wyzyk83 34 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 wytrze mu się wałek rozrządu to się przekona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 nie ma co się kopać z koniem panowie wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 wytrze mu się wałek rozrządu to się przekona Już dawno ma wytarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 na półsyntetyku pewnie nie słyszy że mu klepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barti_123 0 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Hej Jaki olej polecacie do B8 3.0 TDI 245km?. Z góry dzięki za info. Edytowane 19 Lipca 2016 przez barti_123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 z dpfem czy bez? wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Ej co wy to wkoncu szkoda walka czy pompek bo sie zamotalem,czyli w kazdym aucie na pol syntetyku wyciera sie walek? Moj jest w idealnym stanie ma nawet fazki,kilka dni temu patrzylem bo zapobiegawczo wyjmowalem ddzwigienki pompek do zaspawania otworow z brokami wlasnie w celu ochrony walka przed wytarciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Gdybyś zmienił olej nie musiałbyś tego robić Edytowane 20 Lipca 2016 przez johnnythebest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Co ty mowisz kolego jak brok z dzwigienki wypadnie lub sie lekko na bok przekreci to walek sie wytrze i na oleju za tysiac zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barti_123 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 z dpfem czy bez? wysłane z prodiża Tak jest DPF. Wszystko seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 5w30 motul specific wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barti_123 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszq 1 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Może głupie pytanie i już było ale proszę po prostu o odpowiedz. Czy olej: OLEJ SILNIKOWY SYNTETYCZNY MOTUL 8100 X-CLEAN FE 5W30 5 L typ oleju: syntetyczny zastosowanie: silniki benzynowe, wysokoprężne lepkość: 5W30 specyfikacja jakościowa: ACEA C2/C3, API SERVICES SN/CF dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290 Podejdzie do Audi A4 TDi 1.9 TDI 130KM, przy czym wcześniej lany był ten Motul ale 5w40 :/ Proszę nie polemizujcie która marka lepsza, tylko o odpowiedz czy ten będzie dobrym wyborem jeśli chodzi o aprobaty techniczne, silnik na pompowtryskach i ponad 300 tysiecy przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 normę do PD ma? ma. wiec bedzie ok. choc nie jest to najlepszy wybor. wystarczy 5w40 specific. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Orientujecie się jaka jest średnica podkładki miedzianej w korku spustowym w misce olejowej w 1.9 AVF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekmuzyk 0 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Witam Poprzedni właściciel od którego kupiłem swoje A4 B7 1.9 BRB lał AMSOil 5W/30 European Car Formula taki jak na zdjęciu. Co to za olej, ktoś wie coś o tym więcej ?? Co prawda olej był wymieniany niecałe 5 tyś temu i na prawie 10 tyś powinno wystarczyć ale wole to zrobić samemu - czy można ew. zalać teraz auto Motulem albo innym dobrym olejem z 0507 ?? Dlaczego się pytam ?? Bo w moim ulubionym motoryzacyjnym nie mają tego oleju dostępnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 niezle oleje z usa. mozesz spokojnie dojezdzic do wymiany. potem wg uznania zalej. wysłane z prodiża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Amsoil to dobry olej jesli chodzi o jakość Możesz go bez strachu zostawić na te 10 tys. tym bardziej, że to jest zamiennik Longlife i spełnia normę dla DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Może głupie pytanie i już było ale proszę po prostu o odpowiedz. Czy olej: OLEJ SILNIKOWY SYNTETYCZNY MOTUL 8100 X-CLEAN FE 5W30 5 L typ oleju: syntetyczny zastosowanie: silniki benzynowe, wysokoprężne lepkość: 5W30 specyfikacja jakościowa: ACEA C2/C3, API SERVICES SN/CF dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290 Podejdzie do Audi A4 TDi 1.9 TDI 130KM, przy czym wcześniej lany był ten Motul ale 5w40 :/ Proszę nie polemizujcie która marka lepsza, tylko o odpowiedz czy ten będzie dobrym wyborem jeśli chodzi o aprobaty techniczne, silnik na pompowtryskach i ponad 300 tysiecy przebiegu? https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/specific-505-01-502-00-5w40?f%5Brange%5D=25&f%5Bviscosity%5D=34 https://www.motul.com/pl/pl/products/oils-lubricants/8100-x-clean-5w40?f%5Brange%5D=25&f%5Bviscosity%5D=34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojwal 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 (edytowane) Witam, Mialem do tej pory w Audi A4 b8 - silnik CAHA zalany olej Shell Helix Ultra ECT 5W-30 - bylo zalane w ASO jako Long-Life... Chcialem tem sam olej - mechanik mi teraz zalal Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30 - i dopiero pozniej zauwazylem, ze nie ma na nim oznaczenia normy VW 507.00. Na stronie polskiej Shella nie ma w ogole tego "... ECT C3 5W-30": http://www.shell.pl/products-services/on-the-road/consumer-lubricants-tpkg/cars/shell-helix-range/shell-helix-ect-range.html- a strony sklepow internetowych czasem podaja ze norme spelnia a czasem, ze nie, czasem zdjecie pudelka z napisem "C3" - a czasem bez... W koncu udalo mi sie znalezc: http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-5w-30.html http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html No i faktycznie ten z "C3" nie ma normy VW. Czy ktos obeznany w temacie moglby mi powiedziec, czy moge tak jezdzic? To faktycznie moze byc taka duza roznica? Czy zlewac swiezy olej - albo olac temat i jezdzic? Pozdrawiam Edytowane 28 Lipca 2016 przez wojwal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się