pscu Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 hmm, w tym temacie jest opisane, ze potrzebne tylko ramka + klima. Popielniczka podobno pasuje, o tunelu nic nie widzialem (bynajmniej nie w pierwszym poscie). Cos sie zmienilo? EDIT: Dobra widze, ze tunel trzeba przyciac - docięcie środkowego tunelu opisane jest tutaj: http://www.harddrive.plus.com/Docume... Nav in A4.pdf rysunek mówi mało po prostu trzeba po wyciągnięciu tunelu przycinać go po troszeczku co chwile przykładając klimatronik i sprawdzając czy już wystarczy pomocne mogą okazać się te małe tarczki do cięcia mocowane w głowicy wiertarki ręcznej) - popielniczka pozostaje ta sama nic w niej nie trzeba docinać... ale jak widac w opisie jest, ze popielniczki nie ruszamy. blad? PS. Ten link do harddrive.plus.com nie dziala ;/
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Jak masz niewytarty tunel to go wtedy docinasz http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-docinanie-climatronica-tunelu-kosz-2-din-127043/
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 - popielniczka pozostaje ta sama nic w niej nie trzeba docinać... ale jak widac w opisie jest, ze popielniczki nie ruszamy. blad? PS. Ten link do harddrive.plus.com nie dziala ;/ Jak zostawisz popielniczkę 1din to zostanie szpara między pokrywą popielniczki a panelem klimy (nie jest to jakaś wielka japa ale widoczna). Montaż popielniczki 2-dinowej rozwiązuje kwestie estetyczne
wladi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 - popielniczka pozostaje ta sama nic w niej nie trzeba docinać... ale jak widac w opisie jest, ze popielniczki nie ruszamy. blad? PS. Ten link do harddrive.plus.com nie dziala ;/ Jak zostawisz popielniczkę 1din to zostanie szpara między pokrywą popielniczki a panelem klimy (nie jest to jakaś wielka japa ale widoczna). Montaż popielniczki 2-dinowej rozwiązuje kwestie estetyczne A ja wole np. 1 Din bo klimatronik ma wtedy sreberko na dole i mi ta szparka nie przeszkadza:decayed:
pscu Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Dobra rozumiem, nie bede nic ciac tylko poczekam az ktos na forum bedzie chcial caly zestaw sprzedac
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Dobra rozumiem, nie bede nic ciac tylko poczekam az ktos na forum bedzie chcial caly zestaw sprzedac Napisz do kolegi Siemian.
MarianekZg Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 I jak wpadnie w tą szczelinkę jakąś ważna kartka lub coś płaskiego np. Bilet na bramce wyjeżdżajątej z autostrasy :facepalm:
ruks Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Mam to od samego początku jak kupiłem auto, sprzedający się nie pochwalił tym, a ja bardziej oglądałem auto niż radio.Patrzyłem czy zaciągnie jakąkolwiek płyte, zachowuje się tak jakby już była jakaś w środku, chyba że ma to być tylko i wyłącznie płyta navi. Nie wiem jak w RNS-E ale w RNS-D w czytnik wchodzi tylko płyta z mapą, audio trzeba ładować w zmieniarkę i na dodatek te ORI płyty z mapami są jakieś bardziej cienkie więc niektóre nagrywane we własnym zakresie się zacinają
pocas Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 I jak wpadnie w tą szczelinkę jakąś ważna kartka lub coś płaskiego np. Bilet na bramce wyjeżdżajątej z autostrasy :facepalm: Weź w ogóle nie mów takich rzeczy... Szybko wsadziłem tam popielnice dwa din, ale to już w ogóle nie mam gdzie telefonu wkładać ;[
MAT1000 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 [/color] Jutro się za to zabiorę, oczywiście jak znajdę tę opcję wyciągnięcia wyciąganie płytąga to kanał 67 dajesz 1 i powinna wyleżć jeśli siedzi:wink: Zadziałało Był zablokowany przycisk EJECT. Porobiłem printScrn obrobię i podrzucę jak to leci. Wielkie dzięki Domin za podpowiedź PS: Oczywiście siedziała jakaś nagrywana płyta, mocno zrysowana
miszka Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 [/color] Jutro się za to zabiorę, oczywiście jak znajdę tę opcję wyciągnięcia wyciąganie płytąga to kanał 67 dajesz 1 i powinna wyleżć jeśli siedzi:wink: Zadziałało Był zablokowany przycisk EJECT. Porobiłem printScrn obrobię i podrzucę jak to leci. Wielkie dzięki Domin za podpowiedź PS: Oczywiście siedziała jakaś nagrywana płyta, mocno zrysowana Standard w rns-e powyżej 2007 roku , były serwisowo blokowane żeby płytka nie dostała się w nie powołane ręce:wink: ---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ---------- Tylko ciekawe czemu siedziała tam nie ori i do tego porysowana płytka , na pewno poprzedni właściciel coś przy tym grzebał
MAT1000 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Błąd w RNS-e: 02261 W moim przypadku okazała się nie oryginalna, porysowana płyta i zablokowany przycisk EJECT. Funkcję trzeba odblokować przez vcds. 1. Wchodzimy w ELECTRONICS 1 i 37-Navigation 2. Następnie w Adaptation i wpisujemy Channel 67, i Read: 3. Potem w New value wpisujemy 001 lub 000, save i wciskamy EJECT. Płytka wyjęta. Wielkie dzięki dla domina79, nakierował mnie na prawidłową ścieżkę
miszka Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Płytka wyjęta. Wielkie dzięki dla domina79, nakierował mnie na prawidłową ścieżkę No wielki respect for him bo mi też bardzo pomógł na początku mojej przygody z RNS-E , teraz wiem o tych navi prawie wszystko i nie jedną już przywróciłem do życia .
AndyN Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 (...)W moim przypadku okazała się nie oryginalna, porysowana płyta i zablokowany przycisk EJECT. (...) Włóż inną płytę i zobacz czy będziesz ją mógł wyjąć przyciskiem ....
ruks Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zmieniam RNS-D na RNS-E, dokupiłem wymienione w pierwszym poście przejściówki (antena jeszcze nie dotarła więc radio nie odbiera), mp3 działają, navi też (chociaż wydaje mi się że trochę długo szuka satelit). Problem jest natomiast ze zmieniarką, kierownicą multifunkcyjną oraz podświetleniem przycisków. N zegarach też brak komunikatów ale to pewnie przez to że nie podłączyłem jeszcze CAN, słyszałem że można zamiast z zegarów pociągnąć CAN z szarej wtyczki od RNS-D (nie używanej przy RNS-E)), czy ktoś mógłby pomóc, które to piny? Zmieniarka - czy jest ona podłączona przez wtyczkę ISO? Jeśli tak to wydaję mi się że w przejściówce którą kupiłem są źle pozapinane piny (porównując ze schematami kostek ISO), czy to może być powód nie działania zmieniarki? Chociaż zmieniarka odczytuje że włożono do nie płytkę ale nie odtwarza jej. Podświetlenie - tutaj to samo pytanie co powyżej? Czy sygnał do podświetlenia jest brany z kostki ISO? Jeśli tak to który to pin dokładnie? Sterowanie z kierownicy - nie mam żadnego pomysłu więc może ktoś coś poradzi, kodowanie jest tak jak w zwijaku powyżej
turzol Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zmieniam RNS-D na RNS-E, dokupiłem wymienione w pierwszym poście przejściówki (antena jeszcze nie dotarła więc radio nie odbiera), mp3 działają, navi też (chociaż wydaje mi się że trochę długo szuka satelit). Problem jest natomiast ze zmieniarką, kierownicą multifunkcyjną oraz podświetleniem przycisków. N zegarach też brak komunikatów ale to pewnie przez to że nie podłączyłem jeszcze CAN, słyszałem że można zamiast z zegarów pociągnąć CAN z szarej wtyczki od RNS-D (nie używanej przy RNS-E)), czy ktoś mógłby pomóc, które to piny?Zmieniarka - czy jest ona podłączona przez wtyczkę ISO? Jeśli tak to wydaję mi się że w przejściówce którą kupiłem są źle pozapinane piny (porównując ze schematami kostek ISO), czy to może być powód nie działania zmieniarki? Chociaż zmieniarka odczytuje że włożono do nie płytkę ale nie odtwarza jej. Podświetlenie - tutaj to samo pytanie co powyżej? Czy sygnał do podświetlenia jest brany z kostki ISO? Jeśli tak to który to pin dokładnie? Sterowanie z kierownicy - nie mam żadnego pomysłu więc może ktoś coś poradzi, kodowanie jest tak jak w zwijaku powyżej co do CAN z tunera TMC to poczytaj jak ja podłączyłem http://a4-klub.pl/nawigacja-car-audio-cb-radio-17/rns-d-zamiana-rns-e-247789/#post3065452 możesz sygnał CAN pociągnąć też z licznika, bez sygnałów CAN nie będzie działać ani podświetlenie ani sterowanie z kierownicy. Zmieniarka, którą miałeś w RNS-D o nr fabr 8E0 035 111 C nie zadziała z RNS-E. Musisz szukać zmieniarki o indeksie 8E0 035 111 D
ucho.77 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 panowie mam pytanie czy każda antena dachowa (płetwa) jest gps-em, auto mam wyposażone w takom ale nie mam nawi, tylko telefon,
wladi Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 panowie mam pytanieczy każda antena dachowa (płetwa) jest gps-em, auto mam wyposażone w takom ale nie mam nawi, tylko telefon, No niestety ja też mam płetwę ale musiałem dokładać osobno antenę do gpsu:whistling:
ucho.77 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 panowie mam pytanieczy każda antena dachowa (płetwa) jest gps-em, auto mam wyposażone w takom ale nie mam nawi, tylko telefon, No niestety ja też mam płetwę ale musiałem dokładać osobno antenę do gpsu:whistling: A jak to sprawdzić najprościej
wladi Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 panowie mam pytanieczy każda antena dachowa (płetwa) jest gps-em, auto mam wyposażone w takom ale nie mam nawi, tylko telefon, No niestety ja też mam płetwę ale musiałem dokładać osobno antenę do gpsu:whistling: A jak to sprawdzić najprościej Na stówę pełni ona u Ciebie funkcję anteny radiowej i telefonicznej więc gpsa musisz chcąc nie chcąc dołożyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się