turdzi Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne !
Carlos* Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Potwierdzam , właśnie tak jest. Sam testowałem. Trochę mało te 70 km/h , ale jakaś zabawa tam jest. Powyżej tej prędkości zabawy już nie ma niestety.
Tas2die4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 dobra,a teraz z ot o esp wroccie do nad s4
bajk Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 ładna będzie jeszcze ładniejsza z http://mtm-online.de/en/Audi/S4-B8/3-0-TFSI-245-kW-333-hp-quattro?FZID=S4B8245Q&KIT=m3s4333430qm
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Potwierdzam , właśnie tak jest. Sam testowałem. Trochę mało te 70 km/h , ale jakaś zabawa tam jest. Powyżej tej prędkości zabawy już nie ma niestety. OK to pomecze jeszcze temat jak to rozumiecie: The “ASR off” mode is effective at any road speed on the A4 with permanent four-wheel drive, whereas cars with front-wheel drive switch back automatically to the full ESP mode above 70 km/h. bo z tego wynika ze w quattro sie wylacza calkowicie ?
KENOiX Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Potwierdzam , właśnie tak jest. Sam testowałem. Trochę mało te 70 km/h , ale jakaś zabawa tam jest. Powyżej tej prędkości zabawy już nie ma niestety. OK to pomecze jeszcze temat jak to rozumiecie: The “ASR off” mode is effective at any road speed on the A4 with permanent four-wheel drive, whereas cars with front-wheel drive switch back automatically to the full ESP mode above 70 km/h. bo z tego wynika ze w quattro sie wylacza calkowicie ? tak właśnie wynika. Quattro wyłączasz i się samo nie załączy w przeciwieństwie do ośki gdzie załączy się "całkowicie" powyżej 70km/h
450yamaha Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy
nike21 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił
450yamaha Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 Przepraszam ale nie rozumiem :gwizdanie: W sensie, kto to jest i czym jeździ
Buba Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 z rolki czyli jedziesz rowno np 30km/h i pedal do oporu
450yamaha Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 To to ja wiem, chciałem wiedzieć kto to jest Kuredu, i czym jeździ, ale już zostałem poinformowany
450yamaha Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 ja jestem otwarty na wszelkiego rodzaju testy, zobaczymy, nigdy nic nie wiadomo.
T-żółw Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 fura zazdraszczam ciekawe kiedy A4 allroad zwita na forum
KOval81 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt...
PABLO Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt... Prędzej byłbym ciekawszy sparingu z Malikową S4 ale już ma nowego właściciela...
KOval81 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 A malikówny Kuredu przypadkiem z rolki nie łyknął coś mi się gdzieś obiło o ucho, ale mogę się mylić. Gdzieś to było opisane. EOT
turdzi Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt... Prędzej byłbym ciekawszy sparingu z Malikową S4 ale już ma nowego właściciela... tak chyba bylo , zreszta od dawin dawna wiadomo ze B7 S4 to woz wolnijszy niz to wyglada na papierze , bo raz ze wiekszosc nie ma obiecywanych 344KM to jeszcze ceirpi na soooolidna nadwage
450yamaha Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Ja jestem na prawdę chętny na wszelkiego rodzaju porównania, jak się tylko cieplej trochę zrobi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się