FUTURUM Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Zmodernizować swój moduł olejowy(naprawić wałek balansowy pod szerszy,mocniejszy zabierak).Auta z zabierakiem 10 cm już powoli padają(2011r) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk30 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Robert11 to na czym w końcu stanąłeś z tą Twoją wymianą bo mam ten sam model i ten sam problem i duży rebus... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1990.r Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam jestem zdecydowany na Swap pompy olejowej z 2.0 tdi BLB na 1.9 tdi w moim Audi b7 jestem z okolic Warszawy i prosiłbym namiar na zaprzyjazniony warsztat Pana Jaro4444 który przeprowadza modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo99 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Koledzy jak wlasnie zrobic w silniku BRE bo mamy zamiar z kolega Albinkiem to zrobic ale do konca nie wiem ktory sposob wybrac. Czy zabierak plus gniazdo zamowic zregenerowane z PL czy wykastrowac i wsadzic pompe 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus. Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus. Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów. Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Po moich wielu przeróbkach i doświadczeniach z 2.0 TDI polecam jednak zregenerować gniazdo i nowy większy imbus. Niestety po swapie na pompę 1.9 są braki w kulturze pracy silnika. Wibracje niewielkie w okolicy 2k obrotów. Konia z rzędem temu kto rozróżni silnik z walkami od tego bez. Może tylko po tym ze żwawiej się zbiera silnik bez walków. Jeździsz takim autem(2.0 tdi bez wałków) czy tylko wywalasz i kasujesz ok 2 tyś zł ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tak, przerabiałem i jeździłem(BPW). O co chodzi z tymi 2k zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgajder Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Prosze moda o usuniecie posta. Edytowane 19 Października 2014 przez mgajder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Nawet kolega który zasiadł za "sterami" audi po wywaleniu wałków stwierdził że pracuje inaczej - jego stwierdzenie jak commonrail. To że parametry silnika bez wałków są lepsze - no cóż odchodzi silnikowi zbędna masa wirująca. Tu ok - motor jest żwawszy. To że pojawiają się wibracje wprawdzie niewielkie - tak ma być - do tego służyły właśnie te wałki. griga-st: Ktoś kto jeździł swoim samochodem np. 1 rok i wywalił wałki od razu wyczuje (jak kumaty) że auto, silnik inaczej się zachowuje. Jak postawisz dwie takie same audice obok siebie jedna z wałkami a druga bez to na 70% jesteś w stanie rozpoznać w której są wałki a w której nie. Wiem że to kiepski wynik tak samo porównywalny do znalezienia dwóch 2.0 TDI np. 170km BRD tak samo przyśpieszających, brzmiących itd. Tylko klient zauważy różnicę po wywaleniu wałków. I każdy mi mówi to samo. Silnik super teraz działa ale może kultura pracy ok. 2kobr jest gorsza ale ma pewność że pompa będzie mu działała. Teraz trzeba wyrównoważyć Albo pewność i swap na 1.9 - ale drgania ok. 2 kobr ale lepsze wejście na obroty albo pewność i regeneracja wałków na większy imbus = spokój do końca "motorówki" i brak drgań To już pozostawiam właścicielom 2.0 TDI - audi, vw, skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Pawel, ja slyszalem ze skody nie maja walkow Edytowane 16 Października 2014 przez niestandardowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melisario Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007 Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Panowie powiedzcie w końcu jak jest w silnikami BRD, produkcja 2007 Nie mam żadnych objawów że coś jest nie tam jak narazie jak nie ma objawów to jeździć a jak masz za duzo kasy miska w dół i kontrola stanu zabieraka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lachim20 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Witam , Mam pytanie odnośnie tematu: Zakupić nową oryginalna pompę oleju od 1.9 do swapa czy używana oryginalną???? Jak uważacie?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam , Mam pytanie odnośnie tematu: Zakupić nową oryginalna pompę oleju od 1.9 do swapa czy używana oryginalną???? Jak uważacie?? Pozdrawiam Nie no, jasne ze oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam3009 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Szukaj całego zestawu,na alle.. ja kupiłem z ori pompą ol. od tiguana,wsio na łańcuch po swapie 20,000 i dalej jadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lachim20 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dzięki! Zakupiłem komplet z all... z nową oryginalną pompą. Moze znacie zakład w krakowie który to robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dzięki! Zakupiłem komplet z all... z nową oryginalną pompą. Moze znacie zakład w krakowie który to robi? pisz PW http://a4-klub.pl/index.php?/user/73180-pawelkiwi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 lachim20: Robimy takie swapy - no problem. Gwarancja pisemna 12 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalewa83 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Panowie mam A4 b7 2TDI i oryginalne 270tyś km i nigdy nic nie było robione przy pompie mam pytanie czy są jakieś objawy czy miskę w dół i do kontroli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się