mariuszsal Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 a zobacz ile osób udzielających się w tym wątku ma pozytywne wrażenia - WSZYSCY gość tak napisał bo zwyczajnie chce sprzedać graty aby się sumka za nowe rzeczy zwróciła Nie wszyscy - pisałem już, że u mnie również po wywaleniu wałków zmieniła się praca silnika. Oczywiście wkręca się lepiej i chodzi jakby trochę ciszej ale pojawił się jak dla mnie bardzo denerwujący rezonans "drgania" w pewnym zakresie obrotów silnika. Jego praca stała się twardsza niż w przed wymianą. Zauważyłem to już w dniu odbioru auta po kastracji. Wymieniłem poduszki silnika, skrzyni, dwumas i plecionkę i nadal drgania są. Przebieg to 260 tyś i jakieś 20 tyś od wywalenia wałków. Szczerze mówiąc teraz dwa razy bym się zastanowił przed tą kastracją. Cały zabieg robiłem w Gdańsku w AZ, więc chyba nic nie spartolili. Silnik BPW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 a zobacz ile osób udzielających się w tym wątku ma pozytywne wrażenia - WSZYSCY Cały zabieg robiłem w Gdańsku w AZ, więc chyba nic nie spartolili. Silnik BPW. takiej opcji nie ma:banan: chłopaki mają grupę VAG w paluszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam.Mam pytanko kupuje pompe od BKD(03G115105) do tego rurka smoku(06B115251).Trzeba ja podcinac,bo szczerze powiem to ja juz nie pamietam jak to szlo.I czy w misce trzeba zeberka ciachac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 przecież wystarczy przeczytać wątek lub chociaż pierwszy post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 przecież wystarczy przeczytać wątek lub chociaż pierwszy post Jak możesz to podwieś pierwszy post bo gdzieś uciekła a jak widać nie wszyscy zaglądają na koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Jak możesz to podwieś pierwszy post bo gdzieś uciekła a jak widać nie wszyscy zaglądają na koniec Ja robiłem SWAP-a w rajchu i chłopaki sobie poradzili z opisem(zdjeciami:wink:) nie znając polskiego. Wiec nie wiem o co kamon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 przecież wystarczy przeczytać wątek lub chociaż pierwszy post Jak możesz to podwieś pierwszy post bo gdzieś uciekła a jak widać nie wszyscy zaglądają na koniec chyba na początek, koniec jest aktualnie tutaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 przecież wystarczy przeczytać wątek lub chociaż pierwszy post Jak możesz to podwieś pierwszy post bo gdzieś uciekła a jak widać nie wszyscy zaglądają na koniec chyba na początek, koniec jest aktualnie tutaj... No ja mam najnowsze na samej górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 no tak, ale najnowsze znaczy na koncu.... poczatek ma miejsce w przeszlosci, zazwyczaj przynajmniej, tj. w tradycyjnym pojęciu czasu i przestrzeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiekielko Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam panowie prosze o pomoc mam ten nieszczesny silnik 2,0 tdi o oznaczeniu kodowym bss w skodzie superb po przeczytaniu tego watku chce pozbyć sie tych wałków i zabieraka z odpowiedzi jaro4444 wynika ze bss to to samo co bpw ale bardzo proszę czy ktos mógłby krok po kroku wytłumaczyć mi czy ten zestaw mozna zastosowac w moim przypadku: Wersja nr 1. Rozkręcamy motor, wywalamy wałki, zdejmujemy z wału koło napędzające, zakładamy nowe: - kółko 06A105209B - 61 zł, - łańcuszek 038115230A - 110 zł, - napinacz 038115130 - 22 zł, - pompa 03G115105 - 715 zł (nowy oryginł można kupić z Allegro za 250-300 zł), - uspokajacz oleju 038103623 - 86 zł, - uszczelniacz przedni wału 038103085E - 74 zł (z zamiennika ok. 40-45 zł), - smok 06B115251, - śruby, uszczelka smoka, ... - niech będzie 100 zł. jesli tak to co moze mnie czekac po wymianie ekstrakcji tych wałków duzo ludzi pisze o drganiach mrowieniu na kierownicy itp. bardzo prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jeżdżę już drugi rok po wywaleniu wałków i nie mam najmniejszego powodu do narzekań. Najwięcej narzekają ci, którzy robią kasę na regeneracjach. A4 B7, passaty B6, A3, Golfy 5 itd. mają oprócz silników 2,0 tdi montowane również silniki 1,9 tdi. Nie wiem czy na pewno, ale te silniki chyba nie posiadają modułów z wałkami wyrównoważającymi pracę silnika więc nie rozumiem skąd te narzekania na jakieś wibracje, drgania etc. Przecież w/w aut z montowanymi równolegle silnikami 1,9 jest całkiem sporo a poza tym w golfach czy A3 montowane są silniki 2,0 tdi bez wałków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Jakbyś przeczytał dokładnie choćby ostatnią stronę to wiedziałbyś że są dwie metody z wymianą wału pod ten z 1.9 oraz bez wymiany. Przypuszczam że różnią się przeciwwagami zmniejszającymi drgania. W 2.0 tą rolę pełni zespół wałków (niech potwierdzi lub zaprzeczy w/w tezę ktoś mądrzejszy). Nie wiem jaki masz silnik ale u mnie w BPW nastąpiła zmiana charakterystyki pracy silnika na twardszą oraz pojawiły się drgania których przed wymianą nie było (i co byś nie psiał nie wmówisz mi że jest inaczej). Nie zajmuję się regeneracją i nic na tym nie zarabiam a informuje jedynie przyszłych wykastrowanych, że takie objawy mogą się pojawić w przypadku pozostawienia starego wału (dlatego niech rozważają również i tą kwestię). U mnie ten dyskomfort - tym razem fizyczny zastąpił wcześniejszy psychiczny; kiedy to jadąc gdzieś dalej spisywałem adresy polecanych serwisów po drodze - na wypadek wywalenia się napędu pompy oleju. Jak przeanalizujesz cały temat to znajdziesz jeszcze kilka postów potwierdzających to co piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiekielko Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 No właśnie dlatego chciałem zapytać tych którzy pozbyli się wałków o wrażenia z pracy silnika przeczytałem cały wątek dot w/w tematu i stąd moje obawy ponieważ spotkałem tam również opinie.mniej zadowolonych z kastracji uzytklwnikow ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:29 ---------- Co do silnika to mam 2.0 tdi bss i brałem pod uwagę wersje bez wymiany wału korbowego ze względu na to iż mam bardzo mały przebieg niecałe 70000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 kastruj, lepiej mieć tam jakieś małe drgania niż jeździć z myślą czy nagle napęd Ci nie padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiekielko Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:36 ---------- [/color]słuchaj antonio jestes z gdańska ? bo jesli tak to chetnie bym sie spotkał i posłuchał jak pracuje Twój silnik rozumiem ze jestes po kastracji tego ustrojstwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiekielko Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a przy jakim przebiegu robiłeś swap pompy? ja wymieniłem ten nieszczesny zabierak, stary nie był w najgorszym stanie ale poczytałem troche i szczerze sie przeraziłem wiec mysle co mi tam cale 15 zł, tyle ze przed kazdym urlopem zastatanawiam sie czy dojade na miejsce i nie ukrywam ze gdybym wiedział o tej wadzie to nie kupiłbym zadnego auta z tym silnikiem a teraz masz babo placek dzięki za podpowiedz podjade do az service i pogadam z chłopakami m oze cos doradza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Jeżeli faktycznie masz 70000 przebiegu to nie masz sobie czym głowy zawracać. Śmiało możesz jeszcze pojeździć co najmniej 50 - 70 tys. ---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 09:55 ---------- Jakbyś przeczytał dokładnie choćby ostatnią stronę to wiedziałbyś że są dwie metody z wymianą wału pod ten z 1.9 oraz bez wymiany. Przypuszczam że różnią się przeciwwagami zmniejszającymi drgania. W 2.0 tą rolę pełni zespół wałków (niech potwierdzi lub zaprzeczy w/w tezę ktoś mądrzejszy). Nie wiem jaki masz silnik ale u mnie w BPW nastąpiła zmiana charakterystyki pracy silnika na twardszą oraz pojawiły się drgania których przed wymianą nie było (i co byś nie psiał nie wmówisz mi że jest inaczej). Nie zajmuję się regeneracją i nic na tym nie zarabiam a informuje jedynie przyszłych wykastrowanych, że takie objawy mogą się pojawić w przypadku pozostawienia starego wału (dlatego niech rozważają również i tą kwestię). U mnie ten dyskomfort - tym razem fizyczny zastąpił wcześniejszy psychiczny; kiedy to jadąc gdzieś dalej spisywałem adresy polecanych serwisów po drodze - na wypadek wywalenia się napędu pompy oleju. Jak przeanalizujesz cały temat to znajdziesz jeszcze kilka postów potwierdzających to co piszę. Jesteś przewrażliwiony - spisywać serwisy jadąc w trasę. Wydaje mi się, że nawet silnik elektryczny wzbudzałby twoje obawy. Nie przesadzaj i nie strasz innych niepotrzebnie. Przypuszczam, że niektórzy przejechali już około 100 tys. km. i gdyby tak długo silnik drgał wibrował czy jakoś inaczej się np. telepał (jak to ktoś opisywał) to już by się auta "sypały". Były by już odczuwalne skutki uboczne w postaci systematycznie pojawiających się usterek, awarii jakichś mechanizmów czy elementów auta (dwumas, poduszki, ułożyskowanie). Jakoś nie widać skarg innych niż twoje. Kolego masz pod maską silnik wysokoprężny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Chyba mnie nie zrozumiałeś lub nie doczytałeś ? Przecież napisałem, że przed wywaleniem wałków spisywałem adresy serwisów na trasie. Bo nigdy nie wiedziałem kiedy się wysypie napęd pompy. Nie wiem ile i gdzie jeździsz ale moje trasy to głównie po 400-500 km po Polsce (bardzo często nocą) - nie licząc weekendowych i wakacyjnych wyjazdów z rodzinką. Więc taka informacja była zawsze pod ręką dla własnego spokoju - kiedy korzystasz z assistance wskazujesz adres pod jaki mają ci ściągnąć auto. Od czasu wywalenia wałków zrobiłem 24 tyś km bez problemów i pod tym względem czuję się spokojniejszy. I mimo wszystko co byś nie napisał nie zmienię zdania, że pojawiły się drgania, których wcześniej nie było , więc zamiast udowadniać że czarne jest białe podpowiedz co może być tego przyczyną. Wysłane z mojego Transformer TF101G za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiekielko Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 fajnie ze wymieniacie tutaj poglady na temat tego napedu, ale czy jest ktos kto potrafi mi doradzic jednoznacznie co robic, mam zamiar pojezdzic troche tym autem a szczerze to nie jestem az tak biegły w tych sprawach wiec poprosze kogos kto krok po kroku wytłumaczy jak zrobic kastracje w przypadku mojego silnika (bss) i czy zestaw czesci by jaro4444 podany na poczatku watku nadaje sie również do mojego auta, ewentualnie moze macie jakis pomysł na przeróbke pomocy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Przecież jesteś z Gdańska to podjedź na spota pogadaj z chłopakami i się wszystkiego dowiesz, spoty odbywją się w AZ Serwis więc temat zaufanego warsztatu który Ci to zrobi też masz z głowy. ---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:21 ---------- http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?292-Spoty-3M-każda-środa-godz-19-00-w-AZ-AutoSerwis-www-az-gda-pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się