GRazny Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 wszystko zależy od źródła... bo może się zdarzyć że z tego Castrola wlejesz lotosa 15w40... ja używam MOTULa i jak wszyscy sobie chwalę...
darek.tylkowski Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam Mam pytanie do znawców tematu. Czy w Audi 1.9 TDI z 2005 roku i oznaczeniu silnika BKE jest filtr DPF. Już szukałem chyba wszędzie i nie zanlazłem odpowiedzi. Nie znajduje też żadnej informacji w trzyliterowych oznaczeniach jak i w książce serwisowej.
tklimczak Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam Mam pytanie do znawców tematu. Czy w Audi 1.9 TDI z 2005 roku i oznaczeniu silnika BKE jest filtr DPF. Już szukałem chyba wszędzie i nie zanlazłem odpowiedzi. Nie znajduje też żadnej informacji w trzyliterowych oznaczeniach jak i w książce serwisowej. spójrz w kodach wyposażenia, przypuszczam jednak, że nie masz DPF
GRazny Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 możesz mieć lub nie... 1.9 w B7 miały DPF ale część też wychodziła bez jak w kodach nie ma to nie występuje... Twoje szczęście :>
darek.tylkowski Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 No właśnie w kodach nic takiego nie znajduje, z tego co czytałem to powinno być oznaczenie 7GG lub podobne
Madas Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 możesz mieć lub nie... 1.9 w B7 miały DPF ale część też wychodziła bez jak w kodach nie ma to nie występuje... Twoje szczęście :> w większej części nie wychodziły z tym silnikiem ....w BLB nie wychodziły w BRE częściowo ....więc nie wiem jak jest w BKE tyko kody wyposażenia
darek.tylkowski Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Dzięki za odpowiedź, pytanie wiązało sie oczywiście z wymianą oleju. Dla pewnści wleję olej ze specyfikacją VW 507.00
tklimczak Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 może masz 7GN? wtedy przystosowany do DPF-a
darek.tylkowski Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 W tym ciągu trzech literowych oznaczeń nie ma takiej informacji-sprawdzałem. Są jeszcze takie oznaczenie pisane dużymi literami BKE - GYA LY7G/LY7G N2M/NK [br]Dopisany: 28 Luty 2009, 20:52_________________________________________________Mam coś takiego w kodzie czy to chodzi o filt DPF i czy dobrze przetłumaczone 0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4
Musashi Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam, Czy ktos moze mi doradzic jaki olej mam wlac do A4 1.9tdi 131hp,typ:AVF,model 2004 ,przebieg 137 tys mil (to jakies ok 220 tys.km).Do tej pory byl lany prawdopodobnie full syntetyk,bo jedyne co mam w ksiazce serwisowej to "longlife oil" i rozgrzany na bagnecie jest rzadki.pytalem dwoch mechanikow i doradzili mi,ze przy takim przebiegu nalezaloby wlac polsyntetyk 10w40 np.castrola,bo niby gestszy a przy takim przebiegu jak oni to nazwali bedzie lepszy dla zmeczonego matarialu(chodzilo im o wewnetrzne czesci silnika)-niestety czytajc posty nie jestem pewien,czy mam lac suntetyk czy wlac ten z porady polsyntetyk?dzieki z gory za info. co za debile witam, dzieki bardzo za porade.i czy moge spytac ktory z nast.bylby najlepszy: Castrol edge 5w30 czy 5w40 czy moze Motul x-cess 5w40?dziekuje i pozdrawiam ile razy mowiono tutaj ze castrol jest na potege podrabiany motul x-cess nie spelnia norm do PD
mucha187 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 dzieki bardzo.skorzystam z przykladowych,godnych polecenia,podanych w watku glownym (motul specific).pozdrawiam
Madas Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 dzieki bardzo.skorzystam z przykladowych,godnych polecenia,podanych w watku glownym (motul specific).pozdrawiam dokładnie tak i to jest dobry wybór .... specyfic 505.01 i
kukui Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Tak własnie przesledziłem wątek i troche juz wiem ale chce sie upewnic CZyli najlepiej kupis motula spełniajacego normy specyfic 505.01 auto jest z niemiec jezdziło chyba na longlife castrol czy musze cos zrobic przed zmiana firmy wiadomo wymiana co 15 tys a co do wymiany w aso to ja jade ze swoim olejemi filtrami i płace za usługe i podobno musza i tak mi wbic w ksiazke serwisoaw i w system poprawcie mnie jescli sie myle
GRazny Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Tak własnie przesledziłem wątek i troche juz wiem ale chce sie upewnic CZyli najlepiej kupis motula spełniajacego normy specyfic 505.01 auto jest z niemiec jezdziło chyba na longlife castrol czy musze cos zrobic przed zmiana firmy wiadomo wymiana co 15 tys a co do wymiany w aso to ja jade ze swoim olejemi filtrami i płace za usługe i podobno musza i tak mi wbic w ksiazke serwisoaw i w system poprawcie mnie jescli sie myle wszystko się zgadza kolego... też miałem LL i też wlałem Motula... i teraz wymiana co 13-15tyś km jeśli chodzi o serwis to tak jak koledzy informowali dostajesz wpis że olej klienta i wpisane dane oleju...
GRazny Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 i tu zaraz znowu będzie krzyk... mi zawsze wchodzi 3,8 litra bo ja tylko zlewam i papierkiem wyciągam naokoło filtra oleju jakieś 200ml no ale ten co odsysa z chłodnicy oleju powie że wchodzi 4,3 - 4,4 litra...
oskar Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Moje Audi (95r. 90PS) jest u mnie pół roku . Auto ma przejechane 196tyś - w tym moje 27 tyś. Na 100% był kręcony licznik!!! Przebieg oceniam na 400 tyś Ale do rzeczy. Olej wymieniałem już dwa razy. Zbliża się trzecia wymiana. Mój mechanik zalewał mi zawsze Mobil 15W40. Z tego co czytam to skandal i katorga dla mojego silnika!!! W powyższej specyfikacji wynika, że powinienem mieć syntetyka. Czy mogę teraz, przy moim przebiegu, przejść z mineralnego od razu na syntetyczny!!! Wiem, że wątki przewijały się już wcześniej ale nie wyłapałem tam konkretów co do takiej zmiany. Za 2 tyś km zbliża się wymiana!!!
Waldek1 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 może zalej olejem 10W40 bedzie bardziej bezpiecznie
tomasz-gorz Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 zalej 10w40 najlepiej Motula 6100, Shella nie polecam silnik głosniej pracuje
GRazny Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 przejść z mineralnego od razu na syntetyczny no tak od razu się nie da...choć rzeczywiście wskazane... musisz wlać półsyntetyk ale przed tym wlałbym środek do czyszczenia (poczytaj wcześniej) i po przejechaniu tego znowu środek i full syntetyk...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się