ciebie , nie wiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawidepd Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 czyli raczej latwo by nie poszlo tu u mnie z niczym ? Wiela pracy ? a mialem nadzieje ze pojdzie latwiej Jak z kodowaniem szyb np hhee
LukiA4B6 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 jak masz climatronic to masz czujnik temp zewnętrznej i ciągniesz kabel z panelu do licznika i działa , czujnik temp oleju powinien być w podstawie filtra ewentualnie w misce olejowej , czujnik płynu spryskow w zbiorniku nad pompka bodajże ( ten jeden musze dołożyć tylko ) ja mam przedlift wiec odpada kontrola drzwi , zostaje mi jeszcze kontrola żarówek , przekaźnik juz mam ale brak sensownego opisu montażu a troche kabelkologi tam jest najgorzej sie zabrać za to , pozniej juz idzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawidepd Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Aj to juz nie truje . Nie dal bym rady pewnie wiec nie ma sensu Ale dzieki wielkie
grippen Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 pany gdzieś było na forum jak przerobić wskaźnik temperatury oleju żeby pokazywało licznik z białym podświetleniem a samochód 95 pomoże ktoś
bjks88 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 trzeba wgrać immo ze starego , do tego trzeba mieć PIN do obu liczników Chyba nie. Podobno do połowy roku 2000 montowane było immo 2 generacji. Dopiero przy immo 3 generacji trzeba zczytywać PIN z obu liczników.
LukiA4B6 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 trzeba wgrać immo ze starego , do tego trzeba mieć PIN do obu liczników Chyba nie. Podobno do połowy roku 2000 montowane było immo 2 generacji. Dopiero przy immo 3 generacji trzeba zczytywać PIN z obu liczników. wymienisz licznik na inny nawet z immo2 i nie odpalisz auta trzeba przekodować nowy licznik tak czy siak Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
booolek Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 trzeba wgrać immo ze starego , do tego trzeba mieć PIN do obu liczników Chyba nie. Podobno do połowy roku 2000 montowane było immo 2 generacji. Dopiero przy immo 3 generacji trzeba zczytywać PIN z obu liczników. wymienisz licznik na inny nawet z immo2 i nie odpalisz auta trzeba przekodować nowy licznik tak czy siak Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak ale jak masz imo 2 to wkładasz licznik i znając jego pin kodujesz klucze i cyka,,a jak masz imo 3 to wkładając licznik i chcąc zakodować klucze musisz znać też pin poprzedniego licznika...---chyba....
LukiA4B6 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 poznać pin swojego licznika to nie problem tak samo nowego idzie to wyciągnąć z niego także żaden problem dla kogoś ogarniętego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bjks88 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Tak tak, jutro robię to u siebie zamiana Jaegera na VDO. Tylko lepiej koledze w głowie nie mieszać, żeby nie wpisywał gdzieś pinu starego licznika wsadzenie licznika immo 3 do auta immo 2 też podobno idzie jak normalne immo 2.
Dawidepd Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Panowie a orientuje sie ktos czy jest ktos tu w lodzkim kto troche ogarnia liczniki ? Tez bym sobie przelożył na pelen fis , chociaz zeby czesciowo pokazywal mi cos. Nie koniecznie musi byc pelen wszystko na tip top.
Banan Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Nie podobnie jak immo2 tylko jak immo2
Dawidepd Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Bananek , a Ty ogarniasz troche te liczniki ? DO wrzesni tez az tak daleko nie jest
Banan Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Niestety czasu na montaż komus nie mam , w Zgierzu jest Marcin jeszxze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się