GreGoriO Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Poziomuje po każdym odpaleniu silnika Żeby zobaczyć ten efekt, trzeba odpalić na włączonych światłach lub od razu po odpaleniu je załączyć Bo moduł poziomuje również wtedy, gdy światła są zgaszone. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Listopada 2016 przez GreGoriO
rrrudy25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) A no właśnie zaraz po odpaleniu !!! Tu zrobiłem błąd,włanczałem św po ok5 s ,sprawdze za godzinke jak skoncze prace. Dzięki za wyjaśnienie [emoji106] No ku....a działa[emoji39] Edytowane 23 Listopada 2016 przez rrrudy25
johnnythebest Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 roba4b6 a palniki zostały z soczewek B6?
roba4b6 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Palniki są stare. Zmieniałem tylko soczewki. Różnica w świeceniu duża pomimo, że moje stare odbłyśniki z 2012r były w bardzo dobrym stanie.
turzol Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Panowie czy zakładająć oryginalny bixenon z wersji USA będę miał samopoziom?
GreGoriO Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Od tego są czujniki na wahaczach. Lampy nic nie mają do tego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Muskel1 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Panowie czy zakładająć oryginalny bixenon z wersji USA będę miał samopoziom? Zależy co masz teraz zamontowane, jeżeli masz zwykłe halogeny to musisz wszystko dokładać, przerabiać instalacje/wiązki /wtyczki, dokładać czujniki na wahacze i sterownik samopoziomowania. Lampy są tylko elementem wykonawczym, którymi sterują w/w elementy. Nie ma tu różnicy czy EU czy USA. Jedynie angielskie sa inne bo oświetlają inny pas ruchu. Edytowane 26 Listopada 2016 przez Muskel1
turzol Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Mam ori bixy ale spotkałem się z opiniami ze lampy USA bix nie maja silniczków do samopoziomu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
HiRide Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Samopoziom bedzie ale sprawdź sobie jaka masz soczewkę tzn duża jak w Eu czy mala jak w zwykłym ksenonie
Bknz Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Czy dobrze interpretuję moje lampy? soczewka duza bi xenon czarne wnetrze lampy - problem z przekładką na b8 nie będzie, tylko soczewki i adapter? https://postimg.org/image/7ux11c1ub/4c7975e5/ widzę że niektóre lampy mają pozycję pod żarówką H7 a moja ma zboku - co to za różnica, ma to jakiś wpływ? Gniazdo chyba jest H6W czy się mylę - to gniazdo to trochę starego typu Pozdr M Edytowane 28 Listopada 2016 przez Bknz
Lukasz_N Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Masz bixa. Przesiadka na B8 bez rzeźby (adaptery+Bosch AL).
rrrudy25 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Racja ,bez rzeźby ,ale podciac obudowę trzeba bo soczewka nie wejdzie
Bknz Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Bosch AL Dzięki za odp. Co masz na myśli pisząc bosch AL? jeżeli mam bi-xenon to żarnik jest D1s D2s - pytam bo nie wiem, raczkuję w temacie
Fido Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 jeżeli mam bi-xenon to żarnik jest D1s D2s - pytam bo nie wiem, Wystarczy zajrzeć do lampy, 10 sekund roboty.
Lukasz_N Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Co masz na myśli pisząc bosch AL? Bosch AL to projektor z B8 jeżeli mam bi-xenon to żarnik jest D1s D2s - pytam bo nie wiem, raczkuję w temacie Jeśli nic nie było rzeźbione to siedzi D1S
wojtek_lbn Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Posiada ktoś schematy elektryki do xenonów b6 '01? Padł jeden, winny nie jest żarnik- jak bym wiedział które przewody za co odpowiadają, to bym sobie po kolei wyeliminował poszczególne elementy... Na tą chwilę wiem, że przełącznik działa, podejrzewam przetwornicę.
Fido Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zamień przetwornice miejscami i sprawa się wyjaśni.
GreGoriO Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Są tylko dwa elementy palnik i przetwornica. Zamień miejscami albo paliniki albo przetwornice. To najszybszy i najpewniejszy sposób. Instalacja raczej tu nic nie ma do tego. Chyba że po otwarciu lampy, widzisz popalone kable. Ale to już inna sprawa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wojtek_lbn Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Są tylko dwa elementy palnik i przetwornica. I parę metrów przewodów pomiędzy bezpiecznikiem, a reflektorem. Żarnik już wyeliminowałem więc zostaje tylko wiązka i przetwornica- sprawdzić wiązkę jest łatwiej, więc po co będę wyciągał 2 reflektory, rozkręcał i kombinował, skoro mogę zrobić tą samą robotę odpinając wtyczkę z reflektora i sprawdzając wiązkę? Szukanie usterek elektryki metodą podmiany elementów nie jest najlepszym pomysłem, mimo naszej polskiej tradycji w używaniu tej metody Edytowane 20 Grudnia 2016 przez wojtek_lbn
GreGoriO Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Usterka instalacji elektrycznej, jeśli nic nie było dotykane jest mało prawdopodobna. Dlatego najmniej inwazyjna jest podmiana/ zamiana dwóch urządzeń. I to nie jest Polska tradycja tylko normalny proces eliminacji usterek. Ale jeżeli chcesz sobie dodać roboty. To proszę bardzo, przedzwaniaj przewody. Na przyszłość powiem tylko tyle. Należy zacząć od oczywistych i najczęściej występujących przyczyn. Inaczej będziesz jak w tym programie USTERKA. Czy nie daj Boże BĘDZIESZ PAN ZADOWOLONY. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się