STANIV Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) Pany, jak wyjąć pin z wtyczki od pompy abs? piny wyjęte i zmienione Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez STANIV
Tomek Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 5 godzin temu, PASSATB5 napisał: W b7 jest inny zbiornik. Co dokładnie jest inne
STANIV Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Pany, pilne jak odpowietrzyć pompe ABS, grupa 1,2 ERROR
Tomek Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 07:53, PASSATB5 napisał: Kształt. Kosz pompy paliwa. Przeczytałem cały wątek i niektórzy montowni zestaw z B7 do B6 .Co do pompy to będzie z dawny
PASSATB5 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Ciekawe z jakiego b7 bo mialem od 2.0tfsi i byla lipa.. nawet plywak byl inny.
MemberA4 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Koledzy macie jakieś sposoby na wycentrowanie(wypoziomowanie) wału napedowego tak żeby szedł w prostej lini od skrzyni do dyfra przed spawaniem mocowań? Czy tylko podnosicie wał do góry z przykręconymi mocowaniami i łapiecie na oko?
Miras95 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 A jak jest ze zbiornikiem b6 z sedana do avanta oraz osłony termiczne ? podejdą bez problemu?
rs dziadek Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 29 minut temu, Miras95 napisał: A jak jest ze zbiornikiem b6 z sedana do avanta oraz osłony termiczne ? podejdą bez problemu? Podchodzi bez problemu.
Tomek Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Na jakie kodowanie zmienić żeby wskoźnik paliwa dobrze pokazywał w B7 teraz jest 0006118
Kubal2216 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Panowie jestem świeżo po montażu quattro z 2.0TFSI DTM do B7 1.8T i pasuje plug & play. Nie było problemu z bakiem, o czym wcześniej było wspominane w przypadku wersji B6.
MemberA4 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 (edytowane) Dnia 14.08.2017 o 16:23, MemberA4 napisał: Koledzy macie jakieś sposoby na wycentrowanie(wypoziomowanie) wału napedowego tak żeby szedł w prostej lini od skrzyni do dyfra przed spawaniem mocowań? Czy tylko podnosicie wał do góry z przykręconymi mocowaniami i łapiecie na oko? Koledzy ponawiam pytanko po swapie jesteście przekonani ze wał macie wycentrowany? że od skrzyni do dyfra idzie idealnie w prostej lini? ja po sprawdzeniu laserem musiałem na podporze go wyregulować bo powodowało to wibrowanie W necie znalazłem taką samoróbkę narzedzie do tego celu Edytowane 1 Września 2017 przez MemberA4
STANIV Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 3 godziny temu, MemberA4 napisał: Koledzy ponawiam pytanko po swapie jesteście przekonani ze wał macie wycentrowany? że od skrzyni do dyfra idzie idealnie w prostej lini? ja po sprawdzeniu laserem musiałem na podporze go wyregulować bo powodowało to wibrowanie W necie znalazłem taką samoróbkę narzedzie do tego celu Jeździłeś po swapie , że stwierdziłeś wibrowanie ? pytam z ciekowości , a pomysł bardzo dobry
MemberA4 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Tak, juz 2 rok się zaczyna jak jezdze i dopiero teraz mogę powiedzieć ze pozbyłem się uciążliwych wibracji wymieniając przy tym multum części i chyba przesunięcie podpory walu o 2cm w prawo spowodowało ze duze wibracje zniknęły.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
STANIV Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Dnia 1.09.2017 o 11:27, MemberA4 napisał: Tak, juz 2 rok się zaczyna jak jezdze i dopiero teraz mogę powiedzieć ze pozbyłem się uciążliwych wibracji wymieniając przy tym multum części i chyba przesunięcie podpory walu o 2cm w prawo spowodowało ze duze wibracje zniknęły. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka a kiedy dokładnie miałeś wibracje ?
MemberA4 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Od samego początku po swapie. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
PASSATB5 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 A ja wspawałem od razu ze tak powiem celnie;p ale to dlatego że człowiek razem z podporą mi z pół podłogi auta wysłał;p i miałem jakieś punkty odniesienia;p
Makale Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Panowie jaki jest problem z bakiem z 2.0 TFSI do B6 ? W czym jest problem jeśli będę miał cały bak z pompą i pływakiem ? I też co z pompą ABS'u ? Mam 2001 rok a będę miał pompę z 2007. Pompa p&p czy ostra rzeźba jakaś ?
ziomek435 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 ktoś z podkarpacia co ogarnia przekładki ja coś PW jestem zainteresowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się