xBladex Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 gdzieś ktoś kiedyś pisał że lusterka z lifta nie pasują do przedlifta - inne mocowania czy coś a nawet mnie nie strasz..bo juz kupiłem
Rafal_ Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 pytaj na batalionie-na pewno ktos powie jak jest na 100%
soulmaster3m Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) gdzieś ktoś kiedyś pisał że lusterka z lifta nie pasują do przedlifta - inne mocowania czy coś a nawet mnie nie strasz..bo juz kupiłem Kiedys miałem przygody z lusterkiem prawym małym, jeśli ktoś zdecyduje sie na taką podmiane w polifcie, to niech lusterko dokładane pochodzi również z polifta, ponieważ ten czarny trójkąt rozni sie nieco mocowaniem od wersji przedliftowej i nie darady tego przerobić :gwizdanie: Nie no tak samo będzie zapewne w poliftach, tylko chodzi mi o samo mieszanie lusterek, ja przez niewiedze kupywałem dwa lusterka , a różnia sie w srodku rozstawem śrub w obudowie, dolny czarny element lusterka odchodzacy od trójkata pomiedzy liftami rózni sie długoscią i to znacznie, oraz sam bolec ze sprężynką w polifcie jest dłuzszy. Efektem tego jest brak mozliwosci załozenia obudowy przedliftowej na trójkat poliftowy i odwrotnie Od siebie dodam, że Skoda Octavia ma podobne lusterka jak przedlift, ale za wygląd mocowania głowy nie dam. Edytowane 8 Października 2014 przez soulmaster3m
bediks Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 W obudowach lusterek są kable do wpiecia we wkłady ale nie ma w nich prądu ani po zapłonie ani na stale ani po włączeniu grzania tylnej szyby, trzeba ciągnąć kable od lusterek do prądu i masy?
prezesik Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Tak z lewego slupka ewentualnie sprawdz moze cos nie styka
misiek95 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 W obudowach lusterek są kable do wpiecia we wkłady ale nie ma w nich prądu ani po zapłonie ani na stale ani po włączeniu grzania tylnej szyby, trzeba ciągnąć kable od lusterek do prądu i masy?Zdejm ten trójkąt plastikowy nad boczkiem i obejrzyj dokladnie kostke. Jeżeli w niej kable się kończą to musisz pociągnąć instalacje pod grzanie tylnej szyby
bediks Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Chciałem się upewnić bo czytałem ze na 99% nie ma drutów i trzeba dorobić
prezesik Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Ja PS Bartek kiedy jakis zlocik w ZS? Edytowane 24 Października 2014 przez prezesik
bediks Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Jutro u Dzika No ja mam tak jak e pierwszym poście czyli w obudowach kable są a dalej nie
soulmaster3m Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Według schematu to oryginalnie grzanie jest cały czas po zapłonie bezpośrednio z bezpiecznika 9 (10A) bo to styk X. Jak dla mnie lepiej zrobić to przez najprostszy przekaźnik. Plus dalej z bezpiecznika 9, ale zwierany tylko po podaniu plusa ogrzewania tylnej szyby. Nie radziłbym brać plusa bezpośrednio z grzania tylnej szyby z uwagi na możliwość przepalania bezpiecznika. Schemat: soulmaster3m.w.interia.pl/audi/lusterka.pdf Edytowane 14 Października 2014 przez soulmaster3m
Banan Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Miałem tak podłączone do grzania szyby przez 3 lata i nic się nie działo - ale jak zawsze twój pomysł na + Edytowane 14 Października 2014 przez Banan
soulmaster3m Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Radzę tak z uwagi na bezpieczeństwo, ale szczególnie radzę tak podłączyć tym co mają ori alarm i avanta. Chociaż czekajcie, niech to przeanalizuję. W Avancie zbicie tylnej szyby przerywa podawanie masy na alarm i aktywuje syrenę. Jeśli podłączymy grzanie lusterek do grzania tylnej szyby to mamy dodatkowe dwa miejsca skąd podawana jest masa na alarm i zbicie szyby nie aktywuje syreny. Zostaje jednak problem cewki w przekaźniku, ona najprawdopodobniej też będzie podawać masę ;/ Hmm, przekaźnik z diodą przed cewką?! Tak ma chyba przekaźnik 30, ale można taki przecież samemu. Chyba za późno na myślenie.
prezesik Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Ja wlasnie u siebie patrzylem i mam kable w lusterkach zmienilem wkład i o dziwo zaczęło grzać i grzeje po stacyjce teraz czeka mnie tylko przerobienie ma grzanie z tylna szyba i zmiana prawego na duże angola Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Moze u ciebie mata pod lusterkiem jest po prostu walnięta tak jak sie u mnie okazało Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DefSquad Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) U mnie tak samo jak wyżej. Zmieniłem wkłady bo stare widocznie już były wypalone i grzeją w wersji przedliftowej grzeją razem z tylną szybką. A tak wyglądają po zmianie mat grzewczych przed montażem <a href=http://zapodaj.net/cfa4f47d847a2.jpg.html>IMG_1840.JPG</a> A tak wyglądają ori maty po demontażu: http://zapodaj.net/1f163856d6ef7.jpg.html>IMG_1843.JPG http://zapodaj.net/57cc307295a47.jpg.html>IMG_1844.JPG szkoda bo te były idealnie dopasowane do kształtu lusterek ale nowe powinny rownież dobrze się sprawować Edytowane 14 Listopada 2014 przez DefSquad
mobopx Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ten biały grubasek do którego trzeba się wpiąć, to ten sam grubasek za skrzynką bezpieczników? Chciałem się wpiąć zaraz skrzynką bezpieczników ale tam jest cały czas +12V na tym kablu... Chodzi oczywiście o bezpiecznik od grzania tylnej szyby.
soulmaster3m Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Kopu, kopu Te maty "GB" z allegro różne zbierają opinie, ale patrząc jak wygląda ta mata, widząc powierzchnię pokrycia lustra i powierzchnię ścieżek wątpię aby była tak skuteczna jak ori. No i ori można bezproblemowo przerobić aby nie działały przez termostat. GB: [/url] Ori: Edytowane 10 Stycznia 2015 przez soulmaster3m
Hezen Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Soulmaster, no nie ma co sie dziwić... maty które są pokazane w tym tutorialu to powszechny zamiennik i kosztują do 10zł za szt. więc nie wiem po co w ogóle je porównywac do oryginału? Lepiej założyć zamiennik który grzeje niż mieć lusterko z oryginalną przepaloną matą która nadaje się do recyklingu Dzisiaj sam zabrałem sie za wymianę mat, na razie zrobiłem prawe lusterko i nawet ładnie mi to wszystko wyszło Mam przedlifta, ori instalacja od grzania lusterek jest sprawna tylko zauważyłem jeden problem - po włączeniu ogrzewania tylnej szyby idzie napięcie również na maty ale po wyłączeniu ogrzewania tylnej szyby napięcie nadal jest na lusterka. teraz pytanie - czy lepiej poprowadzić osobny przewód do białego "grubaska"? czy zostawic tak jak jest? Moją obawą jest że robota pójdzie na marne, bo nie wiadomo czy po załączeniu napięcia na lusterka czy przez cały czas będą grzały - aż się spalą jak ori maty? z resztą ori maty z jakiegoś powodu musiały się spalić... Edytowane 12 Lutego 2015 przez Hezen
krzysiek.k1 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Witam,wykonałem instalację tak jak opisał "Góral.tz", lusterko grzeje ale po zamknięciu auta światło oświetlenia kabiny pulsuje to znaczy chce zgasnąć ale słychać załączanie przekaźnika a światło się zaświeca i tak w kółko ???.
prezesik Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Soulmaster, no nie ma co sie dziwić... maty które są pokazane w tym tutorialu to powszechny zamiennik i kosztują do 10zł za szt. więc nie wiem po co w ogóle je porównywac do oryginału? Lepiej założyć zamiennik który grzeje niż mieć lusterko z oryginalną przepaloną matą która nadaje się do recyklingu Dzisiaj sam zabrałem sie za wymianę mat, na razie zrobiłem prawe lusterko i nawet ładnie mi to wszystko wyszło Mam przedlifta, ori instalacja od grzania lusterek jest sprawna tylko zauważyłem jeden problem - po włączeniu ogrzewania tylnej szyby idzie napięcie również na maty ale po wyłączeniu ogrzewania tylnej szyby napięcie nadal jest na lusterka. teraz pytanie - czy lepiej poprowadzić osobny przewód do białego "grubaska"? czy zostawic tak jak jest? Moją obawą jest że robota pójdzie na marne, bo nie wiadomo czy po załączeniu napięcia na lusterka czy przez cały czas będą grzały - aż się spalą jak ori maty? z resztą ori maty z jakiegoś powodu musiały się spalić... U mnie tez grzały cały czas Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się