Wojciech Szałas Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 a czy ewentualnie można przejść z półsyntetyku na pełen bez jakichkolwiek obaw?
Wojciech Szałas Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 a co z ewentualnym nagarem w silniku? ponoć syntetyk wypłuka to co nie dał rady półsyntetyk a jeżdząc tak kilka lat to może potem być problem... tak twierdzi mój mechanik, ponoć w benzynie nie ma problemu lecz w dieslu to co innego..
Dev Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 a co z ewentualnym nagarem w silniku? ponoć syntetyk wypłuka to co nie dał rady półsyntetyk a jeżdząc tak kilka lat to może potem być problem... tak twierdzi mój mechanik, ponoć w benzynie nie ma problemu lecz w dieslu to co innego.. Zmień mechanika bo to jakiś erotoman-fantasta
Wojciech Szałas Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 hahah dzięki za pomoc i naświetlenie tematu, pozdrawiam!!
pięknyzadek Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 może potem być problem... Problem może być, ale tak naprawdę nie wiadomo od czego – czy do dużego przebiegu, czy od paliwa, czy od jazdy na półsyntetyku, w sytuacji gdy do tego silnika jest wymagany pełny syntetyk i tom jeszcze spełniający określoną normę. Ja u siebie przeszedłem z 10/40 na 5/40 – jak na razie nic się nie dzieje a na plus, to, że w końcu silnik się uszczelnił i przestało kapać olejem.
cabanmat Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Ja kupiłem auto z DE i nie wiedziałem czym był zalany... Na blacie już ponad 300tyś, ja od 100tyś leję tylko 5W40 Motula i nic się nie dzieje. Dobór oleju pod przebieg został nam jeszcze po Polonezach i dużych Fiatach Bardzo się to zakorzeniło w polskim społeczeństwie Edytowane 16 Lipca 2016 przez cabanmat
czarek76 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Panowie a który będzie lepszy Motul xclean+ 5W30 czy Motul Specific 504.00 507.00, ostatnio miałem zalany Specific ? Silnik to 2.0 Tdi CR.
cabanmat Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Toż to jeden wuj Masz DPF ? Tzn. masz tylko czy na pewno (wycięty czy nie) Edytowane 17 Lipca 2016 przez cabanmat
czarek76 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 DPF oczywiście jest i narazie nie zamierzam się go pozbywać.
Dev Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Wszystko jedno co wlejesz, ma być z normą C3.
kamil-vag Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Tak z ciekawośi zapytam. Zbliża mi się wymiana oleju. Dotychczas byłem wierny Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W40. Warto zmienić na Motul Specific 505 01 czy 8100 c-clean ? Chodzi mi po głowie też LM TOP TEC 4100 5W-40 ? Może ktoś porównywał te oleje i jest w stanie wskazać ten najlepszy
Gość Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Ja smigam moim avb zrobionym na ponad 150 koni zawsze na valvo max life 10w40 i chodzi jak malina pale dostaje dzien dnia od 3 lat chyba i od wymiany do wymiany kropli nie doleje,na inny olej nie przejde bo po co? przebieg 350tys.
Dev Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Ja smigam moim avb zrobionym na ponad 150 koni zawsze na valvo max life 10w40 i chodzi jak malina pale dostaje dzien dnia od 3 lat chyba i od wymiany do wymiany kropli nie doleje,na inny olej nie przejde bo po co? przebieg 350tys. Jak będziesz sprzedawać grata to poinformuj kupujacego na jakim g...ie auto jeździ.
Gość Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Bede lal do konca jej dni w moich rekach valv 10w40 i zdania nie zmienie
Dev Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Ciemnogròd. .. Edytowane 19 Lipca 2016 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się