Cpt.Ryan Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Znajomy miał Daytony, po dwoch sezonach łyse
enczu Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 U mnie ojciec w Peugeocie Daytony ma na letnie i chyba 3 sezon dają radę elegancko ale też mówi, że odrobine głośne chociaż ja jeżdżąc jego francuskim wynalazkiem jakoś na głowę przez te opony nie dostaję Stąd wybór też między nimi
paweld19 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Panowie, szybkie pytanie. Które opony lepiej wybrać (miasto 60%, trasa 40%). Rozmiar 195/65/R15, 91T Michelin Alpin 5 - 225zł/szt. Nokian WR D4 - 200zł/szt. Czy bez większego zastanowienia mogę brać którekolwiek z tych modeli bo i tak są jakościowo porównywalne?
azure Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Znajomy miał Daytony, po dwoch sezonach łyse Ja z autem dostałem 17 StarPerformer, czyli czajna w najlepszym wydaniu. DOT opon z 2015, aktualnie jeszcze jeden sezon przejadą. Trzymają się dobrze, nic im w sumie nie można zarzucić poza tym, że trzeba je bardziej dopompowywać niż wlepka każe :-) Jak czytam testy tych opon to wychodzą naprawdę słabo... ale przy kupnie nowych rozważę zakup tych co mam... Lecz chinol chinolowi nierówny.
Rotor Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Ja z autem dostałem 17 StarPerformer, czyli czajna w najlepszym wydaniu. DOT opon z 2015, aktualnie jeszcze jeden sezon przejadą.Trzymają się dobrze, nic im w sumie nie można zarzucić poza tym, że trzeba je bardziej dopompowywać niż wlepka każe :-) Jak czytam testy tych opon to wychodzą naprawdę słabo... ale przy kupnie nowych rozważę zakup tych co mam... Lecz chinol chinolowi nierówny. Nic nie rozumiem. Dobre te opony czy niedobre? Tak czy inaczej wolałbym cokolwiek innego. Pierwszy z brzegu: BF Goodrich za dosłownie kilka zł drożej... Jacek Co do szerokości 205 czu 215mm - masz q więc i na 205 będzie dobra trakcja, bierz węższe bo tańsze i spalanie mniejsze Edytowane 26 Października 2015 przez Rotor
rrradzio Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 koledzy podbijam pytanie paweld19, sam mam taki dylemat i nie wiem co wybrac:)
countryFan Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Panowie pytanie: Rozważam Conti Winter Contact TS850 lub Dunlop Winter Sport 5 ale nie wiem która z tych opon ma rant ochronny na felgę? TS850 są chyba? dostępne z rantem i bez rantu, natomiast nie wiem jak Dunlop?
pafcio87 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Dunlopy mają (niedawno kupiłem), w tym przypadku oznaczenie MFS o tym świadczy. Wysłane z mojego Avanta ;-)
countryFan Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Dunlopy mają (niedawno kupiłem), w tym przypadku oznaczenie MFS o tym świadczy. Thx, a wiesz może czy wszystkie czy to wersja wykonania opony (MFS właśnie)?
pafcio87 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 W każdej oponie dunlop MFS oznacza, że opona posiada rant ochronny i tylko tyle, inne koncerny stosują oznaczenie FR. Wysłane z mojego Avanta ;-)
nitroo Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Śledzę wątek na bieżąco, ale proszę o opinię, jakie opony wziąć. Większość miasto, ale na święta trasa autostradą do domu. Opony 195/65/15 91 T. - Nokian WR D4 - Continental WinterContact TS 850 - GoodYear UltraGrip 9 Z etykiet najlepiej wypada Nokian.
tomasz102 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Ktoś już założył może nokiana WR D4 ? Jeżeli tak to: 1. Jak się spisuje na zakrętach ? 2. Jak na mokrym ? 3. Jak wygląda droga hamowania ? 4. Auto nie myszkuje ? nitroo nie brałbym indeksu T do Twojego samochodu. Bo dużo osób mówi: "jest zima to tak szybko nie będę jeździł, a gdzie tam do 190km/h". Tak naprawdę jadąc nawet autostradą czy inną drogą z prędkością 120-140 km/h samochód zachowuje się mało przewidująco po przez bardzo elastyczne ściany boczne opony. Opona z wyższym indeksem prędkości lepiej zachowuje się w zakrętach i auto nie myszkuje tak na drodze. Miałem sam okazje testować te same opony tylko z różnymi indeksami prędkości i różnica jest zauważalna Brałbym na zimę minimum z indeksem "H". Dopłata nie jest wielka, ale za to przede wszystkim konstrukcja ścianek bocznych solidniejsza
tygrysek83 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Kupowaliscie kiedyś że stronki oponeo.pl ? mają w dobrej cenie teraz nexeny, a mój budżet teraz mnie przytłacza ? Edytowane 27 Października 2015 przez tygrysek83
tomasz102 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Kupowaliśmy. Nie ma problemu. W przypadku promocji zwracaj uwagę na datę produkcji
tygrysek83 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Jest cena wlasnie w promocji. można im zasugerować jakoś żeby DOT był sensowny (czyli chociaż 2015r)?
tomasz102 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Najpierw zadaj pytanie czy opona jest z 2015 roku a później kup. Często rok produkcji jest wpisany na oponeo
Kriss1322 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Jest cena wlasnie w promocji. można im zasugerować jakoś żeby DOT był sensowny (czyli chociaż 2015r)? Telefonicznie można jeszcze ubić z ceny która widnieje na stronce więc warto przed kliknięciem zadzwonić
nitroo Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Tomasz102, dzięki za cenne info, ale trzymam się tego, co zaleca producent, a wydaje mi się, że H zaleca dopiero przy indeksie 94. Czy to nie ma znaczenia?
tomasz102 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) To jest indeks nośności te 94. Producent nie zaleca, lecz wymaga minimalnego indeksu T w Twoim przypadku. Chociaż jak auto osiąga książkowo okolice 200 km/h to indeks minimalny powinien być H. Zależność między indeksem prędkości a nośności jest taka jak między definiowaniem, a deklarowaniem zmiennych W każdym bądź razie różnica w jeździe jest zauważalna. Edytowane 28 Października 2015 przez tomasz102
countryFan Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Zależność między indeksem prędkości a nośności jest taka jak między definiowaniem, a deklarowaniem zmiennych Haha dobre, dobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się