ŁukaszPłock Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Ja mam w swoim założone TRW, minęło 130 tyś km i wczoraj musiałem wymienić jednego banana prawego rozleciała się tuleja ,po oględzinach reszty stwierdzam że zbliża się czas wymiany wszystkich , no i pytanie czy zakładać tańszy zamiennik czy znów TRW ....
Karasik2 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 8 godzin temu, ŁukaszPłock napisał: Ja mam w swoim założone TRW, minęło 130 tyś km i wczoraj musiałem wymienić jednego banana prawego rozleciała się tuleja ,po oględzinach reszty stwierdzam że zbliża się czas wymiany wszystkich , no i pytanie czy zakładać tańszy zamiennik czy znów TRW .... TRW to już wyższa liga jak rozeznałem u siebie... założyłem RTS i mam lewego banana po 500 km chyba do wymiany stuka jak fiks przy hamowaniu i ruszaniu z lewej strony
przem8 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Na rts jest niby 3 lata gwarancji. Po około 2tys. skrzypi górny z tyłu z rts'a. Jak widać w każdym zestawie trafiają się buble.
wyzyk83 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 15 godzin temu, Karasik2 napisał: TRW to już wyższa liga jak rozeznałem u siebie... założyłem RTS i mam lewego banana po 500 km chyba do wymiany stuka jak fiks przy hamowaniu i ruszaniu z lewej strony w cenie TRW kupisz Lemfordera także zakup TRW nie opłacalny
k232 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Mi w lipcu wypada przegląd, dam znać jak moje górne Febi się sprawują po 20k km : D
wyzyk83 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Teraz, k232 napisał: Mi w lipcu wypada przegląd, dam znać jak moje górne Febi się sprawują po 20k km : D mi febi w a4 b5 wysypało się bardzo szybko oczywiście założony cały komplet banan poleciał pierwszy po 12tyś/km luz na sworzniu
k232 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Teraz, wyzyk83 napisał: mi febi w a4 b5 wysypało się bardzo szybko oczywiście założony cały komplet banan poleciał pierwszy po 12tyś/km luz na sworzniu Jest loteria w c**j z tym dziadostwem.. Widzisz, przem8 wyżej napisał, że RTS mu po 2k km pada więc teraz pasuje kupić najtańsze i cieszyć się, że będzie jeździło 30k km : D
wyzyk83 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Teraz, k232 napisał: Jest loteria w c**j z tym dziadostwem.. Widzisz, przem8 wyżej napisał, że RTS mu po 2k km pada więc teraz pasuje kupić najtańsze i cieszyć się, że będzie jeździło 30k km : D potem wrzuciłem cały komplet lemfordera jeździłem 3 lata b5 po wymianie i sprzedałem ale przez te 3 lata nie wiedziałem co to zawieszenie
strazak93 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Po przeczytaniu kilku ostatnich postów wychodzi na to że albo kupić wahacze za 500,lub 1500zł.
Fazii Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 5 godzin temu, wyzyk83 napisał: mi febi w a4 b5 wysypało się bardzo szybko oczywiście założony cały komplet banan poleciał pierwszy po 12tyś/km luz na sworzniu Mi za moment pęknie 100 tys. na febi
wyzyk83 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) 1 minutę temu, Fazii napisał: Mi za moment pęknie 100 tys. na febi nie wiem miałem i lipa u teścia dłużej MS wytrzymał potem kolejno się wysypały 2 górne i dolny prosty Edytowane 7 Maja 2018 przez wyzyk83
k232 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 5 godzin temu, strazak93 napisał: Po przeczytaniu kilku ostatnich postów wychodzi na to że albo kupić wahacze za 500,lub 1500zł. Dokładnie , lepiej chyba te za 500 bo jak się zepsują to nie szkoda a jak dasz 1500 i po roku coś zacznie się dziać to będzie bolało. ?
kijaszi Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Jak dobrze zamontowane za 500 to polataja zresztą dają Ci gwarancję tylko trzeba się dowiedzieć o warunki tej gwarancji i w razie draki możesz puścić na reklamację
Noix Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 chciałbym wymienić komplet wahaczy w a4 b6 i teraz nie wiem... z tańszych lepiej master sport czy skv? obie cieszą się dobrą opinią, ale skv częściej
Noix Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Właśnie chyba je wybiorę, bo jest najwięcej pozytywnych opinii. Natomiast chciałbym się dowiedzieć, czy zmieniać końcówki drążków na jakieś lepsze np Lemforder? Podobno te w zestawie nie są jakieś super.
Langista Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Nie trzeba, to w MS jest z tym problem, w zestawie SKV końcówki nie mają sobie nic do zarzucenia. Ja po przejechaniu ok 25kkm nie mam na nich żadnych luzów, jedynie dolne banany mają luzy powoli, ale to upewnię się jak zjadę na urlop, czy to czasem półosie już nie padają
Noix Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 dziękuję kolego, w takim razie zamawiam cały zestaw skv
Robert1984 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Jak to jest, że takie SKV ma lepsze opinie od wahaczy dużo droższych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się