decks88 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 5,5/100km trasa na zbiorniku 1300km No ładny wynik, sam miałem wielokrotnie taki, ale liczysz średnią a nawet nie wiesz ile Ci litrów wchodzi ? Prosta matematyka B7 mają bodajże 70L zbiornik. B6 mają 65L więc zasięg jest mniejszy ale spalanie podobne u mnie na trasie. Zawsze staram sie lać do pełna, wtedy spalanie łatwiej obliczyć. widzę że wiesz jak jeździć ekonomicznie no wlasnie chodzi o to ze nigdy nie schodze praktycznie do zera ostatnio weszlo ok 65l ale w zbiorniku jeszcze cos bylo a co do jazdy ekonomicznej to majac ograniczone srodki inaczej jezdzic nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 No niby w Wiki tak jest że 70 L Ale coś nie moge uwierzyć w te 70 L, choć całkiem możliwe... ciężko powiedzieć. Ja zawsze tankuje do pełna, a przynajmniej sie staram i najwiecej wlałem 65L, fis pokazywał zero zasięgu i wskazówka już groźnie leżała na zero. Ja nie byłem samobójca ale kolega mówi że jak pokazuje zero to można zrobić góra 30km bo przetestował Z tym laniem z dystrybutora to też nie byłbym taki pewny, kiedyś miałem Audi A3 bez FISu, zawsze na jednej stacji, liczyłem sobie średnią spalania wg ich liczników z dystrybutora i moich Km z licznika. Później zamkneli tą stację za kręcenie liczydła i tyle było z mojego liczenia :gwizdanie: Jedynie pocieszenie że średnią spalania miałbym niższą, bo w rzeczywistości kupowałem mniej paliwa niż pokazywało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (...) Później zamkneli tą stację za kręcenie liczydła i tyle było z mojego liczenia :gwizdanie: Jedynie pocieszenie że średnią spalania miałbym niższą, bo w rzeczywistości kupowałem mniej paliwa niż pokazywało. hashahah dobre :polew: no faktycznie Julo dobrze piszesz moze to fis sie nie myli tylko dystrybutor hehe kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Wiekszosc dystrybutorw ma uchybienia to normalne. Stacje zamkneli bo pokazywala ze leje 20 l a wlewala np 18.5 . Jaki z tego wniosek ... jakbys liczyl wg tego dystrybutora to spalanie bys mial jeszcze mniejsze (niz wyliczone z dystrybutora) de facto, wiec nie wiem wczym problem . Watpie zeby duzo dystrybutorow oszukiwalo w druga strone (napewno +-50ml jest w granicach normy, nawet nie wiem czy nie wiecej ) . Dla mnie tylko dystrybutor mowi prawde. Lejemy pod korek wyjezdzamy paliwo , zajezdzamy i lejemy na tym samym dystrybutorze jeszcze raz. Nawet jesli nalewa mniej niz na wskazaniach to i tak mozna to przyjac za gorna granice spalonego paliwa. No chyba ze wlasciciel stacji robi promocje i dolewa ludzia do baku za friko Zalane ostatnio 62l , przejechane 910 km , 6.8L/100km . 30-35% miasto , 65-70% trasa (160-170max predkosc na krotkim odcinku, calosc raczej w granicach 60 - 90 -110) . Paliwo Shell diesel . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Kurfa, im dluzej jezdze tym autem, tym wiecej pali Ostatnio wlalem testowo 20l, zrobilem 85km po miescie... i zapalila sie rezerwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Kurfa, im dluzej jezdze tym autem, tym wiecej pali Ostatnio wlalem testowo 20l, zrobilem 85km po miescie... i zapalila sie rezerwa Fly jak zrobisz chipsa bedzie oszczedniejszy :polew: [mod]OT w temacie, nastepne skończy się kropkiem w nagrode!!![/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Ostatnio wlalem testowo 20l, zrobilem 85km po miescie... i zapalila sie rezerwa no troche lyka ,ja bym przy moich przebiegach teraz na wahe chyba nie wyrobil przy takim spalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Kurfa, im dluzej jezdze tym autem, tym wiecej pali Ostatnio wlalem testowo 20l, zrobilem 85km po miescie... i zapalila sie rezerwa Magnetyzer trzeba założyć a najlepiej 2 [mod]OT w temacie, kolejne i skończy sie kropkiem w nagrode!!![/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Wiekszosc dystrybutorw ma uchybienia to normalne. Stacje zamkneli bo pokazywala ze leje 20 l a wlewala np 18.5 . Jaki z tego wniosek ... jakbys liczyl wg tego dystrybutora to spalanie bys mial jeszcze mniejsze (niz wyliczone z dystrybutora) de facto, wiec nie wiem wczym problem . Watpie zeby duzo dystrybutorow oszukiwalo w druga strone (napewno +-50ml jest w granicach normy, nawet nie wiem czy nie wiecej ) . Dla mnie tylko dystrybutor mowi prawde. Lejemy pod korek wyjezdzamy paliwo , zajezdzamy i lejemy na tym samym dystrybutorze jeszcze raz. Nawet jesli nalewa mniej niz na wskazaniach to i tak mozna to przyjac za gorna granice spalonego paliwa. No chyba ze wlasciciel stacji robi promocje i dolewa ludzia do baku za friko Zalane ostatnio 62l , przejechane 910 km , 6.8L/100km . 30-35% miasto , 65-70% trasa (160-170max predkosc na krotkim odcinku, calosc raczej w granicach 60 - 90 -110) . Paliwo Shell diesel . Zalałem wg dystrybutora 65L a w rzeczywistości tak naprawde ok 60L. Przejachałem 1000km Dziele 65:10 = 6,5L a w rzeczywistości jest 60:10= 6.0L Więc nie rozumiem jak bym miał mniejsze jak bym liczył wg dystrybutora ? Poza tym FIS wg mnie nie kłamie, za każdym razem licze i wychodzi mi tak samo, tylko trzeba lać do pełna tak jak mówisz za każdym razem żeby policzyć dokładnie, wtedy przekłamanie jest bardzo małe. Dobrze ze zamkneli tą stacje, a ja głupi cieszyłem sie że wlałem tyle litrów i udało mi sie je ładnie upchnąć pod korek, odpowietrzając pistoletem i czekając aż piana z ropy troche opadnie i dolewałem ponownie takimi małymi siurami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dziele 65:10 = 6,5L a w rzeczywistości jest 60:10= 6.0L to spalanie bys mial jeszcze mniejsze (niz wyliczone z dystrybutora) de facto przeczytaj jeszcze raz co napisalem . Wyliczyles z dystrybutora 6.5l a de facto bylo 6.0l wiec spalanie w rzeczywistosci masz mniejsze niz obliczone . tak mozna to przyjac za gorna granice spalonego paliwa p.s.Mi FIS non stop zawyza od 0.5-0.8l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 4 trasy, lacznie 300km od wczoraj, spalanie 13,3l / 100km. Generalnie pelen but caly czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 4 trasy, lacznie 300km od wczoraj, spalanie 13,3l / 100km. Generalnie pelen but caly czas. Coś nieduże te spalanko jak na pełen but. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 4 trasy, lacznie 300km od wczoraj, spalanie 13,3l / 100km. Generalnie pelen but caly czas. hehe no to pieknie Fly :good: no bo moja przy bucie (ale jazda hamulec gaz) to pod 15 wezmie a przyspieszenie na pewno mam nie takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 4 trasy, lacznie 300km od wczoraj, spalanie 13,3l / 100km. Generalnie pelen but caly czas. Coś nieduże te spalanko jak na pełen but. Trasa 1 pas i 2 pasy po 50% dystansu. Predkosc przelotowa 140-160 na 1 pasmowce, 180-190 na 2 pasmowce, kazde wyprzedzanie z pedalem w podlodze, pare razy stuknelo 240. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 pare razy stuknelo 240. ale chyba na sekunde a jak dluzej to gratuluje rozumu... . 240 na Naszych drogach to jest gruba przesada. Na autobanie dowoli ale u Nas :wallbash: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 4 trasy, lacznie 300km od wczoraj, spalanie 13,3l / 100km. Generalnie pelen but caly czas. hehe no to pieknie Fly :good: no bo moja przy bucie (ale jazda hamulec gaz) to pod 15 wezmie a przyspieszenie na pewno mam nie takie no u mnie podobnie gaz i ogien to 15 łyknie btw Fly jakie miałes spalanie przy tych 240 ??? :naughty: przyznaj sie bez bicia :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 ale chyba na sekunde a jak dluzej to gratuluje rozumu... Spokojnie, na 2 pasmowce bezkolizyjnej - i oczywiscie nie za dlugo :gwizdanie: Spalania przy 240 nie sprawdzalem... ma to jakis sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Kurfa, im dluzej jezdze tym autem, tym wiecej pali Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Ja ostatnio też nie mogę zejść poniżej 14 w mieście. Ale co tam, tankuję pod korek za €60 i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Kolejny bak, jakieś 70% miasto 30% trasa, średnie na baku 6.6/100. Jedna trasa bardzo spokojna - w granicach 90-120, druga trasa niespokojna, w granicach 160-180, miasto normalne pociskanie, bez oszczędzania . Więc jak widać spalanie w mieście wychodzi od 6.4 latem (najniższe uzyskane), do nawet 9 zimą (najwyższe uzyskane), średnio miasto 7-7,5 latem, 8,5 zimą. Trasa w granicach od 5 latem do 6,5 zimą, więcej nigdy nie zjarał. Średnie spalanie na przestrzeni roku szacuję na poziomie 6,5-7 litrów. Dla mnie to jest normalne spalanie jak na normalnie użytkowanego tdi, i uważam że spalanie na poziomie 5,5 w mieście to można między bajki włożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerjot Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku ze ja spalam za dwa samochody ... kolejny bak od zakupu (niestety sporo się poruszam, wiec średnio 3 baki tygodniowo) i full bak pod korek (54l) 260km trasa 120-130 (jak wyprzedzam to z dużym zapasem, bez ognia), spokojnie miasto 180km i ... pokazuje mi 40km do przejechania czyli ... wychodzi mi 12,2/100 a ja tu czytam ze ten sam silnik na trasie sie 7litrami niektórym zadowala ... jadąc po "emerycku" na full baku na trasie mi pokazuje dystans do przejechania max 660km co w przeliczniku wychodzi mi 8,3 (90-100km/h) (wiec albo spalam 16 w miescie jadąc nawet za spokojnie albo cosik źle sie dzieje) jakoś nie przeraża mnie to spalanie bo przesiadłem się z Patrola który spalał od 16/100 w mieście ale zaczynam sie zastanawiać czy może jest z nim coś nie tak ze tyle toto żre ... PS. oczywiście pełna diagnostyka przy zakupie (3 tygodnie temu) wiec wsio olki, oleje, filtry zrobione .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się