Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 Dzis nagralem o jakie stukanie mi chodzi tyle ze w aucie gluchy stuk slychac najbardziej z tylu jakby w okolicach dyfra.Takie dudnienięcie ktorego z zewnątrz czy pod spodem tak nie slychac.Luz na krzyżaku podobno jest jakiś minimalny i to podobno nie to 5ciu mechanikow tak samo stwierdzilo Myśle że nie ruszałbym nic z tylu tzn zostawił dyfer z pólosiami a wał i skrzynia do piwnicy żeby w razie czego przyszły nabywca mogł wykorzystać Drugi komplet czyli skrzynia i dyfer leża już w piwnicy i moim zdaniem mają identyczny luz a może nawet troche mniejszy niż zestaw ktory jest teraz na aucie Mam już dość dlatego chce przerobić na ośke i najlepiej 6biegów Dopiero przeczytałem Skrzynia jest 5 wiec nie bede kombinował i poszukam 5 tyle może jakiejs z dluzszymi przełożeniami Teraz przy 3000obr mam jakieś 110km/h Może ktoś poda jakieś oznaczenie skrzyni z dłuższym przełożeniem do oski?

Edytowane przez zibi0310
  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 11.06.2018 o 19:28, zibi0310 napisał:

Nie zalezało mi na samym zmniejszeniu wagi ale zaciekawiłeś mnie tym ze jezeli mam stare przeguby to moge je wybebeszyc tylko pytanie w jakim sensie stare? Auto jest z 2002r a4 b6 bfb Czy mocowanie skrzyni z oski jest w tym samym miejscu co quattro? Co do powodu checi zmiany to mam dosyc stukania przy zmianie biegów Kupilem druga skrzynie, dyfer, nowe poduszki silnika i skrzyni za namowami mechaników Podpora ok luz na krzyżaku akceptowalny Teraz za namową kupilem nowe poduchy dyfra ale stare okazały sie ok tyle ze za demontaż i montaż dyfra musialem zaplacic Kolejna diagnozą byly tylne przeguby tyle ze w innym warsztacie powiedzieli ze są one bankowo sprawne ale że powodem mogą byc poduszki tylnych sanek ale cena czesci i robocizny mnie zniecheca głównie dlatego że mam obawy ze g..no to da a stuki i tak zostaną Mam dość warsztatów i mechaników rzucajacych diagnozami Mam swiadomosc ze quattro to super sprawa bo doswiadczyłem tego w zime ale mam dość stukania przy szybszym ruszaniu czy przy redukcji np z 3 na 2 jak chce szybciej zmienic pas Koledzy ile trzeba dac za skrzynie od ośki żeby to nie był trup? Ceny na alledrogo są bardzo rozrzucone wiec nie chce znowu utopic Może ktoś ma jakąś sprawną skrzynie z ośki i chciałby sie zamienic za skrzynie gdu quattro I jeszcze pytanie czy jezeli kupie 6 biegową skrzynie to tak samo tylko odpinam wał i to bedzie hulać czy coś dokupic trzeba?

ja mam ośkę znowu hahah wiec wstawiamy 2 na podnosnik i przekładamy hhaha zamiana free też mam bfb:) jak stuka przy zmianie to poduszka lub krzyżak

Edytowane przez doktorek83
Opublikowano

Kurde Glupi ja bo nie zajrzałem na forum a skrzynie zmienilem w niedziele Mam do sprzedania skrzynie od quattro GDU i dyfer w komplecie za 350zl Nie cieknace nie wyjace Skrzynie z racji tego że kupilem drugą są dwie wiec do wyboru Obie pracuja tak samo Odbiór osobisty

Opublikowano

Zbieram powoli potrzebne rzeczy do planowanej przekładki i  mam do was dwa pytania:

- Odczucia, jak bardzo zmieniła się reakcja samochodu na drogę i wasze odczucia z jazdy w porównaniu do ośki? Czujecie, że warto było?

-Automat czy manual? Oczywiście większość z Was krzyknie: bierz manuala, ale w przypadku cabrio które ma bardzo wyluzowujący charakter, jest krążownikiem a nie ścigaczem automatyczna skrzynia wydaje mi się bardzo na miejscu, powinna pasować do leniwego stylu jazdy z otwartym dachem. 

Opublikowano
W dniu 5.07.2018 o 16:25, MamDwieDychyNaWache napisał:

Zbieram powoli potrzebne rzeczy do planowanej przekładki i  mam do was dwa pytania:

- Odczucia, jak bardzo zmieniła się reakcja samochodu na drogę i wasze odczucia z jazdy w porównaniu do ośki? Czujecie, że warto było?

Witaj

 ja zmieniłem na quattro bo chciałem miedz zawsze quattro a nie udało sie kupić. po drugie mieszkam w regionie gdzie zima potrafi dosypać więc można go wykorzystać .Po swapie startuje się inaczej czuć ten napęd . Podczas jazdy trzyma się mocno drogi, ale na łukach mam wrażenie, że trzeba mocniej kierownicą dokręcać bo jednak tył też ciągnie.

W zimie rewelacja, startuje prawie w każdych warunkach bez problemu.   Miałem problem czasem na trawniku podczas deszcze wyjechać duże błoto teraz nie ma takiego problemu:D

z minusów to więcej pali wiadomo ale nie jest tak źle:)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 5.07.2018 o 16:25, MamDwieDychyNaWache napisał:

-Automat czy manual? Oczywiście większość z Was krzyknie: bierz manuala, ale w przypadku cabrio które ma bardzo wyluzowujący charakter, jest krążownikiem a nie ścigaczem automatyczna skrzynia wydaje mi się bardzo na miejscu, powinna pasować do leniwego stylu jazdy z otwartym dachem. 

Szczerze mówiąc nie spotkałem się ze swapem z manuala na automat nigdy i myślę, że elektryka może być pracochłonna w takim przypadku :) troche jednak tych kabli jest do podłączenia.

Co do odczuć to inny samochód? jeździ lepiej, pali więcej

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jaka macie predkosc przy 3 tys obrotow na 5 biegu w skrzyni 5tce ?

Opublikowano

Z prędkościami w naszych furach to się fabryka nie postarała. Passat b5 lift 1.8t 5 biegów jedzie o te 5 km/h szybciej niż moje audi oraz pasek jest troszkę cichszy w środku przy wyższych prędkościach.Tyle że są to auta z średniej półki a jak się chce ostro latać to wypadało by pomyśleć o a6 . 

Opublikowano

Czy sa tutaj osoby ktore dolozyly quattro do 2.7tdi? Skrzynia od 3.0 tdi podejdzie?  Mam kilka pytan ?

Opublikowano

Witam, potrzebuje pilnie kogoś w Lubelskim/ podkarpackim kto ogarnie takiego swapa, wszystkie czesci posiadam, zalezy mi na kompletnym montazu. 

Priv/604542563

Opublikowano
W dniu 27.07.2018 o 14:34, tomek1_1001 napisał:

Witam, potrzebuje pilnie kogoś w Lubelskim/ podkarpackim kto ogarnie takiego swapa, wszystkie czesci posiadam, zalezy mi na kompletnym montazu. 

Priv/604542563

Kazdy mechanior Ci to ogarnie w zasadzie ;) ale jeżeli potrzebujesz to mam namiar na gościa z Radomia co robi swapy zawodowo ?

Opublikowano

Panowie, Panie czy jest tu ktoś z okolic Biłgoraja (lubelskie) kto jezdzi b6 1.8t q? Jestesmy w trakcie swapa na quattro i mamy problem z podłączeniem filtra paliwa ? Mechanik chcialby spojrzeć. Nie za bardzo wiem o co mu chodzi, bo nie jestem na miejscu. Mialem bak z bex ale przewody byly niekompletne, kupilem kompletny z 3.0 asn i mowi ze nie da sie polaczyc przewodami z trzylitrowki baku od 1.8t są podobno 3 przewody z baku a 4 wyjscia od filtra lub na odwrot. Czy wie ktos jaka jest roznica w tych bakach?

Opublikowano

 

6 godzin temu, tomek1_1001 napisał:

Panowie, Panie czy jest tu ktoś z okolic Biłgoraja (lubelskie) kto jezdzi b6 1.8t q? Jestesmy w trakcie swapa na quattro i mamy problem z podłączeniem filtra paliwa ? Mechanik chcialby spojrzeć. Nie za bardzo wiem o co mu chodzi, bo nie jestem na miejscu. Mialem bak z bex ale przewody byly niekompletne, kupilem kompletny z 3.0 asn i mowi ze nie da sie polaczyc przewodami z trzylitrowki baku od 1.8t są podobno 3 przewody z baku a 4 wyjscia od filtra lub na odwrot. Czy wie ktos jaka jest roznica w tych bakach?

Ja też miałem bak z  3.0asn. Da się połączyć ale trzeba albo dać dłuższy przewód odpowietrzajacy (ten który idzie od pływaka baku za  fotelem kierowcy do filtra paliwa ) ja dałem ten z  3.0asn ale poszedł sama górą nad deklami  i  jest na  styk do filtra paliwa. Oryginalny jest dłuższy i  nie ma problemu. Chciałem kupić używany ale jest nie do zdobycia . . Można dać nie oryginalny  dłuższy na  obejmy nie na  te Oryginalne zatrzaski.

Dodatkowo musisz przełożyć ze swojego baku przewód ten który idzie od wlewu baku do filtra i  dzieli  się na dwa. Wtedy podłączysz  i  będziesz miał przy filtrze paliwa 4 wężyki a nie 3 jak w 3.0asn 

Opublikowano
W dniu 6.08.2018 o 18:17, tomek1_1001 napisał:

Panowie, Panie czy jest tu ktoś z okolic Biłgoraja (lubelskie) kto jezdzi b6 1.8t q? Jestesmy w trakcie swapa na quattro i mamy problem z podłączeniem filtra paliwa ? Mechanik chcialby spojrzeć. Nie za bardzo wiem o co mu chodzi, bo nie jestem na miejscu. Mialem bak z bex ale przewody byly niekompletne, kupilem kompletny z 3.0 asn i mowi ze nie da sie polaczyc przewodami z trzylitrowki baku od 1.8t są podobno 3 przewody z baku a 4 wyjscia od filtra lub na odwrot. Czy wie ktos jaka jest roznica w tych bakach?

Szkoda że nie napisałeś o tym tydzień wcześniej. wy***ałem na śmietnik bak z 1.8t razem z przewodami :D

Opublikowano
W dniu 1.08.2018 o 21:31, DivaynEays napisał:

Kazdy mechanior Ci to ogarnie w zasadzie ;) ale jeżeli potrzebujesz to mam namiar na gościa z Radomia co robi swapy zawodowo ?

To ja poproszę namiary :)

Opublikowano

Witam

 

Po przekladce mam problem z pokazywaniem paliwa. Wskazuja mniej wiecej na odwrot

Czytalem ze plywaki musza byc z tego samego roku.

 

Moj nr obecnego  plywaka to

8E0 201 317L

 

VIn W.....8H45K000426

 

Jaki musze miec nr plywaka zeby to działało?

Opublikowano

Witam. Potrzebuje półośki tył pod dyfer FUB. Czy jest jakiś odpowiedni numer tych półosi czy wystarczy żeby była z A4 b6 ?

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, Miras95 napisał:

Witam. Potrzebuje półośki tył pod dyfer FUB. Czy jest jakiś odpowiedni numer tych półosi czy wystarczy żeby była z A4 b6 ?

 

jeśli masz AVJ, BFB to 8E0501203  z końcówką R lu JX szukaj chyba że graty masz od innego modelu.... to może być z końcówką S lub KX

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Ja mam avj ale dyfer jest z asn.

a z końcówką K nie będzie pasować ? Bo są w okolicy takie półośki 

Opublikowano
4 minuty temu, Miras95 napisał:

Ja mam avj ale dyfer jest z asn.

a z końcówką K nie będzie pasować ? Bo są w okolicy takie półośki 

może być K i S :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...