Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jakie są koszta regeneracji całego kompletu wachaczy przednich w audi a4?

Kilka dni temu pytałem w HPA w Rzeszowie i za górne liczą sobie 60zł od sztuki. Dolne nie pamiętam ale chyba niewiele więcej. Dają gwarancję na 30tys. / 1 rok. Mam górne do wymiany i chyba zaryzykuję :)

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dokładnie kolego górne 60zł dolne 80 plus gwarancja więc chyba warto co prawda nie wiem jak ta firma robi te wahacze ale moja firma w Bytomiu regeneruje prawie wszystko i każdy klient wychodzi zadowolony ja mam komplet wahaczy po regeneracji i jestem bardzo zadowolony zresztą tak jak pisałem wyżej :>

Opublikowano

No panowie muszę przyznac że firma która za regeneracje częsci, i to wachaczy przedniego zawieszenia w samochodzie Audi a4 bierze taką kase i jeszcze daje rok gwarancji to naprawde godne uwagi. A czy do tej regeneracji można przystąpic tylko z oryginalnymi wachaczami? Czy np wchacze innych tańszych firm również można regenerowac?

Pozdrawiam

Opublikowano

no niestety na to pytanie ci nie odpowiem ale myślę że tak zresztą oni i tak wymieniają tuleje i sworznie na nowe :>

Opublikowano

560zl za kompletna regenracje... czyli tyle ile mniej wiecej kosztuja najtansze komplety wachaczy

Opublikowano

mam jedno pytanko. Kupiłem prawie 3 miechy remu Autko. Przy pierwszym przeglądzie rejestracyjnym typek mi powiedział, że jeden z wahaczy (górny lewy - koło od kierowcy) jest troche wybity. Dodał, że nie ma sansu tego robić odrazu, lepiej poczekać aż się kolejny wybije, żeby nie płacić za każdym razem za robocizne. Czy wg Was miał racje? Dodam jeszcze, że jak wjeżdzam pomału w jakiś dołek to czasem się zatłucze. Robić to odrazu czy czekać aż następny się posypie? (cała dolna część jest wymieniona pare miesięcy temu.

Proszę o Wasze opinie!

Opublikowano

Wniosek jest jasny, że cześci które mają szlif nie przeszły kontroli jakości przed oddaniem partii do ASO

Skad masz takie informacje?

Opublikowano

mam jedno pytanko. Kupiłem prawie 3 miechy remu Autko. Przy pierwszym przeglądzie rejestracyjnym typek mi powiedział, że jeden z wahaczy (górny lewy - koło od kierowcy) jest troche wybity. Dodał, że nie ma sansu tego robić odrazu, lepiej poczekać aż się kolejny wybije, żeby nie płacić za każdym razem za robocizne. Czy wg Was miał racje? Dodam jeszcze, że jak wjeżdzam pomału w jakiś dołek to czasem się zatłucze. Robić to odrazu czy czekać aż następny się posypie? (cała dolna część jest wymieniona pare miesięcy temu.

Proszę o Wasze opinie!

Ja bym na Twoim miejscu wymienił ten wahacz jak najprędzej. Jeden zużyty element powoduje szybsze zużywanie pozostałych. Kiedyś sobie olałem jeden pukający wahacz i póżniej miałem jeszcze do wymiany przegub kulisty drążka kierowniczego i maglownice do regulacji bo sie luzy pojawiły.

Opublikowano

Ja wymienilem jeden gorny jakies 3 lata temu na jakis nieoryginalny,jezdze na codzien do pracy po tragicznie nierownej i dziurawej drodze i do dzis cisza.

Opublikowano

Podobno najlepiej wymieniać wahacze parami (2 górne z lewej strony)

powinno to sie wymieniać wszystkie naraz, ale pewnie wiekszosc wymienia pojedyńczo, łacznie ze mną :)

a jak sie wymienia górne wahacze, szczególnie przedni to trzeba wyciagnąc amortyzator, bo inaczej nie wyciagniesz śruby wiec jak juz jest "na wierchu" to najlepiej wymienić tez drugiego :good:

Opublikowano

a u mnie sa wahacze trw i znaczki audi... w żadnym wypadku nie kupujcie delphi. po miesiacu potrafia zaczac grac...a wogole ile wytrzymac potrafia wahacze?? najlepiej jakby ktos napisal kto ma kola 17` :>

Opublikowano

Chlopaki nmacie namiary na kogos kto sprzedaje wahacze? W sumie interesowalby mnie zstaw lemerfordera do paska b5. Lub ew. febi. Jeden forumowicz sprzedaje ale nie wiem czy to ori....

Opublikowano

Czy moglibyście mi wyjaśnić po czym poznać zużyte wahacze?

Zrobiłem moją B5 dopiero 2000km, i od jakiegoś czasu coś pukało - aż dzisiaj z górki wahacz wypadł (dolny tylny przy prawym kole) - i laweta :no:

A 500km temu wyjechałem z przeglądu - i sprawdzał zawieszenie facet...

Po jaką cholerę robi się te coroczne przeglądy skoro to nic nie daje? Tylko kasa..

Opublikowano

No nie źle z tym Twoim wachaczem. Rozumie że pisząc ,,z górki wachacz wypadł" stało ci sie to podczas jazdy. Jeśli tak to szczęscie że nic poważniejszego Tobie i Twojej furce nic sie nie stało. A co do wachaczy i sprawdzenia ich stanu zużycia powiem Ci tyle że kilku mechaników /naprawde znających się na fachu/ w mojej obecności wypowiedziało się na temat tego zawieszenia i wszysc razem przyznali że mimo iż podczas jazdy nie słycha żadnych stuków czy klekotania nie znaczy to że jest ono w 100 % sprawne i dalsze użytkowanie samochodu nie zagraża naszemu bezpieczeństwu. Myśle że jak podjedziesz sobie do dobrego mechanika to po sprawdzeniu zawiechy dowiesz sie kilku ciekawych informacji. Oczywiście taka wizyta nie musi się wiazac z wymianą całego zawieszenia. Możliwe że jakiś element jest u Ciebie zużyty i nadaje sie do wymiany.

Jeśli chodzi o mnie to jestem świeżo po wymianie zawieszenia, i naprawde podczas jazdy było w autku naprawde cichutko, ale jak wjechałem na polną lub pełna wybojów nawierzchnię to była masakra. Teraz jest ok. [br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 16:40 _________________________________________________Szanowni Klubowicze dziś rozpoczynam test zawieszenia Master Sport. Wymieniłem cały komplet i licznik wskazuje mi przebieg 185971 KM. Zawieszenie to będe testował na oponach o rozmiarze 195/65/15 - zima tak samo. Jak na razie jest Cichuteńko oj Cichuteńko :wink4:.

Opublikowano

Jechałem na szczęście wolno, bo górka stroma i po zakręcie.

Wahacz wyleciał przy hamowaniu - myślałem, że to tarcze hamulcowe :/ - wahacz tarł o felgę i był dźwięk jak przy hamowaniu zdartymi klockami - a kierownicę szarpało jak przy zużytym przegubie.

Dojechałem jeszcze z 20m i zjechałem na parking. Czy coś jeszcze się stało - nie wiem, o 18 mam dzwonić do mechanika, ale czuję że trzeba będzie wszystkie wahacze zmienić. Po to wybrałem audi, żeby nie mieć takich problemów i czuć się bezpiecznie na drodze, a tu taki kwas...

Opublikowano

Faktycznie lipa z tym wachaczem. A jakiej miałeś firmy? Może poprzedni właściciel zamontował jakiś najtańszy zamiennik. A co do marki AUDI to jest to szlachecka marka i troche droga- ale w końcu wszyscy nie mogą jeździc taką limuzyną. Kolego poczekaj na opinię meczanika. Jak trzeba będzie wymienic wszystkie elementy zawiechy to wymieniaj a zobaczysz że później każdy przejechany przez ciebie kilometr bedzie przeplatał się z przyjemnością i komfortem. Pozdrawiam a no i daj znac jaką diagnoze postawił twój mechanik.

Opublikowano

a u mnie sa wahacze trw i znaczki audi... w żadnym wypadku nie kupujcie delphi. po miesiacu potrafia zaczac grac...a wogole ile wytrzymac potrafia wahacze?? najlepiej jakby ktos napisal kto ma kola 17` :>

Mam 16 ale nastukane 230 tys.. autko do tej pory głównie śmigało u naszych sąsiadów.. ja też dużo u nich śmigam.. nie wiem czy mam jeszcze orginalne wahacze (znam hostorie autka od 160 tys przebiegu), ale te co zmieniam (a zmieniłem 2 górne tylnie - po jednym z każdej strony) założyłem lemfordery.. co dziwne to reszta wachaczy ma jeszcze znaczki audi więc podejrzewam że od nowości nie były zmieniane - w książce do 158 tyś nic nawet o tym nie wspomniane..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...