Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam ogarnietego kumpla ktory robił mi przekładke ale może mógłbyś mi wytłumaczyć jakoś jak przerobić wsad żeby wskaźnik paliwa działał prawidłowo, byłbym wdzięczny [emoji4]

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Jeśli nie jest crypto to zmieniasz cześć wsadu odpowiednią za wychylanie wskazówki paliwa i wgrywasz zmieniony wsad.
Jeśli jest crypto (a z tego co piszesz wychodzi, że tak) to bez programatora nic nie zrobisz a jedynie możesz uwalić zegary. Dalszej procedury przy crypto nie mogę zdradzić...
  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli nie jest crypto to zmieniasz cześć wsadu odpowiednią za wychylanie wskazówki paliwa i wgrywasz zmieniony wsad.
Jeśli jest crypto (a z tego co piszesz wychodzi, że tak) to bez programatora nic nie zrobisz a jedynie możesz uwalić zegary. Dalszej procedury przy crypto nie mogę zdradzić...
A powiedz mi jeszcze jak rozpoznacz czy to crypto czy tez nie?

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A powiedz mi jeszcze jak rozpoznacz czy to crypto czy tez nie?

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

 

Podrzuć wsad z niego to Ci powiem czy crypto czy zwykly

 

Opublikowano
Podrzuć wsad z niego to Ci powiem czy crypto czy zwykly 
Jak będę miał możliwość to Ci podeślę [emoji4]

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 17.10.2017 o 23:31, Fazii napisał:

Polfisy również fabrycznie mają pociagniete spalanie.

Powinno działać od razu. Gdyby wcale nie było sygnału to z tego co kojarzę pokazywałoby spalanie na poziomie 52l/100km.

 

Witam , miałem półfis i wymieniłem na pełny fis i żadnego problemu pokazuje wszystko norm. 

Opublikowano

Buda przedlift a licznik polift? To był allroad? Są ringi? Podaj chociaż numer tego licznika

 

 

Opublikowano
Buda przedlift a licznik polift? To był allroad? Są ringi? Podaj chociaż numer tego licznika
 
 
Buda jeszcze była przedliftowa a licznik z białym podświetleniem tarcz więc polift nie ma ringow, nie byl to allroad a nr 4B0 920 900M

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To nie polift tylko półlift , tak jest w C5 - podeślij wsad poprawimy wskazania

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Czym sie rózni licznik z A6 C5 liftowego, od licznika A4 B5 liftowego? Pytam, ponieważ interesuje mnie colorMFA i w spisie aut jest dostępny dla A6 C5 lift, a dla B5 maja jakiś problem mimo czekających chetnych. Czy jesli założył bym licznik z A6 to obejde tą "róznice"?

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Teoretycznie tylko podświetlenie wskazówek po zapłonie , parę jeszcze drobnych rzeczy , główną przyczyną problemów jest kwestia auta - w C5 sygnał otwarcia drzwi idzie z modułu centralnego , w B5 z każdej krańcówki idzie oddzielnie i ten colormfa tego nie pokaże

Opublikowano

Czyli nie ma sensu, bo akurat otwarcie drzwi to dla mnie naistotniejsza funkcja

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie komputera w aucie. Chodzi mi o zmianę , kto zajmuje się albo wymieniał ? Nie chce tu śmiecic zapraszam na pw

Opublikowano
20 minut temu, Dawidepd napisał:

Witam mam pytanie odnośnie komputera w aucie. Chodzi mi o zmianę , kto zajmuje się albo wymieniał ? Nie chce tu śmiecic zapraszam na pw

:facepalm:

Dostałeś informacji troche juzwczęsniej, masz opis i znowu pytasz czy ktos tu wymieniał? prawie 14tys wpisów, zapewnie nikt, Ty pierwszy to bedziesz robił:facepalm:

 

 

Ktoś przekładał ringi z passata B5 na licznik A4? Jakiś niedosyt czuje:decayed:

Opublikowano
To nie polift tylko półlift , tak jest w C5 - podeślij wsad poprawimy wskazania
A czy mógłbyś powiedzieć mi którą linijkę wsadu trzeba zmienić żeby wskaźnik paliwa pokazywał poprawnie?

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 godziny temu, Kowi87 napisał:

:facepalm:

Dostałeś informacji troche juzwczęsniej, masz opis i znowu pytasz czy ktos tu wymieniał? prawie 14tys wpisów, zapewnie nikt, Ty pierwszy to bedziesz robił:facepalm:

 

 

Ktoś przekładał ringi z passata B5 na licznik A4? Jakiś niedosyt czuje:decayed:

Mi chodzi przełożyć komputer . Mam teraz 75 A chce 90

Opublikowano
1 minutę temu, Dawidepd napisał:

Mi chodzi przełożyć komputer . Mam teraz 75 A chce 90

Nie musisz przekładać komputera, pojedź na soft, to zaduszona 90ka jest i tyle 

Opublikowano
10 minut temu, Kowi87 napisał:

Nie musisz przekładać komputera, pojedź na soft, to zaduszona 90ka jest i tyle 

Orientujesz się jak cenowo? I powiedz jeszcze mi od 110 pasowało by jeździło by to dobrze?

Opublikowano
1 minutę temu, Dawidepd napisał:

Orientujesz się jak cenowo? I powiedz jeszcze mi od 110 pasowało by jeździło by to dobrze?

To nie temat o tuningu silnika, od 110ki nie pasuje, poczytaj watek o podnoszeniu mocy i tam najwyzej pisz

Opublikowano



:facepalm:

Ktoś przekładał ringi z passata B5 na licznik A4? Jakiś niedosyt czuje:decayed:


Idzie to zrobić. Tylko są za wysokie i trzeba na papierze zeszlifować aby dolegało do obudowy. No i skalę trochę zakrywa.
74c2dc62dba1bcb283d887650d15ffbb.jpg

Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam . Czy po montażu full fis ( poprzednio miałem jeager 1/2 fis) da się jakoś uruchomić zegar radiowy ? Licznik mam hybrydę ( bebechy z anglika , ringi z a6 ,tarcze i wsad europa ) . Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...