Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

rok czasu,ok 10-15 tys i wachacze wymiekły

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego Graf nie obraź się ale na twoich zdjęciach nie bardzo widać różnicę długości wahaczy widać to zwłaszcza na 4 zdjęciu, wahacze są przesunięte względem siebie. To samo na zdjęciu z drutem w tulejce gumowej (drut jest za cienki) można przesuwać wahacze i nie są równo ustawione, widać na oko...[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 20:46_________________________________________________A co do łącznika stabilizatora to można je założyć tylko w jednym ułożeniu bo gdy założy się je odwrotnie to ustawiają się skosem dokładnie tak jak na zdjęciu...[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 20:48_________________________________________________A i mogę się mylić ale to nie banan ma 2 pozycje do założenia tylko wahacz dolny przedni da się założyć na 2 sposoby i z tego co widzę to zamontowałeś go w zewnętrznym otworze a powinien być na 99% wewnętrznym (zdjęcie nr 3 widać nawet odcisk podkładki po starym wahaczu na sąsiednim otworze)...

Więc nie ma prawa żeby auto dobrze jechało nie wspomnę o geometrii!!!

Opublikowano

Kolego Graf nie obraź się ale na twoich zdjęciach nie bardzo widać różnicę długości wahaczy widać to zwłaszcza na 4 zdjęciu, wahacze są przesunięte względem siebie. To samo na zdjęciu z drutem w tulejce gumowej (drut jest za cienki) można przesuwać wahacze i nie są równo ustawione, widać na oko...[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 20:46_________________________________________________A co do łącznika stabilizatora to można je założyć tylko w jednym ułożeniu bo gdy założy się je odwrotnie to ustawiają się skosem dokładnie tak jak na zdjęciu...

kolego po

- pierwsze wahacze sa polaczone na 2 koncu sruba wiec o zadnym przesunieciu nie ma mowy

- zapraszam do krakowa do zakladu gdzie robilem geometrie to ci pokaza co i jak a jak zaplacisz za usluge to wyjma ci moje stary wahacz i sobie sam prorownasz postawisz mi za fatyge zimnego browca na rynku i bedzie OK

- trzecie myslisz ze to napisalem dla zabawy?? w pier**lilem w zawiezenie juz 2 tysie PLN i dalej jest cos nie tak i mam tego dosc. Jak ktos cos sprzedaje to powinien byc pewien ze pasuje do danego auta, mit o jednakowym zawieszeniu we wszystkich A4/A6 Passatach i Superbach to bujda Sprawdzalem z mechanikiem w katalogach i sa roznice. Ja musze miec auto w 200% sprawne i nie toleruje byle jakiej prowizorki byle by jechalo (jak to wielu robi) nie chce sie zabic jak latam 200+ na autobahnie po zakretach.

- czwarte jesli nie wiezysz i uwazasz ze sa ok (byc moze do FWD pasuja) to ci je tanio sprzedam

- piate ciekawe co ty zrobilbys na moim miejscu??

- wachacze i laczniki sa zalozone na 100% dobrze przez fachowcow ktorzy sie tym zajmuja a wachacz przedni dolny wklada sie w jedna dziure do tego przeznaczona a nie drutuje byle by pasowalo i innej dziurze - jesli wiesz jak to naprawic to chetnie oddam moje A4 w twoje rece tylko wystawisz mi gwarancje ze wszysko jest ok a ja zweryfikuje zawias w ASO zanim zaplace

Opublikowano

Witam!!! Ja od dwóch tygodni śmigam na Master Sportach i jak narazie rewelka. Wymieniłem cały komplet koszt robocizny wraz ze zbieżnością wyniósł 200 zł

Opublikowano

nie ma sie co denerwowac wiadomo ze czlowiek wkurw...jak cos sie takiego dzieje a wlozyl w ch...kasy i dalej nie gra,bledy mechanikow sie zdazaja i nawet jak zostana popelnione to i tak zaden sie do tego nie przyzna,jezeli nawet montaz bylby zrypany to na geometrii kolo powinien to wylapac,banany zostaw i porownaj te drugie prosty dolny do ktorego jest ten lacznik przykrecony,kolega dobrze zauwazyl ze przesuniecie(2 otwory) sa na tym 2 nie na bananie,ja bym z obu str.odkrecil laczniki i sprawdzil czy zamienic miejscami sie da.cos musi byc

spr.num. w etce to napisze,a masz num.starego wachacza to podaj tez

Opublikowano

spr.num. w etce to napisze,a masz num.starego wachacza to podaj tez

Numerow starych dolnych tylnich wahaczy (bananów) nie mam bo sa zalozone a nie odpisalem, nowe zakupione dolne przednie sa indentyko w moimi starymi a po zalozeniu starych krotszych o 1cm bananow kolo sie cofnelo i nie jest zle z lacznikami Zreszta krzywe laczniki to najmniejszy problem one nie maja wplywu na katy pochylenia kół - problemem jest to ze dalej kola sa w negatywie i jest za maly kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy a skoro dol mam juz dobry to wina lezy w nieodpowiednich gornych wachaczach - tego jeszcze nie naprawilem gdyz nie mialem kasy na to.

Bardzo bylbym wdzieczny gdybys sprawil po numerach do jakiego Audi/VW pasuja te moje nowe dolne tylne wahacze (banany).

Opublikowano

Kolego graf nie denerwuj się, doskonale cię rozumiem gdyby mnie coś takiego spotkało krew by mnie zalała!

Nie jestem mechanikiem ale trochę grzebałem przy samochodach i tak się składa że zmieniałem wahacze w a4 i jestem pewien że przedni dolny wahacz masz niewłaściwie zamontowany. Kolega Krzysiek to potwierdził. Witać też na zdjęciu że gdyby był w 2 otworze (tym bliżej środka auta) to i łącznik stabilizatora by się wyprostował. Pisałeś że nie da się go zamontować w inne otwory, też miałem z tym wielki problem i sporo się nagimnastykowałem żeby przełożyć do na wewnętrzne otwory bo wskakiwał mi na te w których jest u Ciebie.

Nie podważam profesjonalizmu twoich mechaników ale mogli się w tym przypadku pomylić albo pójść na łatwiznę i teraz masz wielki kłopot.

Co do banana to może i faktycznie jest inny, nie mam pojęcia nie spotkałem się z takim przypadkiem.[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2009, 09:56_________________________________________________Kolego graf mam prośbę niezwiązaną z wahaczami. Mógłbyś wrzucić fotki Twojego a4 od dołu chodzi mi głównie o to żebym zobaczył osłony silnika i skrzyni bo u mnie ich niema a na allegro nie mogę znaleźć do V6 z Q

Opublikowano
Mógłbyś wrzucić fotki Twojego a4 od dołu chodzi mi głównie o to żebym zobaczył osłony silnika i skrzyni bo u mnie ich niema a na allegro nie mogę znaleźć do V6 z Q

Przednie dolne wachacze wsadzili w te miejsca w ktorych byly stare moje, gdy sie okazalo ze kola sa krzywo probowali je przelozyc i sie nie da. W tym zakladzie robia czesto Audi i Passaty wiec nie sadze ze sie myla - szczegolnie ze po zalozeniu starych moich bananow geometria znacznie sie poprawila i da sie jechac autem. Jak bedzie tylko mozliwosc to zrobie zdjecia oslony, bede pamietac.

Opublikowano

etka mi nic nie znalazla,na ten num. K 1799 02

Opublikowano

GRAF, a co na to wszystko sprzedawca wahaczy?? Przecież powinien uwzględniac reklamacje...

a i powiedzcie koledzy czy jak mam wybity jeden wahacz (dokładnie lewy gorny tylny), to mam wymieniac go pojedyńczo czy po tym jak go wymienie, posypie mi się reszta, i od razu wymienić komplet?

Opublikowano

GRAF, a co na to wszystko sprzedawca wahaczy?? Przecież powinien uwzględniac reklamacje...

a i powiedzcie koledzy czy jak mam wybity jeden wahacz (dokładnie lewy gorny tylny), to mam wymieniac go pojedyńczo czy po tym jak go wymienie, posypie mi się reszta, i od razu wymienić komplet?

Ja wymieniałem pojedynczo . Zawsze możesz poprosić chłopaków i na Matarni ci wymienią bo to lajtowa zabawa :kox:

Opublikowano

Master sporty nie są chińskie, kod mają niemiecki, napis na wahaczach Made in Germany

poza tym 1300 a 600 zł to różnica :decayed:

Opublikowano

etka mi nic nie znalazla,na ten num. K 1799 02

to przejaja w takim razie od czego one sa?

Czy możesz napisać jaki numer był tego zestawu wahaczy?

Druga sprawa to taka czy kupowałeś to jako zamiennik czy oryginał, bo na wahaczu widać znaczek Audi :mysli:

Opublikowano

panowie nie ma reguly,jeden pojezdzi na MS 40-60tys inny 5-15tys...zalezy jak kto trafi....., tak dla ciekawosci mi ori lemka (zaznaczam ori)gorne 4 wysiadly po 15tys. :( :(chyba trafilem na ch...partie...i nie sworznie ,a gumy popekaly -te od strony przykrecenia do amortyzatora...a rzeczywiscie 1400zl-a 600zl jest roznica....takze ja mowie nie ma reguly.........

Opublikowano

też założyłem w zeszłym tygodniu , zobaczymy jak sie beda sprawować

Opublikowano

Też jestem zdania, że trwałość zależy od wielu czynników np czy omijasz dziury, czy zwalniasz na przejazdach kolejowych do 2 biegu,

czy np masz utwardzane zawieszenie lub czy musisz jeździć często po kostce brukowej [swoją drogą największe cholerstwo]

Ja zrobiłem na komplecie Master Sportów 20 tys.

Opublikowano

Co do wachaczy to niestety odradzam TRW gdyż pękł mi takowy wachacz(długi dolny)-->laweta +olej do skrzyni itp... jak narazie lemki wsadziłem i gites jest. Wachacze wymieniam sobie sam bo miła robota a zwłaszcza odkrecenie długiej (13-to letniej) śruby od górnych :notworthy:

A co do montażu dolnego długiego... nie rozumiem po co tam są te dwa miejsca na montaż wachacza... :mysli:

Na lemforderach kupowanych obecnie znaczek AUDI jest dyskretnie zeszlifowany :przebiegly:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...