Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 godzin temu, marcin goldi napisał:

witam. ostatnio miałem przyjemność wymiany wahaczy przednich w swojej a4 b6 i po rozmowie z mechanikiem zainwestowałem w oryginalne czy lemfordery a czemu bo mam zamiar pojeździć trochę autem i robiłem dla siebie wiec chciałem założyć coś dobrego a  na pierwszy montaż wkładają lemfordery a na nasze dziurawe drogi to lepiej zainwestować niż przy każdej wymianie olei od razu i wahacze wymieniać ;) co do ceny trzeba poszukać bo  w sklepie w mniejszej miejscowości zapłaciłem mniej niż np na allegro są sprzedawane i nie mówię o jakiś groszach tylko różnicy było ponad 30zl na sztuce przy górnych np a dolnych jeszcze większa różnica

Byłoby jeszcze lepiej, gdybyś stawiał przecinki.

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Cytuj

co do ceny trzeba poszukać bo  w sklepie w mniejszej miejscowości zapłaciłem mniej 

racja. co do ceny w mniejszych miejscowościach, potrafią być o wiele niższe. 

Opublikowano

Dziś zabieram się za wymianę wahacza lewego przedniego tylnego(gięty),zawieszenie założyłem calutkie nowe  firmy KAMOKA-stan licznika do wymiany tego wahacza to 51-52tys i znów zakładam tej samej firmy,przetestowane na własnym samochodzie,jazda po drogach naprawdę kiepskich jak to na wsi.

Opublikowano

Dużo czytałem pozytywnych opinii o wachaczach na przod do A4 B6 MASTERSPORT. Są tanie bo za zestaw z końcówkami na allegro 570zł. Co o nich sądzicie? Przybieram sie do wymiany chodź zawieszenie mam ok natomiast mam chyba sparciałe gumy te gdzie sie wachacze łączą bo na postoju jak jest sucho i przy maksymalnym skręcie kół w lewo czy w prawo slysze trzask gumy... w jezdzie tego nie ma. Auto jak było na podnośniku kreciłem kołem w lewo i prawo maksymalnie to slychac właśnie jak trzaska guma na wachaczach wiecie czego to może być przyczyną ?

Opublikowano

Drążki do wymiany, chociaż nie koniecznie, jak nie zejdziesz pod auto i sam nie sprawdzisz gdzie są luzy, to sie nie przekonasz. Osobiście odradzam MS, z racji wysypania się całego zestawu po mniej jak 2 tyś. km, mam SKV Germany i jak na razie dobija do 10k bez luzów.

Opublikowano

Miałem MS w b5, polecam 40tys km zrobiłem i sprzedalem auto
Do b6 tez będę je zakładał[emoji6]

Opublikowano

ja bym sie zastanowił nad MS. Naczytałem się i kupiłem zestaw wahaczy MS do a4 b6 jakieś 4 miesiące temu, zrobiłem przez ten czas około 10kkm. Oczywiście zawieszenie skręcane na opuszczonym aucie zgodnie ze sztuką. Parę dni temu przy wymianie łożyska miałem odkręcony wahacz i moim oczom ukazał się obraz widoczny na filmiku poniżej (sprawdziłem od razu lewy wahacz i jest to samo...). Sworzeń ciasny więc chyba wprasuję w to tuleje lemfoerdera

 

https://youtu.be/R0pPBVT_0TE

Opublikowano

 buahahaha jak SKV miał ten problem to się choć przyznał i wziął pełną odpowiedzialnosc.... placcice dalej po 150zl za master sporta wiecej niz skv - kto czyta forum wyciagnie wlasne wnioski....

Opublikowano

ja odnoszę wrażenie że to wszystko ten sam chińczyk produkuje ;)

Opublikowano

gdy pisalem o tym rok temu bylem wyśmiewany, zaraz pewnie obroncy krzyza Wandej i inni sie zlecą i powiedzą NIEMOŻLIWE tyle opluwalismy SKV a nagle czary mary i ten sam problem . Zrobilem osobny watek poswiecony ms i setkom wpisow dokonanych przez samego ms na roznych forach .

Zachecam wszystkich co kupili MS w ostatnim czasie do przyjrzenia sie prawemu bananowi :D

 

 

 

Opublikowano

a tak z ciekawości zapytam- tylko prawy miał taką wadę? Bo u mnie co prawda lewego całkiem nie odkręcałem, ale brechą szarpałem i wygląda że tez jest oderwana guma od tulei.  A same sworznie w nich daja radę? Bo nie wiem czy warto wprasowywać w nie tuleje lemfa ;)

Opublikowano
Dnia 1/30/2017 o 19:45, MrFreq napisał:

Dużo czytałem pozytywnych opinii o wachaczach na przod do A4 B6 MASTERSPORT. Są tanie bo za zestaw z końcówkami na allegro 570zł. Co o nich sądzicie? Przybieram sie do wymiany chodź zawieszenie mam ok natomiast mam chyba sparciałe gumy te gdzie sie wachacze łączą bo na postoju jak jest sucho i przy maksymalnym skręcie kół w lewo czy w prawo slysze trzask gumy... w jezdzie tego nie ma. Auto jak było na podnośniku kreciłem kołem w lewo i prawo maksymalnie to slychac właśnie jak trzaska guma na wachaczach wiecie czego to może być przyczyną ?

Wahacze MS mają mocniej ściskane sworznie. Powoduje to często właśnie piszczenie ale nie jest to oznaka zużycia

Opublikowano
7 godzin temu, bullecik napisał:

a tak z ciekawości zapytam- tylko prawy miał taką wadę? Bo u mnie co prawda lewego całkiem nie odkręcałem, ale brechą szarpałem i wygląda że tez jest oderwana guma od tulei.  A same sworznie w nich daja radę? Bo nie wiem czy warto wprasowywać w nie tuleje lemfa ;)

Wypowiedzieć się mogę jedynie za SKV - w naszym przypadku wadliwa partia dotyczyła tylko prawego banana. Wynikało to z tego, że na jednej z pras był wyciek i guma nie była odpowiednio zaciśnięta w metalowej tuleji. W jednym z wcześniejszych postów pisałem, że dzięki forum mamy najbardziej "prześwietlone" wahacze gdyż robione "testy" spowodowały, że problem wypadajacej tuleji szybko wyszedł na jaw. Dzięki czemu szybko zareagowaliśmy i ugasiliśmy ogień.

 

 

Opublikowano (edytowane)

@Dystrybutor SKV

ile taki zestaw wahaczy do a4b6 właśnie od SKV kosztuje? czeka mnie wymiana niebawem

Edytowane przez myrmillo
Opublikowano
21 godzin temu, Dystrybutor SKV napisał:

Wypowiedzieć się mogę jedynie za SKV - w naszym przypadku wadliwa partia dotyczyła tylko prawego banana. Wynikało to z tego, że na jednej z pras był wyciek i guma nie była odpowiednio zaciśnięta w metalowej tuleji. W jednym z wcześniejszych postów pisałem, że dzięki forum mamy najbardziej "prześwietlone" wahacze gdyż robione "testy" spowodowały, że problem wypadajacej tuleji szybko wyszedł na jaw. Dzięki czemu szybko zareagowaliśmy i ugasiliśmy ogień.

 

 

A można wiedzieć gdzie jest fabryka wahaczy SKV?

Opublikowano

Niestety nie ujawniamy informacji handlowych.

Proponuje zadać to samo pytanie TRW i LMO  jak uzyskasz odpowiedź i będzie prawdziwa to zgłoś się do nas zarobisz dobre pieniądze.

Opublikowano
18 godzin temu, Wandej napisał:

A można wiedzieć gdzie jest fabryka wahaczy SKV?

Wandej czy ty choć troche myślisz? Czy znasz pojęcie tajemnicy handlowej?Co byś pomyślał jeśli klient by Ci zadał takie pytanie - a gdzie Pan kupuje te części? Pewnie byś powiedział - biorę z carsów i tam Pan idzie będzie taniej:grin: Czemu nie zapytasz o to Master Sporta? A może juz pytales i znasz odpowiedz to się nią podziel?

 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 10.02.2017 o 05:13, Dystrybutor SKV napisał:

Wynikało to z tego, że na jednej z pras był wyciek i guma nie była odpowiednio zaciśnięta w metalowej tuleji. W jednym z wcześniejszych postów pisałem, że dzięki forum mamy najbardziej "prześwietlone" wahacze gdyż robione "testy" spowodowały, że problem wypadajacej tuleji szybko wyszedł na jaw. Dzięki czemu szybko zareagowaliśmy i ugasiliśmy ogień.

ja się nie czepiam ale:decayed:.... czemu człowiek który jest odpowiedzialny za utrzymanie techniczne stanu prasy(operator)  nie zauważył tego wycieku wcześniej?  przecież to jest bardzo dużo czasu po tym jak wadliwa partia wahaczy zdążyła wyjść z pod prasy, została  zmagazynowana a nastepnie rozwieziona do handlu i dopiero od klienta się dowiedzieliście że taka sytuacja miała miejsce, następnie ta informacja poszła do fabryki i dopiero wtedy fabryka dowiedziała się o wycieku. Czyli gdyby nie informacja na forum, człowiek nadzorujący prasę dalej by miał klapki na oczach jak i wszyscy jego przełozeni i wyciek ten nie wyszedł by poza ściany fabryki:doh:

Taki czas od momentu produkcji do uzyskania informacji od klienta to chyba można liczyć tygodniami prawda?

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

oczywiście, że jest jak piszesz. Problem polegał jednak na tym, że to była jedna prasa z kilku u dostawcy tulei do producenta wahaczy. Nie wszystkie więc zestawy zawierały wadliwy element. Jak było między producentem wahaczy a producentem tulei nie wiem.  Jak widać na filmiku wrzuconym przez kogos konkurencja boryka się z tym samym problemem.

Opublikowano
14 godzin temu, rachmistrz napisał:

Wandej czy ty choć troche myślisz? Czy znasz pojęcie tajemnicy handlowej?Co byś pomyślał jeśli klient by Ci zadał takie pytanie - a gdzie Pan kupuje te części? Pewnie byś powiedział - biorę z carsów i tam Pan idzie będzie taniej:grin: Czemu nie zapytasz o to Master Sporta? A może juz pytales i znasz odpowiedz to się nią podziel?

 

A co to za tajemnica handlowa? Myślisz że każdy rzuci się zaraz pod brame fabryki po wahacza bo taniej czy będzie chciał produkować swoje? Prosze...  Ja moge powiedzieć każdegmu co i ską kupuje nie stanowi to dla mnie problemu bo jestem hurtownikiem i każdy inny detaliczny klient kupi drożej u mojego dostawcy niż u mnie. Fabryka wahaczy MS jest w indiach bo tam jest najtaniej ponoć. O kurcze ktoś mnie teraz zabije żę ujawniłem tajemnice:grin: Czyli albo nie wiecie albo fabryka jest tam gdzie całej reszty budżetówki:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...