bartek789456 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 napisane moze byc ale nie koniecznie prawdą ehh. Olej już zalany i mam nadzieje, ze nic sie nie zj**ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 u mnie jutro wymiana z pół syntetyka mobila 10w40 na jakiś 5w40 przy okazji wymiany uszczelki przy misce olejowej bo się pociła aż kostka w miejscu gdzie codziennie stało auto ale oleju prawie nic nie ruszało , jak wleje coś z norma 505 01 lub 506 01 nie koniecznie 505 00 lub 506 00 to może się zacząć coś dziać nie koniecznie dobrego ?? przymierzam się do virusa w mr motors więc chciał bym żeby było wszystko git mimo sporego przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek789456 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 napisane moze byc ale nie koniecznie prawdą ehh. Olej już zalany i mam nadzieje, ze nic sie nie zj**ie To podpowie ktoś czy nic nie bedzie moim pompowtryskom po zalaniu tego mobila 1 esp formuła z normą 507. Bo gdzies wyczytałem, ze producent zaleca "Wszystkie silniki VW z wyjątkiem silników z układem wtryskowym Unit-Injector / pompowtryskiwaczem TDI bez Longlife Service i bez DPF z lat 1999-2003 oraz R5/V10-TDi wcześniejsze niż modele roku 2006. Nic sie nie stanie bo mam taki zalany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 napisane moze byc ale nie koniecznie prawdą ehh. Olej już zalany i mam nadzieje, ze nic sie nie zj**ie To podpowie ktoś czy nic nie bedzie moim pompowtryskom po zalaniu tego mobila 1 esp formuła z normą 507. Bo gdzies wyczytałem, ze producent zaleca "Wszystkie silniki VW z wyjątkiem silników z układem wtryskowym Unit-Injector / pompowtryskiwaczem TDI bez Longlife Service i bez DPF z lat 1999-2003 oraz R5/V10-TDi wcześniejsze niż modele roku 2006. Nic sie nie stanie bo mam taki zalany? norma 507.00 spelnia rowniez normę 505.01 - takze jest to dobry olej do twojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek789456 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 To mogę spac spokojnie bo ja przewrazliwiony jestem. Czeka mnie dluga trasa i chyba przez too. Dzieki za podpowiedz. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 ja miałem lany olej castrol 10w 40 a teraz zalałem Motula 5w40 (będzie dobrze) :mysli: jak myślicie z waszym doświadczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 bardzo dobrze zrobiłes 10W40 nadaje sie, ale to smarowania zawiasów w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Ja sie przekonuje że lepiej mi ten silnik pracuje na tym Motulu 5W40 niż na Castrolu Magnatec 10W40 :> póki co (odpukać :>) nic sie nie leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 mi dzisiaj wymienili z mobila 10w40 na castrol 5w40 miała być uszczelka przy misce olejowej a okazała się podstawa tzn to w co wkręca się filtr oleju pojeżdżę i mam nadzieje że nic się nie będzie działo po przejściu z pół na syntetyk :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olejowiec Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Jeśli wlałeś Castrola to różnie może być zależy czy pochodzi z Niemiec, Litwy, Bułgarii, Czech, Polski czy Rumunii, bo pewnie na butelce masz made in EU Mam nadzieję, że jest napisane na niej chociaż Full Synthetic, a nie samo "Synthetic" lub Syntehtic Technology, bo wtedy może się okazać, że Mobil którego miałeś wcześniej (jeśli to wersja Super 2000 to pochodzi z Gdańska) miał więcej bazy syntetycznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przespol Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 witam wszystkich serdecznie. czy norma oleju 505.00 dotyczy tylko silników diesla czy dla benzyny tez taką normę zrobili tylko olej posiada inne właściwości. pytam sie dla tego ,że dzisiaj zakupiłem olej do mojego tdi i na opakowaniu jest nadruk z ta normą, ale gdy wszedłem na strone producenta to na przedniej etykiecie jest jeszcze napisane dodatkowo diesel, a na mojej bańce jest tylko 10w40. :mysli:pozrdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Jeśli się nie mylę to wszystkie diesle z pompą rozdzielaczową mają normę 505.00 chyba inna norma jest już przy pompo wtryskach[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2011, 17:28_________________________________________________jeśli masz w książce serwisowej norme 505.00 dla Twojego silnika i na oleju też taka norma jest to ja bym się nie obawiał. Ja przeszedłem z pół syntetyka na pełny syntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przespol Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 dzieki serdecznie za odpowiedź i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin248 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Jeśli wlałeś Castrola to różnie może być zależy czy pochodzi z Niemiec, Litwy, Bułgarii, Czech, Polski czy Rumunii, bo pewnie na butelce masz made in EU Mam nadzieję, że jest napisane na niej chociaż Full Synthetic, a nie samo "Synthetic" lub Syntehtic Technology, bo wtedy może się okazać, że Mobil którego miałeś wcześniej (jeśli to wersja Super 2000 to pochodzi z Gdańska) miał więcej bazy syntetycznej a no castrola mi wlali bo miała byc wymiana uszczelki nad miską olejową , wymienili jednak podstawe pod filtr oleju a okazało się że przez cały ten czas zapier.....o z wyjścia od odmy z bloku tylko dopiero po wymianie zaczęło zapierda... dopiro teraz , werdykt króciec połamany ledwo się trzymał wczesniej trochę sadziło ale bez przesady a teraz kapało jak z kranu , dostałem u niedziałka zaniennik tzn od bloku do na górze plastikowy kawałek rurki ory jest taka mała kroplówka , czy jest sens jej pobytu że zamontowac bez niej ale wtedy jaki sens ma odma skoro i tak z niej wali olejem w drodze do intercoolera , jeśli puszczę do atmosfery to będzie mi umywało oleju , chyba że tylko z maxa sschodzi ,chyba że to skutki wymiany z pół na pełny syntetyk (lali z beczki 5w40 magnatec) 4,5 l troche przelali cwaniaki bo podobno wchodzi 4.8 do afn-a a nie wiem co było napisane dla wnikliwych Lublin ul Nadłączna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 wg mnie olej to tdi na pompie 10w40 Motul jeśli idealny stan to i można zapodac 5w40 pompowtrysk to już tylko z odpowiednia normą 5w40 5w30 również polecam motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A wiec tak mam 96 rok sedanka przebieg 268 tys lany byl 15w40 (nie wiem czemu) i jaki teraz lac ? ;] Motula 5w40 ? nie rozszczelni mi sie ? TAK WIEM BYLO W 1 poscie ale wole sie upewnic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 wg mnie olej to tdi na pompie 10w40 Motul jeśli idealny stan to i można zapodac 5w40 pompowtrysk to już tylko z odpowiednia normą 5w40 5w30 również polecam motul Może jak ktoś jeździ samochodem do kościoła to się nada, ale jak jeździ bardzo dużo to wierz mi jest różnica w samej pracy silnika po temperaturę oleju przy ostrzejszej jeździe. Z drugiej strony różnica między 10W40 a 5W40 motula w cale nie jest duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja sprowadziłem autko i teraz zmieniali mi olej. Nie wiadomo co wcześniej było lane (może syntetyk bo widzę lekkie wycieki), ale zalali mi Castrola 10W40. Zastanawiam się czy przy kolejnej wymianie nie zmienić oleju na Shell 5W40 co o tym oleju myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja sprowadziłem autko i teraz zmieniali mi olej. Nie wiadomo co wcześniej było lane (może syntetyk bo widzę lekkie wycieki), ale zalali mi Castrola 10W40. Zastanawiam się czy przy kolejnej wymianie nie zmienić oleju na Shell 5W40 co o tym oleju myślicie ? Wycieki raczej nie spowodował syntetyk. Olej zalej taki jaki w pierwszym poście u góry i będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja do swojego mogę zalać ten MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się