mateusztbg Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Gdyby ktoś miał komplet z jednego auta do a4 b6 1.8T 2001r to niech napisze na pw, podam namiary na kolegę jest pewnym kupcem. Będę miał, ale z B7 2,0TFSI. Nie wiem, czy ma to jakieś większe znaczenie. Hmm tu już niech wypowiedzą się eksperci, ja w każdym razie przekażę koledze i niech bada temat.
MemberA4 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 według etki ten numer pływaka lewego co mam czyli 8E0201317N był stosowany od 04.01 do 12.04 i właśnie od numeru nadwozia F 8E-2-020 001>> oraz był stosowany w nadwoziach z silnikami V8 więc chyba nie muszę kupować pływaków wczoraj na dziko podłączyłem zbiornik i okazało się że po przekodowaniu jest wszystko ok. Więc u mnie chyba sie sprawdziła powyższa teoria
kaned84 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Panowie pytanie do tematu, niby odmienne a jednak podobne: Swap skrzyni w 1.9 tdi avf quatrro manual na taką z 2.0 tdi quattro automat z b7 - ze względu na wygody i ze względu na to, że obecny manual trochę krótki Wykonalne? Ktoś miał styczność?
mateusztbg Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Ponawiam ofertę jako, że nie było odezwu na prośbę kolegi: Gdyby ktoś miał komplet z jednego auta do a4 b6 1.8T 2001r to niech napisze na pw, podam namiary na kolegę jest pewnym kupcem.
MemberA4 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Powitać Koledzy czy to jest normalne ze bieg 4 i 6 rzuca troche drążkiem zmiany biegów przód-tył? pytam bo wczoraj w końcu zacząłem bawić się w Quattro. Wrzuciłem skrzynię i chciałem sprawdzić działanie układu sprzęgło-wybierak oczywiście tylnego zawieszenia jeszcze nie zamontowałem. Gdy odpaliłem i zacząłem sprawdzać wbijanie biegów do 3ciego było ok ale gdy wrzuciłem 4 to zaczęło troche rzucać lewarkiem na 5biegu to juz się nie zdarzyło ale na 6tce znowy. Pytanko teraz czy to minie po zamontowaniu wału i dyfra?
dynamiquedci Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 8E0798151B wybita masz tą cześć.
Kubal2216 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Czy fakt montażu quattro gdzieś trzeba zgłaszać? Tzn czy na przeglądzie mogą być jakieś problemy lub w przypadku nie daj Boże czegoś może być problem z OC lub AC?
Marcin850527 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Tak trzeba zgłosić na http://a4-klub.pl./
Kubal2216 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak trzeba zgłosić na Forum Audi A4 Klub Polska Pytam poważnie... Zmieniając lampy na ksenon zgłosiłem ten fakt w zakładzie ubezpieczeń i porobili mi nowe zdjęcia. Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez Kubal2216
MemberA4 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) 8E0798151B wybita masz tą cześć Na szczęście wszystko mineło po założeniu całości napędu. Wybierak chodzi sztywniej niż w mojej poprzedniej skrzyni 5b. Dzisiaj skończyłem swapik ale niesmak lekki pozostał bo po założeniu spręzyn z klasą wagową 12 z tyłu jest koza jak nie wiem co przód pomimo cięższej skrzyni nic się nie zmienił.Trochę pojeżdzę i zobaczę czy tył siądzie bo jak nie to bedzie trzeba szukać innych sprężyn :/ Jutro tylko zbierzność i wycinka środkowego tłumika i wstawka rur bo okazało się że z niego jest sitko dmucha ze wszystkich stron. Tak do smaczu po zdjęciu od ośki tych poprzeczek alu postanowiłem zespawać sobie rozpóreczkę w miejsce tej dłuższej A zapomniałem ostrzec następnych chetnych na quattro, blacha w miejscu w którym trzeba przyspawać mocowanie wału jest niemiłosiernie cieniutka normalnie można otwieraczem do konserw ją ciąć. Dobrze że kuzyn mój miał MIGa to szło prawie bez problemowo. Dzisiaj kolejny "strzał w kolano" po przekładce... Po zatankowaniu pod korek oczywiście juz przekodowanego zbiornika na 01001 czyli quattro niemiła niespodzianka wskazówka nie dochodzi do końca skali W blokach pomiarowych 004 też dziwna sytuacja W tej sytuacji chciałem coś sprawdzić i wróciłem do kodowania zbiornika od ośki myslałem że będzie wskazówka na rezerwie lecz ku mojemu zdziwieniu wskazówka pokazuje pełny zbiornik tak jak jest rzeczywiście w jego wnetrzu nawet widać to w bloku pomiarowym lecz jak widać brak jest drugiego pływaka w trzecim i czwartym okienku. Czy to możliwe że na kodowaniu z ośki bedzie to działac dobrze bo jak widać sumuje tak ile powinno byc w zbiorniku czyli 66/67L czy jednak coś z pływakami mam że nie pokazują pełnego zbiornika na kodowaniu do quattro? Dajcie znać jak jest u Was Koledzy po przekładce. Dodam że przed tankowaniem miałem ok 20L a wskażnik po kodowaniu na Q pokazywał blisko połowy. jutro rano jeszcze raz przekoduję zegary na quattro i wyciagne bezpiecznik nr 15 i zobaczę czy to coś zmieni. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez MemberA4
dynamiquedci Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 A nie trzeba zrobic kalibracji plywaka?
MemberA4 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Kurde nic o tym nie wiem. No ale na kodowaniu dla ośki ilość litrów sie zgadza ze wskazaniem na VCDS. Przed założeniem zbiornika podłączałem go na dziko z blisko 15L paliwa i wtedy wskazówka pokazywała białą kreskę przed rezerwą czyli raczej dobrze, gdy był odpięty aku do spawania wlałem do zbiornika to co mi zostalo z Fwd czyli jakieś 12L i wtedy po podpieciu aku z powrotem wskaźnik już pokazywał prawie połowę. Po zalaniu weszlo 42L wiec z wyliczen wychodzi ze pojemnosc jest ok bo troche jezdzilem przed tankowaniem wiec moglo kilka litrów wciagnac z tad wyliczony nadmiar.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka A nie trzeba zrobic kalibracji plywaka? Karol dzięki za naprowadzenie Właśnie udało się chyba doprowadzić wskaźnik do pełna w Adaptacji na kanale 29 w Instruments miałem wartość pierwszego sensora 96 a w kanale 30 domniemam że to drugi sensor było 132. Adaptacje zrobiłem na 132 i jak narazie wskazówka pokazuje pełno. Czy możecie podrzucić jakie macie koledzy u siebie wartości w tych dwóch kanałach czyli 29 i 30 w bloku instruments17 oraz jakie pojemności wskazuje wam VAG w blokach pomiarowych w gr 004. Bardzo pomocne by to było. Pozdrawiam Właśnie udało się chyba doprowadzić wskaźnik do pełna w Adaptacji na kanale 29 w Instruments miałem wartość pierwszego sensora 96 a w kanale 30 domniemam że to drugi sensor było 132. Adaptacje zrobiłem na 132 i jak narazie wskazówka pokazuje pełno. Czy możecie podrzucić jakie macie koledzy u siebie wartości w tych dwóch kanałach czyli 29 i 30 w bloku instruments17 oraz jakie pojemności wskazuje wam VAG w blokach pomiarowych w gr 004. Bardzo pomocne by to było.Pozdrawiam znalazłem na ROSSTech że wyjściowe wartości fabryczne czujników to 128 i tak właśnie poustawiałem w Adaptacji. Jak narazie jest OK.Furak narazie śmiga. Nawet nie wiedziałem ze na mokrym piachu tak szybko można bokiem pojechać Teraz zrobiłem ponad 530km na pomorze i trochę mnie wkurzają wibracje przy niskich obrotach ale to raczej wina wydechu źle ustawionego. Spalanie tez nie jest straszne bo na ten dystans pół zbiornika poszło przy predkosciach 120/130.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez MemberA4
szakal222 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zvtym piachem to roznie bywa bardziej zalezy od ustawienia zawiasu i orzedewszystkim od opon jakie sie uzytkuje Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
15lolo Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 jak by ktos szukal mam kpl zestaw z Q 1.8t od avj po 160tys km jeszcze w aucie
MemberA4 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Koledzy z jaką końcówką szukać pompy ABS jakby mnie naszło na próbowanie uruchomienia EDL z tyłu po przekładce? Ktoś pisał że 517A. W etce znalazłem tylko 517M lub stary numer wycofany w 2002r czyli 517C Koledzy z jaką końcówką szukać pompy ABS jakby mnie naszło na próbowanie uruchomienia EDL z tyłu po przekładce? Ktoś pisał że 517A. W etce znalazłem tylko 517M lub stary numer wycofany w 2002r czyli 517C Dobra już przejrzałem temat i wiem
sopel_prusa Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Panowie jak podpiąć ten drugi pływak w baku ?
MemberA4 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Fioletowy kabelek z wtyczki od plywaka pin nr 1(na wtyczce jest pod nr 2) patrzac od prawej prowadzisz do niebieskiej wtyczki w zegarach i wpinasz z nowym pinem w miejsce 11. Brazowy pin nr 2 (na wtyczce jest pod nr 3)to masa. Ja podłaczylem do sruby od boczka tylnej kanapy ale tez mozna polaczyc z brazowym z twojej wtyczki co masz. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Września 2016 przez MemberA4
Makale Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Panowie powiedzcie mi czy jak mam jeszcze ośkę to do starego wózka mogę założyć bak od Q i wydech od Q?
MemberA4 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Bak nie wejdzie , a skoro on nie to wtedy wydech tez. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Makale Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Czyli, żeby założyć wydech od Q to muszę zmienić: - wózek tylny - zawieszenie (amory i sprężyny) (zwrotnice też???) - bak Co jeszcze ? Można założyć jakby "Q bez Q" tzn, że cały tył do Q tylko na razie bez dyfra i półosiek? Jak przyjdzie mi swap multitronic -> manual to będzie dobra baza pod Q już (no tylko dyfer, półośki i wał), a póki mi skrzynia działa to na razie jej nie będe ruszał. Edytowane 19 Września 2016 przez Makale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się