A4 AVANT S-line Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Witam , przed wymianą pisałem że opisze wszystko jak będzie gotowe no i jest więc zaczynam. Skopiowałem wszytsko i zrobiłem nowy temat tutaj bo z rozpędu napisałem to wszystko w dziale polecane warsztaty AUDI A4 1.9 TDI 130PS AVF -Pasek rozrządu "ContiTECH" -134,32 zł -Rolka nap. pasek rozrządu "RUVILLE" -146,83 zł -Rolka prowadząca rozrząd "RUVILLE" -65,05 zł -Pompa wody "RUVILLE" -130,91 zł -Uszczelniacz wałka rozrządu ( wliczone w robocizne) -Uszczelniacz wału korbowego (wliczone w robocizne) -Pasek wielorowkowy "ContiTECH" -34,76 zł -Napinacz paska wielorowkowego "RUVILLE" -362,35 zł -Pasek wieloklinowy "ContiTECH" -22,22 zł -Napinacz paska wieloklinowego "RUVILLE" -81,07 zł -Czujnik temp. cieczy chłodz. Nie pamiętam marki -39,03 zł -Termostat "ASO" -127,32 zł -Kruciec "ASO" -36,38 zł -Pierścień uszczelniający "ASO" -6,15 zł -Płyn do ukł. chłodz. "HEPU" -65,40 zł -Olej 4l "Mobil 1 5W-40" -118,03 zł -Filtr oleju "Knecht" - 19,31 zł -Filtr paliwa "Bosch" - 58,68 zł -Filtr powietrza "Bosch" - 39,71 zł -Filtr kabinowy "Filtron" - 32,12 zł ______________________________________________________________ Części: 1519,64 zł Robocizna: 750,00 zł ______________________________________________________________ Razem: 2269,64 zł Wydaje mi się że nic nie pomyliłem. Jakby ktoś miał jakies pytania walić śmiało.. Pozdr...
Madas Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 bardzo dużo dałeś za termostat ... ja w ASO dałem 78 zł
A4 AVANT S-line Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 szczerze Ci powiem że jak po niego jechałem to też liczyłem się z dwu cyfrową ceną ale jak powiedzieli tak zapłaciłem bo potrzebowałem szybko. W tym nowym serwisie Audi na radzymińskiej (wylot na Marki) Pewnie w skodzie byłoby taniej...
marewel Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Gdzie kupiles mobil 5w40 do pompowtrysku,bo z tego co wyczytalem na tym forum jest juz od dawna nie produkowany.
PIXI Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Czemu Mobil 1 a nie Motul ? Jest lepszy czy bardziej dostępny ???
A4 AVANT S-line Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Kupiłem mobila bo znajomy który mi sprzedawał graty dał mi go i powiedział że będzie dobry a nie mieli akurat castrola którego chciałem, później chciałem go oddać żeby kupić gdzieś castrola ale napisałem na forum i dzwoniłem do aso , dwa źródła powiedziały żeby lać aby norma była od 504 do 507 i nie wydawać na darmo pieniędzy no i zalałem. Mobila 5W40 kupiłem w intercarsie na 11 listopada w Warszawie .. dopiero po zakupie doczytałem się że jest problem z nabyciem takiego oleju i byłem w szoku ale najwidoczniej mają jeszcze zapas Pozdr..
julo23 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Witam , przed wymianą pisałem że opisze wszystko jak będzie gotowe no i jest więc zaczynam. Skopiowałem wszytsko i zrobiłem nowy temat tutaj bo z rozpędu napisałem to wszystko w dziale polecane warsztaty AUDI A4 1.9 TDI 130PS AVF -Pasek rozrządu "ContiTECH" -134,32 zł -Rolka nap. pasek rozrządu "RUVILLE" -146,83 zł -Rolka prowadząca rozrząd "RUVILLE" -65,05 zł -Pompa wody "RUVILLE" -130,91 zł -Uszczelniacz wałka rozrządu ( wliczone w robocizne) -Uszczelniacz wału korbowego (wliczone w robocizne) -Pasek wielorowkowy "ContiTECH" -34,76 zł -Napinacz paska wielorowkowego "RUVILLE" -362,35 zł -Pasek wieloklinowy "ContiTECH" -22,22 zł -Napinacz paska wieloklinowego "RUVILLE" -81,07 zł -Czujnik temp. cieczy chłodz. Nie pamiętam marki -39,03 zł -Termostat "ASO" -127,32 zł -Kruciec "ASO" -36,38 zł -Pierścień uszczelniający "ASO" -6,15 zł -Płyn do ukł. chłodz. "HEPU" -65,40 zł -Olej 4l "Mobil 1 5W-40" -118,03 zł -Filtr oleju "Knecht" - 19,31 zł -Filtr paliwa "Bosch" - 58,68 zł -Filtr powietrza "Bosch" - 39,71 zł -Filtr kabinowy "Filtron" - 32,12 zł ______________________________________________________________ Części: 1519,64 zł Robocizna: 750,00 zł ______________________________________________________________ Razem: 2269,64 zł Wydaje mi się że nic nie pomyliłem. Jakby ktoś miał jakies pytania walić śmiało.. Pozdr... Mi dziś właśnie robią rozrząd, to porównamy ceny części i robocizny, popołudniu będe wszystko wiedział to napisze.
Musashi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 bez sensu jest zakup nieoryginalnego czujnika temperatury, oraz filtrow paliwa i powietrza f-my bosch, olej, ktory kupiles jest hydrockrakowany a za ta sama kwote mogles kupic w 100% syntetyczny. czujnik temperatury tylko ori z ASO filtry wylacznie firmy knecht lub mann
julo23 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 AUDI A4 1.9 TDI 130PS AVF Póki co nie mam rozpiski poszczególnych części tylko całości. Ale dziś mam dostać fakturę to powinienem to uzupełnić. Częsci w większości SFK lub "RUVILLE" a paski "ContiTECH" -Pasek rozrządu -Rolka nap. pasek rozrządu -Rolka prowadząca rozrząd -Pompa wody -Pasek wielorowkowy -Napinacz paska wielorowkowego -Pasek wieloklinowy -Napinacz paska wieloklinowego ----------------------------- 1750zł z robocizną -Olej 4l Mobil1 -Filtr oleju -Filtr paliwa -Filtr powietrza -Filtr kabinowy ------------------- 135zł z wymianą
sedi Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Robiłem jakieś 4 mies. temu i zestaw oraz pompa wody w ASO przy zwrocie starej = 550zł + 150zł robocizna w warsztacie.
julo23 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Dla jednego rozrząd to tylko pasek i napinacz a dla drugiego to jeszcze cała reszta, tak jak wyzej wymienione części. To czyni kwotę duzo większą. Ja tam nie żałuje, teraz mam autko do jazdy na 4 lata :gwizdanie:
A4 AVANT S-line Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 bez sensu jest zakup nieoryginalnego czujnika temperatury, oraz filtrow paliwa i powietrza f-my bosch, olej, ktory kupiles jest hydrockrakowany a za ta sama kwote mogles kupic w 100% syntetyczny. czujnik temperatury tylko ori z ASO filtry wylacznie firmy knecht lub mann Nie ma co się spuszczać, jeszcze kilka miesięcy temu też miałem pedantyczne podejście ale teraz jak wyje...łem 40tys na samochód i później 2,5 tys na graty to jak czujnik bedzie nie działał jak trzeba to kupie go w ASO a do póki działa to niech lata.
Pawlo 2004 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Mnie tez czeka wymiana i szykowałem na to te 1500 zł za częsci czyli dobrze na oko wyliczyłem Robocizna wyniesie mnie równe 4 piwa z czego 2 wypije ja moj kolega wszystko wymieni, robi chłopak w serwisie forda a do tego ma własny warsztat.
Wandej Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 bez sensu jest zakup nieoryginalnego czujnika temperatury, oraz filtrow paliwa i powietrza f-my bosch, olej, ktory kupiles jest hydrockrakowany a za ta sama kwote mogles kupic w 100% syntetyczny. czujnik temperatury tylko ori z ASO filtry wylacznie firmy knecht lub mann Dlaczego filtry tylko knechta?? A jak założysz filtrona kabinowego z węglem to się auto popsuje?? No myślę że teraz jakościowo filtry się za mocno nie różnią
yesfan Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Ja uważam że kabinowy filtron jest dużo lepszy od oryginału! wystarczy porównać budowę obu - oryginał ma węgiel wprasowany we włókna, a filtron w postaci małych kulek pomiędzy warstwami filtrującymi i działa dużo lepiej.
mcarena Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Zadam głupie pytanie: pasek, który napędza klime i wspomaganie to wieloklinowy czy wielorowkowy? I do czego jest ten drugi?
Buddha Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A ja mam pytanko do oleju. Dlaczego lejecie 5W40 skoro do pompowtrysków zalecają 5W30?
GRazny Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A ja mam pytanko do oleju. Dlaczego lejecie 5W40 skoro do pompowtrysków zalecają 5W30? do pompowtrysków zalecają normę 505.01, a jakie sobie lepkości wybierzesz to twój problem... W30 będzie przy ekstremalnie wysokich temperaturach gorzej śmiagało (będzie jak woda) niż W40[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 20:39_________________________________________________ Zadam głupie pytanie: pasek, który napędza klime i wspomaganie to wieloklinowy czy wielorowkowy? I do czego jest ten drugi? wielorowkowy[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 20:41_________________________________________________i tak informacyjnie... -pasek rozrz. Contitech (wzmacniany) -rolka napinająca Ina -rolka prowadząca Ina/SKF -pompa wody SKF -pasek wielorowkowy Contitech -rolka napinająca paska wielorowkowego -rolka prowadząca Ina suma: 780zł i do tego warto za każdym razem zmieniać koło pasowe alternatora za 100zł bo pada po ok. 60 - 100tyś km ale nie jest to wymagane bo jest na wierzchu i w każdej chwili można zmienić... zapomniałem dodac że ok. 2003roku przestano stosować ten napinacz za ponad 300zł więc u mnie go nie ma...
Musashi Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Zadam głupie pytanie: pasek, który napędza klime i wspomaganie to wieloklinowy czy wielorowkowy? I do czego jest ten drugi? wieloklinowy i wielorowkowy to synonimy
mcarena Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Zadam głupie pytanie: pasek, który napędza klime i wspomaganie to wieloklinowy czy wielorowkowy? I do czego jest ten drugi? wieloklinowy i wielorowkowy to synonimy Pytam bo kolega A4 Avant S_Line wymienił oddzielnie pasek wieloklinowy i wielorowkowy (z rtóżnymi cenami). Naszczęście u mnie też już nie potrzeba tego drogiego napinacza. Ja dopiero przed wymianą, ale graty kupiłem u TOM77. Dokładnie komplet, o którym wspomniał kolega GRazny + koło pasowe alternatora. Cena gratów dokładnie 900 PLN. Umawiałem się już z mechanikiem (poleconym przez kumpli). Koszt robocizny 300-400 PLN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się