Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Yhmy to najlepszym sposobem na odpiekanie pierścieni jest płukaneczka :co:

Raczej rozbiórka silnika

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Yhmy to najlepszym sposobem na odpiekanie pierścieni jest płukaneczka :co:

Raczej rozbiórka silnika

odrazu rozbiorka , płukanka tez moze sprawdzic sie

tu macie na przykładzie LM co moze chemia

Chemiczna generalka

Opublikowano

Jutro zrobie to w swoim aucie :facepalm:

Opublikowano

film zawiera lokowanie produktu

Opublikowano

I w 30 minut pozbędziesz sie calego syfu po 400000km przebiegu

Juz to widze. Czasami trzeba tloki moczyc dwa dni

w jakims syfie zeby puscily pierscienie :facepalm:

Opublikowano

"Łykli soli " co za gów,,,, reklama :P Fajna bajeczka na dobranoc.:polew: Zresztą jestem sceptycznie nastawiony do tzw. "płukanek" po kiego ciula robić płukankę, zalewasz dobry olej syntetyczny i on Ci sam zrobi dobrą płukankę. Te płukanki to naciąganie ludzi na zbędne wydatki. Kupujcie dalej i wierzcie, że płukanka jest potrzebna po przejściu z 10W40 na np 5W40, bo za dużo kasy macie w kieszeniach i inwestujecie w stare rupcie.

Opublikowano

Robią płukanki silnika, a dla lepszego efektu przed i po powinni przede wszystkim umyć silnik.

Że też trzeba ludzi marketingu uczyć.

BMW też jakieś takie niewypastowane...

Opublikowano

dzik kiedyś pisał że użył tego cerateka LM i silnik faktycznie chodził ciszej.

Opublikowano
Jutro zrobie to w swoim aucie :facepalm:

koniecznie ,i koniecznie opisz nam na forum:grin::grin:

wiadomo o co w tym chodzi,ale kiedys znajomy specyfikami bawił sie w mitasubiszi eklipse :decayed: i fakt faktem duzo inaczej motorek zaczą pracowac,znaczy na lepsze,

---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ----------

a cerateca mysle ze kiedys sprawdze

Opublikowano

mam pompe oleju do wymiany (lub czyszczenia) i wszystkie uszczelniacze na zaworach bo zre oliwe

ale jak sie wq...wię to rozbiore cały silnik w mak, tylko że mi sie nie chce :facepalm:

przynajmniej bede wiedział co i jak z motorownią w "paskudzie"

Opublikowano

devast ja zmieniałem pompe oleju nie tak dawno bo troche ciśnienie skakało,ale jednak warto było mimo troche przesranej roboty silnik się wyciszył i całkiem inaczej chodzi, teraz zostało wymienić napinacz z łańcuszkiem bo teraz to on znowu dzwoni i właśnie sie zastanawiam nad tym cerateciem.Stosował ktoś jeszcze ten środek?

Opublikowano

wiem, ale jak znam siebie to jak zdejme miske to mnie zaraz pokorci sprawdzic panewki

potem przyjdzie mi na mysl wymiana pierscieni a głowice i tak musze zdejmowac bo uszczelniacze na zaworach zdechły

i tym sposobem skonczy sie na kapitalce :facepalm:

Opublikowano
Ja przykładowo powiem na swoim przykładzie...

Jak kupiłem Audika to nie byłem jeszcze zarejestrowany na forum a4-klub.pl

W temacie oliw byłem praktycznie zielony... w poprzednim aucie Fiat Uno tylko raz wymieniłem olej zaraz po kupnie... później nie było potrzeby wymiany oleju bo silnik miał cały czas świeżą dolewkę mineralnego 15W40.

Na pierwszą wymianę oleju w kraju zakupiłem banieczkę 4L Castrol Diesel Magnatec 5W40 za 120zł w pobliskim sklepie motoryzacyjnym.

Nim się obejrzałem zaraz po 2 tyś km zaczął sukcesywnie spadać poziom oleju.

Dokupiłem 1L Magnateca za prawie 40zł, czyli daje nam to ok. 160zł za 5L Castrola.

Co prawda 5L starczyło mi na zrobienie interwału (15tyś km) ale olej musiałem co jakiś czas dolewać...

Za 135zł + 9zł przesyłki mam Motula 5W40 czy to XCessa czy Specufica z forum :thumbup1:

Poprawiła się kultura praca sinika, lepiej wygłusza, szybciej dociera w zakamarki.

Praktycznie jazda na Motulu wychodzi mnie taniej niż na Castrolu rozlewanym w Gdyni :naughty:

Tommy Gun Wiadomo... może i Liqui Moly jest lepsze ale zaraz i cena idzie.

Za banieczkę LM krzyczą ponad 200zł... I to trzeba patrzeć czy się kupuje olej full-syntetyczny czy tylko technologie syntetyczną :wink:

Uwaga, Motul dłużej zachowuje swoje właściwości.

Na Liqui Moly po 10 tys. km zaczynają metalicznie stukać panewki.

Nie polecam, szkoda kasy a Motul tańszy.

Opublikowano

nie kazdy LM jest taki sam

Opublikowano

Ty słyszysz jak panewki stukaja, no kurde masakra słuch masz...

Na jakiej podstawie twerdzisz że motul dłużej zachowuje swoje właściwośći?

To mnie interesuje.

Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2

Opublikowano

Ja mam doswiadczenia z LM TopTec 4600. Rzeczywiscie do 8tys bylo cicho, silnik bardzo szybko sie nagrzewal. Potem silnik byl zdecydowanie glosniejszy i zaczynal spalac olej. Przy Specyficu nie ma to miejsca. Motor AXR.

Wysłane z prodiża

Opublikowano

Wnioski nasuwaja sie same, 7tkm i wymiana oliwy

Co osobiscie czynie :decayed:

Opublikowano

Ja tam się nie wychylam i zlewam olej po 15kkm,

Tryb Long-Life naturalnie bym skracał.. ale jeżeli chodzi o interwał 15kkm to nie poprawiam producenta :decayed:

Ale widzisz Dev, jak ma coś się spie...dolić to i tak się spier..doli..

Wyżej czytałem że silnik Ci bardzo pije olej :kwasny:

Opublikowano

Dlatego nie dolewam tylko wymieniam na nowy.

Z drugiej strony to gdyby nie bral to i tak wymieniam max co rok albo 7000 km

Opublikowano
Ty słyszysz jak panewki stukaja, no kurde masakra słuch masz...

Na jakiej podstawie twerdzisz że motul dłużej zachowuje swoje właściwośći?

To mnie interesuje.

Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2

Spokojnie kolego , nikt Tobie nie odpowie na tak trudne pytanie bo NIKT tego nie wie.

A te posty to kolejny przykład naganiania na motula.... olejek zalega na półkach więc co jakiś czas trzeba popisać bzdury typu :"castrol to syf" w tym przypadku LM i "motul najlepszy" , a wszystko poparte "wyssanymi z palca" teoriami.

Jeden cos niby usłyszał , drugi potwierdził , trzeci dodał "wymieniacie co 7 tys km" i tak co jakiś czas w tym temacie . Wcześniej dodana została reklama płukanek , która jakoby ze zmęczonych motorów robi nówki silniki nieśmigane....i oczywiście ktoś potwierdził cudowne działanie owych specyfików.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...