Misieqq7 Opublikowano 19 Lipca 2020 Opublikowano 19 Lipca 2020 2 godziny temu, Noix napisał: Witam, zabieram sie za swap q, mam chyba prawie wszystkie graty -skrzynia gmv -wydech -osłony termiczne -zbiornik paliwa od 1.8t -lewarek zmiany biegów z cięgnami -wał z podporą i kawałkami podłogi do wspawania -całe sanki z półosiami i dyfrem HUN, linki ręcznego -połosie przód -podpora skrzyni z poduszką -dostałem też rozrusznik? Rozrusznik rozumiem jakbym chciał montować sprzęgło z tfsi, którego nie dostałem. Chcę zamontować moje sprzęgło z 1.8t bex, bo jest w dobrym stanie, ale wyczytałem że potrzebny jest jakiś dystans? Ktoś ma jego numery albo coś żebym sobie to nabył? Brakuje mi też na pewno osłon tylnych tarcz hamulcowych, ale to do ogarnięcia. Pompe ABS też będę miał. Coś jeszcze mi brakuje? Chyba nie, ale chcę się upewnić. Chyba wszystko jest:) Dystans jest potrzebny pod sprzęgło 240mm. U Ciebie nic nie trzeba idzie tak jak przy twojej skrzyni .. Wydech masz cały ? Bo ten kawałek co dziś obok skrzyni też musi być z quattro bo z.oski idzie do środka i mi ocieralo o wał zaraz po Montaż Kawałek rury prosto tam idzie w quattro
Noix Opublikowano 19 Lipca 2020 Opublikowano 19 Lipca 2020 2 godziny temu, Misieqq7 napisał: Chyba wszystko jest:) Dystans jest potrzebny pod sprzęgło 240mm. U Ciebie nic nie trzeba idzie tak jak przy twojej skrzyni .. Wydech masz cały ? Bo ten kawałek co dziś obok skrzyni też musi być z quattro bo z.oski idzie do środka i mi ocieralo o wał zaraz po Montaż Kawałek rury prosto tam idzie w quattro Wydech mam cały Czyli tylko osłony tarcz hamulcowych i można składać
Misieqq7 Opublikowano 19 Lipca 2020 Opublikowano 19 Lipca 2020 12 minut temu, Noix napisał: Wydech mam cały Czyli tylko osłony tarcz hamulcowych i można składać No tak Fajna i przyjemna praca pamiętaj że kostkę od pompy paliwa musisz przeciągnąć z bagażnika do wnętrza pod kanapę podczas Montaż i baku. kodowanie licznika proste jeden kabel do licznika plus minus. i pompa abs też prostą sprawa. także powodzenia pisz jak coś nie będziesz wiedział
Noix Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 21 godzin temu, Misieqq7 napisał: No tak Fajna i przyjemna praca pamiętaj że kostkę od pompy paliwa musisz przeciągnąć z bagażnika do wnętrza pod kanapę podczas Montaż i baku. kodowanie licznika proste jeden kabel do licznika plus minus. i pompa abs też prostą sprawa. także powodzenia pisz jak coś nie będziesz wiedział Właśnie, powiedz mi co z tą pompą abs. Cały ten temat przekopałem i jakieś kable czy coś trzeba pozmieniać?
Misieqq7 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Godzinę temu, Noix napisał: Właśnie, powiedz mi co z tą pompą abs. Cały ten temat przekopałem i jakieś kable czy coś trzeba pozmieniać? Słuchaj Ty masz b6 to jakieś piny trzeba zamienić . Nie powiem Ci jakie bo w b7 nic nie trzeba przekładać tylko wymianą pompy i kodowanie. Pytaj kogoś z b6 ..
H4NNIB4L Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 Dużo tracę nie wymieniając pompy na tą z quattro? Czy w normalnej jeździe jest to odczuwalne, czy tylko np. zimą i jednak warto zmienić pompę by mieć EDS na tylnej osi?
r7adek Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 A czy jest ktoś na podkarpaciu, kto by ogarnął wymianę z kodowaniem pompy ABS ?
Dev Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 46 minut temu, r7adek napisał: A czy jest ktoś na podkarpaciu, kto by ogarnął wymianę z kodowaniem pompy ABS ? https://aleo.com/pl/firma/nova-tech-slawomir-nowak-strzyzow
Matel Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Myślałem czy do mojej B7 1.8T BFB nie wsadzić quattro z tiptroniciem. Dużo więcej zabawy niż przy manualu? Warto w ogóle w coś takiego się bawić? Dużo droższa zabawa?
cysiek18 Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 7 godzin temu, Matel napisał: Myślałem czy do mojej B7 1.8T BFB nie wsadzić quattro z tiptroniciem. Dużo więcej zabawy niż przy manualu? Warto w ogóle w coś takiego się bawić? Dużo droższa zabawa? Jeżeli lubisz takie rzeczy, sam będziesz chciał to zrobić w ramach hobby itp. to warto. Jeżeli chcesz się bawić tym autem, grubo kręcić moc to warto Ale podejrzewam że jak chcesz automat to pewnie auto raczej do jeżdżenia wokół komina. W takim wypadku nie warto. To stare auto z małym silnikiem. Jak nie zrobisz w nim +250KM to ten napęd będzie tylko przeszkadzał.
Matel Opublikowano 9 Października 2020 Opublikowano 9 Października 2020 Moc jest. "Wokół komina" robię 60k km rocznie. Zastanawiam się czy jest sens się bawić czy znaleźć jakąś ładną sztukę już w tym setupie i tam bawić się w modzenie. Dlatego zapytałem czy jest dużo droższa zabawa niż przy zostaniu przy manualu.
krzysiekml Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 a czy są b6, 7 w automacie i q?
Matel Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 Są. Przy quattro zamiast tragicznego multitronica jest tiptronic, a to już dużo fajniejsza skrzynia, do tego można nią sterować łopatkami przy kierownicy. Znacie jakąś firmę godną zaufania, która by się podjęła przekładki na quattro w B7? Najlepiej z ogarnięciem wszystkich potrzebnych części? Mogę się wybrać na przejażdżkę ze Szczecina bo tu jakoś biednie ze wszystkim jest.
Banan Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 (edytowane) W multitroniku też możesz zmieniać przełożenia łopatkami w kierownicy Przekładka na tiptronic quattro byłaby absurdalna wg mnie - w b7 tiptronic nie występował z 1.8t co komplikuje sprawę elektroniczną swapa ( zgranie ecu i tcu itd. ) , zdecydowanie manual najlepsza opcją Edytowane 11 Października 2020 przez Banan 1
pila24 Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 1 godzinę temu, Banan napisał: w b7 tiptronic nie występował z 1.8t co komplikuje sprawę elektroniczną swapa A nie było wersji w USA b7 1.8t q+ tip? Jestem pewien że widziałem gdzieś taką wersję.
Banan Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 W b6 tak ale b7 nie wydaje mi sie - 2.0tfsi z 6hp19 juz szły
Matel Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 Oo, konkretna odpowiedź, dziękuję bardzo. Który manual najlepszy pod 250hp+? Bo będę chciał wszystko jednocześnie składać. No i czy znacie kogoś kto by się takiej przekładki podjął od a-z, żeby to miało ręce i nogi?
DivaynEays Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 6 godzin temu, Matel napisał: Oo, konkretna odpowiedź, dziękuję bardzo. Który manual najlepszy pod 250hp+? Bo będę chciał wszystko jednocześnie składać. No i czy znacie kogoś kto by się takiej przekładki podjął od a-z, żeby to miało ręce i nogi? GVE 1
pawlo_SL Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 Panowie do wymiany mam wał napędowy. Znalazłem wał też z manuala, ten sam silnik tylko ja mam skrzynię 6b a tamten pochodzi z auta ze skrzynią 5b. Ani ja, ani tamten wał nie ma naklejki z nr OE więc ciężko porównać. Czy długość wału z 5b będzie taka sama jak u mnie 6b ?
MemberA4 Opublikowano 31 Października 2020 Opublikowano 31 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, pawlo_SL napisał: Czy długość wału z 5b będzie taka sama jak u mnie 6b ? Nie bo 5 jest krótsza od 6 według ETKI wał do ASN ze skrzynią 5b ma nr 8E0521101C/F a do skrzyni 6b nr 8E0521101E/H lub w dalszych nr vin 8E0521101G/D/T Edytowane 31 Października 2020 przez MemberA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się