audiomaniak Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 przerabiaj, nawet się nie zastanawiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ta aukcja z linka śmierdzi na kilometr Ktoś sobie chyba TIR-a pożyczl . Przeczytajcie opis . Cena- mniej niż polowa w ASO(liczę bez VAT-u), i jeszcze na tym zarabiają W ASO taki zestaw kosztuje 3800zł brutto cena sprzed miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 W ASO taki zestaw kosztuje 3800zł brutto cena sprzed miesiąca. To i tak tysiąc w prezencie (przy założeniu, ze nic na sprzedaży nie zarabiają :gwizdanie:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ta aukcja z linka śmierdzi na kilometr Ktoś sobie chyba TIR-a pożyczl . Przeczytajcie opis . Cena- mniej niż polowa w ASO(liczę bez VAT-u), i jeszcze na tym zarabiają Kupowałem już od nich rzeczy i złego słowa powiedzieć nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 No tak to kosztuje 2000 plus robocizna, a rozwiązanie bez wymiany wału jakieś 500 i działa tak samo. Więc jeśli nie widać różnicy to dlaczego przepłacać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Gdzie Ty to zrobiłeś za 500 zł? Podziel się ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jeszcze jedna sprawa, chłopak wsadzi z powrotem wałki, a problem i tak wróci to kwestia czasu. Ja bym wywalił i spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Gdzie Ty to zrobiłeś za 500 zł? Podziel się ;p U brata Większość części z ASO z BKD zostały wzięte pompa uspokajacz oleju. Jeszcze jedna sprawa, chłopak wsadzi z powrotem wałki, a problem i tak wróci to kwestia czasu. Ja bym wywalił i spokój Właśnie że nie bo to już nowsza wersja napędu która opierw się na kołach zębatych a nie na imbusach i łańcuszku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Właśnie że nie bo to już nowsza wersja napędu która opierw się na kołach zębatych a nie na imbusach i łańcuszku. imbus jest nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 :evil: a ja już nie mam :evil: ten wielki pan Tomek z rumi co twierdził że jest twarda praca silnika drgania na kierownicy na biegu jałowym jest w wielkim będzie, silnik ładnie "równo" pracuje, nic nie stuka nic nie puka w srodku jest cichutko jednym słowem jestem w h... zadowolony :evil: przy okazji pozbylem sie dpf rurka przelotowa jest, zaślepiony egr oraz siedzi turbo brd i 2 IC jeszcze na podstawowym programie ale i tak różnica jest widoczna :> dobrze ze zdecydowałem się na ten napęd na zmiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Właśnie że nie bo to już nowsza wersja napędu która opierw się na kołach zębatych a nie na imbusach i łańcuszku. imbus jest nadal tylko nie ten imbus, nie ta pompa oleju i nie te walki. (ten czlowiek z Rumi przystosowuje stare walki do pracy z nowym zabierakiem ale poza zabierakiem sa to nadal inne czesci niz "te z ASO" - moze niegorsze ale inne) Walki napedzanie na lancuch sa w silnikach TFSI a pompa napedzana na imbus jest w wielu silnikach grupy vw zarowno benzynowych jak i dieslach naped walkow wyr przez lancuch np w a4 z silnikiem 2.0 AWA, ALT naped pompy oleju na zabierak 4.2L BBK, CDRA 3.0L CGWA, CCGXA, CMDA (to silniki wkladane do aktualnie produkowanych A8) 3.0TDI CDTB, CDTA (to tez w a8 obecnie produkowanych) v6 tdi bmk, bng, bpp, bsg, asb (A6 z okolic 2006) 4.2L BNS (audi RS4) 4.2L BYH,CNDA(audi R8) myslicie, ze do RS4 i R8 podejdzie naped od 1.9? Chyba ich tez trzeba uratowac? przeciez naped z 1.9 jest najlepszy i niezniszczalny a na zabierak napewno sie popsuje! A wiecie, ze niektore silniki VW maja na zabierak takze naped pompy wody? (np 4.2L 8cylindrowka z vw touareq/Q7, audi R8 5.2L) To R8 to dopiero mina musi byc ;( Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 myslicie, ze do RS4 i R8 podejdzie naped od 1.9? Chyba ich tez trzeba uratowac? przeciez naped z 1.9 jest najlepszy i niezniszczalny a na zabierak napewno sie popsuje! A wiecie, ze niektore silniki VW maja na zabierak takze naped pompy wody? (np 4.2L 8cylindrowka z vw touareq/Q7, audi R8 5.2L) To R8 to dopiero mina musi byc ;( Pozdrawiam, Przemek filozofujesz i filozofujesz, popisujesz się wiedzą, smrodzisz w temacie likwidacji wałków, szkoda, że nie dokładasz tym, co spotkało ich nieszczęście na trasie i się ten wspaniały napęd stoczył na kółko. Co ty chcesz wnieść do skutecznej i taniej wymiany napędu pompy oleju?? jak na razie obśmiewasz wybory innych, twoja filozofia zachwyca fora VW, A4, skoda, ślusarzy i wielu wielu innych, nie rozumiem aaa bym zapomniał, nie mam ochoty na nudną przepychankę z zakresu wiedzy mechanicznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Przemek, za długo z ETKA-ą przebywasz Spisałeś się jak Rowling, a nic z tego nie wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek gdynia Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 :evil: a ja już nie mam :evil: ten wielki pan Tomek z rumi co twierdził że jest twarda praca silnika drgania na kierownicy na biegu jałowym jest w wielkim będzie, silnik ładnie "równo" pracuje, nic nie stuka nic nie puka w srodku jest cichutko jednym słowem jestem w h... zadowolony :evil: przy okazji pozbylem sie dpf rurka przelotowa jest, zaślepiony egr oraz siedzi turbo brd i 2 IC jeszcze na podstawowym programie ale i tak różnica jest widoczna :> dobrze ze zdecydowałem się na ten napęd na zmiane Czy zauważyłem jakieś różnice po swapie - tak, praca silnika jest napewno twardsza i daje się wyczuć delikatne drgania silnika na kierownicy jak np w 1.9 zerknij kto to napisał a później pisz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 tak ale tu masz tylko jeden przykład. Ja znam więcej u których jest wszystko ok. Np u mnie praca silnika stała się bardziej równa cichsza, a drgania na biegu jalowym miałem większe przed modyfikacja. Najpierw chciałem zdecydować się na twój sposób ale uświadomiłem sobie że to nie przekręśli tego problemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek gdynia Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ilość przykładów mnie nie interesuje-chodzi o to abyś nie pisał,że ja coś takiego powiedziałem (drgania itd..). Nie neguję przeszczepu pana "Jarosława". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 przez telefon tak mówiłeś ale nie ma tematu sprawa załatwiona oby jak najdłużej jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Kolejny BPW po modyfikacji układu olejowego-w trakcie. Gniazdo wałka ok imbusik szkoda słów. Stwierdziłem że lepiej zrobić to raz a dobrze i gdyby kiedyś autko zmieniło właściciela to może spać spokojnie. Czekam na części podziele sie wrażeniami , ja zdemontowałem silnik i przy okazji sprzęgło wymieniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Kolejny BPW po modyfikacji układu olejowego-w trakcie. Gniazdo wałka ok imbusik szkoda słów. Stwierdziłem że lepiej zrobić to raz a dobrze i gdyby kiedyś autko zmieniło właściciela to może spać spokojnie. Czekam na części podziele sie wrażeniami , ja zdemontowałem silnik i przy okazji sprzęgło wymieniam Gdzie robisz zabieg bo widze że jesteś ze śląskiego, możesz kogoś polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 zadzwoń do CTR profi robota już tysiąc zrobiłem i jest elegancko jak narazie;] oni są z opolskiego ok 30 km od Raciborza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się