Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmodernizować swój moduł olejowy(naprawić wałek balansowy pod szerszy,mocniejszy zabierak).Auta z zabierakiem 10 cm już powoli padają(2011r)

Opublikowano

Robert11 to na czym w końcu stanąłeś z tą Twoją wymianą bo mam ten sam model i ten sam problem i duży rebus...

Opublikowano

Witam jestem zdecydowany na Swap pompy olejowej z 2.0 tdi BLB na 1.9 tdi w moim Audi b7 jestem z okolic Warszawy i prosiłbym namiar na zaprzyjazniony warsztat Pana Jaro4444 który przeprowadza modyfikacje.

Opublikowano

Koledzy jak wlasnie zrobic w silniku BRE

bo mamy zamiar z kolega Albinkiem to zrobic ale do konca nie wiem ktory sposob wybrac.

Czy zabierak plus gniazdo zamowic zregenerowane z PL czy wykastrowac i wsadzic pompe 1.9

Opublikowano

Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus.

Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów.

Opublikowano

Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus.

Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów.

Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków.

Opublikowano

Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus.

Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów.

Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków.

Jeździsz takim autem(2.0 tdi bez wałków) czy tylko wywalasz i kasujesz ok 2 tyś zł ??

Opublikowano

Tak, przerabiałem i jeździłem(BPW). O co chodzi z tymi 2k zł ?

Opublikowano (edytowane)

Prosze moda o usuniecie posta.

Edytowane przez mgajder
Opublikowano

Nawet kolega który zasiadł za "sterami" audi po wywaleniu wałków stwierdził że pracuje inaczej - jego stwierdzenie jak commonrail.

To że parametry silnika bez wałków są lepsze - no cóż odchodzi silnikowi zbędna masa wirująca. Tu ok - motor jest żwawszy.

To że pojawiają się wibracje wprawdzie niewielkie - tak ma być - do tego służyły właśnie te wałki.

griga-st:

Ktoś kto jeździł swoim samochodem np. 1 rok i wywalił wałki od razu wyczuje (jak kumaty) że auto, silnik inaczej się zachowuje.

Jak postawisz dwie takie same audice obok siebie jedna z wałkami a druga bez to na 70% jesteś w stanie rozpoznać w której są wałki a w której nie.

Wiem że to kiepski wynik tak samo porównywalny do znalezienia dwóch 2.0 TDI np. 170km BRD tak samo przyśpieszających, brzmiących itd.

Tylko klient zauważy różnicę po wywaleniu wałków.

I każdy mi mówi to samo. Silnik super teraz działa ale może kultura pracy ok. 2kobr jest gorsza ale ma pewność że pompa będzie mu działała.

Teraz trzeba wyrównoważyć

Albo

pewność i swap na 1.9 - ale drgania ok. 2 kobr ale lepsze wejście na obroty

albo

pewność i regeneracja wałków na większy imbus = spokój do końca "motorówki" i brak drgań

To już pozostawiam właścicielom 2.0 TDI - audi, vw, skoda

Opublikowano (edytowane)

Pawel, ja slyszalem ze skody nie maja walkow ;)

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007

Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie

jak nie ma objawów to jeździć a jak masz za duzo kasy miska w dół i kontrola stanu zabieraka :)

Opublikowano

Witam ,

Mam pytanie odnośnie tematu:

Zakupić nową oryginalna pompę oleju od 1.9 do swapa czy używana oryginalną???? Jak uważacie??

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam ,

Mam pytanie odnośnie tematu:

Zakupić nową oryginalna pompę oleju od 1.9 do swapa czy używana oryginalną???? Jak uważacie??

Pozdrawiam

Nie no, jasne ze oryginał ;)

Opublikowano

Dzięki!

Zakupiłem komplet z all... z nową oryginalną pompą. Moze znacie zakład w krakowie który to robi?

Opublikowano

lachim20:

Robimy takie swapy - no problem.

Gwarancja pisemna 12 miesięcy.

Opublikowano

Panowie mam A4 b7 2TDI i oryginalne 270tyś km i nigdy nic nie było robione przy pompie mam pytanie czy są jakieś objawy czy miskę w dół i do kontroli?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...