wojtekz Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 ja jeździłem na specific 507.00 a on jest już Low Saps, to mowisz że im więcej tej siarki i fosforanów tym lepiej (w przypadku jak nie ma już DPF)?
makovic Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Sugeruje poczekać aż jeszcze kilku forumowiczów się wypowie w tej kwestii żebyś miał prawdziwy obraz sytuacji... Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
POWER-KRIS Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Ta dla smarowania lepiej ale dla końcówek PD juz gorzej i bądź mądry. Sony Xperia Tapatalk 4.
cabanmat Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 ja jeździłem na specific 507.00 a on jest już Low Saps,to mowisz że im więcej tej siarki i fosforanów tym lepiej (w przypadku jak nie ma już DPF)? Trudno powiedzieć... ale zejście w Twoim przypadku na X-Cess będzie chyba zbyt dużym zejściem Raczej Specific i X-Clean.
lukas551 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Mam zamiar zalac olej LIQUI MOLY ale nic nie ma o normie ktora powinna odpowiadac dla audi tylko jest cos takiego: Klasa jakości: ACEA A3-98/B3-98 API SJ/CF/SH/CF/EC Tzn ze ten olej nie nadaje sie do mojega auta?? 97r 1.9TDI 90KM
wojtekz Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 ja jeździłem na specific 507.00 a on jest już Low Saps,to mowisz że im więcej tej siarki i fosforanów tym lepiej (w przypadku jak nie ma już DPF)? Trudno powiedzieć... ale zejście w Twoim przypadku na X-Cess będzie chyba zbyt dużym zejściem Raczej Specific i X-Clean. a czy możecie powiedzieć czym różnią się X-clean C3 a X-clean+
andrzej22 Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 ja jeździłem na specific 507.00 a on jest już Low Saps,to mowisz że im więcej tej siarki i fosforanów tym lepiej (w przypadku jak nie ma już DPF)? Trudno powiedzieć... ale zejście w Twoim przypadku na X-Cess będzie chyba zbyt dużym zejściem Raczej Specific i X-Clean. a czy możecie powiedzieć czym różnią się X-clean C3 a X-clean+ Wojtek kup bańke oleju w serwisie i problem będziesz miał z głowy.
wojtekz Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 w serwisie dadzą mi pod DPF a ja go już nie mam, ogarnąłem temat, nie mając DPF wpadam porpostu pod normę 505.01 więc mam do wyboru z motula: -specific 505.01 -x-clean c3 5w40 (5w30 tej normy już nie - nie wiem czemu) -x-clean+ 5w30 teraz tylko decyzja który
POWER-KRIS Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Wybierz auto i masz olej. http://liquimoly.lubricantadvisor.mobi/Model.aspx?lang=pol&m=1&make=d9fe4c31099efeab Ale Devastation dał mercedesa http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_fullysynthetic_nt0001f5fe.html?Open&land=DE&site=1&vCMSTemplate=mobile Sony Xperia Tapatalk 4.
Dev Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Przecież napisał ze nie ma DPFu i co moze wlac. Wiec mu napisałem, decyzja należy do niego.
POWER-KRIS Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Ja mu tylko tak bo może Tobie nie wierzy;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
Dev Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 :polew::polew: Fakt, masz rację. Zwykle jest tak ze zadają 100 pytan a na koniec kupują nie to co trzeba.
cabanmat Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Offtopowo odsyłam do tematu w innym dziale... Odnośnie podrabianych olejów Motula z allegro http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/uzytkownik-allegro-malgorzataa2-ktos-zna-kupowal-cos-pilne-286577/
Go0fi Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Ja po kupnie auta wlałem Mobile 10w40 505.00(nie wiedziałem na czym jeździł wcześniej), po czym na forum dowiedziałem się, że zły wlałem, teraz zalałem Castrol 5w40 505.01 i po wymianie mam tak jak by "piski"czy tarcie z przedniej części silnika
POWER-KRIS Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Castrola to bym nawet na frytki nie wziął. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
jihaad Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 wlałem Mobile 10w40 505.00 [...] po czym na forum dowiedziałem się, że zły wlałem, teraz zalałem Castrol 5w40 505.01 Ale co konkretnie przeczytałeś na forum, że zdecydowałes się na Castrola?
Go0fi Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 wydawało mi się, że jest to na tyle dobry olej, że da radę, norma się zgadza, wszystko niby ok a tu po wymianie oleju piszczy , czy tak jakby tarcie metaliczne słychać nie wiem co jest, jutro auto na rozrząd jedzie, więc znajomy mechanik zobaczy
east-import Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Po zakupie auta zalałem Castrol 5 w 40 i zrobiłem na nim 10tysi. Było wszystko OK. Teraz zalałem LM 4100 5 w 40 i też jest Ok .
cabanmat Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 wydawało mi się, że jest to na tyle dobry olej, że da radę, norma się zgadza, wszystko niby ok a tu po wymianie oleju piszczy , czy tak jakby tarcie metaliczne słychać nie wiem co jest, jutro auto na rozrząd jedzie, więc znajomy mechanik zobaczy Castrol 5W40 nie mógł poczynić takich spustoszeń żeby coś Ci uszkodzić/zatrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się