bakuś Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Nie rozumiem niektórych. Czasami zdarzają się problemy podczas kupna danej części, ale żeby od razu przekreślać całą firmę? Ja mam tarcze Mikody i jestem bardzo zadowolony. Do czego wam są mega działy badawcze? Głównie rozchodzi się o materiał. Tarcze perforowane są stosowane przez setki firm w samochodach, motocyklach i rowerach. Zresztą w jednośladach w ogóle nie używa się gładkich tarcz, a perforowania przybierają najróżniejsze kształty ( przykładowo: http://www.allegro.pl/item829544982_tarcza_hamulcowa_przod_ktm_320_mm_04.html lub http://www.allegro.pl/item802797315_tarcza_hamulcowa_galfer_tylna_ktm_husaberg_ss.html ). I nikt mi nie powie, że tarcza nacinana/nawiercana nie polepsza skuteczności hamowania.
marewel Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Popatrzcie jak odlane sa otwory dla porównania mikoda i TRW. Na zdjęciach widać tez porysowane powierzchnie,a na tarczach nie przejechane nawet 2 tys km. Nalezy zaznaczyć ale nie mam żadnych uprzedzeń do firmy,ale jak chcą zaistnieć na rynku to powinni trochę zainwestować w kontrole jakości.Stawiając 2 tarcze naprzeciw siebie na oko widać ze mikoda po średnicy jest mniejsza o jakieś 1-2mm
Dev Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 to że tarcza ma porysowana powierzchnie jest rzecza zupełnie normalną gładkie tarcze moga wygladac tak samo, tutaj liczy sie raczej skuteczność Mikoda musi jeszce wykonac mase pracy aby wystapic w porównaniu z np OZ-tami lub Ferodo
Dzo-Dzo Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 ale odlew jak piernicze co za kiszka
piotrsob1 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie rozumiem niektórych. Czasami zdarzają się problemy podczas kupna danej części, ale żeby od razu przekreślać całą firmę? Ja mam tarcze Mikody i jestem bardzo zadowolony. Trafił Ci się chyba rodzynek . Jedną wpadkę mogę zrozumieć, ale dwóch pod rząd (i to w dodatku po prośbie żeby dokładnie sprawdzili przed wysyłką czy te następne będą na pewno pozbawione wad ) nie zdzierżę !!!!!!!!!!! . A wracając do moich 312-tek to po małych perypetiach pojechały w poniedziałek z powrotem do Mikody na Ich koszt, ale zgodzili się zapłacić za transport dopiero jak wysłałem Im dokumentacje fotograficzną, popartą dokładnym opisem wady. Obiecali że nie będzie problemów z reklamacją, czekam na zwrot kasy... :gwizdanie: .
Cristoforo Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 pamietam jak pare lat temu kupowałem mikode do b4 2.0 115KM przód i tył nie miałem dużego pojęcia o samochodach ale jak porównam sobie teraz odlew mikoda np. z ATE to mikoda widze, że nie wiciaga wniosków
piotrsob1 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Marewel, moje fabryczne 288 -ki lepiej wyglądały po 95 kkm :> .
marewel Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Moje 288 wyglądały jak nowe przy tych.
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Dziś przyszła faktura korygująca, jutro odsyłam kopię i czekam na kaskę :gwizdanie: Po cichu liczyłem że się chociaż trochę wytłumaczą , ale się przeliczyłem Mikoda [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 21:25_________________________________________________Kaska wróciła :gwizdanie:
marewel Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ja jeszcze czekam,kupowałem przez pośrednika.
aju Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 wymieniałem dziś tylko klocki bo się zajechały (też bardzo szybko 12tyś km ) i nie wierzę tarcza od strony pasażera ma jak by pęknięcia (mikoda) Fakt że ostatnio miały ciężkie życie no ale bez przesady i musiałem kupić tarcze jeszcze Czy możliwe że przegrzałem tarcze? po ostatnich zabawach dymiło mi się hamulców a po którym z rzędy kółku pedał hamulca był miękki że wchodził prawie do dywanika
Damiancio24 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Panowie a jakie klocki polecacie do tych tarcz????dodam zeby nie byly za twarde i szybko nie scieraly tarczy.
grzechuwoj Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Polecam TRW wymieniłem drygi zestaw i są rewelacyjne do tego cena jest przystępna
mgas Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 TRW daje rade, na MIKODE zdarzaly sie reklamacje ale sprawdzcie adresy firm Brembo Polska i Mikoda - przypadek? Jestem zwolennikiem zimmermana. Klocki ferodo(ale premier jakość OE), takze TEXTAR ,to producenci którzy trzymaja jedną jakość. ATE na wschodni rynek to najczęściej II i III liga. Bosch tylko konfekcionuje klocki, ale wkladaja raczej dobre (ferodo,textar,najczesciej Remse)
Dev Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Bosch tylko konfekcionuje klocki, ale wkladaja raczej dobre (ferodo,textar,najczesciej Remse) Pagid, Pagid... Kolego osobiście uwazam ze sa to najlepsze klocki w stosunku do swojej ceny
CoLo Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ja chwilowo jezdze na klockach BOSCH. Nie piszcza i hamuja...troszke pyla ale to chyba normalne Nie mam o co sie do nich przyczepic...
Embe Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ja mam - co prawda nie w A4 - zestaw tarcze Mikoda + klocki Ferodo Premier. Do normalnej dynamicznej jazdy są ok, cena również na pozytyw. Jednak do mocniejszego "deptania" są za słabe. Jeżdżę na nich już 2 miesiąc i zaczęły piszczeć Spróbuję to ogarnąć - mam nadzieję, że się uda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się