przemciotorun Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 ma o jeden wiecej przewodow w kostce do silnika spojrz na schematy na pierwszej stronie
TyBucu Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Takie, że domykanie szyb nie dziala, ze da sie otworzyc od kierowcy tylna szybe a od pasazera juz nie, ze przycisk podswietlenia tylny prawy swieci non stop itp. poprostu jeden wielki cyrk.
Frimuś Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 No czytam watek od poczatku jestem na str 4 i nikt nic nie pisze by jakies problemg z wiazkami wystepowaly hymmmm czytam dalej Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
przemciotorun Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 podstawa to to ze wiazki nie dziela sie na polift i przedlift..... tylko wiazki do 97 i powyzej, roznica jest taka re te do sa sterowane ze zwylkego przekaznika a te powyzej z pompki centralnego.... ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ---------- dobra uprzedze troche fakty.... masz rok 97 czyli najlepiej bylo by sprawdzic co tam u Ciebie siedzi i jakiej wiazki masz szukac..... zdejmujesz boczek od kierowcy i sprawdzasz ile kabli idzie do silnika.... jak 7 to przd jak 8 to po
Frimuś Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 podstawa to to ze wiazki nie dziela sie na polift i przedlift..... tylko wiazki do 97 i powyzej, roznica jest taka re te do sa sterowane ze zwylkego przekaznika a te powyzej z pompki centralnego....---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ---------- dobra uprzedze troche fakty.... masz rok 97 czyli najlepiej bylo by sprawdzic co tam u Ciebie siedzi i jakiej wiazki masz szukac..... zdejmujesz boczek od kierowcy i sprawdzasz ile kabli idzie do silnika.... jak 7 to przd jak 8 to po Eh. To ja juz niewiem jaka mam. Prawde mowiac nie wiedzialem o tym podczas kupna. Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ---------- podstawa to to ze wiazki nie dziela sie na polift i przedlift..... tylko wiazki do 97 i powyzej, roznica jest taka re te do sa sterowane ze zwylkego przekaznika a te powyzej z pompki centralnego....---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ---------- dobra uprzedze troche fakty.... masz rok 97 czyli najlepiej bylo by sprawdzic co tam u Ciebie siedzi i jakiej wiazki masz szukac..... zdejmujesz boczek od kierowcy i sprawdzasz ile kabli idzie do silnika.... jak 7 to przd jak 8 to po Dzieki. Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
killer89 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 a jest mozliwosc podlaczenia tak na jakis czas tego, zeby ominac moduł konfortu?
przemciotorun Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 tak.... zamien dwa przewody w zielonej kostce ze soba miejascami...... chodzic bedzie ale nie biore odpowiedzialnosci za np rozladowany aku czy cos innego....
sony_dark Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 ja jednak proponuje zrobienie własnej wiązki na tył. Jeżeli ktoś rozumie te schematy el.to jest to bułka z masłem (przynajmniej jak dla mnie zrobiłem i działa prawie wszytsko). U mnie jedynie domykanie tylnych szyb nie działa z kluczyka. Kabelek odpowiedzialny za domykanie podpięty do przednich szyb i nie działa.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 witam koledzy próbuję troszkę się dowiedzieć na temat montażu tylnych el. szyb czy jak bym miał tylne ramki wraz z silniczkami i kablami to jak wygląda podłączenie tego bo wiadomo że ramki tylko zamieniamy czyli swoje wyjmujemy a wkładamy te z el. szybami do tego drugie boczki z przełącznikami a jak jest z instalacją gdzie się te kostki podłącza tylko pod przełącznik 4x el. w przednich drzwiach czy jeszcze gdzieś w innym miejscu też
huzio00 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 wywalasz swoją wiązke na dwie szyby i przeciągasz na 4 podpinasz plusa i mase i spinasz kostki do siebie z przełącznikami ot cała filozofia najwięcej roboty jest z przeciągnięciem wiązki reszta to tylko wepnięcie wszystkiego na swoje miejce
bediks Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Piotrek o ile pamiętam to jedna kostkę sięe rozpina w nogach kierowcy pod podstopnica i podłącza od nowej wiązki , a która ? Będziesz wiedział jak juz będziesz miałl nowa wiązka bo ich pomylić się nie da
xXPiotrekXx19 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 nie wiem czy dobrze zrozumiałem bo jestem ciemny w elektryce ale z tego co mówisz to że moja instalacja nie zadziała pod 4 szyby tylko trzeba ją wywalić a wsadzić całą kompletną na 4 el. szyby i tylko co jest do zrobienia to podłączyć plus i masę w tym samym miejscu co poprzednia instalacja miała to podłączenie a dalej to już tylko poprowadzenie wiązki pod wykładziną lub plastikami i wpięcie kostek w boczki oraz w silniczki. dobrze zrozumiałem czy może jeszcze coś jest do podłączenia. po przejściu na 4 el, szyby nie ma obowiązku kodowania niczego ?
huzio00 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 wszystko dobrze zrozumiałeś, nic nie trzeba kodować swoją usuwasz i motujesz na 4 szybki
xXPiotrekXx19 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 no to fajnie że mi to uprościłeś trochę bo myślałem że będzie więcej jakiś skomplikowanych zadań do zrobienia a tu wychodzi że jedyne co trzeba podpiąć to tylko plus i masę położyć wszystko gdzieś i będzie działało
bediks Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Łatwo mówi się " poprowadzić wiązkę " W rzeczywistości wyciągasz fotele i kanape, cały tunel , wewnętrzne progi, osłony słupków od podłogi po dach , dolna polke pod kierownicą, podstopnice no i boczki , stara instalke od 2 szyb możesz zostawić bo ciężko będzie ja wypruc , moja sobie tam leży do tej pory, najciężej poprzewlekac przewody przez harmonijki w drzwiach a juz najtrudniej w drzwiach kierowcy przez harmonijkę i słupek , mi zajęłolo to 2 dni licząc od 8 do 16 , ale dużo czasu zajęło mi przełożenie mechanizmów do swoich ramek , jakbym wiedział ze tyle pierdolenia z tymi nitami to bym cale ramki wziął , cały dzień spokojnie będziesz to robil Wskazowka bardzo istotne jest podłączenie prawej strony przód tył, jak pomylisz to domykaniez klucza nie bedzie działać albo otwieranie, jak bedzies juz miał wiązkę w rękach i wiedział która to prawa strona to dluzsza część wiązki idzie na tył a krótsza na przód ---------- Post dopisany at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- Ale najlepiej to najpierw rozłóż wiązkę w aucie na dywanie wszystko podłącz i zobacz czy wszystko działa zanim poskladasz auto do kupy
Banan Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Łatwo mówi się " poprowadzić wiązkę " W rzeczywistości wyciągasz fotele i kanape, cały tunel , wewnętrzne progi, osłony słupków od podłogi po dach , dolna polke pod kierownicą, podstopnice no i boczki , stara instalke od 2 szyb możesz zostawić bo ciężko będzie ja wypruc , moja sobie tam leży do tej pory, najciężej poprzewlekac przewody przez harmonijki w drzwiach a juz najtrudniej w drzwiach kierowcy przez harmonijkę i słupek , mi zajęłolo to 2 dni licząc od 8 do 16 , ale dużo czasu zajęło mi przełożenie mechanizmów do swoich ramek , jakbym wiedział ze tyle pierdolenia z tymi nitami to bym cale ramki wziął , cały dzień spokojnie będziesz to robil Wskazowka bardzo istotne jest podłączenie prawej strony przód tył, jak pomylisz to domykaniez klucza nie bedzie działać albo otwieranie, jak bedzies juz miał wiązkę w rękach i wiedział która to prawa strona to dluzsza część wiązki idzie na tył a krótsza na przód ---------- Post dopisany at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- Ale najlepiej to najpierw rozłóż wiązkę w aucie na dywanie wszystko podłącz i zobacz czy wszystko działa zanim poskladasz auto do kupy Właśnie dlatego odpuściłem temat mimo że trafiłem komplet boczków pod mój kolor - bo wszystko ładnie wygląda tylko dołozyć wiązke i przełożyć ramki ale jak się zagłębić w temat , no i jak rozebrane auto to przydałoby się dołożyć Bose i parę innych pierdół i koszty by rosły Jeśli będziesz miał wiązkę to tam za bardzo nie ma co pomylić , tylne kable do szyb są na czerwonych wtyczkach - zresztą ktoś ma akurat na sprzedaż na forum tam są fotki
Revor Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Wtrącę się do tematu i dodam, że kładłem ostatnio wiązkę el. lędźwi i te parę kabelków to była katorga bez wyjmowania dywanu więc przy el. szybach tymbardziej raczej wyprucie całego dywanu
huzio00 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 dywanu nie trzeba wyciągać, wystarczy go podnieść owszem fotele przednie trzeba zdemontować słupki itd mi zajeło to cały dzień w drzwiach przednich pasazera wiąka jest ta sama wiec odpada demonaż jednego boczka i przeciągania tam kabelków.
bediks Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 banan ale warto uwierz , jesli wozisz dzieci np lub nie ogarnietych pasazerów to nie musisz sprawdzac po nic ciagle czy szyby sa dociagniete np przed myjania albo w deszczu i potwierdzam trzeba miec zgrabne chude łapki i ciagasz pod dywanem bez jego wyjmowania
xXPiotrekXx19 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 no to widzę że temat z podłączeniem nie jest najgorszy tylko to wyciąganie dywanu i tak dalej to jest chyba najgorsze zadanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się