Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dolozylem czujnik temp oleju w misce, niestety kostke wzialem z wiazki innej nie jest od tego czujnika i nie wiem który kabelek z pinu czujnika jest zasilaniem, czy sygnałem czy czymkolwiek. Ktoś ma rozpiskę jakas albo może mi to zobrazować? 

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Godzinę temu, sycuu napisał:

Witam. Dolozylem czujnik temp oleju w misce, niestety kostke wzialem z wiazki innej nie jest od tego czujnika i nie wiem który kabelek z pinu czujnika jest zasilaniem, czy sygnałem czy czymkolwiek. Ktoś ma rozpiskę jakas albo może mi to zobrazować? 

1- zasilanie 

2- masa 

3- sygnał do licznika 

Opublikowano

Hmmm jak rozpoznac od której strony ?

Opublikowano

Musi być w środku wtyczki lub na niej opis numeryczny pinów.

Opublikowano

hmmmmm wtyczkę mam z wiązki drzwi, ale zasugeruje się tym co mówisz miejmy nadzieje że będzie dobrze :) 

Opublikowano

Panowie kostka niestety nie opisana może ktoś cos kojarzy albo wie i powie czy dobrze wrzucam nizej zdjęcie. 

 

20190826_195830.jpg

Opublikowano (edytowane)

I jezeli mozna poprosiłbym o rozpiske pinów czerwonej kostki (20 pinów) nigdzie nie mogę znaleźć /

Nie wazne juz mam

Edytowane przez sycuu
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, sycuu napisał:

Panowie kostka niestety nie opisana może ktoś cos kojarzy albo wie i powie czy dobrze wrzucam nizej zdjęcie. 

 

20190826_195830.jpg

sketch-1566855911562.png

 

sketch-1566856168388.png

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Witam

Jestem świeżo po przekładce licznika full fis polift do mojego auta 97rok . Niespodzianki które mnie spotkały:

1 Żarówka w starym liczniku ze ściec żarowych była przylutowana na stałe do kabelków i teraz nie wiem gdzie je podłączyć do wtyczek.

2 Ciągle mrugająca kontrolka ręcznego, dopiero po zaciągnięciu hamulca kontrolka świeci ciągle, a po zwolnieniu znów mruga.

3 Na fisie wyskakuje błąd temperatury/poziomu płynu chłodzącego

4 Pomimo zainstalowania czujnika w misce nie działa wskaźnik temp. oleju (na teście zegarów jest ok)

5 Wskaźnik temperatury płynu skacze i dobija go oporu i na teście zegarów też się wiesza ale myślę że tu wystarczy wlutować nowy silniczek bo dawce mam.

Proszę o pomoc i porady jak to ogarnąć do końca

Opublikowano (edytowane)

Mam w autku full fis 96r, ale fis już w słoneczny dzień nie daje rady a załatwiłem sobie full fisa z "pierwszego" lifta.

Fazii, czym się różni full fis z zegarkiem analogowym 3,6,9,12 od full fis z zegarkiem analogowym 96r?

Chciałbym jeszcze podłączyć na stole te liczydło żeby sprawdzić w jakim stanie jest fis ale nie wiem pod jakie piny się wpiąć?

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

niebieska wtyczka piny 1, 23  - PLUS
niebieska wtyczka piny 7, 9 i 24 - MASA

W załączniku masz schemat jak ja kiedyś robiłem przesiadkę z przedlifta na licznik fis 1szy lift.

Wymiana licznika audi a4 1996r bez FIS na licznik z FISem po Iszym lifcie 1998r.pdf

Opublikowano
23 godziny temu, Łukasz Juraszczyk napisał:

Witam

Jestem świeżo po przekładce licznika full fis polift do mojego auta 97rok . Niespodzianki które mnie spotkały:

1 Żarówka w starym liczniku ze ściec żarowych była przylutowana na stałe do kabelków i teraz nie wiem gdzie je podłączyć do wtyczek.

2 Ciągle mrugająca kontrolka ręcznego, dopiero po zaciągnięciu hamulca kontrolka świeci ciągle, a po zwolnieniu znów mruga.

3 Na fisie wyskakuje błąd temperatury/poziomu płynu chłodzącego

4 Pomimo zainstalowania czujnika w misce nie działa wskaźnik temp. oleju (na teście zegarów jest ok)

5 Wskaźnik temperatury płynu skacze i dobija go oporu i na teście zegarów też się wiesza ale myślę że tu wystarczy wlutować nowy silniczek bo dawce mam.

Proszę o pomoc i porady jak to ogarnąć do końca

Jeśli chodzi o podrzewanie świec pin 13 niebieskiej kostki , błąd płynu chłodniczego - zbiornik wyrównawczy wymieniłeś na lift ?

Opublikowano
10 godzin temu, Hezen napisał:

Fazii, czym się różni full fis z zegarkiem analogowym 3,6,9,12 od full fis z zegarkiem analogowym 96r?

Praktycznie wszystkim. Totalnie różne zegary. Do zmiany kostki, zbiornik wyrównawczy, mała przeróbka diody immo

Opublikowano
W dniu 20.10.2019 o 18:25, Łukasz Juraszczyk napisał:

Pomimo zainstalowania czujnika w misce nie działa wskaźnik temp. oleju (na teście zegarów jest ok)

Czujnik do wymiany

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Fazii napisał:

Praktycznie wszystkim. Totalnie różne zegary. Do zmiany kostki, zbiornik wyrównawczy, mała przeróbka diody immo

A myślałem że niemiaszki zmienili tylko pinologię i dodali immo.

Tak sobie myślę żeby ori wtyczki zostawić i zrobić tylko "przejściówkę". Wtyczki z tego licznika mam a gniazda pod moje wtyczki wylutuję z dawcy którego kiedyś kupiłem.

O przeróbce diody immo czytałem, nie powinno być z tym problemu. Zbiorniczek wyrównawczy w pierwszym lifcie został zmieniony? Czujnik poziomu płynu chłodniczego mam na dwa piny.

Kontrolka świec żarowych zostaje czy przewody tej kontrolki są wpinane we wtyczkę licznika?

A jak z czujnikiem temperatury oleju, nie ma z nim żadnych niespodzianek? Jak dobrze pamiętam to masa tego czujnika jest na jego obudowie a przewód od niego jest wyprowadzony na małą trzy-pinową kostkę wpinananą pod licznik.

Prezesik, dziękuję za podanie pinów pod które podłączyć licznik "na stole" :-)

Edytowane przez Hezen
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Dzięki temu tematowi i poradnikowi z załącznika udało mi się wszystko podłączyć. Wszystko jest opisane, wystarczy przebrnąć przez kilkanaście stron, porobić notatki co z czym połączyć i jak zakodować. Wszystko działa, poza tempomatem, bo u mnie to skomplikowane. Pewnie nie będę się w to bawił i za jakiś czas będę miał na zbyciu lewą dźwignię kierunkowskazów/świateł wraz ze sterowaniem tempomatu.

Mam do sprzedania kostki z przedliftowego licznika (niebieska 26-pin, żółta-26 pin, czarna 4-pin i czerwona 20-pin) oraz z poliftowego (niebieska 32-pin i zielona 32-pin). Jeśli zmieniacie licznik na polift, zamiast przelutowywać kostki, można poprzepinać piny z przedliftowych kostek i powpinać je do poliftowych. Oczywiście w odpowiedniej konfiguracji.

W przedliftowym liczniku ta czerwona kostka ma 20-pin i jest taka sama jak w climatronic, czy sterowniku silnika. Nie trzeba używać taśmy komputerowej. Wystarczy wybrać się na szrot.

 

 

23628942.jpg
DOCPLAYER.PL

AUTOR PORADNIKA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA EWENTUALNE SZKODY SPOWODOWANE NIEPRAWIDŁOWYM I NIEOSTROŻNYM...

 

IMG_3766.JPG

IMG_3931.JPG

Edytowane przez panduzeka
Opublikowano

Hej,
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tym temacie.

Opublikowano (edytowane)

Panowie miga mi podswietlenie w srodku jak sie drzwi otworzy. czytalem ze gdzies trzeba dac diode prostownicza ale gdzie to nie wiem. Pomoze ktos ? Licznik zmieniony na Full fis. Krancowki sprawdzone miernikiem wszystkie sprawne. Wtyczki tez po sprawdzalem nawet przy pompce 

Edytowane przez m_a_r_c_i_n_007
Dodanie informacji
Opublikowano

Masz podpięty pin 1 zielonej kostki licznika do pinu 14 czarnej kostki, tej do której podpinales sygnały otwarcia drzwi?

Opublikowano
2 godziny temu, Fazii napisał:

Masz podpięty pin 1 zielonej kostki licznika do pinu 14 czarnej kostki, tej do której podpinales sygnały otwarcia drzwi?

Z zielonej nic nie ciagnalem do czarnej ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...