Stichy Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Masz racje - szkoda ze w lutym nie zapisalem sie na druga ture a kto Tobie bronil sie zapisac - zapisy trwaly ponad miesiac i ja odrazu pisalem z jaka data - trzeba lapac okazje Jak bedzie druga tura na 100% to oddam swoj stolek
lapek85 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 2 miesiące mineły, a dopiero 31% zapisanych odwiedziło Mistrza co z wami, nie chcecie mocy? :gwizdanie:
PIXI Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No Panowie nareszcie coś drgneło ( porządek mile widziany ) [br]
HULIGAN Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam, Jakby ktoś zrezygnował z I tury lub(przy opcji że będzie II tura) chciał przełożyć CHIP na Ii turę to jestem bardzo chętny na I turę....
pawko82 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Masz racje - szkoda ze w lutym nie zapisalem sie na druga ture a kto Tobie bronil sie zapisac - zapisy trwaly ponad miesiac i ja odrazu pisalem z jaka data - trzeba lapac okazje Jak bedzie druga tura na 100% to oddam swoj stolek Druga tura będzie na 100% jak się skończy pierwsza - proste - więc trzymaj ten swój stołek i pozdrawiam
scubi206 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Będę sią zapisywał na dniach. Jest już nowa hamownia?
boguki Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Nowa hamownia rusza prawdopodobnie pod koniec tygodnia (czw. - pt.) PS. Jednak w tym tygodniu hamownia jeszcze nie ruszy, tym samym mój termin przesunął się o kolejny tydzień.
michalchelm Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Otwarta lista jest na forum golfa ja zapisałem się w sobotę i mam termin na 14 maja
michalchelm Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a co ty masz za silnik Jeśli do mnie pytanie to wystarczy zerknąć w dane pod nikiem
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a co ty masz za silnik Jeśli do mnie pytanie to wystarczy zerknąć w dane pod nikiem 2,0 benzyna to chyba jakis TSI to bez turbo jest to co ty tam chcesz chipować [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2010, 21:04_________________________________________________A nie wróc to TDI http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1615532.html
KmK Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 2,0 benzyna to chyba jakis TSI to bez turbo jest to co ty tam chcesz chipować [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2010, 21:04_________________________________________________A nie wróc to TDI http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1615532.html odrobine ot, ale tsi ma turbo, chyba chodziło o fsi
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 2,0 benzyna to chyba jakis TSI to bez turbo jest to co ty tam chcesz chipować [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2010, 21:04_________________________________________________A nie wróc to TDI http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1615532.html odrobine ot, ale tsi ma turbo, chyba chodziło o fsi Masz racie FSI ale to juz nie ważne
fly07 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 OK. Można mnie wykreślić - poz.33. Wszystko super, bylem pod wrażeniem. Solidna firma, ten Rogal.
kileeer Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 OK. Można mnie wykreślić - poz.33. Wszystko super, bylem pod wrażeniem. Solidna firma, ten Rogal. pochwal sie co i jak?
fly07 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Dopiero na maila mam dostać wykresy z hamowni. Nie wszystko było cacy... w czasie ostatniej próby zaczęło się slizgać sprzęgło . Po wymianie jadę jeszcze raz na ostateczne hamowanie.
Paweł102 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Cześć, dodzwonić jest się ciężko ale się udało i zapisałem się na 26 maja na 10:00
boguki Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 I mnie można wykreślić Seria 143,9 KM 332,9 Nm Mod 165,1 KM 384,8 Nm Mocna seria więc i przyrost nie jest bardzo duży, a jednak w drodze powrotnej był :> na gębie. Ale panowie rozpędzić się do 180 czy 200 to nie problem teraz, ale wyhamować to już inna bajka... więc teraz czas pomyśleć o mocniejszych hamulcach Oczywiście Witek pełen profesjonalizm, miałem wrażenie że robił jak "dla siebie".
akjam Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 I mnie można wykreślić Seria 143,9 KM 332,9 Nm Mod 165,1 KM 384,8 Nm Mocna seria więc i przyrost nie jest bardzo duży, a jednak w drodze powrotnej był :> na gębie. Ale panowie rozpędzić się do 180 czy 200 to nie problem teraz, ale wyhamować to już inna bajka... więc teraz czas pomyśleć o mocniejszych hamulcach Oczywiście Witek pełen profesjonalizm, miałem wrażenie że robił jak "dla siebie". No hamulce trzeba by zmienić... Gratki wyniku!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się