Langista Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Możesz skrócić, nie zmieni to ich działania. Te 5 km/h sobie przestaw. Włącz test zegarów (zdejmij wcześniej wskazówkę), jak zauważysz, że silniczki się zatrzymały to ustaw ją na 100 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) 5 godzin temu, Kowi87 napisał: Cześć mam kilka kwestii, moze ktoś wie. Czy wskazówki fabryczne można skracać? Odbije sie to na działaniu? na jakiej one zasadzie działają? Zmodyfikowałem testowy licznik, czy można zaprogrowac licznik tak by wskazywał prędkość zgodnie z nową skalą? Mod zmienił mi nieco skalę prędkości, przesuniecie jest o 5km wolneij względem fabrycznej skali w A4 260km/h. Plan jest dopracować tarcze pod nowe ramki na zegary i własnie te 5km troche mi utrudnia plan. Skracać można, nie wpłynie to na działanie. Oczywiście że można dowolnie zmieniać skalę. Trzeba zmienić mapę wskazówki w eeprom i odpowiednio przeliczyć później sumę kontrolną. Edytowane 27 Maja 2021 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Tylko jest tak że skala w stosunku do oryginału zaczyna sie 5km wczesniej, zaużmy -5KM to 0 na nowej skali, ale 100KM wypada tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 To już musisz zrobić tak jak Paweł napisał, tylko czy te silniczki nie mają jakiejś mechanicznej blokady w środku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Ori skala ma 270 stopni wychylenia. Wskazówka może się wychylić w większym zakresie. Można zrobić tak, że 0km/h będzie w pozycji tego -5km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 (edytowane) Tak jak @Fazii napisał , do ogarnięcia @Kowi87 ringi z golf6? Edytowane 28 Maja 2021 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIIEETTRRAASS Opublikowano 12 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2021 (edytowane) Cześć . Mam problem z moim Avantem z 99r . Zebrałem się na wymianę licznika który miał tylko wąski pasek z temp na licznik z fisem . Oba liczniki to VDO , Stary licznik był na 3kostki 32 zielona /32niebieska /10 czarna zegarek analogowy z cyframi , licznik z fisem natomiast 32zielona 32niebieska czerwona 20 pinów i również zegar analog z cyframi . Otóż po zmianie zegara (nie zmieniałem nic w kostkach zielonej ani niebieskiej) zaadoptowałem immo auto odpaliło , natomiast nie działa mi prędkościomierz oraz temp oleju (ale też nie wali komunikatu o jakości oleju więc chyba emulator będzie zbędny , jeśli już to montaż dodatkowego czujnika temp oleju w chłodniczce olejowej ? ), z czerwonej wtyczki podłączyłem wydaje mi się wszystko według schematów które udało mi się tutaj gdzieś miedzy postami odkopać lecz nie pokazuje mi ani temp zewnętrznej i spalania ale to pewnie przez to , że nie działa prędkościomierz . Z małej czarnej wtyczki 10 pinowej ktoś na elektrodzie opisywał że brązowy kabel jest do temp zew tak też go podłączyłem do czerwonej kostki pod Pin 5 ,niestety nic to nie zmieniło , a VCDS pokazuje błąd "zwarcie czujnika temp zew do masy " . Ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć ? Ps. Test zegarów przechodzi pozytywnie wszystkie wskazówki działają jak należy . Edytowane 12 Lipca 2021 przez PIIEETTRRAASS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 (edytowane) mini lift na lift.xls WWW.DROPBOX.COM Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily. Never... Powyżej masz moją rozpiskę. Wskazówka temp. Oleju będzie działać jedynie z czujnikiem w misce olejowej. Sygnał temperatury zewnętrznej jest na przewodzie brązowo żółtym. Edit. Źle doczytałem. Myślałem że zmieniłeś na pełnego polifta. Powyższe info tyczy się zmiany na poliftowe zegary. Edytowane 14 Lipca 2021 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxero Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Sygnał temp zewnętrznej jest w 10 pinowej czarnej kostce ,pin 10 jego musisz wpiąć w zieloną kostkę w pin 29. PIIEETTRRAASS czemu zmieniłeś na licznik starszy z analogowym zegarem skoro mogłeś bez problemu przejść z cyfrowym zegarkiem. Ja tak zrobiłem przeszedłem z licznika bez fis z kostakmi niebieską i zieloną wraz z kostką czarną od temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIIEETTRRAASS Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 (edytowane) Z czujnikiem temp poradziłem sobie wpinając się w kostkę klimatronika i temp oleju już sobie poradziłem montując czujnik w chłodniczke oleju i prowadząc dodatkowy kabel do kabiny. dzięki za podpowiedź. Nadal walczę z brakiem wskazania prędkościomierza... Wymieniłem już czujnik prędkościomierza i nadal nic. Stało się to od razu po montażu licznika z fis i dołożenie czerwonej kostki :/ teraz już nawet na starym zegarze nie działa wskazanie prędkości i już nie wiem czego się uczepić czy braku tego 28 pinu czy co się mogło stać? Zmian żadnych w kostce zielonej ani niebieskiej nie robiłem :/ Założyłem taki licznik z takim zegarkiem bo takiego udało mi się kupić, a też elektromechanik mi mówił że lepiej kupić takiego bo nie bd problemu z immo bo oba liczniki mają immo 2. Gdyby był ktoś tak miły i zrobił mi zdjęcie swoich wtyczek na których widać nr pinu i kolor kabli byłbym wdzięczny. Tylko to chyba musiałoby być od polifta z wiązka na 32 piny zielone i niebieskie a fis na 20pinow. Ps. Temat rozwiązany, wyskoczyl brązowo czerwony przewód i uciekł w izolacje, wpięty na swoje miejsce i wszystko działa. Edytowane 15 Lipca 2021 przez PIIEETTRRAASS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajajo Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Ostatni lift też da się z immo 2 połączyć, latałem na przedliftowym sterowniku, teraz na przejsciowce 012 i na obu Ecu wystarczyło dodać kluczyki vagiem, zeby uruchomić fure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 17 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2021 (edytowane) Dostałem projekt od Moman, będzie coś ciekawego, zapewniam Edytowane 17 Lipca 2021 przez Kowi87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 RS toto nie jest, ale dieslu nie wypada, małe zegary oczywiscie mam do włozenia z RS4 teraz wskazówki białe czy czerwone? Ja jestem za białymi, chciałem przeszczepić te srebrne, ale okazuje sie ze chyba trafiłem na model jeager, bo są wyższe te wsówki i conajgorsze wiekszej średnicy gniazdka na drucik. Plan był zrobić mix srebrnych z białą wskazówką, no ale nie wyszło. Dla bystrego oka, tak ramka niestety nie dochodzi z zewnetrznej strony do obudowy, ale z pozycji kierowcy w niczym to nie przeszkadza, staje sie niewidoczne. To nie są ramki z alegro aluminiowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 (edytowane) Jak białe wskazówki to bym zrobił podświetlenie jak w s4. Generalnie z białymi wskazówkami na Ori podświetleniu też jest fajny efekt. Na zgaszonym wskazówka jest biała a po załączeniu świateł czerwona Te srebrne to z tt gdzie z tego co kojarzę były wyłącznie jaegery. Edytowane 29 Lipca 2021 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Chciałem przeszczepić same te kopułki na białe wskazówki, ale nawet tu sie rózni rozstaw tych dzyndzlów, znowu wyłamanie na siłe widze że robi wgniotkę w tej kopułce od strony wizualnej. Takto by poszło na klej przeroczysty, ale dam sobie z tym spokój. Pójdą białe, acetonem zmywa sie bezproblemu czerwień, nie mam małych szerokich wskazówek, ale mam lakier do paznokci u zony, za chwile będą takie jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Jeszcze zostanie mi szapchlówka na dużą ramkę od wewnątrz i zegary gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 Panowie może trochę nie w temat ale z licznikiem związane ? Przeszedłem wiązka silnika z ANB na AWT. Czyli posiadam komputer co obsługuje can. Pytanie czy ktoś wie w której kostce pod skrzynka ECU są kable can by połączyć je z licznikiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 24 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2021 (edytowane) W awt can idzie z pinów 58 i 60 do czerwonej kostki pod sterownikiem na pin 14 i 15 Edytowane 24 Września 2021 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venom85 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Cześć, włożyłem do mojej A4 1.9 tdi licznik VDO z 2.5 tdi z 2000 roku. Wcześniej miałem licznik Jaeger-a. Moje Audi jest z 1999 roku. Oba liczniki mają zieloną i niebieską wtyczkę plus VDO ma szarą bo ma Fisa. Nie kumam za bardzo, które piny w kostkach mam przełożyć. Nie działa mi prawy kierunek na liczniku, obrotomierz i nie mogę połączyć się z kompem VCDSEM. Pamięta może ktoś z Was co należy zrobić? Dodam, że mam immo wyłączone w kompie więc ten temat odpada. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Jeśli miałeś jaegera to nic nie przekładzie. Jeżeli stary licznik ma analogowy zegarek to za pewne masz uk-nsi a nie Jaeger. Jak tak to przesyłam poniżej link do rozpiski. Na kanale adaptacji 60 ustaw wartość 0 i obrotomierz zaskoczy. mini lift na lift.xls WWW.DROPBOX.COM Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily. Never... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się