Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czy ewentualnie można przejść z półsyntetyku na pełen bez jakichkolwiek obaw?

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mozna

wysłane z prodiża

Opublikowano

Trzeba

Opublikowano

a co z ewentualnym nagarem w silniku? ponoć syntetyk wypłuka to co nie dał rady półsyntetyk a jeżdząc tak kilka lat to może potem być problem... tak twierdzi mój mechanik, ponoć w benzynie nie ma problemu lecz w dieslu to co innego..

Opublikowano

koniec tematu.

wysłane z prodiża

Opublikowano

a co z ewentualnym nagarem w silniku? ponoć syntetyk wypłuka to co nie dał rady półsyntetyk a jeżdząc tak kilka lat to może potem być problem... tak twierdzi mój mechanik, ponoć w benzynie nie ma problemu lecz w dieslu to co innego..

Zmień mechanika bo to jakiś erotoman-fantasta :facepalm:

Opublikowano

hahah :) dzięki za pomoc i naświetlenie tematu, pozdrawiam!! :naughty:

Opublikowano

może potem być problem...

Problem może być, ale tak naprawdę nie wiadomo od czego – czy do dużego przebiegu, czy od paliwa, czy od jazdy na półsyntetyku, w sytuacji gdy do tego silnika jest wymagany pełny syntetyk i tom jeszcze spełniający określoną normę. Ja u siebie przeszedłem z 10/40 na 5/40 – jak na razie nic się nie dzieje a na plus, to, że w końcu silnik się uszczelnił i przestało kapać olejem.

Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem auto z DE i nie wiedziałem czym był zalany...

Na blacie już ponad 300tyś, ja od 100tyś leję tylko 5W40 Motula i nic się nie dzieje.

Dobór oleju pod przebieg został nam jeszcze po Polonezach i dużych Fiatach :)

Bardzo się to zakorzeniło w polskim społeczeństwie :D

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Panowie a który będzie lepszy Motul xclean+ 5W30 czy Motul Specific 504.00 507.00, ostatnio miałem zalany Specific ? Silnik to 2.0 Tdi CR.

Opublikowano (edytowane)

Toż to jeden wuj :) Masz DPF ?

Tzn. masz tylko czy na pewno (wycięty czy nie)

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

DPF oczywiście jest i narazie nie zamierzam się go pozbywać.

Opublikowano

Wszystko jedno co wlejesz, ma być z normą C3.

Opublikowano

Tak z ciekawośi zapytam. Zbliża mi się wymiana oleju. Dotychczas byłem wierny Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W40. Warto zmienić na Motul Specific 505 01 czy 8100 c-clean ? Chodzi mi po głowie też LM TOP TEC 4100 5W-40 ? Może ktoś porównywał te oleje i jest w stanie wskazać ten najlepszy :P

Opublikowano

Nie warto. Zostań przy nim.

Opublikowano

Ja smigam moim avb zrobionym na ponad 150 koni zawsze na valvo max life 10w40 i chodzi jak malina pale dostaje dzien dnia od 3 lat chyba i od wymiany do wymiany kropli nie doleje,na inny olej nie przejde bo po co? przebieg 350tys.

Opublikowano

Powinieneś lać 5W40 z normą 505.01

Opublikowano

Ja smigam moim avb zrobionym na ponad 150 koni zawsze na valvo max life 10w40 i chodzi jak malina pale dostaje dzien dnia od 3 lat chyba i od wymiany do wymiany kropli nie doleje,na inny olej nie przejde bo po co? przebieg 350tys.

Jak będziesz sprzedawać grata to poinformuj kupujacego na jakim g...ie auto jeździ.

Opublikowano

Bede lal do konca jej dni w moich rekach valv 10w40 i zdania nie zmienie

Opublikowano (edytowane)

Ciemnogròd. ..

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...